Ειλικρινά, θα επαναλάβω τον εαυτό μου. Σχεδόν καθημερινά λαμβάνουμε παρόμοια μηνύματα από Γερμανούς παίκτες και δεν σχετίζονται μόνο με το Vulkan Vegas, αλλά και με άλλα καζίνο.
Έχω την έντονη αίσθηση ότι αφού έχετε τον νέο νόμο περί τυχερών παιχνιδιών στη Γερμανία, είναι όλο και πιο δύσκολο για ορισμένα καζίνο να παραδώσουν χρήματα στους παίκτες τους στη Γερμανία. Θα εμπιστευόμουν το καζίνο σε αυτή την περίπτωση ότι έστειλαν τα χρήματα. Όπως είναι λογικό, το κύριο μέλημά σας είναι τα χρήματα που δεν έχετε ακόμα στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Πρώτα απ 'όλα, θα του έδινα λίγο περισσότερο χρόνο για να επεξεργαστεί την πληρωμή. Εάν δεν το λάβετε την επόμενη εβδομάδα, τότε η Vulkan θα πρέπει να αρχίσει να επικοινωνεί με την τράπεζά σας ή, ενδεχομένως, ο πάροχος πληρωμών της Vulkan πρέπει να αρχίσει να μιλάει μαζί τους. Τα χρήματα δεν θα χαθούν, αλλά μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να επιλυθεί αυτό 😕
Honestly, I would just repeat myself. We receive similar messages from German players almost every day and it's not related only to Vulkan Vegas, but other casinos as well.
I have a strong feeling that since you have the new gambling law in Germany, it's more and more difficult for some casinos to deliver money to their players in Germany. I would trust the casino in this case that they sent the money. Understandably, your main concern is the money you still don't have on your bank account.
First of all, I'd give it a bit more time to process the payment. If you don't receive it the next week, then Vulkan should start communicating to your bank or possibly the Vulkan's payment provider needs to start talking to them. The money won't get lost, but it could take some time to get this resolved 😕