ΦόρουμΚαζίνοMr Bet Casino - γενική συζήτηση

Mr Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από michifran555
|
22715 προβολές 204 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...11
Προσθήκη ανάρτησης
cMGS10
πριν από 1 έτος

Ως απόδειξη χρηματικών ποσών μπορείτε να στείλετε μια κίνηση λογαριασμού από την τράπεζά σας και το καζίνο θα πρέπει να αναλύσει την περίπτωσή σας μεμονωμένα, είναι πολύ σπάνιο να σας ζητήσουν απόδειξη χρηματικών ποσών σε ένα καζίνο, μου συνέβη μόνο μία φορά και ήταν επειδή οι καταθέσεις και αναλήψεις που ήταν σχετικά μεγάλες, η αποστολή μιας κίνησης λογαριασμού PDF και η εμφάνιση του φωτογραφικού εγγράφου με την αντίστοιχη τραπεζική σφραγίδα ήταν αρκετή για να ολοκληρωθεί η επαλήθευση, και θέλω να αναφέρω ότι παρόμοια με την περίπτωσή σας: τα χρήματά μου δεν είχαν πραγματικά επαληθεύσιμη πηγή . Δοκιμάστε να στείλετε μια δήλωση, αυτό θα είναι αρκετό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, το καζίνο Mr Beet έχει μια πληρωμή 200.000 πέσος σε εκκρεμότητα, η οποία απελευθερώθηκε από τον λογαριασμό στις 21 Μαρτίου. Μέχρι σήμερα, η πληρωμή και οι προθεσμίες δεν έχουν πραγματοποιηθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Milluz2022
πριν από 1 έτος

Hello there.

I found one complaint dated back in 2022 against Mr Bet Casino regarding delayed payment as well.

So it seems you're facing the same issue again, right? The way I understand it, the withdrawal was fulfilled on 21.03., however, the money has never reached your account, is it correct?


Radka
πριν από 1 έτος

Αυτό είναι σωστό, αλλά σε αυτήν την περίπτωση η καθυστέρηση έχει υπερβεί την καθορισμένη περίοδο, η προθεσμία που έχουν είναι 5 εργάσιμες ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Milluz2022
πριν από 1 έτος

Well, one thing is the period mentioned in the terms. Delays, on the other hand, are not usually mentioned anywhere since those are random circumstances. 🙁

You already have the experience, are you truly so surprised it's actually happening again?

I guess you should wait. The point is to stay in touch with the support, and make sure to let them know you're still waiting.

πριν από 1 έτος

Ναι, γνωρίζω για την καθυστέρηση και τους χρόνους αλλά οι καθορισμένες προθεσμίες έχουν ήδη παρέλθει, είναι 13 ημέρες και όταν επικοινωνώ με την υποστήριξη μου δηλώνουν ότι δεν έχουν επαφή με τον διακομιστή πληρωμών.

Αυτόματη μετάφραση:
Milluz2022
πριν από 1 έτος

Then submit another complaint. I would try to find a more reliable casino in the future, though.

Hope it will be resolved soon. 🤞🤞

πριν από 1 έτος

Έκανα παράπονα και δεν είχα απαντήσεις πριν από την καθυστέρηση. Νόμιζα ότι ήσασταν μεσάζοντες σε αυτές τις περιπτώσεις αλλά καταλαβαίνω ότι δεν είστε. Χαιρετίσματα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Milluz2022
πριν από 1 έτος

I honestly didn't get your point.

You stopped responding - check the complaint:

https://casino.guru/mr-bet-casino-the-player-struggles-to-withdraw-his

7 months ago, we extended the timer to allow you to reply to the case.

You submitted the complaint then left it untouched - this is not how it works, complaint requires cooperation.


Radka
πριν από 1 έτος

Απάντησα με βάση το τελευταίο μου παράπονο, το οποίο ήταν πρόσφατα... Η πληρωμή του μπόνους μου καθυστέρησε πράγματι 5 ημέρες πριν από 7 μήνες, αλλά το καζίνο μου είπε ότι αυτός ήταν ο μέγιστος όρος... Το δεύτερο παράπονό μου ήταν πριν από 1 εβδομάδα για μια πληρωμή που το καζίνο εκκρεμεί από τις 21 Μαρτίου, δηλαδή πέραν του χρόνου των 5 εργάσιμων ημερών. Σκέφτηκα ότι θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να επισπεύσω την πληρωμή. Μόνο εκείνη την καλή μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Milluz2022
πριν από 1 έτος

I'm sorry there isn't any recent complaint of yours - under this profile:

file

https://casino.guru/profile-complaints/139275/milluz2022

Have you registered another one? If so, you could mention that 🙂

Send the link to the resent complaint you're talking about please.


Radka
πριν από 1 έτος

https://en.casino.guru/forum/casinos/general-topic-about-mr-bet-casino/4#post-54264


Ορίστε, έχει περάσει μια εβδομάδα, περιμένω την πληρωμή των 200.000, από τις 21 Μαρτίου, και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί αλλά δεν είχα σημαντική απάντηση από το καζίνο, Το πρώτο μου παράπονο όταν επικοινωνούσα μαζί σας πήρε 5 ημέρες, γι' αυτό και περίμενα αυτές τις 5 μέρες τώρα, αλλά είναι ήδη περισσότερο από τον χρόνο που υποδεικνύεται.


Χαιρετίσματα ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
Milluz2022
πριν από 1 έτος

Hello, the link you sent - it is actually not a complaint it's just a forum post. It makes me feel we do not understand each other well.

Untill today, you haven't created a new complaint, so no one is working on this non-existent one.

If you feel you need help, submit the complaint properly by using this link, please:

https://casino.guru/complaints

Do you understand me better now?


Radka
πριν από 1 έτος

Πριν από καιρό έκανα καταγγελία για μη καταβολή των χρημάτων μου από τον Mr beet, μου χρωστάνε από τις 21 Μαρτίου 2023 200.000 πέσος που μέχρι τώρα δεν έχουν πληρωθεί file

Αυτόματη μετάφραση:
Milluz2022
πριν από 1 έτος

Αυτή είναι μια ανάρτηση στο φόρουμ και όχι μια καταγγελία αυτή καθαυτή, η καταγγελία που υποβάλατε εγκαταλείφθηκε και επομένως τίποτα δεν μπορούσε να επιλυθεί. Προσπαθήστε να υποβάλετε νέα καταγγελία και να απαντάτε κάθε φορά που το απαιτεί ο ειδικός, διαφορετικά δεν θα μπορέσει να σας βοηθήσει και θα πρέπει να κλείσει την καταγγελία: https://casino.guru/complaints


Κάθε φορά που ο ειδικός προσθέτει μια απάντηση στο παράπονο, θα λαμβάνετε ένα email και μια ειδοποίηση στον λογαριασμό του ιστότοπού σας, πρέπει να παρέχετε τις πληροφορίες που απαιτεί ο ειδικός, έχετε μια εβδομάδα για να απαντήσετε σε κάθε νέο μήνυμα (απαντάτε στο μήνυμα στο ίδιο μέρος όπου υποβάλατε την καταγγελία), εάν δεν συνεργαστείτε δεν θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν και θα κλείσουν την καταγγελία



Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 1 έτος

I tried that several times 🙁 Still, thanks for your efforts! ✨🙏

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, έκανα ήδη το παράπονο, ευχαριστώ.



Αυτόματη μετάφραση:
Milluz2022
πριν από 1 έτος

Let's now hope it will bring you a solution. 🤞

πριν από 1 έτος

hi, i would like to notify or ask if someone has the same problem. Namely, i deposit 100 Eur on sunday and get 122 bonus. I bet eveything and won 400 eur and on monday alle the fund disappear and I am trying to figure it out what's happened.

pingu4
πριν από 1 έτος

Maybe the bonus had an expiration date and it was voided when it expired, or maybe you played a forbidden game (check the banned games while a bonus is active) or maybe you played with a stake higher than the max allowed bet, these are the reasons why a bonus gets voided, but I'm just making assumptions. It's better if you ask casino support about it, in your case I can discard the bonus being voided for expiring, because deposit bonuses usually takes a month to expire, and the forbidden games shouldn't be accessible and all bets above the max bet allowed should be automatically rejected while a bonus is active, ask support to know what happened

1...3 4 5...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα