ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη

Παρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από Adrian96
|
74573 προβολές 156 απαντήσεις |
|
1...6 7 8
πριν από 1 έτος

Μιλάμε για το VulkanVegas

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κέρδισα ένα γκραν και μετά με αποκλεισμό!! Η υποστήριξη θα ξεκλειδώσει τον λογαριασμό μου αν αρνηθώ να κερδίσω!! Αυτό είναι απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

What makes you think that the casino "will unlock my account if I refuse to win", please?

It's normal that when a player wins big, the account is checked, as well as the gaming history and other aspects, due to the investigation, the account may be blocked.

Have you received any official statement from the casino explaining the situation? If so, would be useful to show it, I'd say.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Έκανα τον λογαριασμό μου στο https://4vulkanvegas9.com την περασμένη εβδομάδα, έλαβα ένα ποσό μπόνους, κατέθεσα, επαλήθευσα τον λογαριασμό και τίποτα από την πληρωμή μου δεν έπεσε, παρά την κατάσταση επιτυχίας. Φαίνεται ότι είναι επιτυχία!

Αυτόματη μετάφραση:
marczes92
πριν από 1 έτος

Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να μπω στον λογαριασμό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έκανα τον λογαριασμό μου στο https://4vulkanvegas9.com την περασμένη εβδομάδα, έλαβα ένα ποσό μπόνους, κατέθεσα, επαλήθευσα τον λογαριασμό και τίποτα από την πληρωμή μου δεν έπεσε, παρά την κατάσταση επιτυχίας. Φαίνεται ότι είναι επιτυχία!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there!

It's good you found the forum, because I feel you could use some help.

The link you posted seems to be different from the link I get on our website, though it should be caused by the announcement set as the landing page.

Anyway, may I know which payment option did you choose? Since when is the status of success? I would ask the casino whether the payment was sent - just to be sure.


πριν από 1 έτος

Γεια σας, το καζίνο που αναζητούσε το Βέγκας με απάτησε. Είχα κέρδη 1900$. Με έβαλαν να το καταθέσω. Minimum και μετά το έπαιξα για διπλό, μετά μου ζήτησαν να ανεβάσω κάθε λογής αποδείξεις ακόμα και selfie με διαπιστευτήρια στο χέρι και έτσι έχω 15 μέρες και αυτός. Σήμερα μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και προσπάθησα να τους βάλω να μου το εξηγήσουν και ισχυρίζονται ότι έχω διπλό λογαριασμό που είναι ψέμα και δεν μου δίνουν κανένα λόγο ή τι μπορεί να γίνει;;;

Αυτόματη μετάφραση:
mamerortiz82
πριν από 1 έτος

Hello there.

Well, it seems your account didn't pass the account verification, so it's crucial to find out what made it happen.

Did you play in "Vulkan Vegas Casino?" I only aim to be certain since you wrote "the casino looking for Vegas".

Anyway, are you sure no one from your household has ever created an account in the same casino?

This is usually the easiest explanation.

If you believe you made nothing wrong, use this link and create a complaint:

https://casino.guru/complaints


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I see that 2 years have passed since the beginning of the topic, but I sincerely hope that you no longer expect to make money on the casino and do not count every cent. Playing in a casino can only be entertainment, but nothing more. Playing is one thing, but playing for the last money is quite another. I sincerely hope you are doing well :)

πριν από 1 έτος

Κοίτα, έχω στείλει έγγραφα για να κάνω ανάληψη εδώ και 2 εβδομάδες, υπάρχουν ήδη περισσότερα από 10 εγκεκριμένα και συνεχίζω να λαμβάνω email που δεν διαθέτουν έγγραφα περιουσίας, σύμβαση εργασίας, αν είμαι άνεργος τον Μάιο, τι έγγραφο θέλετε να στείλω αν ξέρεις ήδη ότι είναι ο λογαριασμός μου με τα πάντα; Εγκεκριμένα και selfies με κάρτα διαβατηρίου και λογαριασμούς τηλεφώνου και πολύ καλύτερος λογαριασμός που χρειάζομαι, ελέγξτε την περίπτωσή μου ότι όλα είναι εντάξει, αλλά περιμένουν 11 ημέρες και συνεχίζουν να φτάνουν email με ελλείποντα έγγραφα που έχουν εγκριθεί ευχαριστώ, ελπίζω μια προτροπή απάντηση στην καθυστέρηση του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
manuelsolarvega
πριν από 1 έτος

Hello, 

I'm sorry to see that you're having issues with the casino, I can only imagine how exhausting it can be to constantly try and send documents to the casino. However there is good chance that Casino will solve your issues as from what I can see Vulkan Vegas is dealing with their complaints. For me it seems like you are stuck so I would suggest making a complaint right here: https://casino.guru/complaints/create

 

If you decide to make one, keep us informed. 

πριν από 1 έτος

καλημερα προσπαθω να κανω αποσυρση και δεν με επιτρεπει εδω και 5 μερες και κανεις δεν δινει λυση οσο και να γραψω στο chat αφου διαβασα τοσα σχολια δεν θελω να σκεφτομαι άσχημα για το καζίνο Vulkan.

Στην ευγενική σας απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
jvirreyrac
πριν από 1 έτος

I would like to start with a question - Have you passed the account verification? This is the most common problem players face when they respond that they are not allowed to withdraw.

I'll wait for your answer.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, κοιτάξτε, προσπαθώ να πληρωθώ από το καζίνο vulkan vegas εδώ και 1μιση μήνα, ήμουν έτοιμος να πληρωθώ και μου απέρριψαν την πληρωμή λόγω τεχνικών προβλημάτων και επέστρεψαν τα χρήματα στο καζίνο ώστε να θα μπορούσα να το παίξω και να το χάσω, το οποίο έκανα ως παιδί και εγώ Λένε ότι πρέπει να κοιτάξω έναν άλλο τρόπο πληρωμής και έπρεπε να ξεκινήσω από την αρχή με το θέμα της τεκμηρίωσης και τα πάντα και χωρίζουν την ανάληψη σε 6 πληρωμές. Μου λένε ότι είναι πολιτική τους κάθε 2 μέρες βάζουν μια από τις 6 αναλήψεις σε εξέλιξη, χρειάζομαι ακόμα 3 αναλήψεις που βγαίνουν ημιτελείς για να παραμείνουν σε εξέλιξη για να με πληρώσουν είναι πάρα πολλά και τι περίμενα αυτά τα χρήματα ότι με πληρώνουν και όταν κάποιος καταθέσει στο καζίνο τα χρήματα φτάσουν αμέσως, βοηθήστε με με αυτό το πρόβλημα του καζίνο και πληρώστε με Έχουν ήδη απορρίψει την κάρτα mastercard μου και περίμενα τα χρήματά μου, οι χειριστές μου είπαν ανά πάσα στιγμή που θα αποδεσμευτούν τα χρήματά σας δεν συνέβη ποτέ μετά από 10 εργάσιμες μέρες το απέρριψαν τώρα το έκανα με την κάρτα visa ελπίζω να μην καταλήξουν με το ίδιο αφού αυτό είναι εξαντλητικό ελπίζω μια άμεση λύση και θα με πληρώσουν το συντομότερο, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Έτοιμη η επαλήθευση του λογαριασμού μου πριν από 3 βδομάδες με φωτογραφίες άδειας οδήγησης, διαβατηρίου, ταυτότητας κλπ. Έκανα πολύ καλύτερη την ανάληψη με ηλεκτρονικό πορτοφόλι, αργότερα μου ζήτησαν δήλωση λογαριασμού πολύ καλύτερα και όλα τα άλλα έγγραφα και όταν με ενέκριναν Όλη η επαλήθευση ήταν έτοιμη για την απόσυρσή μου. Η πολύ καλύτερη εφαρμογή για απόσυρση εξαφανίστηκε. Μίλησα με έναν χειριστή και μου είπε ότι κάποιες αιτήσεις είναι μόνο για κατάθεση και του είπα λες και στην αρχή έκανα πολύ καλύτερα την ανάληψη και από εκεί έπρεπε να κάνω την ανάληψη μόνο σε 5 εφαρμογές που με έβαλαν να κάνω ανάληψη mastercard visa είναι αυτές που έχω και έτσι με την mastercard μου που είναι ενημερωμένη την απορρίπτουν τώρα το ξανάκανα με μια άλλη κάρτα μου visa και τα έστειλα πάλι όλα από αυτή την κάρτα και περνούν οι μέρες και είναι ακόμα μέσα πρόοδος και δεν μου πληρώνουν τίποτα ακόμα βαριέμαι κουρασμένος απογοητευμένος στο vulkan vegas ελπίζω ότι αυτή την εβδομάδα θα πληρώσω όλη μου την ανάληψη ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
manuelsolarvega
πριν από 1 έτος

Hello.

Well, with this whole story being told it's easy to understand your frustration!

Have you noticed Jaro advised you to submit a complaint a month or so ago? Check it out here.

I would certainly do that.


πριν από 1 έτος

Γεια, κοίτα, περίμενα την απόσυρσή μου 45 ημέρες από αυτό το καζίνο. Η πρώτη μου ανάληψη είχε ήδη επαληθευτεί για να με πληρώσει στην MasterCard μου και μετά από 10 ημέρες μετά την ανάληψη μου είπαν ότι λόγω τεχνικών προβλημάτων την απέρριψαν για να δουν άλλη μέθοδο ανάληψης και να στείλουν ξανά έγγραφα καλά το έκανα με την άλλη μου κάρτα visa και επαλήθευσαν όλα είναι εντάξει και οι 5 εργάσιμες μέρες μου τελείωσαν και μου λένε να κάνω υπομονή ανά πάσα στιγμή θα βγουν τα λεφτά μου στον λογαριασμό μου μέχρι σήμερα περιμένω 45 μέρες είμαι ήδη αγχωμένος με τους χειριστές που δίνουν απλές δικαιολογίες και όχι λύση Χρειάζομαι να μου πληρώσουν τα χρήματα από την ανάληψη μου το αργότερο αυτή την εβδομάδα η αναμονή είναι ήδη πάρα πολύ και οι χειριστές κατηγορούν μια εξωτερική εταιρεία ως πρόβλημα και ότι δεν ευθύνονται, αλλά όπως λέω ξεκάθαρα ότι το καζίνο είναι υπεύθυνο για τα λεφτά μου ελπίζω να μην κάνουν το ίδιο με αυτήν την κάρτα visa που έκανα τη νέα μου ανάληψη ελπίζω να με βοηθήσετε σας παρακαλώ γιατί χρειάζομαι τα χρήματα ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
manuelsolarvega
πριν από 1 έτος

Hi there!

It has been a couple of days since you posted this issue here. Has the payment been made meanwhile - by chance?

If you still struggle to get the winnings out from the casino, I'd like to recommend you our Complaint Resolution Center. Have you heard you can submit a complaint against any casino here in Casino Guru completely for free?

You can, and I would do that.

Read this guide for further info:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

To submit the complaint directly, use this one:

https://casino.guru/complaints/create

I hope I encouraged you enough to do so, but if you still hesitate or would appreciate further explanation, just ask, ok?


πριν από 2 έτη

Καλημέρα, να σας πω για την περίπτωση της συνταξιοδότησής μου.


Από τη σημερινή ημερομηνία, έχουν καταθέσει ένα ποσοστό της ανάληψης μου αφού έκανα τρεις αναλήψεις


Δύο αναλήψεις 3000 πελμάτων και μία απόσυρση 400 πελμάτων


Και αυτό που μου έχουν καταθέσει είναι ανάληψη 3000 και ανάληψη 400 και σε αυτήν την περίπτωση ή ήρθε η ώρα να περιμένω να φτάσει η άλλη ανάληψη με τον ίδιο τρόπο που μπορώ να καθορίσω αφού το καζίνο είναι αξιόπιστο αλλά χρειάζονται χρόνο για να πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ami, δεν μου έχουν καταθέσει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
chancla1
πριν από 1 έτος

Do you too struggle with the casino? 🤔

πριν από 1 έτος

Γεια σας, χρειάζομαι τη βοήθειά σας, έχω εγγραφεί στο Vulkan Vegas εδώ και 3 χρόνια και δεν υπήρξαν ποτέ προβλήματα με την απόσυρση. Εκτός τώρα, έκανα ανάληψη στις 19 Οκτωβρίου 2023 συνολικού ύψους 900 ευρώ, τις οποίες χώρισα σε 3 αναλήψεις των 300 ευρώ η καθεμία. Στις 23 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Δεν έχω τίποτα στο λογαριασμό μου ακόμα. Λένε συνέχεια ότι έχει πληρωθεί και είναι στην τράπεζα αλλά η τράπεζα δεν θα δουλέψει με τα χρήματα για 5 μέρες. Η τράπεζα μου επιτρέπεται νόμιμα να δουλέψω με τα χρήματα για 1 ημέρα. Ζητώ βοήθεια, εξαρτώμαι από αυτήν. LG

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα