Δεν έχω ανοίξει ακόμη καταγγελία μέχρι τις 18 Αυγούστου για να τους δώσω χρόνο να απαντήσουν.
Αλλά μοιράζομαι εδώ μαζί σας το τελευταίο email που έλαβα από αυτούς (ελέγξτε την ημερομηνία)
------------------------------------------------
Την Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2024 στις 8:05 μ.μ. Mr.bet < support@mr.bet > έγραψε:
Γεια σου xxxxx,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Σας ευχαριστούμε για την άμεση απάντησή σας και για την παροχή των εγγράφων για επαλήθευση. Εκτιμούμε πραγματικά τη συνεργασία σας για να διασφαλίσουμε ότι η διαδικασία επαλήθευσης θα εξελιχθεί ομαλά.
Είμαστε έτοιμοι να σας καθοδηγήσουμε σε κάθε βήμα της διαδικασίας επαλήθευσης και ελπίζουμε ότι όλα θα οριστικοποιηθούν χωρίς προβλήματα. Αφήστε λίγο χρόνο στο αρμόδιο τμήμα μας για να ελέγξει τα μεταφορτωμένα έγγραφα. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος, θα ενημερωθείτε για τα αποτελέσματα.
Σας εκτιμούμε πολύ ως παίκτη και ανυπομονούμε να σας δούμε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε το χρόνο σας στο καζίνο μας.
Σας ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για την υπομονή και τη συνεργασία σας.
Εάν προκύψουν ερωτήσεις, θα είμαστε εδώ για να τις απαντήσουμε 24/7.
Με εκτίμηση,
Διευθυντής της λέσχης παιχνιδιών, Thea
2816939
-----------------
Η απάντηση εστάλη σήμερα 11 Αυγούστου
Αγαπητή Thea,
Ελπίζω αυτό το μήνυμα να σας βρει καλά.
Σας ευχαριστούμε για το πρόσφατο email σας και για τη συνεχή υποστήριξη σε όλη τη διαδικασία επαλήθευσης. Ωστόσο, γράφω για να εκφράσω την ανησυχία μου σχετικά με την καθυστέρηση στη μη αυτόματη επαλήθευση της γνησιότητας των εγγράφων μου.
Όπως γνωρίζετε, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης έχει προηγουμένως επικυρώσει την επαρχιακή μου ταυτότητα και την απόδειξη της διεύθυνσής μου, και έχει επίσης επιβεβαιώσει τη γνησιότητα των νέων εγγράφων που έχω υποβάλει πρόσφατα. Δεδομένου ότι η επικύρωση τεχνητής νοημοσύνης ήταν επιτυχής τόσο για τα προηγούμενα όσο και για τα νέα έγγραφα, ανησυχώ για την εκτεταμένη καθυστέρηση για τη διαδικασία μη αυτόματης αναθεώρησης.
Επιπλέον, θα εκτιμούσα εάν μπορούσατε να παρέχετε γραπτές διευκρινίσεις για τα ακόλουθα σημεία:
Λόγος αρχικής απόρριψης: Θα μπορούσατε παρακαλώ να εξηγήσετε γιατί τα προηγούμενα έγγραφά μου απορρίφθηκαν παρά τη νομιμότητά τους σύμφωνα με την καναδική νομοθεσία;
Τρέχουσα καθυστέρηση επικύρωσης: Μπορείτε να δώσετε λεπτομέρειες σχετικά με το γιατί η μη αυτόματη εξέταση των νέων εγγράφων διαρκεί περισσότερο από το αναμενόμενο, παρόλο που το σύστημα AI έχει επιβεβαιώσει τη γνησιότητά τους;
Η κατανόηση αυτών των πτυχών θα βοηθήσει στην άμβλυνση των ανησυχιών μου και θα διασφαλίσει ότι τυχόν ζητήματα αντιμετωπίζονται έγκαιρα.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας σε αυτό το θέμα. Ανυπομονώ για την άμεση απάντησή σας.
Με εκτίμηση,
I have not opened a complaint still until august 18 to give them time to reply.
But im sharing here with you the last email i got from them(check the date)
-----------------------------------------------
On Thu, Aug 8, 2024 at 8:05 PM Mr.bet <support@mr.bet> wrote:
Hello xxxxx,
Thank you for contacting us.
Thank you for your prompt response and for providing the documents for verification. We truly appreciate your cooperation in ensuring that your verification process goes smoothly.
We are ready to guide you through every step of the verification process, and we hope that everything will be finalized without any issues. Please allow some time for our relevant department to review the uploaded documents. As soon as the review is complete, you will be notified of the results.
We greatly value you as a player and look forward to seeing you continue to enjoy your time at our casino.
Thank you once again for your patience and cooperation.
If any questions arise, we will be here to answer them 24/7.
Best regards,
Manager of the game club, Thea
2816939
----------------
Reply sent it today August 11
Dear Thea,
I hope this message finds you well.
Thank you for your recent email and for the ongoing support throughout the verification process. However, I am writing to express my concern regarding the delay in manually verifying the authenticity of my documents.
As you are aware, the AI system has previously validated my provincial ID and proof of address, and it has also confirmed the authenticity of the new documents I have recently submitted. Given that the AI validation was successful for both the previous and new documents, I am concerned about the extended delay for the manual review process.
Additionally, I would appreciate it if you could provide written clarification on the following points:
Reason for Initial Rejection: Could you please explain why my previous documents were rejected despite their legitimacy under Canadian law?
Current Validation Delay: Can you provide details on why the manual review of the new documents is taking longer than expected, even though the AI system has confirmed their authenticity?
Understanding these aspects will help alleviate my concerns and ensure that any issues are addressed promptly.
Thank you for your attention to this matter. I look forward to your prompt response.
Best regards,
Αυτόματη μετάφραση: