ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη

Παρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από Adrian96
|
56272 προβολές 146 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...8
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σας, ναι, έχω κάνει αναλήψεις στο παρελθόν, αλλά χρειάζονται 2 μέρες και ήταν πολύ περισσότερα χρήματα από τώρα, και είναι η πρώτη φορά που παίρνει τόσο πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, ναι, έχω κάνει αναλήψεις στο παρελθόν, αλλά χρειάζονται 2 μέρες και ήταν πολύ περισσότερα χρήματα από τώρα, και είναι η πρώτη φορά που παίρνει τόσο πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I think that you should wait a bit. The payment is delayed but I think that it's just a matter of time.

Fran-87
πριν από 1 έτος

Γεια σου Fran, χρειάστηκε πολύς χρόνος για την επαλήθευσή σου; Δεν είχα παίξει ποτέ εδώ και είχα την τύχη να κερδίσω με την πρώτη μου κατάθεση (είμαι επίσης από τη Χιλή) Έκανα μεταφορά από το Santander αλλά ζήτησα την ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό, η επαλήθευση μου είναι ακόμα σε αναθεώρηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I think that you should wait a bit. The payment is delayed but I think that it's just a matter of time.

πριν από 1 έτος

Dear Fran-87,

your complaint needs some attention:

"We are extending the timer by 7 days. Please, be aware that in case you fail to respond to your complaint in the given time frame, or don’t require any further assistance, we will reject it."

Any chance that you have already received your winnings?

Kindly let me know.

πριν από 1 έτος

Γεια σου Fran, χρειάστηκε πολύς χρόνος για την επαλήθευσή σου; Δεν είχα παίξει ποτέ εδώ και είχα την τύχη να κερδίσω με την πρώτη μου κατάθεση (είμαι επίσης από τη Χιλή) Έκανα μεταφορά από το Santander αλλά ζήτησα την ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό, η επαλήθευση μου είναι ακόμα σε αναθεώρηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

May I know when the verification has started, please?

Were you able to provide all documents?

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, το ξεκίνησα το Σάββατο και σήμερα τα ξημερώματα έλαβα ένα email ότι η επαλήθευση ήταν ήδη εντάξει και η κατάσταση των καταθέσεων εξελίχθηκε από ημιτελής σε σε εξέλιξη, χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
rockpancho
πριν από 1 έτος

Hello,

so it seems that the casino is working on it. 👍Kinldy let us know when you receive your winnings, I want to be sure that you do not need any help.

Thank you.


Radka
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη λάβει τα κέρδη μου, όλα εντάξει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέος εδώ.

Εγγράφηκα για vulkan vegans την περασμένη εβδομάδα και πήρα ένα μπόνους χωρίς κατάθεση.

Εκπλήρωσα το rollover, μίλησα με την υποστήριξη και ζήτησα να καταθέσω τουλάχιστον 35 BRL (Reais) μετά κατέθεσα και έπαιξα περισσότερα!

Όλα τελείωσαν. Έκανα ανάληψη ύψους 310 BRL μέσω astropay στις Ημερομηνία: 22/08/2022 11:47:05

ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε!

υποστήριξη της εν λόγω πληρωμής εντός 2 εργάσιμων ημερών. Έχουν περάσει 2 μέρες και δεν υπάρχει πληρωμή στον λογαριασμό μου στο astropay.

κάποιος να με βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη λάβει τα κέρδη μου, όλα εντάξει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

So it was not so bad after all 🙂

Thank you very much for your update. Are you still staying loyal to this casino? The reputation is great so I guess it's a good choice.

πριν από 1 έτος

Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέος εδώ.

Εγγράφηκα για vulkan vegans την περασμένη εβδομάδα και πήρα ένα μπόνους χωρίς κατάθεση.

Εκπλήρωσα το rollover, μίλησα με την υποστήριξη και ζήτησα να καταθέσω τουλάχιστον 35 BRL (Reais) μετά κατέθεσα και έπαιξα περισσότερα!

Όλα τελείωσαν. Έκανα ανάληψη ύψους 310 BRL μέσω astropay στις Ημερομηνία: 22/08/2022 11:47:05

ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε!

υποστήριξη της εν λόγω πληρωμής εντός 2 εργάσιμων ημερών. Έχουν περάσει 2 μέρες και δεν υπάρχει πληρωμή στον λογαριασμό μου στο astropay.

κάποιος να με βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

if you browse this thread you will notice that the withdrawal can take more time than 2 days.

I can imagine that you are not happy about it, but this casino has a perfect reputation and if have not broken any rules, your winnings will arrive.

In what status is your withdrawal now, please?

I ask you to be patient. We allow casinos 14 full days to fulfill the verification and process the payment.

πριν από 1 έτος

Hello,

if you browse this thread you will notice that the withdrawal can take more time than 2 days.

I can imagine that you are not happy about it, but this casino has a perfect reputation and if have not broken any rules, your winnings will arrive.

In what status is your withdrawal now, please?

I ask you to be patient. We allow casinos 14 full days to fulfill the verification and process the payment.

πριν από 1 έτος

πληρώθηκε σήμερα! σε ευχαριστώ πάρα πολύ

Λαμβάνω!

Αυτόματη μετάφραση:
fellipinho
πριν από 1 έτος

See? Just a couple of days to receive your winnings. Not so bad, I'd say 🙂.

Enjoy and take care.

πριν από 1 έτος

Γεια σας παιδιά είμαι νέος εδώ, είμαι από το Περού και θα ήθελα να σας πω τι έχω περάσει αν μου πείτε τη γνώμη σας


Πριν από 4 μέρες κατέθεσα 150 σόλες στο vukan Vegas και κέρδισα 14.500 σόλες (PEN) που είναι το τοπικό μου νόμισμα

Λοιπόν, ο λογαριασμός μου είναι ήδη επαληθευμένος, μου ζήτησαν φωτογραφία της κάρτας DNI, έχω ήδη στείλει τα πάντα και είναι εντάξει

Τράβηξε 10 χιλιάδες και τα χώρισαν σε αρκετές καταθέσεις των 1.200

Η απορία μου είναι

ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙ ΕΥΝΟΙΑ;

Δηλαδή, πληρώνει πραγματικά το καζίνο στο Περού;

Μου είπαν να περιμένω 5 μέρες και θα έρθει


Περιμένω τη γνώμη σας, ευχαριστώ







Αυτόματη μετάφραση:
rockpancho
πριν από 1 έτος

Πόσο καιρό πήρε η κατάθεσή σας; Και πόσα αποσύρατε;


Έχω αποσυρθεί την Παρασκευή σύμφωνα με αυτούς και προς το παρόν βγαίνει ημιτελές


Αυτόματη μετάφραση:
celulardetrabajo16
πριν από 1 έτος

Hello,

based on many posts and threads about Vulkan Vegas here on the forum, I think the casino pays the players, but they sometimes have some issues with payments to South Americans, especially I remember players from Peru and possibly Chile. (there were also some issues with Germans).

I think it has something to do with the payments in your local currency and your banking system. Anyway, I didn't hear stories from players who wouldn't get paid. I can only remember the delays and generally speaking, it was a bit more difficult and time-consuming for them.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Daniel
πριν από 1 έτος

Α οκ καταλαβα, καλα ευχαριστω πολυ θα περιμενω αυτη την εβδομαδα και θα σου πω πως παει μιας και σε τοπικο νομισμα εχω βγαλει 10 χιλιαδες σολες και μεχρι στιγμης ειναι ακομα ελλιπη

Αλλά ας περιμένουμε και θα σας ενημερώσω πώς πάει


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
celulardetrabajo16
πριν από 1 έτος

Yes, please. Keep us informed and good luck!

Daniel
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, πέρασε για να σου πει ότι μου έστειλαν ένα email πριν από μιάμιση ώρα περίπου, ζητώντας μου να στείλω την κατάσταση του λογαριασμού μου και να στείλω μια φωτογραφία προφίλ του skrill μου


Παλαιότερα είχα στείλει τα στοιχεία ότι μου ζήτησαν και τη φωτογραφία της φωτογραφίας της ταυτότητας μου αλλά έχουν απορρίψει την ανάληψη και μου ζητούν νέα έγγραφα


Τώρα περιμένω να εγκριθούν τα έγγραφα για να γίνει ξανά η διαδικασία απόσυρσης

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, παιδιά, θα σας πω ότι την ίδια μέρα που μου ζήτησαν τα έγγραφα πριν από δύο μέρες τα έστειλα και πέρασαν περίπου 2 ώρες και επαλήθευσαν τον λογαριασμό μου, δεν μου το είπαν με mail γιατί έπρεπε να εισαγάγετε τα δεδομένα και δείτε πώς πήγε η επαλήθευση και συνειδητοποίησα ότι οι πράσινοι έλεγχοι ήταν ήδη εκεί που έδειχναν ότι έχει ήδη επαληθευτεί


Από την άλλη, ένα ποσό αποσύρεται στον τραπεζικό μου λογαριασμό στην ηπειρωτική τράπεζα εδώ στο Περού και ένα άλλο ποσό στη Skrill, ο λόγος για αυτό είναι ότι αν έχουν κάποιο πρόβλημα με τις διατραπεζικές μεταφορές, φαντάζομαι ότι γράφοντας τι ψηφιακό πορτοφόλι δηλαδή δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα


Μέχρι στιγμής δεν μου έχουν απαντήσει τίποτα, δεν έχω λάβει κανένα είδος μηνύματος και είναι ακόμα σε ημιτελή κατάσταση στην πλατφόρμα, οπότε καλά, θα συνεχίσω να περιμένω και θα δούμε τι θα γίνει από τότε που μίλησα με το chat της πλατφόρμας, αλλά δεν μου έδωσαν άλλη απάντηση τι περιμένει ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα