πριν από 2 έτη
0
Επομένως, η επαλήθευση ολοκληρώθηκε, αλλά αυτή τη στιγμή περιμένετε τα κέρδη σας, σωστά;
Σε τι κατάσταση βρίσκονται οι αναλήψεις σας, παρακαλώ;
So the verification has been completed yet you're currently waiting for your winnings, correct?
In what status your withdrawals are, please?
Επομένως, η επαλήθευση ολοκληρώθηκε, αλλά αυτή τη στιγμή περιμένετε τα κέρδη σας, σωστά;
Σε τι κατάσταση βρίσκονται οι αναλήψεις σας, παρακαλώ;
So the verification has been completed yet you're currently waiting for your winnings, correct?
In what status your withdrawals are, please?
Ναι, φυσικά, η επαλήθευση έχει ήδη γίνει και επί του παρόντος η ανάληψη εξακολουθεί να είναι ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ
Θα ήταν 3 μέρες με το ίδιο status!
Και η διατραπεζική μεταφορά και η ανάληψη στο πορτοφόλι skrill!
Yes, of course, the verification is already done, and currently the withdrawal is still INCOMPLETE
It would be 3 days with the same status!
Both the interbank transfer and the withdrawal to the skrill wallet!
Si claro la verificación ya está, y actualmente sigue en INCOMPLETO el retiro
Ya serían 3 días con el mismo estado !
Tanto la tranferencia interbancaria como el retiro a la billetera skrill !
Λοιπόν αυτή τη στιγμή ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ EMAIL, ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ, μόνο για να προσπαθήσω ξανά
Τώρα αποσύρομαι μόνο με το skrill που είναι επαληθευμένο και όλα
Για να δούμε τι λένε και αν το απορρίψουν ξανά χωρίς λόγο
Σας αφήνω λίγο από την κουβέντα όπου δεν μου δίνουν λόγο και ότι θα επικοινωνήσω αργότερα
Well currently I DO NOT GET AN EMAIL AT ALL, AND THE WITHDRAWALS I HAD HAVE BEEN CANCELLED THEY DON'T GIVE ME A WHY, only to try again
Now I am only withdrawing with skrill which is verified and all
Let's see what they say and if they reject it again for no reason
I leave you a short of the conversation where they do not give me reason and that I communicate later
Bueno actualmente NO ME LLEGA NI UN CORREO NADA, Y me an cancelado los retiros que tenía NO ME DAN UN PORQUE solamente que intente de nuevo
Ahora estoy retirando solamente con skrill que está verificado y todo
Veamos que dicen y si lo vuelven a rechazar sin razón alguna
LeS dejo un corto de la conversa dónde no me dan razón y que me comunique más tarde
Χαίρετε,
ευχαριστώ για την εξήγηση. Λοιπόν, θα περίμενα αυτήν την απόσυρση της Skrill και εάν δεν προχωρήσει ξανά ή δεν δοθεί η κατάλληλη εξήγηση, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο υποβολής καταγγελίας.
Παρακαλώ ενημερώστε με πώς συνεχίζεται.
Hello,
thank you for the explanation. Well, I would wait for this Skrill withdrawal and if it does not proceed again or no proper explanation will be given, you should consider submitting a complaint.
Kindly let me know how it continues.
Γειά σου!
Το είχα σε μερικά καζίνο. Και πραγματικά παίζω σε πολλά, άρα σίγουρα πάνω από 20-30 διαφορετικά. Όπου είχα προβλήματα, απευθυνόμουν αμέσως στη διεύθυνση https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ ή https://gluecksspielhero.at/ . Τα περισσότερα από τα καζίνο με δέχτηκαν και τουλάχιστον ζήτησαν πίσω το ποντάρισμά μου, το οποίο έχω ήδη λάβει από 2 καζίνο. Βασικά το χρησιμοποιώ μόνο όταν τα καζίνο είναι λίγο ανόητα. Ίσως να είναι κάτι και για σένα.. σε κάθε περίπτωση, ό,τι καλύτερο και καλή επιτυχία με τον «νευροποιητικό» σου έρανο. Ξέρω πώς είναι... lg
Hello!
I've had this at a few casinos. And I really play in many, so definitely more than 20-30 different ones. Wherever I had problems, I immediately turned to https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ or https://gluecksspielhero.at/ . Most of the casinos accepted me and at least demanded my stake back, which I have already received from 2 casinos. I basically only use it when the casinos are a little stupid. Maybe that's something for you too.. in any case, all the best and good luck with your "nerve-wracking" fundraising. I know how it isss... lg
Hello!
Ich hatte das bei einigen Casinos. Und ich spiele wirklich bei vielen, also sicher bei über 20-30 verschiedenen. Überall dort wo ich Probleme hatte, habe ich mich sofort an https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ oder auch https://gluecksspielhero.at/ gewendet. Bei den meisten Casinos haben die mich angenommen und zumindest meinen Einsatz zurückgefordert, den ich auch schon von 2 Casinos erhalten habe. Ich nehme das grundsätzlich nur in Anspruch wenn die Casinos ein wenig blöd sind. Vielleicht is das ja auch was für dich.. jedenfalls alles Gute und viel Erfolg bei deiner "nervenaufreibenden" Geldeinholung. Ich weiss, wie das issss... lg
Καλημέρα, να σας πω για την περίπτωση της συνταξιοδότησής μου.
Από τη σημερινή ημερομηνία, έχουν καταθέσει ένα ποσοστό της ανάληψης μου αφού έκανα τρεις αναλήψεις
Δύο αναλήψεις 3000 πελμάτων και μία απόσυρση 400 πελμάτων
Και αυτό που μου έχουν καταθέσει είναι ανάληψη 3000 και ανάληψη 400 και σε αυτήν την περίπτωση ή ήρθε η ώρα να περιμένω να φτάσει η άλλη ανάληψη με τον ίδιο τρόπο που μπορώ να καθορίσω αφού το καζίνο είναι αξιόπιστο αλλά χρειάζονται χρόνο για να πληρωμή
Good day, tell you about my retirement case.
As of today's date, they have deposited a percentage of my withdrawal since I made three withdrawals
Two withdrawals of 3000 soles and one withdrawal of 400 soles
And what they have deposited to me is a withdrawal of 3000 and a withdrawal of 400 and in this case or it is time to wait for the other withdrawal to arrive in the same way I can specify since the casino is reliable but they take time to pay
Buen día comentarle referente a mi caso del retiro
A la fecha del día de hoy me han depositado un porcentaje de mi retiro ya que yo realice tres retiros
Dos retiros de 3000 soles y un retiro de 400 soles
Y lo que me han depositado es un retiro de 3000 y un retiro de 400 y en este caso o toca esperar a que llegue el otro retiro de igual forma puedo concretar desde qué el casino es confiable pero demoran en pagar
Χαίρετε,
Αν καταλαβαίνω καλά, μέχρι στιγμής έχετε λάβει μόνο μια μερίδα, 3000 σόλες στο υπόλοιπο του καζίνο σας, σωστά;
Θα ρωτούσα το καζίνο. Μπορεί να υπάρχει κάποιο όριο ανάληψης που ξεπεράσατε, οπότε σας έστειλαν μόνο αυτά τα δύο.
Ρωτήστε το καζίνο και ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hello,
If I understand correctly, so far you have only received a portion, 3000 soles left on your casino balance, right?
I would ask the casino. There may be some withdrawal limit you exceeded, so they sent you just those two.
Ask the casino and let me know, please.
Γεια σε όλους,
Έκανα μια πληρωμή 130 ευρώ στις 23/09/22 και μια πληρωμή 100 ευρώ στις 26/09/22 στο Vulkan Vegas. Από τότε και οι δύο έχουν τεθεί σε «επεξεργασία».
Με τόσο μικρά ποσά, τα χρήματα ήταν στην πραγματικότητα πάντα στον τραπεζικό μου λογαριασμό μέσα στις επόμενες 48 ώρες.
Μέχρι στιγμής, εξακολουθώ να περιμένω και η εξυπηρέτηση πελατών συνεχίζει να λέει ότι πρέπει να περιμένω, η πληρωμή υποβάλλεται σε επεξεργασία από έναν πάροχο υπηρεσιών πληρωμών.
Ίσως είμαι πολύ ανυπόμονος, αλλά διάβασα κάπου εδώ ότι το ηφαιστειακό Βέγκας είχε ψεύτικη άδεια και έκλεισε.
Τώρα είμαι εντελώς εκνευρισμένη και αναρωτιέμαι αν θα πάρω καθόλου τα λεφτά μου.
Hello everybody,
I made a payout of 130 euros on 09/23/22 and a payout of 100 euros on 09/26/22 at Vulkan Vegas. Since then, both have been set to "processing".
With such small sums, the money was actually always in my bank account within the next 48 hours.
So far I'm still waiting and the customer service just keeps saying I should wait, the payout is being processed by a payment service provider.
Maybe I'm just too impatient, but I read somewhere here that volcanic Vegas had a fake license and was closed.
Now I'm completely irritated and wondering if I'll get my money at all.
Hallo allerseits,
Ich hab am 23.09.22 eine Auszahlung von 130 Euro und am 26.09.22 eine Auszahlung von 100 bei Vulkan Vegas getätigt. Beide stehen seitdem auf "wird verarbeitet ".
Bei solchen kleinen Summen war das Geld eigentlich immer in den nächsten 48 Stunden auf meinem Bankkonte.
Bisher warte ich immer noch und der Kundendienst sagt immer nur ich solle warten, die Auszahlung werde gerade von einem Zahlungsdienstleister bearbeitet.
Vielleicht bin ich einfach zu ungeduldig, aber ich habe hier irgendwo gelesen, dass vulkan Vegas eine gefälschte Lizenz hätte und geschlossen wäre.
Jetzt bin ich völlig irritiert und habe bedenken, ob ich mein Geld überhaupt erhalte.
Χαίρετε,
Είναι πολύ σημαντικό να γίνει διάκριση μεταξύ του αρχικού Vulkan Vegas και του ψεύτικου κλώνου Vulcan Vegas , αυτός ο κλώνος έχει κλείσει.
Λοιπόν, πού παίζετε, παρακαλώ; Αν είναι Vulkan, θα περίμενα λίγο, υποθέτω ότι η ανάληψη θα ελεγχθεί σύντομα, αυτό είναι ένα αξιόπιστο καζίνο τελικά.
Hello,
It's very important to distinguish between the original Vulkan Vegas and the fake clon Vulcan Vegas, this clone has been closed.
So, where do you play, please? If it is Vulkan, I'd wait a bit, I guess that the withdrawal will be checked soon, this is a reputable casino after all.
Αυτό είναι υπέροχο, ανησυχούσα για λίγο.
Παρακαλούμε δώστε στο καζίνο μερικές ακόμη ημέρες, για να επεξεργαστεί το δίκτυο πληρωμής. Ενημερώστε με μόλις έχετε κάποια νέα, παρακαλώ.
That's great, I was worried for a while.
Kindly give the casino a few more days, to process the paymnet. Let me know as soon as you have some news, please.
Γειά σου! Αυτό είναι υπέροχο 🙂 Έχετε κάποιες ιδιαίτερες επιθυμίες που θα θέλατε να εκπληρώσετε τώρα;
Hello there! That's great 🙂 Do any special wishes you would like to fulfill now?
Γεια σας, θέλω να κάνω μια καταγγελία, είμαι από την Αργεντινή και όταν ήθελα να καταθέσω 2.000 το καζίνο μου πήρε 4.000 και ήθελα να το αποσύρω, αλλά δεν ήταν αρκετό, οπότε κατέθεσα ξανά, συνολικά έκλεψα 8.000 πέσος και έπαιζα κάτι μέχρι 11.360 πέσος, πριν προσπαθώ να κάνω ανάληψη πάνω από 2 μήνες και με απορρίπτουν και όταν επικοινωνώ μαζί τους μου λένε την ίδια απάντηση, ότι πρέπει να επικοινωνήσω αργότερα για να έχω απάντηση, μην παίζω , δεν πληρώνουν, κρατάνε τα χρήματα
Hello, I want to file a complaint, I am from Argentina and when I wanted to deposit 2,000 the casino took 4,000 from me, and I wanted to withdraw it, but it was not enough so I deposited again, in total I stole 8,000 pesos and I played something until 11,360 pesos, ago I have been trying to withdraw for more than 2 months and they reject me and when I communicate with them they tell me the same answer, that I should communicate later to have an answer, do not play, do not pay, they keep the money
Hola quiero presentar una queja , soy de argentina y cuando quise depositar 2000 el casino me sacó 4 mil , y los quise retirar, pero no era suficiente entonces volví a depositar , en total me robo 8mil pesos y jugué algo hasta hace 11.360 pesos , hace más de 2 meses que estoy tratando de retirar y me los rechaza y cuando me comunico con ellos me dicen la misma respuesta , que me comunique más tarda para tener una respuesta , no jueguen , no pagan , se quedan con la plata
Γειά σου,
Εξέτασα το παράπονό σας εν συντομία, αλλά φαίνεται αρκετά περίπλοκο τώρα στην αρχή.
Απ' όσο μπορώ να δω, επαληθεύτηκε ο λογαριασμός, επαληθεύτηκε και η κάρτα και δεν έχεις παίξει με κανένα μπόνους. Λοιπόν, υποθέτω ότι αυτό το ζήτημα χρειάζεται κάποια εξήγηση από το καζίνο.
Hello there,
I went through your complaint briefly, but it seems quite complex now at the beginning.
As far as I can see, the account was verified, the card verified as well and you have not played with any bonus. Well, I guess this issue needs some explanation from the casino.
Τους ρώτησα χίλιες φορές και πάντα λένε ότι θα φτάσει και μην ανησυχείτε, μιας και υπέβαλα την καταγγελία το ιστορικό μου από απόπειρες αναλήψεων είναι καθαρό
I asked them a thousand times and they always say that it will arrive and not to worry, since I filed the complaint my history of attempted withdrawals is clean
Se los pedí mil veces y siempre dicen que ya va a llegar y que no le preocupe , desde que presente la queja mi historias de intentos de retiros está limpio
Απλά μια ευγενική υπενθύμιση: χρησιμοποιήστε το κουμπί "απάντηση", διαφορετικά το άτομο στο οποίο γράψατε δεν θα ειδοποιηθεί. Σας ευχαριστώ 🙂
Το ζήτημα με το ιστορικό αναλήψεών σας ακούγεται αρκετά ύποπτο. Θα ήθελα να σας ζητήσω να ενημερώσετε το νήμα παραπόνων σας, μπορείτε να το κάνετε εδώ .
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
The issue with your withdrawal history sounds quite suspicious. I'd like to ask you to update your complaint thread, you can do so here.
Κέρδισα ένα γκραν και μετά με αποκλεισμό!! Η υποστήριξη θα ξεκλειδώσει τον λογαριασμό μου αν αρνηθώ να κερδίσω!! Αυτό είναι απάτη
I won a grand then got banned !! Support will unlock my account if I refuse to win!! This is fraud
Я виграв гранд після чого був заблокований !! Підтримка каде що розблокує мі акаунт якшо я відмовлюсь від виграшу !! Це шахрайство
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.