ΦόρουμΚαζίνοMr Bet Casino - γενική συζήτηση

Mr Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

πριν από 2 έτη από michifran555
|
52767 προβολές 389 απαντήσεις |
|
1...19 20
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 2 μήνες

but I didn't create 2 cocktails I have one

merlin04102
πριν από 2 μήνες

Okay then, let's wait and see what it gets us. Also, you replied to a post that wasn't dedicated to you, so your situation is not about the same thing. 

But I still believe that it will eventually be resolved and you will get the money.

Good luck ☘️

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας, κέρδισα πάνω από 2000 ευρώ στο Mr.Bet. Ο λογαριασμός μου είχε ήδη επαληθευτεί εδώ και αρκετά χρόνια. Αφού ζήτησα την ανάληψη των 2100 ευρώ, δεν έγινε τίποτα για αρκετές μέρες, μετά έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι έπρεπε να επαληθεύσω ξανά τον λογαριασμό μου. Εφόσον η διεύθυνσή μου είχε αλλάξει στο μεταξύ, ζήτησα από την υποστήριξη να αλλάξει τη διεύθυνσή μου. Συμπλήρωσα τη φόρμα στη ζωντανή συνομιλία και τώρα περιμένω την αλλαγή για πάνω από δύο εβδομάδες, δεν έγινε τίποτα, απλώς με αναβάλλουν και ελπίζουν να χάσω τα χρήματα. Ζητώ βοήθεια αν κάποιος ξέρει τι άλλο μπορώ να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
sanelinho123
πριν από 3 εβδομάδες

Hello,

I saw your associated complaint has been successfully submitted, so we will do our best to help you with that.

Please do whatever you can to keep the balance intact, please. Even though the complaint has been created, a certain amount of time is always necessary to get familiar with details and pick up the best approach to resolving the matter.

When was the last time you spoke with someone from the casino? Was it about the address change?

I'm trying to get some idea of what might possibly complicate such a usual request.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας, γράφω για υποστήριξη κάθε μέρα. Μόνο σήμερα πάλι, πάντα η ίδια απάντηση: Πρέπει να περιμένω και δεν μπορούν να πουν πόσο καιρό θα πάρει

Αυτόματη μετάφραση:
sanelinho123
πριν από 3 εβδομάδες

Personally, I don't think that would be enough when you say it's been going on for two weeks. It's quite a lot, and it wouldn't be enough just to hear that they don't know when it's going to be resolved. If it's just that they have to change the address I can't imagine what the casino can do. 

So it's good that you've filed a complaint like Radka said and we'll try to help. 

I hope it will turn out well and you will see your money as soon as possible.

πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, είχα πληρώσει 2x 300 στις 08.10, 1x έγινε μέσα σε 48 ώρες, 1x δεν έχει γίνει ακόμα σήμερα, λέει ότι βρίσκεται υπό επεξεργασία. Σύμφωνα με το καζίνο όλα εγκρίνονται αλλά η τράπεζα φταίει, τι να κάνω; file ,

Αυτόματη μετάφραση:
Katrinrumpf
πριν από 2 εβδομάδες
According to the casino everything is approved but the bank is to blame, what can I do? 


It's always the bank that's to blame, right?

I'd be demanding to know why they didn't just make one simple payment for the full amount. Of course, we all know why.. Multiple payments means more opportunities for things "to go wrong", meaning more chances for delayed payments and the hope that you'll eventually play your winnings away.


There is absolutely NO EXCUSE for a casino to not be able to complete same-day payouts. This is probably the single biggest issue in online gaming.

DaStupidKidd
πριν από 2 εβδομάδες

Πολύ απλό, κέρδισα 345 με πραγματικά χρήματα, πλήρωσα 300 και συνέχισα να παίζω, 10 λεπτά αργότερα κέρδισα πάλι μεγάλα και πλήρωσα ξανά 300. Δεν μπορώ να ξέρω ότι θα συνεχίσω να κερδίζω. Είναι επίσης για τον χρόνο χωρίς Σαββατοκύριακο, θα πρέπει να διαρκέσει το πολύ 5 ημέρες, αυτό θα ήταν σήμερα αλλά δεν έγινε τίποτα, οπότε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, είχα πληρώσει 2x 300 στις 08.10, 1x έγινε μέσα σε 48 ώρες, 1x δεν έχει γίνει ακόμα σήμερα, λέει ότι βρίσκεται υπό επεξεργασία. Σύμφωνα με το καζίνο όλα εγκρίνονται αλλά η τράπεζα φταίει, τι να κάνω; file ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there!

You probably think of it as a ridiculous justification, and I have no interest in disagreeing with you, but I want to make sure the casino stated clearly that your bank was at fault.

To be honest, it is pretty standard these days. Due to current anti-gambling laws and policies, players from highly regulated markets such as Germany, Greece, or Italy have been facing bank-related problems.

However, the payment processor used by the casino could also be to blame. Would you kindly provide the precise explanation that you received from them?

Perhaps we may think up something solid to help out.

1...19 20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα