Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMr Bet Casino - γενική συζήτηση

Mr Bet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από michifran555
|
63.010 προβολές 389 απαντήσεις |
|
1 2...20
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Mr Bet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Αγαπητοί φίλοι, κατά τη διάρκεια της νύχτας παίζαμε με την οικογένεια μέχρι που είχαμε ήδη εξαντληθεί και συνέβη όταν θέλαμε να βγάλουμε τα χρήματά μας, δεν μας άφησαν την πληρωμή, λέει ότι είναι τουλάχιστον 16.000 πέσος Χιλής και εμείς έχω 16.500 ... γι' αυτό θα ήθελα να με βοηθήσετε να λύσω αυτό το πρόβλημα

file

Αυτόματη μετάφραση:
michifran555
πριν από 3 έτη

Hello, just to have a better idea of what may be the problem, I would like to ask you what is casino statement for rejecting the withdrawal, please?

Furthermore, did you accept and played with any bonus maybe?

Is your account fully verified at the moment?

michifran555
πριν από 3 έτη

Hi, the screenshot shows "Dinero en bonos". It means that you have bonus money on your account that you can't withdraw. I suppose that you took a bonus in the casino and the bonus has certain terms and conditions applied. The bonus rules usually say that you need to wager the bonus money X times in order to be able to convert it to real money and withdraw the winnings. In this case, you need to figure out what the bonus rules are. The casino should be able to provide you this information.

πριν από 3 έτη

Είναι μια απάτη σύμφωνα με την εξυπηρέτηση πελατών τους. Πρέπει να παίξω 540.000 πέσος Χιλής, ώστε να μου πληρώσουν τα χρήματα που καταθέτω pfff μια πραγματική ΑΠΑΤΗ, θα πρέπει να ειδοποιήσουν όταν κάποιος πρόκειται να βάλει τα πραγματικά του χρήματα ότι δεν θα σας πληρώσει τίποτα. ....

Αυτόματη μετάφραση:
michifran555
πριν από 3 έτη

Was it a first deposit bonus that you took?

πριν από 2 έτη

Από την άποψή μου μπορώ να αναφέρω μόνο θετικά πράγματα. Είμαι με τον Mrbet και τον Υπουργό εκεί για πάνω από 2 χρόνια! Όσον αφορά την επαλήθευση και την πληρωμή, μπορώ μόνο να το εγκρίνω θετικά, γρήγορα καθαρό και πάντα σωστό! Η υποστήριξη είναι πάντα πολύ ικανή και φιλική, καθώς το Playngo δεν ήταν πλέον διαθέσιμο για Γερμανούς παίκτες, ρώτησα την υποστήριξη εάν μπορούσα να παίξω με ένα VPN; Μετά από συνεννόηση ούτε αυτό ήταν πρόβλημα!!! Για μένα, το MrBet είναι το καζίνο όπου όλοι είναι τυχεροί*****

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
soko8888
πριν από 2 έτη

Hello, it's good to read positive feedback on any casino these days. 🙂

May I know which payment option works best for you there?

πριν από 2 έτη

Γεια σας Mr.Bet. Ζήτησα πληρωμή 600 ευρώ και ακυρώθηκε ξανά, λόγω έλλειψης εγγράφων ηλεκτρονικής τραπεζικής. Παρόλο που τράβηξα ένα στιγμιότυπο της μεταφοράς στο οποίο φαίνεται καθαρά το όνομά μου ως κάτοχος λογαριασμού, το όνομα της τράπεζας και το IBAN. Αυτό πραγματικά αρχίζει να γίνεται ενοχλητικό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Σήμερα το πρωί, προς έκπληξή μου, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και η αιτία είναι επειδή έχω δύο λογαριασμούς. Πάνω από ένα χρόνο παίζω στον ιστότοπό σας και ποτέ στη ζωή μου δεν έχω δημιουργήσει δύο λογαριασμούς. Με εξέπληξε μάλιστα το μήνυμα και κατέληξα ευθέως ότι ήταν κρυφή κλοπή. Πριν από αρκετές μέρες έστειλα τα έγγραφά μου για επαλήθευση και την παραμονή της κυκλοφορίας μου λέτε ότι έχω αρκετούς λογαριασμούς.


Παίζω στο site σας για περισσότερο από ενάμιση χρόνο και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ήμουν πάντα ευθύς, οπότε γιατί να δημιουργήσω έναν δεύτερο ακόμα κι αν έχω έναν λογαριασμό που λειτουργεί; Έγραψα στην υπηρεσία το ίδιο πράγμα Είναι απλά και καθαρά κλεμμένο και δεν συμφωνώ. Δεν το έκανα ποτέ αυτό, κατηγορήστε με άδικα. Θα πάω σε όλα τα φόρουμ για να εξηγήσω την κακή σου πίστη και να δικαιωθώ.


Κακώς με κατηγορείς ότι πήρα τα λεφτά μου και αυτό είναι λάθος. Από τότε που δημιούργησα τον λογαριασμό μου, έχω συνδεθεί σε πολλά τηλέφωνα μέσα σε ένα χρόνο και αυτή τη στιγμή έχω 4 τηλέφωνα στα οποία συνδέομαι ανάλογα με αυτό που έχω στα χέρια μου και επίσης έχω αλλάξει email με 3 φορές διαφορά δεν έκανα τίποτα, δεν δημιούργησα ποτέ ένας λογαριασμός. Ίσως είναι η αλλαγή της διεύθυνσης e-mail που προκαλεί το πρόβλημα;! Ίσως ο πράκτορας που έκανε την αλλαγή του email δεν το έκανε καλά, γι' αυτό νομίζεις ότι έχω αρκετούς λογαριασμούς. Κανονικά θα πρέπει να προσκομίσετε απόδειξη για το δέμα μου και περιμένω, αλλά καθώς είναι κλεμμένο ξέρω ότι δεν θα μπορείτε να αποδείξετε ότι έχω δύο λογαριασμούς. Σας γράφω για να αναφέρετε ότι είναι λάθος και θέλω αποδείξεις και στοιχεία από τον λεγόμενο δεύτερο λογαριασμό που έφτιαξα. Το όνομα Η διεύθυνση Το email Αριθμός τηλεφώνου Αν το δω αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου (Ξέρω ότι ποτέ δεν μπορείς να έχεις δίκιο γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δεύτερος λογαριασμός με το όνομα και τα στοιχεία μου) Με κλέβεις εντελώς, υπάρχουν 2800 $ στον λογαριασμό μου. περιμενω απαντηση Ευχαριστω



Σήμερα το πρωί, προς έκπληξή μου, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και η αιτία είναι επειδή έχω δύο λογαριασμούς.


Πάνω από ένα χρόνο παίζω στον ιστότοπό σας και ποτέ στη ζωή μου δεν έχω δημιουργήσει δύο λογαριασμούς.

Με εξέπληξε μάλιστα το μήνυμα και κατέληξα ευθέως ότι ήταν κρυφή κλοπή.


Πριν από αρκετές μέρες έστειλα τα έγγραφά μου για επαλήθευση και την παραμονή της κυκλοφορίας μου λέτε ότι έχω αρκετούς λογαριασμούς.


Παίζω στο site σας για περισσότερο από ενάμιση χρόνο και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ήμουν πάντα ευθύς, οπότε γιατί να δημιουργήσω έναν δεύτερο ακόμα κι αν έχω έναν λογαριασμό που λειτουργεί;


Έγραψα στην υπηρεσία το ίδιο πράγμα

Είναι απλά και καθαρά κλεμμένο και δεν συμφωνώ.


Δεν το έκανα ποτέ αυτό, κατηγορήστε με άδικα.


Θα πάω σε όλα τα φόρουμ για να εξηγήσω την κακή σου πίστη και να δικαιωθώ.

Κακώς με κατηγορείς ότι πήρα τα λεφτά μου και αυτό είναι λάθος.


Από τότε που δημιούργησα τον λογαριασμό μου έχω συνδεθεί με πολλά τηλέφωνα μέσα σε ένα χρόνο και αυτή τη στιγμή έχω 4 τηλέφωνα στα οποία συνδέομαι ανάλογα με αυτό που έχω στα χέρια μου και έχω αλλάξει επίσης email με 3 φορές διαφορά δεν έκανα τίποτα, δεν δημιούργησα ποτέ ένας λογαριασμός.


Ίσως είναι η αλλαγή της διεύθυνσης e-mail που προκαλεί το πρόβλημα;! Ίσως ο πράκτορας που έκανε την αλλαγή του email δεν το έκανε καλά, γι' αυτό νομίζεις ότι έχω αρκετούς λογαριασμούς.


Κανονικά θα πρέπει να προσκομίσετε απόδειξη για το δέμα μου και περιμένω, αλλά καθώς είναι κλεμμένο ξέρω ότι δεν θα μπορείτε να αποδείξετε ότι έχω δύο λογαριασμούς.


Σας γράφω για να αναφέρετε ότι είναι λάθος και θέλω αποδείξεις και στοιχεία από τον λεγόμενο δεύτερο λογαριασμό που έφτιαξα.


Το όνομα

Η διεύθυνση

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αριθμός τηλεφώνου


Αν το δω αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου (ξέρω ότι ποτέ δεν μπορείς να έχεις δίκιο γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δεύτερος λογαριασμός με το όνομα και τα στοιχεία μου)


Με κλέβεις εντελώς, υπάρχουν 2800 $ στον λογαριασμό μου


Περιμένω απάντηση Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Προσοχή σε αυτόν τον ιστότοπο. μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και τα $2800 που με κατηγορούσαν ότι έχω δημιουργήσει δύο λογαριασμούς, αλλά ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν έπρεπε να γίνει ποτέ και δεν το έκανα και θέλουν να με κλέψουν κατηγορώντας με ότι είχαν πολλούς λογαριασμούς.


email του λογαριασμού μου: amorrortu43@gmail.com


Θέλω τα λεφτά μου για ένα χρόνο που παίζω στο site σας και δεν είχα ποτέ πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Σήμερα το πρωί, προς έκπληξή μου, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και η αιτία είναι επειδή έχω δύο λογαριασμούς. Πάνω από ένα χρόνο παίζω στον ιστότοπό σας και ποτέ στη ζωή μου δεν έχω δημιουργήσει δύο λογαριασμούς. Με εξέπληξε μάλιστα το μήνυμα και κατέληξα ευθέως ότι ήταν κρυφή κλοπή. Πριν από αρκετές μέρες έστειλα τα έγγραφά μου για επαλήθευση και την παραμονή της κυκλοφορίας μου λέτε ότι έχω αρκετούς λογαριασμούς.


Παίζω στο site σας για περισσότερο από ενάμιση χρόνο και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ήμουν πάντα ευθύς, οπότε γιατί να δημιουργήσω έναν δεύτερο ακόμα κι αν έχω έναν λογαριασμό που λειτουργεί; Έγραψα στην υπηρεσία το ίδιο πράγμα Είναι απλά και καθαρά κλεμμένο και δεν συμφωνώ. Δεν το έκανα ποτέ αυτό, κατηγορήστε με άδικα. Θα πάω σε όλα τα φόρουμ για να εξηγήσω την κακή σου πίστη και να δικαιωθώ.


Κακώς με κατηγορείς ότι πήρα τα λεφτά μου και αυτό είναι λάθος. Από τότε που δημιούργησα τον λογαριασμό μου, έχω συνδεθεί σε πολλά τηλέφωνα μέσα σε ένα χρόνο και αυτή τη στιγμή έχω 4 τηλέφωνα στα οποία συνδέομαι ανάλογα με αυτό που έχω στα χέρια μου και επίσης έχω αλλάξει email με 3 φορές διαφορά δεν έκανα τίποτα, δεν δημιούργησα ποτέ ένας λογαριασμός. Ίσως είναι η αλλαγή της διεύθυνσης e-mail που προκαλεί το πρόβλημα;! Ίσως ο πράκτορας που έκανε την αλλαγή του email δεν το έκανε καλά, γι' αυτό νομίζεις ότι έχω αρκετούς λογαριασμούς. Κανονικά θα πρέπει να προσκομίσετε απόδειξη για το δέμα μου και περιμένω, αλλά καθώς είναι κλεμμένο ξέρω ότι δεν θα μπορείτε να αποδείξετε ότι έχω δύο λογαριασμούς. Σας γράφω για να αναφέρετε ότι είναι λάθος και θέλω αποδείξεις και στοιχεία από τον λεγόμενο δεύτερο λογαριασμό που έφτιαξα. Το όνομα Η διεύθυνση Το email Αριθμός τηλεφώνου Αν το δω αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου (Ξέρω ότι ποτέ δεν μπορείς να έχεις δίκιο γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δεύτερος λογαριασμός με το όνομα και τα στοιχεία μου) Με κλέβεις εντελώς, υπάρχουν 2800 $ στον λογαριασμό μου. περιμενω απαντηση Ευχαριστω



Σήμερα το πρωί, προς έκπληξή μου, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και η αιτία είναι επειδή έχω δύο λογαριασμούς.


Πάνω από ένα χρόνο παίζω στον ιστότοπό σας και ποτέ στη ζωή μου δεν έχω δημιουργήσει δύο λογαριασμούς.

Με εξέπληξε μάλιστα το μήνυμα και κατέληξα ευθέως ότι ήταν κρυφή κλοπή.


Πριν από αρκετές μέρες έστειλα τα έγγραφά μου για επαλήθευση και την παραμονή της κυκλοφορίας μου λέτε ότι έχω αρκετούς λογαριασμούς.


Παίζω στο site σας για περισσότερο από ενάμιση χρόνο και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ήμουν πάντα ευθύς, οπότε γιατί να δημιουργήσω έναν δεύτερο ακόμα κι αν έχω έναν λογαριασμό που λειτουργεί;


Έγραψα στην υπηρεσία το ίδιο πράγμα

Είναι απλά και καθαρά κλεμμένο και δεν συμφωνώ.


Δεν το έκανα ποτέ αυτό, κατηγορήστε με άδικα.


Θα πάω σε όλα τα φόρουμ για να εξηγήσω την κακή σου πίστη και να δικαιωθώ.

Κακώς με κατηγορείς ότι πήρα τα λεφτά μου και αυτό είναι λάθος.


Από τότε που δημιούργησα τον λογαριασμό μου έχω συνδεθεί με πολλά τηλέφωνα μέσα σε ένα χρόνο και αυτή τη στιγμή έχω 4 τηλέφωνα στα οποία συνδέομαι ανάλογα με αυτό που έχω στα χέρια μου και έχω αλλάξει επίσης email με 3 φορές διαφορά δεν έκανα τίποτα, δεν δημιούργησα ποτέ ένας λογαριασμός.


Ίσως είναι η αλλαγή της διεύθυνσης e-mail που προκαλεί το πρόβλημα;! Ίσως ο πράκτορας που έκανε την αλλαγή του email δεν το έκανε καλά, γι' αυτό νομίζεις ότι έχω αρκετούς λογαριασμούς.


Κανονικά θα πρέπει να προσκομίσετε απόδειξη για το δέμα μου και περιμένω, αλλά καθώς είναι κλεμμένο ξέρω ότι δεν θα μπορείτε να αποδείξετε ότι έχω δύο λογαριασμούς.


Σας γράφω για να αναφέρετε ότι είναι λάθος και θέλω αποδείξεις και στοιχεία από τον λεγόμενο δεύτερο λογαριασμό που έφτιαξα.


Το όνομα

Η διεύθυνση

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αριθμός τηλεφώνου


Αν το δω αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου (ξέρω ότι ποτέ δεν μπορείς να έχεις δίκιο γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δεύτερος λογαριασμός με το όνομα και τα στοιχεία μου)


Με κλέβεις εντελώς, υπάρχουν 2800 $ στον λογαριασμό μου


Περιμένω απάντηση Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry you have this problem now. Please keep in mind that we are not Mr Bet's employees, we are Casino Guru.

In this case, I believe that the casino should provide you with proof that you have created multiple accounts. The second important question is: Did you gain some advantage over the casino by breaking the multiple account rule?

I think it would be wise if you could submit a complaint through our website, so we can try to check what's the situation.

Just click this link:

https://casino.guru/complaints/create

πριν από 2 έτη

Χαίρετε,


Είμαι η Inès Audrey Echene και είμαι Καναδή και ζω στο Μόντρεαλ.


Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να σας εξηγήσω το πρόβλημά μου, ελπίζω πραγματικά να με βοηθήσετε.

Για να απαντήσω στις ερωτήσεις σας.


1- Είμαι στον ιστότοπο από 29-10-2021 βράδυ 9 μήνες


2- Ναι πέρασα όλους τους ελέγχους με επιτυχία χωρίς κανένα πρόβλημα


3- Ναι, έλαβα πολλές αναλήψεις, τα συσσωρευμένα κέρδη μου μπορεί να φτάσουν τα $30.000.

Εκτός από τις συχνά προθεσμίες ανάληψης (Δεν τηρούνται) δεν είχα κάποιο σημαντικό πρόβλημα με αυτές.


4 - Παίζω συχνά στο καζίνο, αλλά όλα τα κέρδη μου έχουν κερδίσει νόμιμα παίζοντας αθλητικά στοιχήματα.


5- Ποτέ δεν μου άρεσαν τα μπόνους, επομένως τα κέρδη μου ήταν πάντα χωρίς μπόνους.

6- Δεν έχω δημιουργήσει ποτέ πολλούς λογαριασμούς και ποτέ δεν έχω ωφεληθεί από κέρδη. Αποφεύγω τα μπόνους όσο μπορώ για να μην έχω κανένα πρόβλημα. Κάνω την κατάθεσή μου Στοιχηματίζω αν χάσω πολύ άσχημα αν κερδίσω αποσύρω τα χρήματά μου

Τελειώνω την εξήγησή μου.


Όπως είπα και παραπάνω δεν είχα ποτέ πρόβλημα, μετά τον πρώτο έλεγχο έπαιξα χωρίς άγχος μέχρι τον Φεβρουάριο του 2022 όταν το site μου ζήτησε να κάνω νέο έλεγχο παραπονέθηκα και το site μου είπε ότι αν είχε περάσει ο έλεγχος αυτή τη φορά δεν θα πήγαινα για να πρέπει να το ξανακάνω εκτός και αν αλλάξουν τα δεδομένα μου είπα εντάξει έκανα ξανά την επαλήθευση με σχεδόν 2000$ στον λογαριασμό, έστειλα την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού και τις αποδείξεις μου κ.λπ.


5 μέρες αργότερα ο λογαριασμός μου ξεκλειδώθηκε.


Σήμερα βρισκόμαστε στον Ιούλιο και χωρίς προφανή λόγο, χωρίς να αλλάξει κάτι, είχα σχεδόν 2800 $ στον λογαριασμό μου όταν ξεκίνησα την αυτόματη ανάληψη αποκλεισμού.

Μου ζητάνε ακόμα επαλήθευση, με έκπληξη ρωτάω το site και μου λένε ότι τα έγγραφα που έστειλα πριν λίγους μήνες έχουν λήξει οπότε πρέπει να στείλω νέα έγγραφα.

Όσο παραμένει εντός του πλαισίου ασφαλείας δεν με πειράζει.

Την Τρίτη λοιπόν έστειλα όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν.

Κανονικά μετά από 5 ημέρες ο λογαριασμός θα πρέπει να ξεμπλοκάρει αφού όλα τα έγγραφα που αποστέλλονται ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ.


Προς έκπληξή μου τη Δευτέρα έλαβα ένα email που μου λέει ότι ο λογαριασμός μου είναι οριστικά αποκλεισμένος επειδή παραβίασα έναν κανόνα, εκπλήσσομαι επειδή είμαι αξιοπρεπής παίκτης.


Το site μου λέει ότι έχω διπλούς λογαριασμούς, πρώτα άρχισα να γελάω γιατί ήξερα ότι ήταν λάθος και κατάλαβα ότι προσπαθούσε να με κλέψει, ίσως επειδή έδωσαν το υπόλοιπο του λογαριασμού μου στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού υπό την προϋπόθεση ότι δεν ξέρω.


Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών για περισσότερες πληροφορίες και για να αναφέρω το λάθος τους γιατί δεν είχα ποτέ πολλούς λογαριασμούς, μάλλον άλλαξα το email μου πολλές φορές 3 φορές και δεν είναι παράνομο.


Η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει ότι είναι σίγουρα κλειστό, λέω ότι δεν είναι δυνατό γιατί είναι λάθος ή είτε είναι καθαρή κλοπή 5 ώρες αργότερα έστειλα ένα email στον λογαριασμό διαχειριστή μου, αφού μόλις γίνεις VIP, σου δίνεται διαχειριστής μέχρι στιγμής, καμία απάντηση.


Επέστρεψα στο chat και συνάντησα έναν πράκτορα που μου είπε το ίδιο πράγμα ότι ο λογαριασμός μου είναι κλειστός επειδή έχω δύο λογαριασμούς, του είπα ότι δεν το είχα κάνει ποτέ αυτό γιατί ξέρω τους κανόνες, οπότε είπε ότι θα πήγαινε πάρτε τις πληροφορίες πίσω, για να περιμένετε.


Αυτή η ιστορία δεν μυρίζει καλά.

Ακριβώς επειδή σήμερα έπρεπε να μου επιτρέψει να κάνω την ανάληψη μου βρήκαν ένα κόλπο για να κλείσω τον λογαριασμό μου.

Πιστεύουν ότι οι άνθρωποι ξεγελιούνται.


Αν έχω διπλούς λογαριασμούς γιατί δεν έκλεισες ποτέ τον λογαριασμό μου όταν δεν υπήρχε τίποτα και περιμένεις μέχρι να έχω τα χρήματα στον λογαριασμό για να κλείσω τον λογαριασμό μου;!


Ζήτησα επίσης απαντήσεις και εξηγήσεις στον λεγόμενο δεύτερο λογαριασμό μου.


Περιμένω λοιπόν


Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 2 έτη

I mean...even if you had 2 accounts, but used only one of them, then there's no reason to close your account permanently, especially when you're a VIP player. I can see you already submitted the complaint, which is a good step. The casino has a very god rating according to our website so I hope the matter will get resolved soon.

I'm also wondering what kind of evidence the casino can show us regarding the alleged multiple accounts since you claim you've got only 1 account there.

Fran-87
πριν από 2 έτη

Το ίδιο συμβαίνει και σε εμένα στο mrbet περιμένω 10 μέρες να πληρωθώ 350000

Αυτόματη μετάφραση:
ibarranew
πριν από 2 έτη

Hello,

in case of bigger wins, it may take some time to proceed with all checkouts.

May I know whether your account has been fully verified?

Have you ever withdrawn from Mr Bet before?

What was the latest information you got from the casino concerning your withdrawal, please?

πριν από 2 έτη

Γεια σας, πριν από 4 μήνες έκανα ανάληψη χρημάτων και χρειάστηκαν 2 ημέρες για να επαληθευτεί ο λογαριασμός μου, τώρα ξέρω τι συμβαίνει που δεν θέλουν να πληρώσουν και αυτό που μου λέει το καζίνο είναι να περιμένω, να περιμένω πάντα το τελευταίο, περίμενε 15 μέρες να μου πουν ότι απέτυχα στην ανάληψη και καμία εξήγηση γιατί απέτυχε

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Λοιπόν, έχουν περάσει 12 μέρες από τότε που έκανα ανάληψη 350.000 πέσος, τα οποία σήμερα βγαίνουν ως πληρωμένα αλλά δεν είναι στον τραπεζικό μου λογαριασμό. περάστε το σε οποιονδήποτε για να το λάβει υπόψη όταν παίζει και προσφέρει μπόνους και όλα στο τέλος μπορείς να κερδίσεις πολλά χρήματα αλλά δεν θα τα αποσύρεις είναι απάτη οπότε η συμβουλή μου είναι να παίξεις σε άλλο καζίνο και να δεις η διαφορά μόλις πληρώσουν παίρνουν 1 μέρα το πολύ έχει ήδη περάσει 12 μέρες nk νομίζω ότι πληρώνουν για ασφάλεια επιστρέφουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου και θα πουν ότι υπήρχε πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 2 έτη

Αυτό είναι μια απάτη που δεν θέλουν να σε πληρώσουν και κάνουν ό,τι μπορούν για να σε κάνουν να βαρεθείς και να το λες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Λοιπόν, έχουν περάσει 12 μέρες από τότε που έκανα ανάληψη 350.000 πέσος, τα οποία σήμερα βγαίνουν ως πληρωμένα αλλά δεν είναι στον τραπεζικό μου λογαριασμό. περάστε το σε οποιονδήποτε για να το λάβει υπόψη όταν παίζει και προσφέρει μπόνους και όλα στο τέλος μπορείς να κερδίσεις πολλά χρήματα αλλά δεν θα τα αποσύρεις είναι απάτη οπότε η συμβουλή μου είναι να παίξεις σε άλλο καζίνο και να δεις η διαφορά μόλις πληρώσουν παίρνουν 1 μέρα το πολύ έχει ήδη περάσει 12 μέρες nk νομίζω ότι πληρώνουν για ασφάλεια επιστρέφουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου και θα πουν ότι υπήρχε πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I would not say it's a scam.

Has your account been fully verified, please? I was not able to find the answer even in your complaint.

Allow me to share our point of view, however:

"This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.

That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino"

I hope we will sort things out, but the KYC is essential.

1 2...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα