ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη

Παρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη (σελίδα 8)

πριν από 3 έτη από Adrian96
|
73875 προβολές 156 απαντήσεις |
|
1...7 8
Προσθήκη ανάρτησης
Mausebiene87
πριν από 1 έτος

Honestly, I would just repeat myself. We receive similar messages from German players almost every day and it's not related only to Vulkan Vegas, but other casinos as well.

I have a strong feeling that since you have the new gambling law in Germany, it's more and more difficult for some casinos to deliver money to their players in Germany. I would trust the casino in this case that they sent the money. Understandably, your main concern is the money you still don't have on your bank account.

First of all, I'd give it a bit more time to process the payment. If you don't receive it the next week, then Vulkan should start communicating to your bank or possibly the Vulkan's payment provider needs to start talking to them. The money won't get lost, but it could take some time to get this resolved 😕

πριν από 11 μήνες

Γεια σας γκουρού του καζίνο, θα ήθελα να με βοηθήσετε να λύσω το πρόβλημα με το καζίνο Vulkan Vegas, έκανα αίτημα ανάληψης για 2700, έχουν περάσει 5 εργάσιμες ημέρες και μετά από 3 εργάσιμες λένε το ίδιο πράγμα και δεν με πληρώνουν ποτέ, τα έγγραφα μου εγκρίθηκε, όλα είναι εντάξει. Είναι απογοητευτικό όταν κερδίζεις και δεν λαμβάνεις

Αυτόματη μετάφραση:
Tiunegue
πριν από 11 μήνες

Hey there.

Well, I'll start with bad news: You know, we allow every casino 14 full days to send money to the players until we step in. Even though I understand what it must feel like, I can't help you right away.

But in the meantime, I suggest going through this complaint guide to learn the basics.

Allow me a question, though: What does the casino say to you? You mentioned the same thing over and over, so I guess it would not hurt to share it with us here.

Can you tell us, please? With luck, the complaint won't be necessary at all. 🤞🤞


πριν από 11 μήνες

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το Vulkan Vegas.. η επαλήθευση των δεδομένων μου δεν έχει κυκλοφορήσει εδώ και μήνες;! Προσπαθώ να πληρώσω αλλά δεν γίνεται τίποτα. 1400 ευρώ απαιτούνται αλλά δεν λειτουργεί χωρίς πλήρη επαλήθευση.. τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
nikluk1
πριν από 11 μήνες

What's the exact issue with the verification please? Do they still require more documents from you? Do they reply when you ask them about the status of your verification?

Daniel
πριν από 11 μήνες

Λέγεται απλώς "υπό εξέταση" εδώ και εβδομάδες, αλλά δεν συμβαίνει τίποτα..

Το ερώτημά μου στο email δεν έχει απαντηθεί ακόμη

Αυτόματη μετάφραση:
nikluk1
πριν από 11 μήνες

Have any documents been accepted or not yet ? As far as the casino's answer is concerned, it's certainly not correct if you can't get any relevant reply towards verification. 

However, I would recommend that you file a complaint on this link and our team will try to help you. I think you've waited long enough without a response. I wish you the best of luck and that everything turns out well.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, ζήτησα ανάληψη 800 € στις 24 Απριλίου και ενημερώθηκα λίγο πριν τα μεσάνυχτα ότι η πληρωμή ήταν επιτυχής. Κανονικά τα κέρδη δημοσιεύονται στον λογαριασμό μου 2 ώρες αργότερα. Όταν τα χρήματα δεν είχαν φτάσει το βράδυ, ρώτησα και μου είπαν ότι μπορεί να πάρει 5 ημέρες. Μετά από 5 μέρες, δεν υπήρχαν ακόμη χρήματα και παραπονέθηκα ξανά. Προφανώς η υπόθεση είχε διαβιβαστεί στο ειδικό τμήμα και έπρεπε απλώς να περιμένω. Σήμερα είναι 13η μέρα και δεν υπάρχουν ακόμα χρήματα. Τώρα μου είπαν ότι τελικά η πληρωμή ήταν επιτυχής και θα πάρω την απόδειξη. Έχω στείλει τις δηλώσεις μου, οι οποίες δείχνουν ότι δεν έχω λάβει χρήματα. Αλλά κανείς δεν νοιάζεται. Υποτίθεται ότι θα περιμένω μέχρι να έρθει η απόδειξη μεταφοράς και μετά μπορώ να ρωτήσω την τράπεζά μου. Αλλά τι να ζητήσω, δεν έχω λάβει τίποτα. Παρακαλώ βοηθήστε με να πάρω τα χρήματά μου. Είμαι σε δύσκολη κατάσταση και το χρειάζομαι επειγόντως.

Αυτόματη μετάφραση:
gittaschimpf
πριν από 6 μήνες

Firstly, I would like to say, and please have it in mind as a friendly suggestion, that you need to see online gambling as a hobby and not as a kind of income and not relate to the money won.

I hope that you'll have your money in your account soon, and if you need help from our complaint team, please let us know for sure. They will do everything possible to help you out.

Romi
πριν από 6 μήνες

Ευχαριστώ για την συμβουλή. Τώρα έλαβα ένα μήνυμα από την τράπεζά μου που λέει ότι το έμβασμα δεν έφτασε. Έχω δείξει τις δηλώσεις μου ότι δεν έχω λάβει χρήματα. Αλλά εξακολουθώ να ακούω ότι πρέπει να περιμένω. Δεν φταίω εγώ και θα ήταν υπέροχο να με βοηθήσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
gittaschimpf
πριν από 6 μήνες

We will surely try to help you solve this issue. Please use this link to file a complaint here with our team, and they will have a deeper look into things.

Keep us updated if there is anything new regarding your withdrawal.

πριν από 5 μήνες

Τώρα έλαβα ένα μήνυμα από την τράπεζά μου που λέει ότι έστειλαν τα χρήματα πίσω αμέσως επειδή το VulkanVegas δεν είναι στη λίστα επιτρεπόμενων. Έτσι έχουν τα χρήματα από τις 25 Απριλίου και εξακολουθούν να επιμένουν ότι πληρώθηκαν με επιτυχία. Και κάθε φορά που ρωτάω, λένε ότι πρέπει να περιμένω. 24 μέρες είναι αρκετές, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

If anyone needs help with refund from any gambling casino feel free to get in touch with me on the following email: Aldrigspela@Outlook.com


Do not hesitate to ask for references of sucessful refunds 🙂


Responsible gaming errands.

πριν από 5 μήνες

Τώρα έλαβα ένα μήνυμα από την τράπεζά μου που λέει ότι έστειλαν τα χρήματα πίσω αμέσως επειδή το VulkanVegas δεν είναι στη λίστα επιτρεπόμενων. Έτσι έχουν τα χρήματα από τις 25 Απριλίου και εξακολουθούν να επιμένουν ότι πληρώθηκαν με επιτυχία. Και κάθε φορά που ρωτάω, λένε ότι πρέπει να περιμένω. 24 μέρες είναι αρκετές, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Sorry, but do I understand correctly that the issue was actually on your payment provider site? Have you talked to your bank about it to try to resolve this issue?

πριν από 5 μήνες

If anyone needs help with refund from any gambling casino feel free to get in touch with me on the following email: Aldrigspela@Outlook.com


Do not hesitate to ask for references of sucessful refunds 🙂


Responsible gaming errands.

πριν από 5 μήνες

May I ask what kind of help do you offer, please? I saw that you have spread your posts all over the forum and I am not sure if I like it. It looks to me like advertising, to tell you the truth.

Romi
πριν από 5 μήνες

Η τράπεζά μου απέρριψε τα χρήματα επειδή το καζίνο δεν είναι στη λίστα επιτρεπόμενων. Ο Vulkanvegas το ξέρει και αυτό, αλλά ακόμα δεν έχω πάρει τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
gittaschimpf
πριν από 5 μήνες

I would recommend you submit a complaint here with our team, so they can have a look at this issue and hopefully be able to help you out with the resolution of it. Just follow this link to do so, please, and let us know if you need any assistance.

1...7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα