Εντάξει, τώρα έχω μπερδευτεί σοβαρά!
28 ημέρες για ενημέρωση διεύθυνσης είναι πολύ κοντά σε μια ηλίθια δικαιολογία. Ακόμα κι αν το καζίνο δεν έχει υπαλλήλους, θα ήθελα να ελπίζω σε μια πολύ πιο λογική εξήγηση.
Κατά κάποιο τρόπο, μπορώ να καταλάβω ότι πρέπει να το αλλάξουν χειροκίνητα. Απλώς μη μου πείτε μια τέτοια «διαδικασία» διαρκεί περισσότερο από μερικά κλικ. Απλώς δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα από τη διοίκηση για να σώσει το πρόσωπο του καζίνο.
Θα αμφιβάλλω επίσης για τη σαφήνειά του. μου ακούγεται ακόμα σαν τρομερό αστείο.
Λοιπόν, αν νιώσετε ποτέ στον πειρασμό, τι θα λέγατε να δοκιμάσετε να ορίσετε μια περίοδο ανάπαυσης ή οποιονδήποτε άλλο προσωρινό περιορισμό λογαριασμού, ίσως ένα όριο απώλειας; Σε περίπτωση που κάτι άλλο πάει στραβά.
Ok, now I'm seriously confused!
28 days for updating address is very close to a stupid excuse. Even if the casino is short on employees, I would like to hope for a far more reasonable explanation.
Somehow, I can understand they need to change it manually. Just don't tell me such a "procedure" takes more than a few clicks. I just can't believe there is nothing anyone from the management can do to save the casino's face.
I would also doubt its clarity; it still sounds like a terrible joke to me.
Well, if you ever feel tempted, how about you try setting a cool-off period or any other temporary account restriction, perhaps a loss limit? Just in case anything else gets wrong.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση: