ΦόρουμΚαζίνοMr Bet Casino - γενική συζήτηση

Mr Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από michifran555
|
56376 προβολές 389 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...20
πριν από 1 έτος

Η CEG αποφάσισε ότι η MR BET επιστρέφει την τελευταία μου κατάθεση.

Ωστόσο, την ημέρα που έκλεισε ο λογαριασμός μου, αγόρασα 19 κουπόνια Neosurf για να συμπληρώσω τον λογαριασμό μου με ένα ποσό 2587 CAD.

Το CEG μου ζήτησε απόδειξη για την τελευταία μου κατάθεση. Απάντησα ότι είχα καταθέσει 2587 CAD σε 19 αξίες που δεν είχα κάνει μία κατάθεση αλλά αρκετές καταθέσεις για αυτό το ποσό.

Και το κακό καζίνο αποφασίζει να μου επιστρέψει μόνο μία από τις τελευταίες μου καταθέσεις των 131 $ και τις άλλες 19; Βλέπετε πόσο ανέντιμο είναι αυτό εκ μέρους τους.


Αρνήθηκα και τους έδωσα τα 19 αναγνωριστικά κατάθεσης με υποστηρικτικά email και έκτοτε καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 1 έτος

So it's certainly not enjoyable. I think the other deposits should not be forgotten and I think you did the right thing by providing the evidence and the emails. On the other hand, it is sad that you have not yet received any reply, which is not exactly comforting. However, if something changes, could you let us know ? I think your experience could be useful for other players as well. 

Radka
πριν από 1 έτος

Καλημέρα,

Μόλις περίμενα δύο εβδομάδες για να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου στο καζίνο για να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου.

Η αποζημίωση του MR net δεν έχει γίνει ακόμα γιατί ο ιστότοπος λέει ότι ξεκλείδωσε τον λογαριασμό μου για να μου πάρει τα χρήματά μου αλλά μόνο ότι όταν εισάγω τον κωδικό πρόσβασής μου είναι αδύνατο να αποκτήσω πρόσβαση και όταν ζητώ κωδικό πρόσβασης για επαναφορά δεν το κάνω παρέλαβέ το.


Έχω βαρεθεί να περιμένω και χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για την επέμβαση του παιδιού μου.


Παρακαλώ τραβήξτε την προσοχή τους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Η σελίδα του καζίνο δεν είναι προσβάσιμη και δεν μπορώ να παίξω ή να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου!

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση;

Αυτόματη μετάφραση:
swfr97
πριν από 1 έτος

Join directly clicking in the banner from one of the emails you did received from them , it should work

πριν από 1 έτος

Καλημέρα,

Μόλις περίμενα δύο εβδομάδες για να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου στο καζίνο για να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου.

Η αποζημίωση του MR net δεν έχει γίνει ακόμα γιατί ο ιστότοπος λέει ότι ξεκλείδωσε τον λογαριασμό μου για να μου πάρει τα χρήματά μου αλλά μόνο ότι όταν εισάγω τον κωδικό πρόσβασής μου είναι αδύνατο να αποκτήσω πρόσβαση και όταν ζητώ κωδικό πρόσβασης για επαναφορά δεν το κάνω παρέλαβέ το.


Έχω βαρεθεί να περιμένω και χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για την επέμβαση του παιδιού μου.


Παρακαλώ τραβήξτε την προσοχή τους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I see you've already filed a request for a complaint. I think that's the best you could do since you can't access your account. I assume that support probably didn't tell you what the problem might be, that you can't access your account even though they told you that it is unlocked. 

Anyway, I'm sorry for what's happening to you at the moment. I hope everything can be resolved as soon as possible. Good luck to you and your child. 

πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Η σελίδα του καζίνο δεν είναι προσβάσιμη και δεν μπορώ να παίξω ή να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου!

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi did you finally manage to solve it according to the instructions of the player who wrote you back ? Can you open the page or still not ? I tried it and it went without problems. Let me know then please. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, ακόμα περιμένω. Δεν μπορείτε να αμφισβητήσετε την υπηρεσία του Mr bet;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Ναι, λύθηκε με τις οδηγίες του tftcosta .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, ακόμα περιμένω. Δεν μπορείτε να αμφισβητήσετε την υπηρεσία του Mr bet;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

So far no new information why your situation with blocked account occurred ? Is the casino still investigating ? 

As to whether we contact the casino, I think that if it is not resolved it will happen, but it is the responsibility of our complaints team. I strongly believe that it will be sorted out as soon as possible and it will turn out well. But we will have to be patient for a while longer it seems. 🙁

πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Ναι, λύθηκε με τις οδηγίες του tftcosta .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, I'm glad it worked out. So you don't have a problem with withdrawing or playing in the casino anymore ? I'm asking because at first you couldn't get in but I saw you mentioned these other issues. Let me know if everything is okay. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Έκανα σήμερα αίτημα ανάληψης, το οποίο ακόμα περιμένω να ολοκληρωθεί. Περιμένω δράση από το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
swfr97
πριν από 1 έτος

Οι αναλήψεις σε αυτό το καζίνο χρειάζονται λίγο χρόνο, μπορεί να διαρκέσουν αρκετές ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έκανα σήμερα αίτημα ανάληψης, το οποίο ακόμα περιμένω να ολοκληρωθεί. Περιμένω δράση από το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Okay, so I'm curious how your withdrawal will turn out. Could you write if you have problems or vice versa you managed to withdraw without problems ? I'll be waiting.

πριν από 1 έτος

Οι αναλήψεις σε αυτό το καζίνο χρειάζονται λίγο χρόνο, μπορεί να διαρκέσουν αρκετές ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi how long did it take you to withdraw at this casino if I may ask ? I think it could certainly be useful for other players and calm them down if they are going through something similar. 🙂

Jaro
πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν υπάρχουν νέα και το καζίνο εξακολουθεί να ερευνά γιατί δεν μπορώ να το συνδέσω. Είναι παράλογο. Είναι αυτοί που δίνουν πρόσβαση στον λογαριασμό και όπως είναι για επιστροφή χρημάτων δεν ξέρουν τι να κάνουν

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Hi Jaro. Two days If I'm not wrong. It's not that bad , but it's also not the best. The only problem is that they don't lock the withdraw money so some people may end up losing it

πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν υπάρχουν νέα και το καζίνο εξακολουθεί να ερευνά γιατί δεν μπορώ να το συνδέσω. Είναι παράλογο. Είναι αυτοί που δίνουν πρόσβαση στον λογαριασμό και όπως είναι για επιστροφή χρημάτων δεν ξέρουν τι να κάνουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hmm, I can see that this case is going to drag on longer than I thought it would. The complaint is also at the settlement stage, so as I said, patience will be needed, although the question is for how long. 😥

πριν από 1 έτος

Hi Jaro. Two days If I'm not wrong. It's not that bad , but it's also not the best. The only problem is that they don't lock the withdraw money so some people may end up losing it

πριν από 1 έτος

Of course I understand. But I would say that if it's 2 days, that's pretty good. Obviously, if the casino doesn't lock the money, it's up to each player to resist or keep playing. 

Anyway, do you still play at this casino? 

Jaro
πριν από 1 έτος

I do sometimes. It's a good casino. The only thing that I didn't like is that I tried to start my verification before any transactions but for some reason they didn't let me do it !

1...6 7 8...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα