ΦόρουμΚαζίνοMr Bet Casino - γενική συζήτηση

Mr Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από michifran555
|
56241 προβολές 389 απαντήσεις |
|
1 2 3...20
πριν από 2 έτη

10/05/2022 Κατέθεσα 30,00 R$ σε αυτό το (Καζίνο), κατάφερα να κερδίσω 350,00 R$, ζήτησα ανάληψη 300,00 R$, αφήνοντας 50,00 R$ για να παίξω.

10/06/2022 παίζοντας "I profited" άλλα 300,00 R$, αυτό με την προηγούμενη ανάληψη 300,00 R$ σε "ανάλυση".


Προς έκπληξή μου, όταν προσπαθείτε να συνδεθείτε στην εφαρμογή, εμφανίζεται το μήνυμα "ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί. Το ίδιο άτομο"


Καθώς δεν είχα άλλους ή άλλους ανοιχτούς λογαριασμούς, επικοινώνησα με την υποστήριξη, όπου επιβεβαίωσαν μια τέτοια κατηγορία και διατήρησαν το μπλοκ, κοροϊδεύοντας μάλιστα ότι μπορώ να συνεχίσω να παίζω στον άλλο λογαριασμό που έχω..

Τους ζήτησα λοιπόν να μου παρουσιάσουν το email αυτού του άλλου λογαριασμού για να έχω γνώση και να αποδείξω αυτή την υποτιθέμενη δυαδικότητα.

Αρνήθηκαν, και κράτησαν τον παράνομο αποκλεισμό του λογαριασμού μου με το ποσό των 625,00 R$, χωρίς νομικούς λόγους, πολύ λιγότερο αποδεικτικά στοιχεία, παρακράτηση του κέρδους, κατάχρηση των αξιών.

Αυτόματη μετάφραση:
Audreyechene
πριν από 2 έτη

Το ίδιο συνέβη και σε μένα!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

10/05/2022 Κατέθεσα 30,00 R$ σε αυτό το (Καζίνο), κατάφερα να κερδίσω 350,00 R$, ζήτησα ανάληψη 300,00 R$, αφήνοντας 50,00 R$ για να παίξω.

10/06/2022 παίζοντας "I profited" άλλα 300,00 R$, αυτό με την προηγούμενη ανάληψη 300,00 R$ σε "ανάλυση".


Προς έκπληξή μου, όταν προσπαθείτε να συνδεθείτε στην εφαρμογή, εμφανίζεται το μήνυμα "ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί. Το ίδιο άτομο"


Καθώς δεν είχα άλλους ή άλλους ανοιχτούς λογαριασμούς, επικοινώνησα με την υποστήριξη, όπου επιβεβαίωσαν μια τέτοια κατηγορία και διατήρησαν το μπλοκ, κοροϊδεύοντας μάλιστα ότι μπορώ να συνεχίσω να παίζω στον άλλο λογαριασμό που έχω..

Τους ζήτησα λοιπόν να μου παρουσιάσουν το email αυτού του άλλου λογαριασμού για να έχω γνώση και να αποδείξω αυτή την υποτιθέμενη δυαδικότητα.

Αρνήθηκαν, και κράτησαν τον παράνομο αποκλεισμό του λογαριασμού μου με το ποσό των 625,00 R$, χωρίς νομικούς λόγους, πολύ λιγότερο αποδεικτικά στοιχεία, παρακράτηση του κέρδους, κατάχρηση των αξιών.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I'd say that even if you had multiple accounts, the casino should consider whether is fair to void your winnings.

If you feel mistreated, I ask you kindly to submit a complaint.

This casino has a perfect reputation so I assume that they should be able to prove that your winnings should be voided and present some evidence.

πριν από 2 έτη
Δημοσίευση από Mr34 διαγράφηκε
πριν από 2 έτη

Hello,

well, I dare to say that casino that solves every complaint is quite decent and pays the winnings. You can check the complaint section here, or visit the "reputation explain tab" to learn more.

file

Kindly submit the complaint and present your opinion and proof, please. Our complaint team will go through it and will also try to help you out.

May I know what reason has the casino stated? Why your winnings were voided?

Mr34
πριν από 2 έτη

Hello, I moved your post here to make the thread more organized.

As far as I understand, you're currently in the middle of the KYC process, am I correct?

So your only concern now is whether the casino will pay you eventually. I'd say it would be best to cooperate and pass the verification successfully, hence the withdrawal can proceed.

πριν από 2 έτη

Έχω έναν επαληθευμένο λογαριασμό στο mr.bet. Πάντα έκανα τις καταθέσεις και τις αναλήψεις μου από το ίδιο σπίτι. Ξαφνικά αυτό το καζίνο αποφάσισε να κλέψει τα κέρδη από τα στοιχήματα. Ζήτησα ανάληψη στις 29/10/2022. Μέχρι σήμερα 15/11/2022 δεν πλήρωσαν και δεν δίνουν καν εξηγήσεις. Έχω ήδη δοκιμάσει μέσω chat και email. Καμία απάντηση. Έχω ήδη αναφέρει αυτό το χάλια καζίνο mr.bet εδώ στη Βραζιλία. Και δεν θα σταματήσω. Θα το αναφέρω και σε διεθνείς φορείς. Ανεύθυνο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
carlopina1961
πριν από 2 έτη

Hello, carlopina1961

It is quite strange that with your profile being verified you're lacking the withdrawal. What I find most annoying is that you also have no clue what is wrong. To be more concrete, according to your complaint the casino claims that the money was sent already.

I guess it would not hurt to ask the Pix about any possible pending transaction or ask the casino to provide the transaction number in advance - if you get a reply 🤔

I would start with Pix, I guess.

πριν από 2 έτη

Παίζω στη mrbet εδώ και ένα χρόνο, πλήρωσα πραγματικά πολλά, ποτέ δεν κέρδισα τίποτα, πάντα μικρά ποσά που πληρώνονταν αρκετά γρήγορα ξανά και ξανά μέχρι να κέρδισα λίγο περισσότερο και τώρα όλα αργούν πολύ , δεν μπορώ να το κάνω, επαληθεύτηκε περιέργως όλα παίρνουν πολύ

περισσότερο και δεν μπορώ να επαληθεύσω την κατάθεσή μου όμως

Ανέβασα όλα τα έγγραφα και ο γκουρού του καζίνο mrbet δίνει τόσο καλή βαθμολογία, απλά δεν καταλαβαίνω συνεχίζω να διαβάζω τους ίδιους παίκτες έχουν προβλήματα να επαληθεύσουν τον εαυτό τους. και το καζίνο δεν χρειάζεται να πληρώσει τόσα πολλά και το casinoguru δέχεται κάτι τέτοιο

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

Hello,


the verification can be a lengthy process and it's inevitable in order to withdraw winnings. Some casinos require players to verify each year, or when a certain limit is hit, that is for security measures.

I think you should acknowledge that we are not an official authority and we do not get any kind of explanation for every KYC made by the casino. We just try to help players when they are out f options. I honestly think that is very unwise to post such a statement while your complaint is active. Let us try to help now and criticize later. 🙂


Sometimes, the verification is quick, sometimes it is not. 

Furthermore, what do you mean that you can't "verify your deposit" please?


Radka
πριν από 2 έτη

Όλα λειτουργούσαν ακόμα στο τέλος.

Αυτό που εννοώ με την επαλήθευση της κατάθεσης είναι ότι η mrbet θέλει απόδειξη για την τελευταία σας κατάθεση και όχι τον λογαριασμό σας. Ναι, ελπίζω να λειτουργήσει καλύτερα μεταξύ των παικτών και του Mrbet στο μέλλον. Έχω διαβάσει το φόρουμ εδώ και φυσικά θα βοηθήσω τους ανθρώπους.

Αυτόματη μετάφραση:
Antoemo
πριν από 2 έτη

Hello there,

I understand now, in English it's proof of deposit. This particular document is hard to get especially if the casino insists that only the last deposit transaction can be shown on the proof. Well, it mostly depends on the bank you have, and I find it especially difficult to obtain for players from Germany.


πριν από 2 έτη

Έχω δοκιμάσει πολλούς ιστότοπους διαδικτυακού καζίνο και αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι το mr-bet , έχουν εξαιρετικά μπόνους και πολλές διαφορετικές προσφορές. Παίζω εδώ για πολύ καιρό και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
soko8888
πριν από 2 έτη

Ψεύτης

Αυτόματη μετάφραση:
cristianoghf123
πριν από 2 έτη

Even an open complaint against the casino does not entitle you to call other people "liars".

Kindly take that as a fair warning.

I'm sorry to say that lots of casinos have some sort of issues with their payment providers and I find it quite far that you have been told about that.

Try to be patient, please note that we recommend waiting at least 14 days for your verification/withdrawal to be processed especially if it’s your first-ever request.

Thank you.



πριν από 2 έτη

Πρώτον, λέτε ψέματα, ναι, δεύτερον, από τη στιγμή που δεν συμμορφώνεστε με τους όρους, το καζίνο παραβιάζει τους όρους.

Αυτόματη μετάφραση:
cristianoghf123
πριν από 2 έτη

If you go through player complaints, you'll find out that that waiting for 6 days for a withdrawal is pretty normal during these days.

When you look at the feedback we received from players about Mr Bet Casino, they usually complain about longer withdrawal and verification periods, but the casino eventually pays out the players.

πριν από 2 έτη

Τώρα θα πρέπει να υπάρχει σεβασμός, από τη στιγμή που τίθενται οι όροι και οι προϋποθέσεις χρήσης του καζίνο, τουλάχιστον σεβαστείτε τον παίκτη και συμμορφωθείτε με τους όρους αντί να στέλνετε αυτόματα μηνύματα, λέγοντας ότι όλα είναι καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
cristianoghf123
πριν από 2 έτη

I understand that you are upset about the delay, but those are turbulent times, and if there are truly some issues on the casino's side, what else should they do, rewrite general terms and conditions? Would be nice to inform the player about what is happening day after day, but I can imagine that the staff does not have the time for this. Sad but probably true.

I see your point but still try to be patient, please.

pun1sh3r
πριν από 1 έτος

το ίδιο συνέβη και σε μένα χαχα

είναι ψαλμωδίες!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, χρειάζομαι και πάλι τη βοήθειά σας, η Mr.Bet δεν έχει πληρώσει τα κέρδη μου των 5.000 ευρώ από τις 28/12/2022. Για την πολλοστή επαλήθευση ζήτησαν απόδειξη πληρωμής από 16/01/2023 .... ναι ακριβώς 18 μέρες μετά ... κατάθεση που δεν έχει καμία σχέση με το κέρδος. Δεν πειράζει, οπότε πρώτα ανέβασα όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν ως pdf, όπως μου ζητήθηκε, και απορρίφθηκε. Μετά ήθελαν απόδειξη διεύθυνσης με τη μορφή π.χ. λογαριασμό ρεύματος, ανέβασα και αυτό και απορρίφθηκε μετά από λίγες μέρες. Θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα; Μπράβο CM

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα