πριν από 7 μήνες
Ναι, σίγουρα, ένα καζίνο που δεν μπορεί να πληρώσει 150 cad, έχει πραγματικά έσοδα 100 εκατομμυρίων lol.
Yea sure, a casino that cant pay 150cad payout, really has 100mill revenue lol.
0
Ναι, σίγουρα, ένα καζίνο που δεν μπορεί να πληρώσει 150 cad, έχει πραγματικά έσοδα 100 εκατομμυρίων lol.
Yea sure, a casino that cant pay 150cad payout, really has 100mill revenue lol.
Α, αυτή είναι η λογική πίσω από αυτό.
Λυπάμαι, αλλά τουλάχιστον για μένα, αυτό είναι μάλλον αφελές. 🙂
Πιθανότατα, και επίσης με βάση τα δικά σας λόγια, αν δεν κάνω λάθος, είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζετε καθυστερημένη ανάληψη, οπότε είμαι σίγουρος ότι η οικονομική τους ευρωστία δεν έχει καμία σχέση με αυτό.
Περίμενε λίγο και θα δούμε. 😉
Oh, so this is the logic behind that.
I'm sorry, but at least to me, this is rather naive. 🙂
Most likely, and also based on your own words, if I'm not mistaken, this is the first time you've experienced delayed withdrawal, so I'm sure their financial strength has nothing to do with it.
Just wait a bit, and we shall see. 😉
Χαχα τι; Δεν πιστεύω στα μάτια μου αυτό που διαβάζω. Είναι αφελές; Σε ποιο κόσμο; 🤣🤣
Haha what? Cant believe my eyes what I am reading. Its naive? In what world? 🤣🤣
Η Radka μόλις έγραψε τη γνώμη της, νομίζω, οπότε μπορεί να είναι αστείο για εσάς, αλλά μπορώ πραγματικά να καταλάβω το νόημα αυτού που εννοούσε. Έχετε κάποια ενημέρωση για εμάς, ίσως;
Radka just wrote her opinion, I reckon, so it may be funny to you, but I really can get the meaning of what she meant, though. Have you got any update for us, perhaps?
Γεια σας, ευχαριστώ για τον έλεγχο! Ναι, η απάντησή της με ξάφνιασε lol. Τέλος πάντων, δεν έχω ακούσει τίποτα. Απλά περιμένω! Το έχω ξεγράψει, αλλά θα κάνω μια καταγγελία μαζί σας. Αυτό το καζίνο φαίνεται πολύ περίπλοκο όταν πρόκειται για πληρωμή. Είχα διαβάσει πριν για ακριβείς καταστάσεις όπως η δική μου όταν κερδίζεις μερικές στη σειρά, ακόμη και σε μικρούς αριθμούς. Είμαι περίπου 500$+ σε αυτό το καζίνο. Ωστόσο, αυτή είναι μια απαράδεκτη συμπεριφορά και δεν θα καταθέσω πια εκεί. Πέμπτη θα είναι 2 εβδομάδες! Ευχαριστώ 🤗
Hey there, thanks for checking back! Yea, her reply stunned me lol. Anyways, I havent heard anything. Just waiting! I kinda have written it off but gonna file a complaint with you guys. This casino seems very sketch when it comes to paying. I had read before about exact situations as mine when u win a few in a row, even in small numbers. I am about 500$+ in this casino. Still this is an unacceptable behaviour and I wont deposit there anymore. Thursday it will be 2 weeks! Thanks tho 🤗
Και αυτό που εννοούσε ήταν, όπως το κατάλαβα, είναι εντάξει για το καζίνο να μην με πληρώσει για δύο εβδομάδες και δεν σημαίνει ότι δεν έχουν έσοδα 100 εκατομμυρίων. Πήγαινε φιγούρα lol. Σε έναν κόσμο όπου τα καζίνο παλεύουν για πελάτες, πώς είναι εντάξει να καθυστερήσετε την πληρωμή; Είναι λυπηρό να βλέπεις ότι η Radka σκέφτεται έτσι lol. Τέλος πάντων, ευχαριστώ Romi! 🤗
Oh and what she meant was, as I understood it, its ok for the casino not to pay me for two weeks and it doesnt mean they dont have 100mill revenue. Go figure lol. In a world where casinos are fighting for customers, how is it ok to delay payment? Its just sad to see Radka thinks that way lol. Anyways, thanks Romi! 🤗
Καμία ανησυχία. Μη διστάσετε να υποβάλετε ένα παράπονο με την ομάδα μας, σίγουρα θα προσπαθήσουν να σας βοηθήσουν. Εδώ είναι ο σύνδεσμος , για να το κάνετε.
Επιτρέψτε μου επίσης να διαφημίσω, ότι είμαι σίγουρος ότι η Radka δεν το εννοούσε έτσι όπως το καταλάβατε. Δεν είναι εντάξει, ότι το καζίνο δεν πληρώνει, απλώς η ομάδα μας δεν μπορεί να παρέμβει πριν από το χρονικό πλαίσιο των 14 ημερών, στην πραγματικότητα. Φυσικά, δεν είναι ποτέ εντάξει να καθυστερήσετε τις πληρωμές, ειδικά αν δεν υπάρχει λόγος για αυτό. Και όσον αφορά τα έσοδα από τα καζίνο, η ομάδα δεδομένων μας συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες, ώστε να είναι σε θέση να τις υπολογίσει. Έτσι, πιστέψτε με, όλες οι πληροφορίες που μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας ελέγχονται και ενημερώνονται συνεχώς.
Ενημερώστε μας, εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη βοήθεια, και ενημερώστε μας για την κατάσταση με την απόσυρσή σας. Θα περιμένουμε την απάντησή σας εδώ.
No worries at all. Feel free to submit a complaint with our team, they will surely try to help you out. Here is the link, to do so.
Also let me ad, that I am quite sure Radka did not mean it that way you understood it. Not that is ok, that the casino don't pay, it's just that our team can not intervene before the 14 day time frame, actually. It is of course never ok to delay payments, especially if there is no reason for that. And when it comes to casinos revenues, our data team gather all the information, so they are able to calculate those. So, believe me, all the information you can see on our website are constantly checked and updated.
Please let us know, if you need any other assistance, and keep us informed about the situation with your withdrawal. We'll wait for your reply here.
Οπωσδήποτε, ελπίζω να έρθετε με καλά νέα. Θα περιμένουμε. 😉
Absolutely, I hope you will come with good news. We'll be waiting. 😉
Κατατέθηκε η καταγγελία! Οι άνθρωποι πρέπει να δουν ότι το καζίνο δεν πληρώνει αν βρίσκεστε σε νικηφόρο σερί, ακόμα και αν είναι μικρό.
Complaint filed! People need to see the casino doesnt pay if you on a winning streak, even if its minor.
Εντάξει, εσύ επιλέγεις αυτόν τον τρόπο να το αντιμετωπίσεις. Δεν σε κατηγορώ, οπότε θα δούμε τι μπορεί να γίνει για την κατάστασή σου.
Τέλος πάντων, δεν υπάρχουν νέα από το καζίνο για την απόσυρσή σας;
Okey, you choose this way to deal with it. I don't blame you, so we will see what can be done about your situation.
Anyway, no news from casino about your withdrawal ?
Οχι. Τώρα περιμένω είτε να απαντήσουν και να αρχίσουν να καθυστερούν περισσότερο ζητώντας επαλήθευση ως αντίποινα ή πληρώνοντας το ποσό και λέγοντας ότι λυπούνται lol.
Nope. Now I expect them to either reply and start stalling more by asking for verification as a retaliation or paying the amount and saying they are sorry lol.
Δεν ξέρω πραγματικά τι θα κάνουν, αλλά έχετε παράπονα μαζί μας, οπότε αν έχετε κάποια προβλήματα, απλώς ενημερώστε την ομάδα μας.
Θα ήμουν ευγνώμων αν σε πληρώσουν, αλλά θα δούμε.
Ενημερώστε μας αν αλλάξει κάτι.
I do not really know what they will do but you have complaint with us, so if you have some problems, just let our team know.
I would be graetfull if they pay you, but we will see.
Let us know if something changes.
Ευχαριστώ Jaro! Είναι εντάξει, είμαι ευγνώμων για την κατάθεσή του. Δεν είναι μεγάλο ποσό, οπότε δεν θα μου σπάσει την τράπεζα. Είναι καλό για τους ανθρώπους να βλέπουν τι κάνουν αυτά τα καζίνο και ελπίζουμε να αφαιρέσετε την υψηλή βαθμολογία σε αυτά. Ευχαριστώ και πάλι! ❤
Thanks Jaro! Its ok, I am grateful for filing it. Its not a big amount so wont break my bank. It's good for people to see what these casinos do and hopefully you guys remove the high rating on them. Thanks again! ❤
Δεν υπάρχουν νέα για την κατάστασή σας ακόμα;
Όσον αφορά τον δείκτη ασφάλειας, θα έπεφτε εάν το καζίνο δεν επιλύσει την υπόθεσή σας, αλλά πιστεύω ότι αυτό δεν θα συμβεί και θα πάρετε τα χρήματά σας στο τέλος.
Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
No news on your situation yet ?
As far as the safety index is concerned, it would go down if the casino does not resolve your case, but I believe that will not happen and you will get your money in the end.
Fingers crossed. 🤞
Οχι. Περιμένω την απάντηση του Casino Guru. Λέει ότι το Casino Guru εξετάζει την υπόθεση ή κάτι τέτοιο lol. Σύμφωνα με το MrBet, καμία λέξη. Αποδεικνύονται δυστυχώς ένα σκιερό αξιολύπητο καζίνο.
Ευχαριστώ που ρώτησες, Jaro! Το εκτιμώ! ❤
Nope. I waiting for Casino Guru response. Says Casino Guru is considering the case or something lol. As per MrBet, no word. They proving to be a shady pitiful casino sadly.
Thanks for asking, Jaro! Appreciate it! ❤
Ναι, ο Νικ πρέπει να διερευνήσει τα πάντα και μετά πιθανότατα θα σας κάνει μερικές ακόμη ερωτήσεις, οπότε θα πρέπει να κάνουμε υπομονή.
Ελπίζω να τακτοποιηθεί γρήγορα. 🤗
Yes, Nick has to investigate everything and then he will probably ask you some more questions, so we will have to be patient.
I hope it gets sorted out quickly. 🤗
Πραγματικά δεν πληρώνει, αύριο θα είναι 1 μήνας από τότε που ζήτησα την ανάληψη και 1 εβδομάδα μπλοκαριστεί, λόγω παραβίασης κανόνων, αλλά πιστεύω ότι το μπλοκ είναι μόνο για εξοικονόμηση χρόνου, καθώς υπήρχε ένα ποσό 70 χιλιάδων, 35 χιλιάρικα πλήρωσα κανονικά, τώρα τα άλλα μισά έκανα αδύνατη παράβαση γιατί είναι τα ίδια λεφτά. Ζήτησαν περισσότερο χρόνο για τη διερεύνηση της παράβασης, αλλά είναι αυτή η διαδικασία εδώ και 2 μήνες.
Μπορείτε να αφήσετε τον λογαριασμό αποκλεισμένο, απλά θέλω τα λεφτά μου, δεν πληρώνουν
It really doesn't pay, tomorrow it will be 1 month since I requested the withdrawal and 1 week blocked, due to violation of rules, but I believe that the block is just to save time, as there was an amount of 70 thousand, 35 thousand paid normally, now the other half I made violation impossible because it's the same money. They asked for more time to investigate the violation, but it has been this process for 2 months.
You can leave the account blocked, I just want my money, they don't pay
Realmente não paga, amanha fará 1 mês que pedi a retirada e 1 semana bloqueada, devido violação de regras, mas acredito que o bloqueio é apenas para ganhar tempo, pois tinha um montante de 70 mil, 35 mil pagaram normal, agora a outra metade eu fiz violação impossivel pois é o mesmo dinheiro. Pediram mais tempo pra investigar a violação, mais ja faz 2 meses que está nesse processo.
Pode deixar a conta bloqueada quero apenas meu dinheiro, eles não pagam
Νομίζω ότι μεταφέρουν την πληρωμή μου. Έλαβα τον κωδικό πρόσβασης, οπότε περιμένω το τελικό email για τον σύνδεσμο για να τον αποδεχτώ. Έτσι λειτουργεί το Interac. Εύρηκα, μετά από 3 εβδομάδες lol. Πιστεύω πραγματικά ότι έχουν πρόβλημα ρευστότητας που επηρεάζει ακόμη και μικρές πληρωμές όπως η δική μου. Πρέπει λοιπόν να είναι σε ένα σφιχτό χρονοδιάγραμμα για τις πληρωμές lol. Το 150 cad είναι τόσο μικρό που είναι απλά γελοίο.
Βλέπετε, το πράγμα είναι ότι η MrBet έχει έναν πάροχο που μου αρέσει που δεν μπορώ να βρω πουθενά αλλού και που μερικές φορές χτυπάει σε μικρή ποσότητα καθώς είμαι παίκτης micros. Αλλά από τώρα, έχω χάσει την αυτοπεποίθηση να επιστρέψω. Και υποθέτω ότι δεν είναι μόνο εγώ lol.
Ευχαριστώ για την απάντηση και πάλι, Jaro!
I think they moving my payment along. I received the password so waiting for the final email for the link to accept it. Thats how Interac works. Eureka, after 3 weeks lol. I really think they have a liquidity problem that affect even small payments like mine. So they must be on a tight schedule for payments lol. 150 cad is so small it is just ridiculous.
See, thing is, MrBet has a provider I love that I cant find anywhere else and that it hit sometimes small amountd as I am a micros player. But as of right now, I have lost the confidence to go back. And I assume its not only me lol.
Thanks for replying again, Jaro!
Αδερφέ, δεν ξέρω την περίπτωσή σου, αλλά σε πιστεύω. Μιλάτε για 70 χιλιάδες lol, αλλά εγώ μιλάω για 3 εβδομάδες για 150 lol.
Γι' αυτό προσπαθώ να μην πηγαίνω μεγάλα και κρατάω τα παιχνίδια και τις αναλήψεις μου μικρές, μόνο για την καθαρή χαρά της απόλαυσης, όπως όλοι ξέρουμε ότι θα το δωρίσουμε πίσω στον τζόγο.
Σε νιώθω! Καλύτερα να πηγαίνετε σε κρυπτογραφικά καζίνο όπου πληρώνουν έγκαιρα.
Το MrBet έχει μερικά ωραία φρουτάκια, αλλά φαίνονται πραγματικά σε ένα σφιχτό πρόγραμμα πληρωμών. Μου αρέσει πολύ το καζίνο τους, αλλά μάλλον δεν θα επιστρέψω.
Ελπίζω να πάρεις τα υπόλοιπα 70 χιλ. Εάν όχι, υποβάλετε μια αναφορά στο Casino Guru.
Bro, I dont know your case but I believe you. You talking about 70k lol but I am talking 3 weeks for 150 lol.
Thats why I try to not go big and I keep my plays and withdrawals small, just for the pure joy of enjoyment, as we all know we will donate it back gambling.
I feel you! Better go to crypto casinos where they pay promptly.
MrBet has some nice slots but they seem really on a tight schedule of payments. I like thier casino alot but I probably wont go back.
Hope you get the rest of 70k. If not, file a report with Casino Guru.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.