ΦόρουμΚαζίνοMr Bet Casino - γενική συζήτηση

Mr Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από michifran555
|
22721 προβολές 204 απαντήσεις |
|
12 3 4...11
Προσθήκη ανάρτησης
Marhofer
πριν από 1 έτος

Hello,

Have you managed to complete the verification? Honestly, I'm not sure. Surely the team will need to know whether you collected the winnings with or without a bonus.

I feel that the complaint is the right thing to do now, submit it by using this link if you want. Paste all related communications, screenshots, and emails right into the complaint, please.

As soon as the situation is clearer, the team will provide support, I'm sure.


πριν από 1 έτος

Η επαλήθευση μου δεν έχει ολοκληρωθεί, ο mr bet έρχεται με κάτι νέο κάθε φορά, ώστε να μην χρειάζεται να πληρώσετε. Είχα κερδίσει 10.000 ευρώ. Τα πρώτα 5.000 ευρώ ήταν στον λογαριασμό μου μετά από λίγες μέρες, μετά θα πρέπει να έρθει η 2η πληρωμή των 5.000 ευρώ. Αυτό κράτησε και ρώτησα τι συμβαίνει. Τότε μου είπαν ότι ο πάροχος πληρωμών είχε κάνει λάθος, αλλά τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου μέσα σε 48 ώρες. Αλλά δεν ήρθε τίποτα. Αφού ξαναρώτησα τι συμβαίνει, μου είπαν ότι τα χρήματα θα έρθουν τώρα. Πέρασαν άλλες 18 μέρες, σε ραντεβού κατέθεσα ξανά χρήματα για να παίξω. Τώρα ήθελαν να επαληθεύσουν ξανά τον λογαριασμό μου για να γίνει η πληρωμή. Για αυτό ήθελαν τραπεζικό αντίγραφο από 17/1/22 για κατάθεση Trustly 250 ευρώ. Το έχουν λάβει πολλές φορές σε όλες τις μορφές. Η πληρωμή απορρίφθηκε επανειλημμένα για μέρες. Μετά ήθελαν έναν λογαριασμό κοινής ωφέλειας για αναγνώριση…. Τα πήρα και αυτά. Η πληρωμή απορρίφθηκε ξανά στο ενδιάμεσο διάστημα. Μετά πήραν αντίγραφο βίζας και το τραπεζικό αντίγραφο που ήθελαν πάλι ως pdf.... τώρα πάλι περιμένω 5 μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η επαλήθευση μου δεν έχει ολοκληρωθεί, ο mr bet έρχεται με κάτι νέο κάθε φορά, ώστε να μην χρειάζεται να πληρώσετε. Είχα κερδίσει 10.000 ευρώ. Τα πρώτα 5.000 ευρώ ήταν στον λογαριασμό μου μετά από λίγες μέρες, μετά θα πρέπει να έρθει η 2η πληρωμή των 5.000 ευρώ. Αυτό κράτησε και ρώτησα τι συμβαίνει. Τότε μου είπαν ότι ο πάροχος πληρωμών είχε κάνει λάθος, αλλά τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου μέσα σε 48 ώρες. Αλλά δεν ήρθε τίποτα. Αφού ξαναρώτησα τι συμβαίνει, μου είπαν ότι τα χρήματα θα έρθουν τώρα. Πέρασαν άλλες 18 μέρες, σε ραντεβού κατέθεσα ξανά χρήματα για να παίξω. Τώρα ήθελαν να επαληθεύσουν ξανά τον λογαριασμό μου για να γίνει η πληρωμή. Για αυτό ήθελαν τραπεζικό αντίγραφο από 17/1/22 για κατάθεση Trustly 250 ευρώ. Το έχουν λάβει πολλές φορές σε όλες τις μορφές. Η πληρωμή απορρίφθηκε επανειλημμένα για μέρες. Μετά ήθελαν έναν λογαριασμό κοινής ωφέλειας για αναγνώριση…. Τα πήρα και αυτά. Η πληρωμή απορρίφθηκε ξανά στο ενδιάμεσο διάστημα. Μετά πήραν αντίγραφο βίζας και το τραπεζικό αντίγραφο που ήθελαν πάλι ως pdf.... τώρα πάλι περιμένω 5 μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Απορρίφθηκε πάλι, δήθεν δεν πήραν τα έγγραφα ευανάγνωστα, που είναι βλακεία .... πρώτα ήθελαν από 17/1/22. μια δήλωση λογαριασμού τώρα από 16/2/23 τώρα πάλι από 27/1/22, πάντα τα έπαιρναν όλα ξανά. Αυτό είναι καθαρή παρενόχληση!

Αυτόματη μετάφραση:
Marhofer
πριν από 1 έτος

Submit the complaint. I feel that you have already made what you could. Allow us to help.

Click/tap this link, if you agree.

πριν από 1 έτος

Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει ή να μου δώσει συμβουλές ή να μου εξηγήσει παρακαλώ δεν καταλαβαίνω

Αυτόματη μετάφραση:
paradariosw19
πριν από 1 έτος

Hello,

Can you explain what gets wrong when you set the withdrawal? Usually, the best and easiest way is to ask the casino chat operator. I think it's worth a try.

Can you do that?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, δεν μπορώ πλέον να εγγραφώ στο mr bet μέχρι πριν λίγες μέρες.

Έγραψα στην υποστήριξη αλλά δεν πήρα απάντηση. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τώρα έχετε πληρώσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, δεν μπορώ πλέον να εγγραφώ στο mr bet μέχρι πριν λίγες μέρες.

Έγραψα στην υποστήριξη αλλά δεν πήρα απάντηση. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

the casino does not allow players from Germany:

file

https://de.casino.guru/Mr-Bet-Casino-Rezensionen

I'm pretty sure this is the case. Have you successfully withdrawn your active balance? I certainly hope you have.

Marhofer
πριν από 1 έτος

So you received the payment? Great.

Thank you for the update. Anyway, can you access your account now? Germany seems to be off-limits now.

πριν από 1 έτος

Mr bet!! Έχω ανάληψη για περισσότερες από 14 ημέρες και δεν πληρώνουν;

Αυτόματη μετάφραση:
fabricioheitorguedes
πριν από 1 έτος

Hey there.

Can you share more details, please? In some cases submitting the withdrawal s just a first step to actually get paid. Have you already passed the verification? What makes you think the casino won't pay you?

πριν από 1 έτος

Η απόσυρσή μου βρίσκεται σε εξέλιξη για περισσότερες από 2 ημέρες και μέχρι στιγμής δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία, η υποστήριξη συνομιλίας δίνει αυτόματες απαντήσεις κάθε φορά, ότι η προθεσμία είναι 24 ώρες και είναι πολύ απασχολημένοι για επεξεργασία, αυτό είναι έλλειψη σεβασμού με τον καταναλωτή!


file Εξηγήστε μου πώς μόνο ένα αίτημα ανάληψης ήταν επιτυχές και τα άλλα όχι; Όλα γίνονται την ίδια μέρα σε σύντομο χρονικό διάστημα;

Αυτόματη μετάφραση:
marcelospegiorin
πριν από 1 έτος

Hello there.

Well, I'd say the casino is too busy to answer you as well as pay the winnings. Sad, but can easily happen. Try to be patient. One was paid, so it should just be a matter of time. 🤞

Keep us posted about the progress.

Radka
πριν από 1 έτος

Έλαβα την πληροφορία ότι ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί :C


Ωστόσο, θα είχα κάνει ανάληψη 450 BRL BRL, πριν κάνω την κακή χρήση του μπόνους. Θα έπρεπε να μου επιστρέψουν αυτά τα χρήματα, σύμφωνα με τους όρους ότι μπορούν να αρνηθούν την ανάληψη εάν προκαλέσει «ζημία» στο καζίνο, ωστόσο δεν προκάλεσα καμία ζημιά καθώς δεν έγινε ανάληψη. Περιμένω απάντηση από την MrBet για την επιστροφή χρημάτων μου

Αυτόματη μετάφραση:
marcelospegiorin
πριν από 1 έτος

Hello there, it seems that your complaint is about delayed payment instead.

Care to update Kristina and the complaint? I'd say you should do that, just click this link.

Thank you.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ήθελα να κάνω ανάληψη του υπολοίπου μου, όπως έκανα κάθε φορά που έπαιζα σε αυτό το καζίνο και κάποια στιγμή μου ζήτησαν επαλήθευση.

Τους έστειλα όλα τα έγγραφα που έχω στη διάθεσή μου και δεν θα δεχτούν την επαλήθευση.

Το πρόβλημα είναι ότι στο invertibility δεν μπορώ να τα επαληθεύσω γιατί το ποσό που καταθέτω είναι από οικονομίες από εργασία σε ΜΑΥΡΟ και δεν έχω κανένα έγγραφο ή κάτι τέτοιο.

Στους οποίους είπα ότι μου φαίνεται τέλειο ότι έχουν αυτήν την επαλήθευση, αλλά όταν δεν μπορούσα να την περάσω, αποσύρω τα χρήματά μου και δεν χρησιμοποιώ πλέον την πλατφόρμα τους. Στο οποίο μου λένε ότι αν δεν περάσω αυτήν την επαλήθευση δεν μπορώ να κάνω ανάληψη του υπολοίπου μου.

Υπάρχει κάποια λύση; Πριν από 3 εβδομάδες έρχομαι με αυτό. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
cMGS10
πριν από 1 έτος

Hello, every time you play in the casino, you should always keep in mind that passing the verification is inevitable - can't be avoided, and it's the first step to successful withdrawal.

Part of the verification is proof of deposit. Sadly, I probably didn't understand what is wrong with the fund. Care to explain further, please?

You are supposed to play only with your funds, plus only use your own payment options, seems the problem lies here, though I do not know where for now.🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Το πρόβλημα είναι ότι δεν με αφήνουν να αποσυρθώ χωρίς να περάσω την επαλήθευση. Δηλαδή, δεν μπορώ να το προσπεράσω.

Και τους είπα ότι δεν θα μπορέσω να το κάνω αν μπορώ να κάνω ανάληψη ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΟΥ και τέλος, δεν θα χρησιμοποιήσω ξανά το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
cMGS10
πριν από 1 έτος

So if I understand it correctly, they ask you for the proof on income, but you're unable to provide it, right? The proof of income isn't something that casinos usually ask in general so I'm wondering why they even asked for it.

12 3 4...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα