ΦόρουμΚαζίνοMr Bet Casino - γενική συζήτηση

Mr Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

πριν από 2 έτη από michifran555
|
43393 προβολές 381 απαντήσεις |
|
1...19 20
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από merlin04102 διαγράφηκε
petitgamer
πριν από 2 εβδομάδες
I have been waiting for account verification for several days There is information that it is verified, but customer service says it is an error. the payment stands I'll let you know what I come up with
πριν από 2 εβδομάδες

Χαχα καλή μου, πριν γράψεις κάτι εδώ θα πρέπει να διαβάσεις μερικές σελίδες ☝️

Ίσως θα διαβάσετε επίσης ότι υπέβαλα μια καταγγελία ο ίδιος και έλαβα και το cashout μου 🫡

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

I did, what i missed was your complaint that was resolved as well! Amazing news!

And as i said, welcome to the byebye mr.bet club ;-p

πριν από 2 εβδομάδες

Είμαι επίσης κάποιος που του αρέσει να ασκεί κριτική. Αλλά πρέπει να πω ένα πράγμα: το στοίχημα MR αποδίδει. Αλλά αυτό που δεν κάνουν, ή τουλάχιστον δεν έχουν κάνει ποτέ για μένα, είναι να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου. Έχω προσπαθήσει άπειρες φορές, αλλά δεν το κάνουν. Μου κάνει τα νεύρα να περιμένω μέχρι να ταιριάζουν τα δεδομένα που έχουν λάβει από εμένα και τα έγγραφα. Αλλά πλήρωσαν έτσι κι αλλιώς. Έπρεπε πάντα να περιμένω για να δω αν ήταν εντάξει ή όχι. Πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ή όχι; Η αναμονή διαρκεί 24 ώρες.

Το άλλο πρόβλημα, και για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα. Εάν κάνετε ανάληψη - για παράδειγμα, έχετε 2000 ευρώ στον λογαριασμό σας και θέλετε να κάνετε ανάληψη 1500 ευρώ και συνεχίσετε να παίζετε με 500 ευρώ, η ανάληψη θα επιβεβαιωθεί, αλλά τα χρήματα δεν έχουν φύγει από τον λογαριασμό σας - με άλλα λόγια, δεν παραμερίζεται. Όχι, το 1500 που θέλετε να κάνετε ανάληψη εξακολουθεί να υπάρχει στον λογαριασμό σας και μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί.

Και νομίζω ότι αυτό είναι αυθάδεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Είμαι επίσης κάποιος που του αρέσει να ασκεί κριτική. Αλλά πρέπει να πω ένα πράγμα: το στοίχημα MR αποδίδει. Αλλά αυτό που δεν κάνουν, ή τουλάχιστον δεν έχουν κάνει ποτέ για μένα, είναι να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου. Έχω προσπαθήσει άπειρες φορές, αλλά δεν το κάνουν. Μου κάνει τα νεύρα να περιμένω μέχρι να ταιριάζουν τα δεδομένα που έχουν λάβει από εμένα και τα έγγραφα. Αλλά πλήρωσαν έτσι κι αλλιώς. Έπρεπε πάντα να περιμένω για να δω αν ήταν εντάξει ή όχι. Πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου ή όχι; Η αναμονή διαρκεί 24 ώρες.

Το άλλο πρόβλημα, και για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα. Εάν κάνετε ανάληψη - για παράδειγμα, έχετε 2000 ευρώ στον λογαριασμό σας και θέλετε να κάνετε ανάληψη 1500 ευρώ και συνεχίσετε να παίζετε με 500 ευρώ, η ανάληψη θα επιβεβαιωθεί, αλλά τα χρήματα δεν έχουν φύγει από τον λογαριασμό σας - με άλλα λόγια, δεν παραμερίζεται. Όχι, το 1500 που θέλετε να κάνετε ανάληψη εξακολουθεί να υπάρχει στον λογαριασμό σας και μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί.

Και νομίζω ότι αυτό είναι αυθάδεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

yup i have noticed that too. a few years ago i tested one casino that do the same as well.

Anyway. moving on. Now I'm in a dispute with another casino that do not want to recognise my bank statement under the presumption that they want to see the transaction made to their end and they want to see the name of the casino on the transaction (fun fact i rarely use my credit card so i always use interact and what its shows in bank statement its 'INTERAC e-Transfer To: Gigadat Inc')

I don't want to be paranoid but this have the eye of a potential dispute.

For now i will wait for next month to get the bank statement where the transaction was made yesterday or will call my bank later today to ask them expedite bank statement with latest transactions.


πριν από 2 εβδομάδες
I do not recommend the casino is a scam they did not pay me the amount of PLN 4,000 Verification takes weeks. They come up with millions of reasons just to not pay the honestly won money. I reported the matter to econsumer.gov We need to lock up all dishonest people
πριν από 2 εβδομάδες

Could you please tell us the reason they gave you for not paying the money? Did your account get verified yet?

We could hopefully help you out with this issue after you provide some more details.

Would it be possible?

Romi
πριν από 2 εβδομάδες
the account has been verified. I received a confirmation email and this information appears on my account the casino claims that this is incorrect information and verifies the account a second time The money has not been paid since August 22.
merlin04102
πριν από 2 εβδομάδες

Or maybe they need to do some additional verification. Did they ask for some more documents from you, perhaps?

πριν από 2 εβδομάδες
another day of fighting the casino. After three days, they rejected my verification because the payment was in ero, not zloty Can I ask the respected casino guru moderators for help?
Romi
πριν από 2 εβδομάδες

My account has been under verification for a week and they rejected my documents for inventive reasons now it has not been verified because the payment amount does not match the statement I topped up my account using Skrill, which supports currency conversion. I have no strength.

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

I described what they said below

πριν από 2 εβδομάδες

;/ file

merlin04102
πριν από 2 εβδομάδες

Our complaint team will surely try to help you out and get this resolved as soon as possible.

Please follow this link and submit your complaint where you describe in detail the whole situation with this casino.

Let us know if you need any other assistance.

πριν από 2 εβδομάδες

Πριν από μερικές εβδομάδες έπαιζα στο Mr.bet και όταν έβγαλα τα χρήματα που κέρδισα, μου μπλόκαραν τον λογαριασμό και μου είπαν ότι δεν πρόκειται να με πληρώσουν αφού αυτός ήταν δεύτερος λογαριασμός και επιτρεπόταν μόνο ένας ανά χρήστη. Το ερώτημά μου είναι, αν δεν επιτρέπεται να υπάρχουν περισσότεροι από ένας λογαριασμός ανά χρήστη, γιατί κατά τη δημιουργία νέου λογαριασμού δεν τον μπλοκάρουν αμέσως και λαμβάνουν τις καταθέσεις χωρίς καμία αντίρρηση. Θα είναι δυνατή η ανάκτηση των χρημάτων που κέρδισα; Βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Catmila
πριν από 2 εβδομάδες

Hmm, casinos don't usually have some kind of system that will track it I would say. Most of the time it's found out during verification and such, but they shouldn't take deposits anyway. If you knowingly created a second account even though you knew you had one in order to get an advantage, then that's a problem and multiple accounts is one of the most basic rules you can't break in a casino. 

So why did you create another account ? Did you enter all your personal details and stuff like the first account ? 

Let me know.

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

but I didn't create 2 cocktails I have one

merlin04102
πριν από 1 εβδομάδα

Okay then, let's wait and see what it gets us. Also, you replied to a post that wasn't dedicated to you, so your situation is not about the same thing. 

But I still believe that it will eventually be resolved and you will get the money.

Good luck ☘️

1...19 20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη