Χαίρετε,
Υποθέτω τώρα ότι ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως και δυσκολεύεστε να αποσύρετε τα κέρδη σας. Θα ήθελα να σας βοηθήσω, αλλά φαίνεται ότι το καζίνο εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα σχετικά με τις πληρωμές. Μπορείτε να ζητήσετε από το καζίνο έναν αριθμό συναλλαγής ή οποιοδήποτε άλλο πιστοποιητικό πληρωμής, ώστε να μπορείτε να το ελέγξετε με την τράπεζα ή τον πάροχο του πορτοφολιού σας. Επιπλέον, εάν έχετε κερδίσει δίκαια, θα πρέπει να πληρώνεστε, θα επικεντρωνόμουν στο να κερδίσετε τα κέρδη σας.
Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί παίκτες σε παρόμοια δυσάρεστη κατάσταση, και υποθέτω τώρα, ότι ακόμα κι αν υποβάλετε μια καταγγελία μέσω του κέντρου επίλυσής μας, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για περαιτέρω διερεύνηση.
Για να πάρετε την ιδέα, μη διστάσετε να ελέγξετε τις υποβληθείσες καταγγελίες και να δημιουργήσετε ένα:
https://casino.guru/complaints
Hello,
I'm assuming now, that your account is fully verified and you struggle to withdraw your winnings. I would like to help you, but it seems that the casino still faces an issue concerning payments. You can ask the casino for a transaction number or any other payment identification so you can check with your bank or wallet provider. Furthermore, If you've won fairly, you should get paid, I'd focus on getting your winnings.
Sadly, there are lots of players in a similar unpleasant situation, and I'm assuming now, that even if you submit a complaint through our resolution center, it will take some time to investigate further.
To get the idea, feel free to check submitted complaints and feel free to create one:
https://casino.guru/complaints
Αυτόματη μετάφραση: