ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη

Παρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη (σελίδα 8)

πριν από 3 έτη από Adrian96
|
56763 προβολές 146 απαντήσεις |
|
1...7 8
Προσθήκη ανάρτησης
Mausebiene87
πριν από 6 μήνες

Honestly, I would just repeat myself. We receive similar messages from German players almost every day and it's not related only to Vulkan Vegas, but other casinos as well.

I have a strong feeling that since you have the new gambling law in Germany, it's more and more difficult for some casinos to deliver money to their players in Germany. I would trust the casino in this case that they sent the money. Understandably, your main concern is the money you still don't have on your bank account.

First of all, I'd give it a bit more time to process the payment. If you don't receive it the next week, then Vulkan should start communicating to your bank or possibly the Vulkan's payment provider needs to start talking to them. The money won't get lost, but it could take some time to get this resolved 😕

πριν από 5 μήνες

Γεια σας γκουρού του καζίνο, θα ήθελα να με βοηθήσετε να λύσω το πρόβλημα με το καζίνο Vulkan Vegas, έκανα αίτημα ανάληψης για 2700, έχουν περάσει 5 εργάσιμες ημέρες και μετά από 3 εργάσιμες λένε το ίδιο πράγμα και δεν με πληρώνουν ποτέ, τα έγγραφα μου εγκρίθηκε, όλα είναι εντάξει. Είναι απογοητευτικό όταν κερδίζεις και δεν λαμβάνεις

Αυτόματη μετάφραση:
Tiunegue
πριν από 5 μήνες

Hey there.

Well, I'll start with bad news: You know, we allow every casino 14 full days to send money to the players until we step in. Even though I understand what it must feel like, I can't help you right away.

But in the meantime, I suggest going through this complaint guide to learn the basics.

Allow me a question, though: What does the casino say to you? You mentioned the same thing over and over, so I guess it would not hurt to share it with us here.

Can you tell us, please? With luck, the complaint won't be necessary at all. 🤞🤞


πριν από 4 μήνες

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το Vulkan Vegas.. η επαλήθευση των δεδομένων μου δεν έχει κυκλοφορήσει εδώ και μήνες;! Προσπαθώ να πληρώσω αλλά δεν γίνεται τίποτα. 1400 ευρώ απαιτούνται αλλά δεν λειτουργεί χωρίς πλήρη επαλήθευση.. τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
nikluk1
πριν από 4 μήνες

What's the exact issue with the verification please? Do they still require more documents from you? Do they reply when you ask them about the status of your verification?

Daniel
πριν από 4 μήνες

Λέγεται απλώς "υπό εξέταση" εδώ και εβδομάδες, αλλά δεν συμβαίνει τίποτα..

Το ερώτημά μου στο email δεν έχει απαντηθεί ακόμη

Αυτόματη μετάφραση:
nikluk1
πριν από 4 μήνες

Have any documents been accepted or not yet ? As far as the casino's answer is concerned, it's certainly not correct if you can't get any relevant reply towards verification. 

However, I would recommend that you file a complaint on this link and our team will try to help you. I think you've waited long enough without a response. I wish you the best of luck and that everything turns out well.

1...7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα