Κέρδισα ένα γκραν και μετά με αποκλεισμό!! Η υποστήριξη θα ξεκλειδώσει τον λογαριασμό μου αν αρνηθώ να κερδίσω!! Αυτό είναι απάτη
I won a grand then got banned !! Support will unlock my account if I refuse to win!! This is fraud
Я виграв гранд після чого був заблокований !! Підтримка каде що розблокує мі акаунт якшо я відмовлюсь від виграшу !! Це шахрайство
Γεια,
Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το καζίνο "θα ξεκλειδώσει τον λογαριασμό μου αν αρνηθώ να κερδίσω", παρακαλώ;
Είναι φυσιολογικό ότι όταν ένας παίκτης κερδίζει μεγάλα κέρδη, ο λογαριασμός ελέγχεται, καθώς και το ιστορικό του παιχνιδιού και άλλες πτυχές, λόγω της έρευνας, ο λογαριασμός μπορεί να αποκλειστεί.
Έχετε λάβει κάποια επίσημη δήλωση από το καζίνο που να εξηγεί την κατάσταση; Αν ναι, θα ήταν χρήσιμο να το δείξω, θα έλεγα.
Hello,
What makes you think that the casino "will unlock my account if I refuse to win", please?
It's normal that when a player wins big, the account is checked, as well as the gaming history and other aspects, due to the investigation, the account may be blocked.
Have you received any official statement from the casino explaining the situation? If so, would be useful to show it, I'd say.
Έκανα τον λογαριασμό μου στο https://4vulkanvegas9.com την περασμένη εβδομάδα, έλαβα ένα ποσό μπόνους, κατέθεσα, επαλήθευσα τον λογαριασμό και τίποτα από την πληρωμή μου δεν έπεσε, παρά την κατάσταση επιτυχίας. Φαίνεται ότι είναι επιτυχία!
I made my account at https://4vulkanvegas9.com last week, I got a bonus amount, I deposited, verified the account and nothing of my payment dropped, despite the success status. Looks like it's a hit!
Fiz minha conta no https://4vulkanvegas9.com semana passada, ganhei um valor com bônus, depositei, verifiquei a conta e nada do meu pagamento cair, apesar do status de sucesso. Parece que é golpe!
Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να μπω στον λογαριασμό;
How long did it take to get into the account?
Quanto tempo demorou pra cair na conta?
Έκανα τον λογαριασμό μου στο https://4vulkanvegas9.com την περασμένη εβδομάδα, έλαβα ένα ποσό μπόνους, κατέθεσα, επαλήθευσα τον λογαριασμό και τίποτα από την πληρωμή μου δεν έπεσε, παρά την κατάσταση επιτυχίας. Φαίνεται ότι είναι επιτυχία!
I made my account at https://4vulkanvegas9.com last week, I got a bonus amount, I deposited, verified the account and nothing of my payment dropped, despite the success status. Looks like it's a hit!
Fiz minha conta no https://4vulkanvegas9.com semana passada, ganhei um valor com bônus, depositei, verifiquei a conta e nada do meu pagamento cair, apesar do status de sucesso. Parece que é golpe!
Γειά σου!
Είναι καλό που βρήκατε το φόρουμ, γιατί πιστεύω ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια βοήθεια.
Ο σύνδεσμος που δημοσιεύσατε φαίνεται να είναι διαφορετικός από τον σύνδεσμο που λαμβάνω στον ιστότοπό μας, αν και θα πρέπει να προκαλείται από την ανακοίνωση που έχει οριστεί ως σελίδα προορισμού.
Τέλος πάντων, μπορώ να ξέρω ποια επιλογή πληρωμής επιλέξατε; Από πότε είναι το status της επιτυχίας; Θα ρωτούσα το καζίνο αν στάλθηκε η πληρωμή - απλώς για να είμαι σίγουρος.
Hello there!
It's good you found the forum, because I feel you could use some help.
The link you posted seems to be different from the link I get on our website, though it should be caused by the announcement set as the landing page.
Anyway, may I know which payment option did you choose? Since when is the status of success? I would ask the casino whether the payment was sent - just to be sure.
Γεια σας, το καζίνο που αναζητούσε το Βέγκας με απάτησε. Είχα κέρδη 1900$. Με έβαλαν να το καταθέσω. Minimum και μετά το έπαιξα για διπλό, μετά μου ζήτησαν να ανεβάσω κάθε λογής αποδείξεις ακόμα και selfie με διαπιστευτήρια στο χέρι και έτσι έχω 15 μέρες και αυτός. Σήμερα μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και προσπάθησα να τους βάλω να μου το εξηγήσουν και ισχυρίζονται ότι έχω διπλό λογαριασμό που είναι ψέμα και δεν μου δίνουν κανένα λόγο ή τι μπορεί να γίνει;;;
Hello, the casino looking for Vegas scammed me. I had profits of $1900. They made me deposit it. Minimum and then I played it for double, then they asked me to upload all kinds of receipts and even selfie with credential in hand and so I have 15 days and he. Today they blocked my account and I tried to get them to explain it to me and they allege that I have a duplicate account which is a lie and they don't give me any reason why or what can be done???
Hola el casino buscan Vegas me estafó tuve ganancias de 1900 $ me isieron depositar el. Mínimo y después jugarlo por el doble lo ise, después me pidieron subir comprobantes de todo tipo y asta selfi con credencial en mano y así tengo 15 días y el. Día de hoy me blojesron la cuenta y trate de q me explicaran y alegan q tengo una cuenta duplicada cosa q es mentira y no me dan ni razón de porq o cual q se puede aser???
Γειά σου.
Λοιπόν, φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας δεν πέρασε την επαλήθευση λογαριασμού, επομένως είναι σημαντικό να μάθετε τι το έκανε να συμβεί.
Παίξατε στο "Vulkan Vegas Casino;" Σκοπεύω μόνο να είμαι σίγουρος αφού έγραψες "το καζίνο ψάχνει για το Βέγκας".
Τέλος πάντων, είστε βέβαιοι ότι κανένας από το νοικοκυριό σας δεν έχει δημιουργήσει ποτέ λογαριασμό στο ίδιο καζίνο;
Αυτή είναι συνήθως η πιο εύκολη εξήγηση.
Εάν πιστεύετε ότι δεν κάνατε τίποτα λάθος, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο και δημιουργήστε μια καταγγελία:
https://casino.guru/complaints
Hello there.
Well, it seems your account didn't pass the account verification, so it's crucial to find out what made it happen.
Did you play in "Vulkan Vegas Casino?" I only aim to be certain since you wrote "the casino looking for Vegas".
Anyway, are you sure no one from your household has ever created an account in the same casino?
This is usually the easiest explanation.
If you believe you made nothing wrong, use this link and create a complaint:
https://casino.guru/complaints
Βλέπω ότι έχουν περάσει 2 χρόνια από την αρχή του θέματος, αλλά ελπίζω ειλικρινά να μην περιμένετε πλέον να κερδίσετε χρήματα στο καζίνο και να μην μετράτε κάθε σεντ. Το παιχνίδι σε ένα καζίνο μπορεί να είναι μόνο ψυχαγωγία, αλλά τίποτα περισσότερο. Το να παίζεις είναι ένα πράγμα, αλλά το να παίζεις για τα τελευταία χρήματα είναι εντελώς άλλο. Ελπίζω ειλικρινά να είσαι καλά :)
I see that 2 years have passed since the beginning of the topic, but I sincerely hope that you no longer expect to make money on the casino and do not count every cent. Playing in a casino can only be entertainment, but nothing more. Playing is one thing, but playing for the last money is quite another. I sincerely hope you are doing well :)
Κοίτα, έχω στείλει έγγραφα για να κάνω ανάληψη εδώ και 2 εβδομάδες, υπάρχουν ήδη περισσότερα από 10 εγκεκριμένα και συνεχίζω να λαμβάνω email που δεν διαθέτουν έγγραφα περιουσίας, σύμβαση εργασίας, αν είμαι άνεργος τον Μάιο, τι έγγραφο θέλετε να στείλω αν ξέρεις ήδη ότι είναι ο λογαριασμός μου με τα πάντα; Εγκεκριμένα και selfies με κάρτα διαβατηρίου και λογαριασμούς τηλεφώνου και πολύ καλύτερος λογαριασμός που χρειάζομαι, ελέγξτε την περίπτωσή μου ότι όλα είναι εντάξει, αλλά περιμένουν 11 ημέρες και συνεχίζουν να φτάνουν email με ελλείποντα έγγραφα που έχουν εγκριθεί ευχαριστώ, ελπίζω μια προτροπή απάντηση στην καθυστέρηση του καζίνο
Look, I have been sending documents to make a withdrawal for 2 weeks, there are already more than 10 approved and I keep getting emails that lack wealth documents, employment contract, if I am unemployed in May, what document do you want me to send if you already know that it is my account with everything? Approved and selfies with passport card card and telephone accounts and much better account I need please check my case that everything is in order but they have been waiting for 11 days and emails continue to arrive with missing documents that are approved thank you I hope a prompt response to the casino delay
Mire ya llevo 2 semanas de enviar documentos para hacer un retiro ya hay mas de 10 aprobados y me siguen llegando correos que faltan documentos de riquezas contrato de trabajo si estoy cesante de mayo que documento quieren que envie si ya saben que es mi cuenta con todo lo aprobado y selfies con pasaporte carnet tarjeta y cuentas de telefono y cuenta de much better necesito por favor revisen mi caso que esta todo en orden pero ya van11 dias esperando y siguen llegando correos con que faltan documentos que estan aprobados gracias espero una pronta respuesta a la demora del casino
Γειά σου,
Λυπάμαι που βλέπω ότι αντιμετωπίζετε προβλήματα με το καζίνο, μπορώ μόνο να φανταστώ πόσο κουραστικό μπορεί να είναι να προσπαθείς συνεχώς να στέλνεις έγγραφα στο καζίνο. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές πιθανότητες το Καζίνο να λύσει τα προβλήματά σας καθώς από ό,τι βλέπω ο Vulkan Vegas ασχολείται με τα παράπονά του. Για μένα φαίνεται ότι έχετε κολλήσει, οπότε θα πρότεινα να κάνετε μια καταγγελία εδώ: https://casino.guru/complaints/create
Εάν αποφασίσετε να φτιάξετε ένα, ενημερώστε μας.
Hello,
I'm sorry to see that you're having issues with the casino, I can only imagine how exhausting it can be to constantly try and send documents to the casino. However there is good chance that Casino will solve your issues as from what I can see Vulkan Vegas is dealing with their complaints. For me it seems like you are stuck so I would suggest making a complaint right here: https://casino.guru/complaints/create
If you decide to make one, keep us informed.
καλημερα προσπαθω να κανω αποσυρση και δεν με επιτρεπει εδω και 5 μερες και κανεις δεν δινει λυση οσο και να γραψω στο chat αφου διαβασα τοσα σχολια δεν θελω να σκεφτομαι άσχημα για το καζίνο Vulkan.
Στην ευγενική σας απάντηση
Good morning, I'm trying to make a withdrawal and it doesn't allow me for 5 days now and no one gives a solution no matter how much I write to the chat, after reading so many comments I don't want to think badly about the Vulkan casino.
To your kind reply
Buen día, estoy tratando de hacer retiro y no me permite llevo ya 5 días y nadie da solución por más que escribo al chat, al leer tanto comentario no deseo pensar mal del casino Vulkan.
A su cordial respuesta
Θα ήθελα να ξεκινήσω με μια ερώτηση - Έχετε περάσει την επαλήθευση λογαριασμού; Αυτό είναι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι παίκτες όταν απαντούν ότι δεν τους επιτρέπεται να αποσυρθούν.
Θα περιμένω την απάντησή σου.
I would like to start with a question - Have you passed the account verification? This is the most common problem players face when they respond that they are not allowed to withdraw.
I'll wait for your answer.
Γεια σας, κοιτάξτε, προσπαθώ να πληρωθώ από το καζίνο vulkan vegas εδώ και 1μιση μήνα, ήμουν έτοιμος να πληρωθώ και μου απέρριψαν την πληρωμή λόγω τεχνικών προβλημάτων και επέστρεψαν τα χρήματα στο καζίνο ώστε να θα μπορούσα να το παίξω και να το χάσω, το οποίο έκανα ως παιδί και εγώ Λένε ότι πρέπει να κοιτάξω έναν άλλο τρόπο πληρωμής και έπρεπε να ξεκινήσω από την αρχή με το θέμα της τεκμηρίωσης και τα πάντα και χωρίζουν την ανάληψη σε 6 πληρωμές. Μου λένε ότι είναι πολιτική τους κάθε 2 μέρες βάζουν μια από τις 6 αναλήψεις σε εξέλιξη, χρειάζομαι ακόμα 3 αναλήψεις που βγαίνουν ημιτελείς για να παραμείνουν σε εξέλιξη για να με πληρώσουν είναι πάρα πολλά και τι περίμενα αυτά τα χρήματα ότι με πληρώνουν και όταν κάποιος καταθέσει στο καζίνο τα χρήματα φτάσουν αμέσως, βοηθήστε με με αυτό το πρόβλημα του καζίνο και πληρώστε με Έχουν ήδη απορρίψει την κάρτα mastercard μου και περίμενα τα χρήματά μου, οι χειριστές μου είπαν ανά πάσα στιγμή που θα αποδεσμευτούν τα χρήματά σας δεν συνέβη ποτέ μετά από 10 εργάσιμες μέρες το απέρριψαν τώρα το έκανα με την κάρτα visa ελπίζω να μην καταλήξουν με το ίδιο αφού αυτό είναι εξαντλητικό ελπίζω μια άμεση λύση και θα με πληρώσουν το συντομότερο, ευχαριστώ
Hello, look, I've been trying to get paid by the vulkan vegas casino for 1 month and a half, I was ready to be paid and they rejected my payment due to technical problems and they returned the money to the casino so that I could play it and lose it, which I did as a child and I They say that I should look at another payment method and I had to start all over again with the documentation issue and everything and they divide the withdrawal into 6 payments. They tell me that it is their policy every 2 days they put one of the 6 withdrawals in progress, I still need 3 withdrawals that come out incomplete so that they remain in progress so that they pay me is too much and what I expected this money that they pay me and when one deposits to the casino the money arrives immediately please help me with this casino problem and pay me They already rejected my mastercard card and I was waiting for my money the operators told me at any time your money is released which never happened after 10 business days they reject it now I did it with my visa card hopefully they don't end up with what same since this is exhausting I hope a prompt solution and they pay me as soon as possible thanks
Hola miren ya llevo 1 mes ymedio tratando de que me page el casino vulkan vegas estaba listo para que me pagaran y me rechazaron el pago por problemas tecnicos y me devolvieron el dinero al casino para que lo juege y lo pierda cosa que nio hize y me dicen que vea otro metodo de pago y tuve que empezar de nuevo todo el tema de documentacion y todo y me lo dividen en 6 pagos el retiro me dicen que es su politica cada 2 dias me ponen en progreso uno de los 6 retiros aun me faltan 3 retiros que salen incompletos para que queden en progreso para que me pagen es demasiado ya lo que e esperado este dinero que me pagen y cuando uno deposita al casino le llega el dinero de inmediato por favor me ayuden con este problema del casino y me pagen ya me rechazaron mi tarjeta mastercard y yo estaba esperando mi dinero los operadores me decian en cualquier momento se libera su dinero cosa que nunca paso despues de 10 dias habiles me lo rechazan ahora lo realize con mi tarjeta visa ojala no me salgan al final con lo mismo ya que esto es agotador espero una pronta solucion y me pagen lo antes posible gracias
Έτοιμη η επαλήθευση του λογαριασμού μου πριν από 3 βδομάδες με φωτογραφίες άδειας οδήγησης, διαβατηρίου, ταυτότητας κλπ. Έκανα πολύ καλύτερη την ανάληψη με ηλεκτρονικό πορτοφόλι, αργότερα μου ζήτησαν δήλωση λογαριασμού πολύ καλύτερα και όλα τα άλλα έγγραφα και όταν με ενέκριναν Όλη η επαλήθευση ήταν έτοιμη για την απόσυρσή μου. Η πολύ καλύτερη εφαρμογή για απόσυρση εξαφανίστηκε. Μίλησα με έναν χειριστή και μου είπε ότι κάποιες αιτήσεις είναι μόνο για κατάθεση και του είπα λες και στην αρχή έκανα πολύ καλύτερα την ανάληψη και από εκεί έπρεπε να κάνω την ανάληψη μόνο σε 5 εφαρμογές που με έβαλαν να κάνω ανάληψη mastercard visa είναι αυτές που έχω και έτσι με την mastercard μου που είναι ενημερωμένη την απορρίπτουν τώρα το ξανάκανα με μια άλλη κάρτα μου visa και τα έστειλα πάλι όλα από αυτή την κάρτα και περνούν οι μέρες και είναι ακόμα μέσα πρόοδος και δεν μου πληρώνουν τίποτα ακόμα βαριέμαι κουρασμένος απογοητευμένος στο vulkan vegas ελπίζω ότι αυτή την εβδομάδα θα πληρώσω όλη μου την ανάληψη ευχαριστώ
The verification of my account is ready for 3 weeks ago with photos of my driver's license, passport, identity card, etc. I made my withdrawal with an electronic wallet much better, later they asked me for an account statement much better and all the other documents and when they approved me All the verification was ready to make my withdrawal. The much better application to withdraw was gone. I talked to an operator and he told me that some applications are only for depositing and I told him as if at first I made my withdrawal in much better and from there I had to make my withdrawal in only 5 applications that they put me to withdraw mastercard visa are the ones I have and so with my mastercard that is up to date they reject it now I did it again with another card of mine visa and I sent everything again from this one card and the days go by and they are still in progress and they do not pay me anything I am still bored tired disappointed in vulkan vegas I hope that this week I will pay all my withdrawal thanks
La verificacion de mi cuenta esta lista desde hace 3 semanas atras con fotos delfis licencia de conducir pasaporte carnet de identidad etc yo realize mi retiro con una billetera electronica much better despues me pidieron estado de cuenta much better y tofo lo demas documentos y cuando me aprobaron toda la verificacion lista para hacer mi retiro ya no estaba la aplicacion much better para retirar hable con un operador y me dijo que algunas aplicaciones son solo para depositar y yo le dije como si al principio hize mi retiro en much better y de ahi tuve que hacer mi retiro en solo 5 aplicaciones que me pusieron ellos para retirar mastercard visa son las que tengo y asi con mi mastercard que esta al dia me la rechazan ahora lo volvi a hacer con otra tarjeta mia visa y volvi a enviar todo de nuevo de esta tarjeta y pasan los dias y aun estan en progreso y no me pagan nada aun estoy aburrido cansado desilusionado de vulkan vegas espero que ya esta semana me page todo mi retiro gracias
Γειά σου.
Λοιπόν, με όλη αυτή την ιστορία που λέγεται, είναι εύκολο να καταλάβεις την απογοήτευσή σου!
Έχετε παρατηρήσει ότι ο Jaro σας συμβούλεψε να υποβάλετε μια καταγγελία πριν από ένα μήνα περίπου; Δείτε το εδώ .
Θα το έκανα σίγουρα.
Hello.
Well, with this whole story being told it's easy to understand your frustration!
Have you noticed Jaro advised you to submit a complaint a month or so ago? Check it out here.
I would certainly do that.
Γεια, κοίτα, περίμενα την απόσυρσή μου 45 ημέρες από αυτό το καζίνο. Η πρώτη μου ανάληψη είχε ήδη επαληθευτεί για να με πληρώσει στην MasterCard μου και μετά από 10 ημέρες μετά την ανάληψη μου είπαν ότι λόγω τεχνικών προβλημάτων την απέρριψαν για να δουν άλλη μέθοδο ανάληψης και να στείλουν ξανά έγγραφα καλά το έκανα με την άλλη μου κάρτα visa και επαλήθευσαν όλα είναι εντάξει και οι 5 εργάσιμες μέρες μου τελείωσαν και μου λένε να κάνω υπομονή ανά πάσα στιγμή θα βγουν τα λεφτά μου στον λογαριασμό μου μέχρι σήμερα περιμένω 45 μέρες είμαι ήδη αγχωμένος με τους χειριστές που δίνουν απλές δικαιολογίες και όχι λύση Χρειάζομαι να μου πληρώσουν τα χρήματα από την ανάληψη μου το αργότερο αυτή την εβδομάδα η αναμονή είναι ήδη πάρα πολύ και οι χειριστές κατηγορούν μια εξωτερική εταιρεία ως πρόβλημα και ότι δεν ευθύνονται, αλλά όπως λέω ξεκάθαρα ότι το καζίνο είναι υπεύθυνο για τα λεφτά μου ελπίζω να μην κάνουν το ίδιο με αυτήν την κάρτα visa που έκανα τη νέα μου ανάληψη ελπίζω να με βοηθήσετε σας παρακαλώ γιατί χρειάζομαι τα χρήματα ευχαριστώ
Hi, look, I've been waiting for my withdrawal for 45 days from this casino. My first withdrawal was already verified to pay me on my MasterCard and after 10 days after my withdrawal they told me that due to technical problems they rejected it to see another withdrawal method and resend documents well I did it with my other visa card and they verified everything is in order and my 5 business days are over and they tell me to be patient at any time my money will come out in my account until today there are 45 days waiting I'm already stressed with the operators who give mere excuses and no solution I need them to pay me the money from my withdrawal no later than this week the wait is already too much and the operators blame an external company as the problem and that they are not responsible but as I clearly say that the casino is responsible for my money I hope they don't do the same with this visa card that I made my new withdrawal I hope you help me please since I need the money thanks
Hola mire ya llevo 45 dias esperando mi retiro este casino mi primer retiro ya estaba todo verificado para pagarme en mi tarjeta mastercard y depues de 10 dias que pasaron desde mi retiro me dijeron que por problemas tecnicos me la rechazaron que viera otro metodo de retiro y volver a enviar documentos bueno lo realize con mi otra tarjeta visa ya verificaron todo esta en orden y cumplo ya mis 5 dias habiles y me dicen que sea paciente en cualquier momento sale mi dineto en mi cuenta hasta hoy son 45 dias esperando ya estoy estresado con los operadores que dan puras excusas y ninguna solucion necesito que me pagen el dinero de mi retiro a mas tardar esta semana ya es demasiado la espera y los operadores le hechan la culpa a que una empresa externa es el problema y que ellos no se hacen responsables pero como yo digo claro que el casino es responsable de mi dinero ojala no hagan lo mismo con esta tarjeta visa que hize mi nuevo retiro espero que me ayuden por favor ya que necesito el dinero gracias
Γεια σου!
Έχουν περάσει μερικές μέρες από τότε που δημοσιεύσατε αυτό το θέμα εδώ. Η πληρωμή έγινε εν τω μεταξύ - τυχαία;
Εάν εξακολουθείτε να δυσκολεύεστε να βγάλετε τα κέρδη από το καζίνο, θα ήθελα να σας προτείνω το Κέντρο Επίλυσης Παραπόνων. Έχετε ακούσει ότι μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία εναντίον οποιουδήποτε καζίνο εδώ στο Casino Guru εντελώς δωρεάν;
Μπορείς και θα το έκανα.
Διαβάστε αυτόν τον οδηγό για περισσότερες πληροφορίες:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Για να υποβάλετε απευθείας την καταγγελία, χρησιμοποιήστε αυτό:
https://casino.guru/complaints/create
Ελπίζω να σας ενθάρρυναν αρκετά να το κάνετε, αλλά αν εξακολουθείτε να διστάζετε ή θα εκτιμούσατε περαιτέρω εξηγήσεις, απλώς ρωτήστε, εντάξει;
Hi there!
It has been a couple of days since you posted this issue here. Has the payment been made meanwhile - by chance?
If you still struggle to get the winnings out from the casino, I'd like to recommend you our Complaint Resolution Center. Have you heard you can submit a complaint against any casino here in Casino Guru completely for free?
You can, and I would do that.
Read this guide for further info:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
To submit the complaint directly, use this one:
https://casino.guru/complaints/create
I hope I encouraged you enough to do so, but if you still hesitate or would appreciate further explanation, just ask, ok?
Καλημέρα, να σας πω για την περίπτωση της συνταξιοδότησής μου.
Από τη σημερινή ημερομηνία, έχουν καταθέσει ένα ποσοστό της ανάληψης μου αφού έκανα τρεις αναλήψεις
Δύο αναλήψεις 3000 πελμάτων και μία απόσυρση 400 πελμάτων
Και αυτό που μου έχουν καταθέσει είναι ανάληψη 3000 και ανάληψη 400 και σε αυτήν την περίπτωση ή ήρθε η ώρα να περιμένω να φτάσει η άλλη ανάληψη με τον ίδιο τρόπο που μπορώ να καθορίσω αφού το καζίνο είναι αξιόπιστο αλλά χρειάζονται χρόνο για να πληρωμή
Good day, tell you about my retirement case.
As of today's date, they have deposited a percentage of my withdrawal since I made three withdrawals
Two withdrawals of 3000 soles and one withdrawal of 400 soles
And what they have deposited to me is a withdrawal of 3000 and a withdrawal of 400 and in this case or it is time to wait for the other withdrawal to arrive in the same way I can specify since the casino is reliable but they take time to pay
Buen día comentarle referente a mi caso del retiro
A la fecha del día de hoy me han depositado un porcentaje de mi retiro ya que yo realice tres retiros
Dos retiros de 3000 soles y un retiro de 400 soles
Y lo que me han depositado es un retiro de 3000 y un retiro de 400 y en este caso o toca esperar a que llegue el otro retiro de igual forma puedo concretar desde qué el casino es confiable pero demoran en pagar
Γεια σας, χρειάζομαι τη βοήθειά σας, έχω εγγραφεί στο Vulkan Vegas εδώ και 3 χρόνια και δεν υπήρξαν ποτέ προβλήματα με την απόσυρση. Εκτός τώρα, έκανα ανάληψη στις 19 Οκτωβρίου 2023 συνολικού ύψους 900 ευρώ, τις οποίες χώρισα σε 3 αναλήψεις των 300 ευρώ η καθεμία. Στις 23 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Δεν έχω τίποτα στο λογαριασμό μου ακόμα. Λένε συνέχεια ότι έχει πληρωθεί και είναι στην τράπεζα αλλά η τράπεζα δεν θα δουλέψει με τα χρήματα για 5 μέρες. Η τράπεζα μου επιτρέπεται νόμιμα να δουλέψω με τα χρήματα για 1 ημέρα. Ζητώ βοήθεια, εξαρτώμαι από αυτήν. LG
Hello, I need your help, I have been registered with Vulkan Vegas for a good 3 years and there have never been any problems with the withdrawal. Except now, I made a withdrawal on October 19th, 2023 totaling 900 euros, which I divided into 3 withdrawals of 300 euros each made. On October 23rd, 2023 the payment was made. I don't have anything in my account yet. They keep saying that it has been paid out and is in the bank but the bank won't work with the money for 5 days. The bank I am legally allowed to work with the money for 1 day. I ask for help, I depend on it. LG
Hallo ich bräuchte eure Hilfe,ich bin seit guten 3 Jahren bei Vulkan Vegas angemeldet und es gab noch nie Probleme mit der Auszahlung.Auser Jetzt,ich habe am 19.10.2023 eine Auszahlung getätigt von insgesamt 900 Euro die ich auf 3 Auszahlung je 300 Euro gemacht habe.Am 23.10.2023 Stande das die Auszahlung Erfolgt Ist .Ich habe bis jetzt noch nichts auf mein Konto.Sie sagen ständig das es Ausgezahlt wurde und an der Bank liegt aber die Bank arbeitet doch nicht 5 Tage mit den Geld.Die Bank darf gesetzlich 1 Tag mit den Geld arbeiten.Ich bitte um Hilfe ich bin darauf angewiesen.LG
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.