πριν από 6 μήνες
αλλά δεν δημιούργησα 2 κοκτέιλ, έχω ένα
but I didn't create 2 cocktails I have one
0
αλλά δεν δημιούργησα 2 κοκτέιλ, έχω ένα
but I didn't create 2 cocktails I have one
Λοιπόν, ας περιμένουμε να δούμε τι θα μας φέρει. Επίσης, απαντήσατε σε μια ανάρτηση που δεν ήταν αφιερωμένη σε εσάς, επομένως η κατάστασή σας δεν είναι το ίδιο.
Αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι τελικά θα λυθεί και θα πάρεις τα χρήματα.
Καλή επιτυχία ☘️
Okay then, let's wait and see what it gets us. Also, you replied to a post that wasn't dedicated to you, so your situation is not about the same thing.
But I still believe that it will eventually be resolved and you will get the money.
Good luck ☘️
Γεια σας, κέρδισα πάνω από 2000 ευρώ στο Mr.Bet. Ο λογαριασμός μου είχε ήδη επαληθευτεί εδώ και αρκετά χρόνια. Αφού ζήτησα την ανάληψη των 2100 ευρώ, δεν έγινε τίποτα για αρκετές μέρες, μετά έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι έπρεπε να επαληθεύσω ξανά τον λογαριασμό μου. Εφόσον η διεύθυνσή μου είχε αλλάξει στο μεταξύ, ζήτησα από την υποστήριξη να αλλάξει τη διεύθυνσή μου. Συμπλήρωσα τη φόρμα στη ζωντανή συνομιλία και τώρα περιμένω την αλλαγή για πάνω από δύο εβδομάδες, δεν έγινε τίποτα, απλώς με αναβάλλουν και ελπίζουν να χάσω τα χρήματα. Ζητώ βοήθεια αν κάποιος ξέρει τι άλλο μπορώ να κάνω.
Hello, I won over 2000 euros at Mr.Bet. My account had already been verified for several years. After I requested the withdrawal of 2100 euros, nothing happened for several days, then I got a message saying I had to verify my account again. Since my address had changed in the meantime, I asked support to change my address. I filled out the form in the live chat and have now been waiting for the change for over two weeks, nothing has happened, I'm just being put off and they hope that I lose the money. I'm asking for help if anyone knows what else I can do.
Hallo ich habe über 2000 euro gewonnen bei Mr.Bet. Mein Account war bereits mehrere Jahre verifiziert. Nach dem ich die Auszahlung in Höhe von 2100 Euro beantragt habe, passierte mehrere Tage nichts, dann kam eine Meldung das ich mein Konto erneut verifizieren muss. Da sich meine Adresse geändert hat in der zwischenzeit habe ich beim support angefragt meine Adresse zu ändern. Ich habe das Formular im Live Chat ausgeführt und warte nun seit mittlerweile über zwei Wochen auf die Änderung, es passiert nichts ich werde nur vertröstet und man hofft das ich das Geld verspiele. Ich bitte um Hilfe falls einer weiß was ich noch machen kann.
Γειά σου,
Είδα ότι το σχετικό παράπονό σας υποβλήθηκε με επιτυχία, επομένως θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε σε αυτό.
Παρακαλώ κάντε ό,τι μπορείτε για να διατηρήσετε το υπόλοιπο ανέπαφο, παρακαλώ. Παρόλο που το παράπονο έχει δημιουργηθεί, είναι πάντα απαραίτητος ένας ορισμένος χρόνος για να εξοικειωθείτε με τις λεπτομέρειες και να επιλέξετε την καλύτερη προσέγγιση για την επίλυση του ζητήματος.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που μιλήσατε με κάποιον από το καζίνο; Αφορούσε την αλλαγή διεύθυνσης;
Προσπαθώ να πάρω κάποια ιδέα για το τι μπορεί να περιπλέξει ένα τόσο συνηθισμένο αίτημα.
Hello,
I saw your associated complaint has been successfully submitted, so we will do our best to help you with that.
Please do whatever you can to keep the balance intact, please. Even though the complaint has been created, a certain amount of time is always necessary to get familiar with details and pick up the best approach to resolving the matter.
When was the last time you spoke with someone from the casino? Was it about the address change?
I'm trying to get some idea of what might possibly complicate such a usual request.
Γεια σας, γράφω για υποστήριξη κάθε μέρα. Μόνο σήμερα πάλι, πάντα η ίδια απάντηση: Πρέπει να περιμένω και δεν μπορούν να πουν πόσο καιρό θα πάρει
Hello, I write to support every day. Just today again, always the same answer: I should wait and they can't say how long it will take
Hallo, ich schreibe jeden Tag den Support an . Gerade heute wieder , immer die selbe Antwort : ich soll noch warten und die können nicht sagen wie lang es dauert
Προσωπικά, δεν νομίζω ότι θα ήταν αρκετό όταν λες ότι συνεχίζεται εδώ και δύο εβδομάδες. Είναι πάρα πολλά, και δεν θα αρκούσε απλώς να ακούσουν ότι δεν ξέρουν πότε πρόκειται να επιλυθεί. Αν είναι απλώς ότι πρέπει να αλλάξουν τη διεύθυνση, δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να κάνει το καζίνο.
Λοιπόν, είναι καλό που υποβάλατε μια καταγγελία όπως είπε η Radka και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Ελπίζω να βγει καλά και να δεις τα λεφτά σου το συντομότερο δυνατό.
Personally, I don't think that would be enough when you say it's been going on for two weeks. It's quite a lot, and it wouldn't be enough just to hear that they don't know when it's going to be resolved. If it's just that they have to change the address I can't imagine what the casino can do.
So it's good that you've filed a complaint like Radka said and we'll try to help.
I hope it will turn out well and you will see your money as soon as possible.
Γεια σας, είχα πληρώσει 2x 300 στις 08.10, 1x έγινε μέσα σε 48 ώρες, 1x δεν έχει γίνει ακόμα σήμερα, λέει ότι βρίσκεται υπό επεξεργασία. Σύμφωνα με το καζίνο όλα εγκρίνονται αλλά η τράπεζα φταίει, τι να κάνω; ,
Hello, I had 2x 300 paid out on 08.10, 1x was done within 48 hours, 1x is still not done today, it says it is being processed. According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
Hallo ich habe am 08.10 2x 300 auszahlen lassen 1x wurde innerhalb 48 Stunden erledigt 1x ist bis heute nicht erledigt es steht auf Bearbeitung. Laut casino ist alles genehmigt aber die Bank ist schuld was kann ich tun
Σύμφωνα με το καζίνο όλα εγκρίνονται αλλά φταίει η τράπεζα, τι να κάνω;
Πάντα φταίει η τράπεζα, σωστά;
Θα ήθελα να μάθω γιατί δεν έκαναν μια απλή πληρωμή για ολόκληρο το ποσό. Φυσικά, όλοι ξέρουμε γιατί.. Πολλαπλές πληρωμές σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για τα πράγματα "να πάνε στραβά", που σημαίνει περισσότερες πιθανότητες για καθυστερημένες πληρωμές και την ελπίδα ότι τελικά θα παίξετε τα κέρδη σας μακριά.
Δεν υπάρχει απολύτως ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για ένα καζίνο να μην μπορεί να ολοκληρώσει πληρωμές αυθημερόν. Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα στα διαδικτυακά παιχνίδια.
According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
It's always the bank that's to blame, right?
I'd be demanding to know why they didn't just make one simple payment for the full amount. Of course, we all know why.. Multiple payments means more opportunities for things "to go wrong", meaning more chances for delayed payments and the hope that you'll eventually play your winnings away.
There is absolutely NO EXCUSE for a casino to not be able to complete same-day payouts. This is probably the single biggest issue in online gaming.
Πολύ απλό, κέρδισα 345 με πραγματικά χρήματα, πλήρωσα 300 και συνέχισα να παίζω, 10 λεπτά αργότερα κέρδισα πάλι μεγάλα και πλήρωσα ξανά 300. Δεν μπορώ να ξέρω ότι θα συνεχίσω να κερδίζω. Είναι επίσης για τον χρόνο χωρίς Σαββατοκύριακο, θα πρέπει να διαρκέσει το πολύ 5 ημέρες, αυτό θα ήταν σήμερα αλλά δεν έγινε τίποτα, οπότε
Very simple, I won 345 with real money, paid out 300 and continued playing, 10 minutes later I won big again and paid out 300 again. I can't know that I'll keep winning. It's also about the time without a weekend, it should last a maximum of 5 days, that would have been today but nothing happened, so
Ganz einfach ich habe mit echtgeld 345 gewonnen 300 ausgezahlt und weiter gespielt 10 min später erneut hoch gewonnen wieder 300 ausgezahlt. Kann ja nicht wissen das ich weiter Gewinne. Es geht auch um die Zeit ohne Wochenende sollte max 5 Tage dauern das wäre heute gewesen aber es ist nichts passiert deshalb
Γεια σας, είχα πληρώσει 2x 300 στις 08.10, 1x έγινε μέσα σε 48 ώρες, 1x δεν έχει γίνει ακόμα σήμερα, λέει ότι βρίσκεται υπό επεξεργασία. Σύμφωνα με το καζίνο όλα εγκρίνονται αλλά η τράπεζα φταίει, τι να κάνω; ,
Hello, I had 2x 300 paid out on 08.10, 1x was done within 48 hours, 1x is still not done today, it says it is being processed. According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do?
Hallo ich habe am 08.10 2x 300 auszahlen lassen 1x wurde innerhalb 48 Stunden erledigt 1x ist bis heute nicht erledigt es steht auf Bearbeitung. Laut casino ist alles genehmigt aber die Bank ist schuld was kann ich tun
Γεια σου!
Μάλλον το θεωρείτε γελοία δικαιολογία και δεν έχω κανένα συμφέρον να διαφωνήσω μαζί σας, αλλά θέλω να βεβαιωθώ ότι το καζίνο δήλωσε ξεκάθαρα ότι η τράπεζά σας έφταιγε.
Για να είμαι ειλικρινής, είναι αρκετά τυπικό αυτές τις μέρες. Λόγω της τρέχουσας νομοθεσίας και πολιτικών κατά του τζόγου, παίκτες από άκρως ρυθμιζόμενες αγορές όπως η Γερμανία, η Ελλάδα ή η Ιταλία αντιμετωπίζουν προβλήματα που σχετίζονται με τις τράπεζες.
Ωστόσο, θα μπορούσε να ευθύνεται και ο επεξεργαστής πληρωμών που χρησιμοποιεί το καζίνο. Θα θέλατε να δώσετε την ακριβή εξήγηση που λάβατε από αυτούς;
Ίσως σκεφτούμε κάτι σταθερό για να βοηθήσουμε.
Hi there!
You probably think of it as a ridiculous justification, and I have no interest in disagreeing with you, but I want to make sure the casino stated clearly that your bank was at fault.
To be honest, it is pretty standard these days. Due to current anti-gambling laws and policies, players from highly regulated markets such as Germany, Greece, or Italy have been facing bank-related problems.
However, the payment processor used by the casino could also be to blame. Would you kindly provide the precise explanation that you received from them?
Perhaps we may think up something solid to help out.
Ουάου Mr.Bet. Ζητώντας απόσυρση 2 Δεκεμβρίου 2024 Παίρνω πάνω από τη διαδικασία επαλήθευσης. Κάτι που είναι απολύτως ανοησία. Είμαι γεννημένος και μεγαλωμένος Καναδός. Υπέβαλα τα έγγραφα που ζήτησαν: τους τρόπους πληρωμής, απόδειξη από τον πίνακα ελέγχου που κατέθεσα, απόδειξη διεύθυνσης.
Τώρα, εγώ, ειλικρινής, που με τηρώ, θέλοντας να ενημερώσω τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου μου "προφανώς προκάλεσα οτιδήποτε" με αποτέλεσμα να με διερευνήσουν. 😳
Η Shell σοκαρισμένη, τους ρωτάω ευγενικά αν είναι αρχή, αεροδρόμιο.
Συνεχίζουν να αρνούνται και ή να ζητούν περισσότερα έγγραφα που δεν είναι απολύτως απαραίτητα. Απόδειξη κατάθεσης; Δεν μπορούν να δουν ότι είναι με τον ίδιο τρόπο η ηλεκτρονική μεταφορά INTERAC και έπρεπε να επαληθεύσουν την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού.. είναι 7 Ιανουαρίου 2025 και ακόμα περιμένω . Μετά από 51 και συν σταλμένες φωτογραφίες, ανταλλαγές μέσω email και συνομιλίας, . Τους δίνω προθεσμία μέχρι τις 23:59 est, να μου βγάλουν τα 2k.
Ευχηθείτε μου καλή τύχη και θα σας κρατάω ενήμερους.
Oh wow Mr.Bet. Asking for withdrawal Dec. 2wst 2024 I get upper cut by The verification process. Which is absolutely nonsense. I am a born and raised Canadian. I submitted the documents they requested :the payment methods, proof from my dashboard that I deposited, proof of address.
Now me, honest , abiding me, wanting to updated my address and phone number "apparently triggered a whatever" causing them to investigate me . 😳
Shell shocked, I kindly ask them if they are authority, airport.
They keep on denying and or requesting more documents that are absolutely not necessary. Proof of deposit? Can't they see it's the same way INTERAC e-transfer and they had to verify my bank statement.. it's Jan. 7th 2025 and I am still waiting . After 51 and plus sent pics, exchanges by email and chat, . I am giving them until 23h59 est, to release my 2k.
Wish me luck and will keep you posted.
Σας εύχομαι καλή τύχη! Περιμένοντας καλά νέα!
Wishing you luck! Awaiting good news!
Γεια σου Radka,
Ευχαριστώ για τις καλές ευχές. Πες μου, πληρώθηκες ποτέ;
Hi Radka,
Thank you for the kind wishes. Tell me, did you ever get paid?
Ακόμα περιμένω το MR.BET από τις 21 Δεκεμβρίου 2024. Και πώς δεν εγκαταλείπω το cdn των 2000$. Θα κρατήσει το Casino Guru και το FAM ενήμερο για την πρόοδο.
ΕΥΛΟΓΗΣΤΕ 🙏
I am still awaiting MR.BET since December 21st 2024. And how I am not abandoning my 2000$ cdn. Will keep Casino Guru and FAM posted on the progress.
BLESS 🙏
Γεια σου Blessings999!
Λυπάμαι που το ακούω. Δεν έχω παίξει ποτέ σε αυτό το συγκεκριμένο καζίνο, επομένως δεν μπορώ να προσθέσω τίποτα από πρώτο χέρι, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτό το καζίνο πληρώνει τα κέρδη ακόμα κι αν οι κριτικές των χρηστών είναι μικτές, κάτι που δείχνει ότι δεν ήταν μια ευχάριστη εμπειρία για πολλούς ανθρώπους .
Ωστόσο, θα είμαι εδώ, και αν χρειαστεί, θα είμαι και η Ομάδα Παραπόνων.
Hi Blessings999!
I'm sorry to hear that. I have never played at this particular casino, so I can't add anything first-hand, but I still believe this casino pays out the winnings even if the user reviews are mixed, which indicates it has not been a pleasant experience for many people.
Still, I will be here, and if neccessary, so will the Complaint Team.
Γεια σας, το καζίνο σχολίασε την επαλήθευση σας; Διόρθωσε ποιο ήταν το πρόβλημα ή ακόμα όχι;
Hi, has the casino commented on your verification? Did it fix what was the problem or still not?
Radka
Ευχαριστώ πολύ για την καλοσύνη σας 🙏 και την υποστήριξη και τη βοήθειά σας. Είναι πραγματικά φρικτό. Έλαβα ένα email σήμερα το πρωί που δηλώνει από το τμήμα χρηματοοικονομικής ασφάλειας. ότι το αίτημα ανάληψης μου έχει εγκριθεί για να πάω και να λάβω τα χρήματά μου, αλλά ΝΟΟΟΟ η καρτέλα επαλήθευσης δεν ενημερώθηκε και για να με εκνευρίσει ακόμα περισσότερο, προφανώς ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα. 😂 Είμαι πέρα για πέρα ενοχλημένος.
Radka
Many thanks for your kindness 🙏 and support and help. It's truly horrific. Got an email this morning stating from the finance security dept. that my withdrawal request has been approved to go and get my funds, but NOOOO the verification tab not updated and to piss me off even more, apparently my account is not verified yet. 😂 I am beyond annoyed.
Ακόμα όχι. Αλλά πήρα το πράσινο φως από ένα τμήμα χρηματοοικονομικής ασφάλειας καζίνο, λέγοντας ναι και ακόμα δεν μπορώ. Όχι μόνο αυτό, επικοινώνησε με την υποστήριξη του mr.bet και μου είπαν ότι δεν έχω επαληθευτεί ακόμα. Αυτό συμβαίνει από τις 21 Δεκεμβρίου
Still not. But got a green light by a casino finance security dept saying yes and I still can't . Not only that, contacted mr.bet support and they said I am still not verified. This is going on since Dec.21
Ακόμα όχι. Αλλά πήρα το πράσινο φως από ένα τμήμα χρηματοοικονομικής ασφάλειας καζίνο, λέγοντας ναι και ακόμα δεν μπορώ. Όχι μόνο αυτό, επικοινώνησε με την υποστήριξη του mr.bet και μου είπαν ότι δεν έχω επαληθευτεί ακόμα. Αυτό συμβαίνει από τις 21 Δεκεμβρίου
Still not. But got a green light by a casino finance security dept saying yes and I still can't . Not only that, contacted mr.bet support and they said I am still not verified. This is going on since Dec.21
Βλέπω πολλά να συμβαίνουν ταυτόχρονα, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι ακόμα δεν έχει προχωρήσει. Επομένως, εάν χρειάζεστε, όπως πρότεινε η Radka, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα παραπόνων μας και θα προσπαθήσουν να σας βοηθήσουν. Δεν θέλω να σας ασκήσω πίεση να το κάνετε αυτό γιατί όσο πιο αργά το κάνετε, τόσο περισσότερο μπορεί να διαρκέσει η όλη διαδικασία αν δεν τακτοποιήσετε.😕
I see a lot going on at once, but the end result is that it still has not moved forward. So if you need, as Radka suggested, feel free to contact our complaints team and they will try to help you. I don't want to put pressure on you to do this because the later you do it, the longer the whole process can take if you don't get it sorted out.😕
Radka
Ευχαριστώ πολύ για την καλοσύνη σας 🙏 και την υποστήριξη και τη βοήθειά σας. Είναι πραγματικά φρικτό. Έλαβα ένα email σήμερα το πρωί που δηλώνει από το τμήμα χρηματοοικονομικής ασφάλειας. ότι το αίτημα ανάληψης μου έχει εγκριθεί για να πάω και να λάβω τα χρήματά μου, αλλά ΝΟΟΟΟ η καρτέλα επαλήθευσης δεν ενημερώθηκε και για να με εκνευρίσει ακόμα περισσότερο, προφανώς ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα. 😂 Είμαι πέρα για πέρα ενοχλημένος.
Radka
Many thanks for your kindness 🙏 and support and help. It's truly horrific. Got an email this morning stating from the finance security dept. that my withdrawal request has been approved to go and get my funds, but NOOOO the verification tab not updated and to piss me off even more, apparently my account is not verified yet. 😂 I am beyond annoyed.
Ωχ!
Ε, ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω. Πέρα από ενοχλημένος; Έχω πολλές άλλες εκφράσεις να στριφογυρίζουν στο κεφάλι μου....
Φαντάζομαι ότι ένας αισιόδοξος θα έλεγε ότι υπάρχει ακόμη πρόοδος, και ελπίζω ότι το καζίνο τελικά θα πιέσει σκληρότερα για να εκπληρώσει το πιο σημαντικό καθήκον οποιουδήποτε καζίνο. Το δεύτερο μέρος είμαι σίγουρα πάλι εγώ 🙂
Προσπαθώ να πω, Υπομονή! 🤞🍀
Ouch!
Uhm, I honestly do not know what to say. Beyond annoyed? I have many other expressions spinning in my head....
I imagine an optimist would say it has still been progress, and hopefully the casino will eventually push harder to fulfill the most important duty of any casino. The second part is definitely me again 🙂
I'm trying to say, Hold on! 🤞🍀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.