Χαίρετε,
Είμαι η Inès Audrey Echene και είμαι Καναδή και ζω στο Μόντρεαλ.
Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να σας εξηγήσω το πρόβλημά μου, ελπίζω πραγματικά να με βοηθήσετε.
Για να απαντήσω στις ερωτήσεις σας.
1- Είμαι στον ιστότοπο από 29-10-2021 βράδυ 9 μήνες
2- Ναι πέρασα όλους τους ελέγχους με επιτυχία χωρίς κανένα πρόβλημα
3- Ναι, έλαβα πολλές αναλήψεις, τα συσσωρευμένα κέρδη μου μπορεί να φτάσουν τα $30.000.
Εκτός από τις συχνά προθεσμίες ανάληψης (Δεν τηρούνται) δεν είχα κάποιο σημαντικό πρόβλημα με αυτές.
4 - Παίζω συχνά στο καζίνο, αλλά όλα τα κέρδη μου έχουν κερδίσει νόμιμα παίζοντας αθλητικά στοιχήματα.
5- Ποτέ δεν μου άρεσαν τα μπόνους, επομένως τα κέρδη μου ήταν πάντα χωρίς μπόνους.
6- Δεν έχω δημιουργήσει ποτέ πολλούς λογαριασμούς και ποτέ δεν έχω ωφεληθεί από κέρδη. Αποφεύγω τα μπόνους όσο μπορώ για να μην έχω κανένα πρόβλημα. Κάνω την κατάθεσή μου Στοιχηματίζω αν χάσω πολύ άσχημα αν κερδίσω αποσύρω τα χρήματά μου
Τελειώνω την εξήγησή μου.
Όπως είπα και παραπάνω δεν είχα ποτέ πρόβλημα, μετά τον πρώτο έλεγχο έπαιξα χωρίς άγχος μέχρι τον Φεβρουάριο του 2022 όταν το site μου ζήτησε να κάνω νέο έλεγχο παραπονέθηκα και το site μου είπε ότι αν είχε περάσει ο έλεγχος αυτή τη φορά δεν θα πήγαινα για να πρέπει να το ξανακάνω εκτός και αν αλλάξουν τα δεδομένα μου είπα εντάξει έκανα ξανά την επαλήθευση με σχεδόν 2000$ στον λογαριασμό, έστειλα την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού και τις αποδείξεις μου κ.λπ.
5 μέρες αργότερα ο λογαριασμός μου ξεκλειδώθηκε.
Σήμερα βρισκόμαστε στον Ιούλιο και χωρίς προφανή λόγο, χωρίς να αλλάξει κάτι, είχα σχεδόν 2800 $ στον λογαριασμό μου όταν ξεκίνησα την αυτόματη ανάληψη αποκλεισμού.
Μου ζητάνε ακόμα επαλήθευση, με έκπληξη ρωτάω το site και μου λένε ότι τα έγγραφα που έστειλα πριν λίγους μήνες έχουν λήξει οπότε πρέπει να στείλω νέα έγγραφα.
Όσο παραμένει εντός του πλαισίου ασφαλείας δεν με πειράζει.
Την Τρίτη λοιπόν έστειλα όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν.
Κανονικά μετά από 5 ημέρες ο λογαριασμός θα πρέπει να ξεμπλοκάρει αφού όλα τα έγγραφα που αποστέλλονται ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ.
Προς έκπληξή μου τη Δευτέρα έλαβα ένα email που μου λέει ότι ο λογαριασμός μου είναι οριστικά αποκλεισμένος επειδή παραβίασα έναν κανόνα, εκπλήσσομαι επειδή είμαι αξιοπρεπής παίκτης.
Το site μου λέει ότι έχω διπλούς λογαριασμούς, πρώτα άρχισα να γελάω γιατί ήξερα ότι ήταν λάθος και κατάλαβα ότι προσπαθούσε να με κλέψει, ίσως επειδή έδωσαν το υπόλοιπο του λογαριασμού μου στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού υπό την προϋπόθεση ότι δεν ξέρω.
Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών για περισσότερες πληροφορίες και για να αναφέρω το λάθος τους γιατί δεν είχα ποτέ πολλούς λογαριασμούς, μάλλον άλλαξα το email μου πολλές φορές 3 φορές και δεν είναι παράνομο.
Η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει ότι είναι σίγουρα κλειστό, λέω ότι δεν είναι δυνατό γιατί είναι λάθος ή είτε είναι καθαρή κλοπή 5 ώρες αργότερα έστειλα ένα email στον λογαριασμό διαχειριστή μου, αφού μόλις γίνεις VIP, σου δίνεται διαχειριστής μέχρι στιγμής, καμία απάντηση.
Επέστρεψα στο chat και συνάντησα έναν πράκτορα που μου είπε το ίδιο πράγμα ότι ο λογαριασμός μου είναι κλειστός επειδή έχω δύο λογαριασμούς, του είπα ότι δεν το είχα κάνει ποτέ αυτό γιατί ξέρω τους κανόνες, οπότε είπε ότι θα πήγαινε πάρτε τις πληροφορίες πίσω, για να περιμένετε.
Αυτή η ιστορία δεν μυρίζει καλά.
Ακριβώς επειδή σήμερα έπρεπε να μου επιτρέψει να κάνω την ανάληψη μου βρήκαν ένα κόλπο για να κλείσω τον λογαριασμό μου.
Πιστεύουν ότι οι άνθρωποι ξεγελιούνται.
Αν έχω διπλούς λογαριασμούς γιατί δεν έκλεισες ποτέ τον λογαριασμό μου όταν δεν υπήρχε τίποτα και περιμένεις μέχρι να έχω τα χρήματα στον λογαριασμό για να κλείσω τον λογαριασμό μου;!
Ζήτησα επίσης απαντήσεις και εξηγήσεις στον λεγόμενο δεύτερο λογαριασμό μου.
Περιμένω λοιπόν
Hello,
I am Inès Audrey Echene and I am Canadian living in Montreal.
Thank you for giving me the opportunity to explain my problem to you, I really hope that you help me.
To answer your questions;
1- I have been on the site since 29-10-2021 evening 9 months
2- Yes I passed all the checks successfully without any problem
3- Yes I received several withdrawals my accumulated earnings can reach $30,000.
Apart from often withdrawal deadlines (Not respected) I have not had a major problem with them.
4 - I often play at the casino but all my winnings have been legally won by playing Sports Betting.
5- I have never liked bonuses so my winnings have always been without bonuses.
6- I have never created several accounts and I have never benefited from any earnings. I avoid bonuses as much as possible so as not to have any problems. I make my deposit I bet if I lose too bad if I win I withdraw my money
I finish my explanation.
As I said above I never had a problem, after the first check I played without worries until February 2022 when the site asked me to do a new check I complained and the site told me that if the check had passed this time I was not going to have to do it again unless my data changes I said ok I redid the verification with nearly $2000 in the account, I sent my bank statement and my payslips etc ....
5 days later my account was unlocked.
Today we are in July and for no apparent reason without anything changing I had nearly $2800 in my account when I launched my automatic blocking withdrawal.
I am still asked for verification, I am surprised I ask the site and they tell me that the documents I sent a few months ago have expired so I have to send new documents.
As long as it stays within the security framework I don't mind.
So on Tuesday I sent all the requested documents.
Normally after 5 days the account should be unblocked since all the documents sent HAVE BEEN VALIDATED.
To my surprise on Monday I receive an email telling me that my account is permanently blocked because I broke a rule, I'm surprised because I'm a decent player.
The site tells me that I have duplicate accounts, I first started laughing because I knew it was wrong and I understood that he was trying to steal from me, maybe because they have given the balance of my account in my bank statement provided I do not know.
I contacted customer service for more information and to report their error because I never had several accounts, I rather changed my email several times 3 times and it is not illegal.
Customer service tells me it's definitely closed I say it's not possible because it's a mistake or either it's pure theft 5 hours later I sent an email to my manager account since once you are VIP you are granted a manager so far no response.
I went back to the chat and I came across an agent who told me the same thing that my account is closed because I have two accounts I told him that I had never done this that I know the rules so he said said he was going to get the information back, so to wait.
This story does not smell good.
Just because today he should allow me to make my withdrawal they found a trick to close my account.
They believe that people are fooled.
If I have duplicate accounts why did you never close my account before when there was nothing and you wait until I have the money in the account to close my account?!
I also asked for answers and explanations on my so-called second account.
So I'm waiting
Bonjour,
Je suis Inès Audrey Echene et je suis canadienne vivant à Montréal.
Merci de me donner l'occasion de vous expliquer mon problème j'espère vraiment que vous m'aidiez.
Pour répondre à vos questions;
1- Je suis sur le site depuis le 29-10-2021 soir 9 mois
2- Oui j'ai passé toutes les vérifications avec succès sans aucun problème
3- Oui j'ai reçu plusieurs retrait mes gains accumulés peuvent arriver à 30.000 $.
A part souvent des délais de retrait ( Non respecté ) je n'ai pas eu de problème majeur avec eux.
4 - Je joue souvent au casino mais tout mes gains ont été légalement gagner en jouant au Paris Sportifs.
5- Je n'ai jamais aimée les bonus alors mes gains ont toujours été sans bonus.
6- Je n'ai jamais créé plusieurs comptes et je n'ai jamais bénéficié de d'un quelconque gains . J'évite au maximum les bonus pour ne pas avoir de problème . Je fais mon dépôt je mise si je perds tant pis si je gagne je retire mon argent
Je termine mon explication.
Comme je disais plus haut je n'ai jamais eu de problème, après la première vérification je jouais sans soucis jusqu'en Février 2022 ou le site ma redemandé de faire une nouvelle vérification je me suis plainte et le site ma dit que si la vérification était passé cette fois je n'allais plus avoir à la faire sauf si mes données changes j'ai dis ok j'ai refais la vérification avec près de 2000$ dans le compte, j'ai envoyé mon relevé bancaire et mes fiches de paies etc ....
5 jours plus tard mon compte a été débloqué.
Aujourd'hui nous sommes en juillet et sans raison apparente sans que quelque chose ne change j'avais près de 2800$ dans mon compte quand j'ai lancé mon retrait automatiquement blocage.
On me demande encore une vérification, je suis étonnée je demande au site et il me disent que les documents que j'ai envoyé il y a quelques mois sont expirée je dois donc envoyé de nouveaux documents.
Tant que sa reste dans le cadre de la sécurité ça ne me dérange pas.
Alors le mardi j'ai envoyé tout les documents demandés.
Normalement après 5 jours le compte devrait être débloqué vu que tout les documents envoyés ONT ÉTÉ VALIDÉ.
A ma grande surprise le lundi je reçois un mail qui me dit que mon compte est bloqué définitivement parceque j'ai enfreint une règle , je suis surprise parceque je suis une joueuse correcte.
Le site me dit que j'ai des comptes en double, j'ai d'abord commencer à rire parceque je savais que c'était faux et j'ai compris qu'il essayait de me voler , peut être parce qu'ils ont vu le solde de mon compte dans mon relevé bancaire fournis je ne sais pas .
J'ai contacte le service client pour avoir plus d'informations et leur signaler leur erreur parceque je n'ai jamais eu plusieurs comptes j'ai plutôt changer de mail plusieurs 3 fois et ce n'est pas illégal.
Le service client me dit que c'est définitivement fermé je dis c'est pas possible car c'est une erreur ou soit c'est du vole a l'état pure 5 h plus tard j'ai envoyé un mail à mon gestionnaire de compte vu que une fois que tu es VIP on vous octroie un gestionnaire jusqu'à présent aucune réponse.
Je suis repartie au chat et je suis tombée sur un agent qui m'a dit la même chose que mon compte est fermé parceque j'ai deux comptes je lui es dis que jamais j'avais fais cela que je connais les règles alors il a dit qu'il allait remonter l'information donc de patienter.
Cette histoire ne sent pas bon.
Juste parceque aujourd'hui il devrait m'autoriser à faire mon retrait ils ont trouvé une astuce pour fermer mon compte.
Ils croient que les gens sont dupe.
Si j'ai des comptes en double pourquoi vous n'avez jamais fermer mon compte auparavant quand il y avait rien et vous attendez que j'ai l'argent dans le compte pour me fermer le compte ?!
J'ai aussi demander des réponses et des explications sur mon soit disant deuxièmes compte.
Donc j'attends
Αυτόματη μετάφραση: