Πολύ αμφίβολα πράγματα συμβαίνουν εδώ σε αυτό το καζίνο χθες, η πληρωμή μου ακυρώθηκε ξαφνικά ξανά και ολόκληρο το υπόλοιπό μου επέστρεψε στον λογαριασμό μου στο καζίνο όταν ζήτησα υποστήριξη, μου είπαν ότι θα ήθελα να ακυρώσω ξανά αυτήν την πληρωμή και έτσι μου έδωσαν το υπόλοιπο πίσω γραμμένο στον λογαριασμό. Λοιπόν, δεν ακύρωσα τίποτα και δεν μπορώ να το θυμηθώ, τώρα ζήτησα ξανά την ανάληψη. Σήμερα το πρωί έλαβα ξαφνικά ένα email που έλεγε ότι έγινε κατάθεση, αλλά δεν κατέθεσα τίποτα. Μετά κοίταξα τον λογαριασμό μου και προφανώς κάποιος μετέφερε ένα πολύ μικρό ποσό TRX στον λογαριασμό μου;;;
Very dubious things are going on here in this casino yesterday my payout was suddenly canceled again and my entire balance was back in my casino account when I asked support I was told I would have liked to cancel this payout again and so they gave me the balance back written to the account. Well, I didn't cancel anything and I can't remember it either, I've now requested the withdrawal again. This morning I suddenly received an email saying that a deposit had been made, but I didn't deposit anything. I then looked into my account and apparently someone transferred a very small amount of TRX to my account???
Sehr dubiose Dinge gehen hier vor in diesem Casino gestern war plötzlich meine Auszahlung wieder storniert und mein gesamtes Guthaben befand sich wieder in meinem Casino Account auf Nachfrage beim Support wurde mir gesagt ich hätte gewünscht diese Auszahlung wieder zu stornieren und daher haben sie mir das Guthaben wieder auf den Account geschrieben. Also, ich habe nichts storniert und kann mich auch nicht daran erinnern, ich habe jetzt wieder die Auszahlung beantragt.Heute früh wurde mir plötzlich per Mail mitgeteilt, dass eine Einzahlung getätigt wurde, ich habe aber nichts eingezahlt. Daraufhin schaute ich in meinen Account und es wurde anscheinend von jemand eine ganz ganz geringe Summe TRX auf meinen Account transferiert???
Λολ μου είπαν ότι δεν μπορείς να ακυρώσεις το "intiated" οπότε αυτό είναι πραγματικά ενδιαφέρον..
Lol i got told that you cant cancel in "intiated" So that is really interesting..
Θεωρώ ότι η συμπεριφορά αυτού του καζίνο είναι η χειρότερη. Όλα τα μέσα και οι δικαιολογίες χρησιμοποιούνται για να προσπαθήσουμε να μην πληρώσουμε για τα κέρδη. Φυσικά, η κατάθεση λειτουργεί ομαλά.
Είμαι έκπληκτος που περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν να παραπονεθούν. Σίγουρα δεν είμαστε οι μόνοι με αυτό το πρόβλημα.
I find the behavior of this casino the very worst. All means and excuses are used to try not to pay for winnings. Of course, depositing works smoothly.
I'm surprised that more people don't want to complain. We're definitely not the only ones with this problem.
Ich finde das Verhalten dieses Casinos das allerletzte. Mit allen Mitteln und Ausreden wird versucht Gewinne nicht zu bezahlen. Einzahlen funktioniert natürlich reibungslos.
Mich wundert es das sich noch nicht mehr Leute beschweren wollen. Wir sind sicher nicht die einzigen mit dem Problem.
Συγγνώμη για την παρέμβαση, αλλά αυτό δεν είναι σωστό. 🙂 Επιτρέψτε μου να εξηγήσω αν είναι πλήρης:
"Συμβουλεύουμε τους παίκτες να είναι υπομονετικοί, να συνεργάζονται πλήρως με το καζίνο και να περιμένουν τουλάχιστον 14 ημέρες αφότου ζητήσουν τις αποσύρσεις τους προτού υποβάλουν παράπονο."
Έτσι, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία ανά πάσα στιγμή, απλώς δεν πρόκειται να υπάρξει περαιτέρω πρόοδος για τις πρώτες 14 ημέρες.
Αυτό ισχύει ειδικά για αναλήψεις με συνεχή επαλήθευση.
Sorry to step in, but this is not correct. 🙂 Allow me to explain if full:
"we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
So, you can submit the complaint anytime, just there is not going to be further progress for the first 14 days.
This is specifically valid for withdrawals with ongoing verification.
Εντάξει ευχαριστώ. Ποια είναι η άλλη πτυχή, παρακαλώ; Το καζίνο επικοινωνεί μαζί σας; Δόθηκε κάποια εξήγηση ίσως;
Είναι δύσκολο να μαντέψει κανείς τι συμβαίνει, επομένως, η υποβολή της καταγγελίας είναι πάντα μια έξυπνη επιλογή.
Γνωρίζω από την εμπειρία μου ότι πολλά καζίνο μπορεί να έχουν έλλειψη προσωπικού κατά τις καλοκαιρινές διακοπές. Λοιπόν, φαίνεται ότι πρέπει να περιμένουμε το καζίνο να εξηγήσει περαιτέρω.
Ok, thank you. What the other aspect are, please? Does the casino communicate with you? Any explanation given perhaps?
It's hard to guess what is going on so, submitting the complaint is always a smart choice.
I know from my experience that many casinos may be short on staff during the summer holidays. Well, it seems we have to wait for the casino to explain further.
Πώς είναι αυτό το καζίνο βαθμολογία 8,6
Κυριολεκτικά 10+ άτομα δεν μπορούν καν να αποσύρουν την εμπιστοσύνη τους, η βαθμολογία του piolit κυριολεκτικά πέφτει μέρα με τη μέρα (2,7 τρέχον) αλλά στον γκουρού ανεβαίνουν από το 7,6 στο 8,6;
Αισθάνεσαι τόσο πρόχειρο; Μου διαφεύγει κάτι εδώ;
How is this casino rating 8.6
Literally 10+ people cant even withdrawl their trust piolit score is literally dropping by the day (2.7 current) yet on guru they rise from 7.6 to 8.6?
That feels so sketchy? Am i missing something here
Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο προσπαθούμε να εμπνεύσουμε τους παίκτες να υποβάλλουν παράπονα και να γράφουν ειλικρινείς κριτικές χρηστών.
Χωρίς παράπονα, είναι δύσκολο για εμάς να μάθουμε εάν το καζίνο έχει μειωθεί δίκαια ή όχι. Επειδή τα παράπονα είναι χρονοβόρες λειτουργίες, οι παίκτες θα πρέπει επίσης να συμβουλεύονται πάντα τις κριτικές χρηστών για να έχουν μια ιδέα για τις εντυπώσεις που έχουν παρουσιάσει άλλα μέλη της κοινότητας.
Όπως μπορείτε να δείτε, μόνο λίγοι ενοχλήθηκαν αρκετά για να παρέχουν σχόλια. 🙁
Συνολικά μόνο 5 σχετικές καταγγελίες μέχρι στιγμής . Δύο κλειστά, και μεταξύ των ανοιχτών μόνο ένα σχετικά με καθυστερημένη πληρωμή - ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι ένα τέτοιο ποσό δεν χτυπά προειδοποιητικό καμπανάκι.
Εάν γνωρίζετε άλλους παίκτες που δυσκολεύονται σε αυτό (ή σε οποιοδήποτε άλλο καζίνο) στείλτε τους το δρόμο μας, παρακαλούμε.
Όσο περισσότερα παράπονα υποβάλλονται τόσο το καλύτερο για κοινή ευαισθητοποίηση και ασφάλεια.
This is exactly the reason why we try to inspire players to submit complaints and write honest user reviews.
Without complaints, it is hard for us to find out whether the casino has decreased in fairness or not. Because complaints are time-consuming features, players should also always consult user reviews to get an idea of what impressions other members of the community have presented.
As you can see only a few bothered enough to provide feedback. 🙁
In total only 5 relevant complaints so far. Two closed, and among the open ones just one regarding delayed paymnet - I hope you understand such an amount does not ring a warning bell.
If you are aware of any other players who struggle in this (or any other casino) send them our way, please.
The more complaints submitted the better for a common awarness and safety.
Μου είπαν ότι η συναλλαγή μου δεν μπορεί να ακυρωθεί. Ξύπνησα σήμερα και σοκαρισμένος. Τα χρήματα επιστρέφουν στον λογαριασμό μου.....
Αφού η υποστήριξη μου είπε ότι δεν μπορούσε να ακυρωθεί κυριολεκτικά χθες
They told me my transaction cant be cancelled. I woke up today & shocker. The funds are back in my account.....
After support told me it couldnt be cancelled literally yesterday
Τι υποτίθεται ότι είναι σκιερό; Η ακύρωση;
Σύμφωνα με την εμπειρία μου, εξαρτάται από την πλατφόρμα και τις τεχνικές δυνατότητες του καζίνο.
Σε ένα ορισμένο σημείο της διαδικασίας, η απόσυρση είναι αναστρέψιμη και η ακύρωση δεν είναι επίσης δυνατή λόγω περιορισμών του συστήματος.
What is supposed to be shady? The cancelation?
According to my experience, it depends on the casino's platform and technical possibilities.
At a certain point in the process, the withdrawal is reversible the cancelation is also not possible doe to system limitations.
Δεν καταλαβαίνω το Casino Guru. Χρησιμοποιώ για να το βρίσκω αξιόπιστο, αλλά η κριτική είναι συχνή παντού με ασταμάτητα αντιφάσεις. Είναι μόνο αυτές οι αξιολογήσεις κριτικής cx και διαχωρίζονται από την αξιολόγηση επισκόπησης;
I don't understand Casino Guru. I use to find tem trustworthy,, but the review is frequentoy all over the place with nonstop contradictions You name them bad, Rogue and then give a 9 out of 10 rating? Are those solely cx review ratings and seperarate from your overview rating?
Γειά σου.
Αυτό είναι. Και οι δύο αξιολογήσεις διατηρούνται χωριστά, καθώς, ως επί το πλείστον, δεν είναι στην εξουσία κανενός να διακρίνει όλες τις ψεύτικες, ψευδείς, μεροληπτικές, επί πληρωμή ή παραγγελθείσες κριτικές χρηστών από τις υπόλοιπες.
Ίσως αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε σε τι αντιστεκόμαστε:
Παρά τις πραγματικά σκληρές προσπάθειές μας, ο κλάδος είναι ένα βήμα μπροστά, φαίνεται.
Αν ποτέ συναντήσετε κάποια υπόδειξη ή αποδείξετε ότι ορισμένες κριτικές δεν είναι γνήσιες, ενημερώστε μας:
community@casino.guru
Hello.
That's it. Both ratings are kept separately since it is mostly not within anyone's power to distinguish all fake, false, biased, paid, or ordered user reviews from the rest.
Maybe this article will help you understand what we stand against:
Despite our really hard efforts, the industry is one step ahead, it seems.
If you ever come across a hint or prove that some reviews are not genuine, please let us know:
community@casino.guru
Ένα σφάλμα συνέβη στις 10 Φεβρουαρίου σε ένα τουρνουά σε αυτό το καζίνο.
Ως εκ τούτου, υπέβαλα μια καταγγελία, αλλά ο υπεύθυνος, ο Νίκος, κάνει πολύ λάθος για το θέμα και η καταγγελία δεν προχωρά.
Θα ήθελα να μιλήσω με άλλον εκπρόσωπο.
A glitch occurred on February 10 at a tournament at this casino.
Therefore, I submitted a complaint, but the person in charge, Nick, is quite mistaken about the issue and the complaint is not going forward.
I would like to speak to another rep.
Λυπάμαι, αλλά είμαι πεπεισμένος ότι πρέπει να προσπαθήσεις να το εξηγήσεις αυτό στον Νικ. Αυτό είναι το φόρουμ, όπως ξέρετε, απλά δεν μπορούμε να επέμβουμε με παράπονα παικτών.
Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους για να καταλήξετε σε κατανόηση.
Κατά τη γνώμη μου, η κατάσταση ήταν αρκετά ξεκάθαρη για να προτείνει τα εξής:
"Σε τέτοιες περιπτώσεις, εάν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι οι βαθμοί μετρήθηκαν ανακριβώς, θα συνιστούσα να επικοινωνήσετε απευθείας με την Evolution για να επιλυθεί η υπόθεση."
(πηγή: καταγγελία )
I'm sorry, but I'm convinced you should try to explain that to Nick. This is the forum, as you know, we just can't intervene with players' complaints.
Please try to use other ways to reach an understanding.
In my opinion, the situation was clear enough to suggest the following:
"In such cases, if you still believe that the points were counted inaccurately, I would recommend to contact directly Evolution in order to resolve the case."
(source: complaint)
Ναί. Ότι η εξήγηση του Νικ βασίζεται σε μια μεγάλη παρεξήγηση.
Αυτός είναι ο λόγος που επικοινωνούσα με τον Nick, αλλά δεν φαίνεται να οδηγεί πουθενά.
Θα ήθελα να μιλήσω με έναν άλλο εκπρόσωπο για αυτό το θέμα.
Εξάλλου, αυτό το σφάλμα είναι ένα πρόβλημα για ολόκληρο το καζίνο.
Δεν πρέπει να το συζητάμε στο φόρουμ;»
Yes. That Nick's explanation is based on a major misunderstanding.
This is why I have been communicating with Nick, but it doesn't seem to be going anywhere.
I would like to speak with another representative about this matter.
Besides, this glitch is a problem for the entire casino.
Shouldn't we talk about it in the forum」
Αν εξακολουθεί να είναι θέμα πόντων και τουρνουά καζίνο, δεν νομίζω ότι κάποιος άλλος στην ομάδα θα μπορούσε να σας βοηθήσει περισσότερο. Ο Νικ προσπάθησε να κάνει το καλύτερο δυνατό και σας εξήγησε ότι το καζίνο επικοινώνησε με τον πάροχο του παιχνιδιού ο οποίος είπε ότι όλα ήταν καλά.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα στο πλαίσιο δυσλειτουργιών σε ολόκληρο το καζίνο και όχι μόνο στο τουρνουά, μπορείτε να υποβάλετε ξανά καταγγελία.
If it's still about points and a casino tournament, I don't think anyone else on the team would be able to help you more. Nick tried to do his best and explained to you that the casino contacted the game provider who said everything was fine.
If you have any problems in the context of glitches in the whole casino and not just in the tournament, you can file a complaint again.
Αυτή η υπόθεση είναι λανθασμένη κατ' αρχήν.
"Τα καζίνο δεν επικοινωνούν με τους παρόχους παιχνιδιών."
"Το τουρνουά είναι ανοιχτό σε όλους τους κουλοχέρηδες στο καζίνο και δεν επηρεάζει κανένα συγκεκριμένο προπονητή."
«Αυτό που είναι επίμαχο είναι η διαφορά μεταξύ πόντων και ιστορίας αγώνων.
Ωστόσο, ο Νικ έκανε το λάθος να σκεφτεί ότι το καζίνο είχε έρθει σε επαφή με το παιχνίδι propider, γι' αυτό και η ιστορία είναι τόσο περίπλοκη.
Κατανοήστε πρώτα ότι ο πάροχος του παιχνιδιού δεν έχει καμία σχέση με αυτό το παράπονο.
Έχω υποβάλει επίσης στοιχεία, αλλά ο Νικ δεν φαίνεται να τα καταλαβαίνει.
Η ίδια ακριβώς καταγγελία με αυτήν είχε υποβληθεί προηγουμένως, και ο Adam είχε ενημερωθεί σωστά για το περιεχόμενο εκείνη την ευκαιρία.
Χρειάζεται να υποβάλω ξανά την καταγγελία και να διορίσω τον Αδάμ;
That premise is wrong to begin with.
'Casinos do not contact game providers.'
'The tournament is open to all slots in the casino and does not affect any particular propider.'
'What is at issue is the discrepancy between points and game history.'
However, Nick made the mistake of thinking that the casino had contacted the game propider, which is why the story is so complicated.
Please first understand that the game provider has nothing to do with this complaint.
I have also submitted evidence, but Nick can't seem to grasp it.
The exact same complaint as this one had been filed previously, and Adam had been properly informed of the contents on that occasion.
Do I need to submit the complaint again and appoint Adam?
Γειά σου,
Σας γράφω προτού εξετάσω το ενδεχόμενο να υποβάλετε καταγγελία για ορισμένες πρακτικές αυτού του καζίνο που θεωρώ εντελώς ανώμαλες.
Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο πριν από λίγες μέρες, χωρίς να χρησιμοποιήσω VPN, από το σπίτι μου στη Γαλλία. Κατέθεσα περίπου 500 ευρώ, τα οποία έπαιξα και έχασα (μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα). Αλλά κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας ζωντανής συνομιλίας σχετικά με ένα μπόνους, ρώτησα αν ήταν πρόβλημα που ήμουν Γάλλος κάτοικος, μου είπαν ναι και ο λογαριασμός μου έκλεισε. Τώρα μου ζητείται να στείλω όλα τα απαραίτητα έγγραφα για έλεγχο KYC. Έχω στείλει και τις δύο όψεις της ταυτότητάς μου, τραπεζικές κινήσεις, αλλά τώρα μου ζητούν μια selfie με το έγγραφο ταυτότητάς μου, το οποίο δεν μπορώ να προσκομίσω γιατί έχασα την ταυτότητά μου και είμαι στη διαδικασία να το επαναλάβουμε, αλλά οι καθυστερήσεις είναι εξαιρετικά μεγάλες στη Γαλλία. Προσφέρθηκα να βγάλω μια selfie με το τελευταίο μου εκκαθαριστικό ή φορολογικό, αλλά το οικονομικό τμήμα αρνείται. Νομίζω ότι έχω δείξει αρκετή καλή θέληση στέλνοντας ό,τι έχω στην κατοχή μου, αλλά δεν μπορώ να προσφέρω μια selfie με ένα έγγραφο που δεν έχω πλέον. Έχω μόνο φωτογραφίες της ταυτότητάς μου, τις οποίες έχω χρησιμοποιήσει για προηγούμενες εγγραφές μου σε διάφορα καζίνο, και ΠΟΤΕ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με την επικύρωση του λογαριασμού μου.
Έχω λοιπόν πολλές ερωτήσεις: μπορεί ένα καζίνο να δέχεται παίκτες χωρίς να ανησυχεί για τη διεύθυνση IP τους, να τους αφήνει να καταθέσουν, να παίξουν και μετά να κλείσουν τον λογαριασμό τους λόγω περιορισμένης περιοχής; Αν είχα κάνει ανάληψη, θα αρνούνταν να με πληρώσουν.
Η δεύτερη ερώτησή μου είναι, είναι επαρκή τα έγγραφα που έχω δώσει για μια απλή επαλήθευση; Και τι εναλλακτικές έχω; Γιατί εκτός από την ταυτότητά μου, το καζίνο μου ζητάει διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης και δεν έχω ούτε (έχασα το δίπλωμα εδώ και 9 μήνες).
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας.
Hello,
I am writing to you before considering filing a complaint about certain practices of this casino that I find totally abnormal.
I registered at this casino a few days ago, without using a VPN, from my home in France. I deposited about 500 euros, which I played and lost (so far no problems). But during a livechat conversation about a bonus, I asked if it was a problem that I was a French resident, I was told yes and my account was closed. I'm now being asked to send all the necessary documents for a KYC check. I've sent both sides of my identity card, bank statements, but now they're asking me for a selfie with my identity document, which I can't provide because I've lost my identity card and I'm in the process of having it redone, but the delays are extremely long in France. I've offered to take a selfie with my latest payslip or tax assessment, but the finance department refuses. I think I've shown enough good will by sending everything in my possession, but I can't provide a selfie with a document I no longer have. I only have photos of my identity card, which I have used for my previous registrations at various casinos, and I have NEVER had a problem validating my account.
So I have several questions: can a casino accept players without worrying about their IP address,let them deposit,play,and then close their account because of a restricted territory? If I had made a withdrawal, they would have refused to pay me.
My second question is, are the documents I've provided sufficient for a simple verification? And what alternatives do I have? Because apart from my identity card, the casino is asking me for a passport or a driver's license, and I don't have either (I've lost my license for 9 months).
Thank you very much for your help.
Αυτή η υπόθεση είναι λανθασμένη κατ' αρχήν.
"Τα καζίνο δεν επικοινωνούν με τους παρόχους παιχνιδιών."
"Το τουρνουά είναι ανοιχτό σε όλους τους κουλοχέρηδες στο καζίνο και δεν επηρεάζει κανένα συγκεκριμένο προπονητή."
«Αυτό που είναι επίμαχο είναι η διαφορά μεταξύ πόντων και ιστορίας αγώνων.
Ωστόσο, ο Νικ έκανε το λάθος να σκεφτεί ότι το καζίνο είχε έρθει σε επαφή με το παιχνίδι propider, γι' αυτό και η ιστορία είναι τόσο περίπλοκη.
Κατανοήστε πρώτα ότι ο πάροχος του παιχνιδιού δεν έχει καμία σχέση με αυτό το παράπονο.
Έχω υποβάλει επίσης στοιχεία, αλλά ο Νικ δεν φαίνεται να τα καταλαβαίνει.
Η ίδια ακριβώς καταγγελία με αυτήν είχε υποβληθεί προηγουμένως, και ο Adam είχε ενημερωθεί σωστά για το περιεχόμενο εκείνη την ευκαιρία.
Χρειάζεται να υποβάλω ξανά την καταγγελία και να διορίσω τον Αδάμ;
That premise is wrong to begin with.
'Casinos do not contact game providers.'
'The tournament is open to all slots in the casino and does not affect any particular propider.'
'What is at issue is the discrepancy between points and game history.'
However, Nick made the mistake of thinking that the casino had contacted the game propider, which is why the story is so complicated.
Please first understand that the game provider has nothing to do with this complaint.
I have also submitted evidence, but Nick can't seem to grasp it.
The exact same complaint as this one had been filed previously, and Adam had been properly informed of the contents on that occasion.
Do I need to submit the complaint again and appoint Adam?
Εάν μπορεί να έχω μια ερώτηση, γιατί είστε τόσο πεπεισμένοι ότι το καζίνο δεν έχει επικοινωνήσει με τον πάροχο του παιχνιδιού;
Ούτως ή άλλως, κάθε άλλο παράπονο που υποβάλλετε σχετικά με το ίδιο ζήτημα θα ελέγχεται και όταν δεν παρέχετε αξιοπρεπή νέα εικόνα, το αίτημα επανεκκίνησης θα απορριφθεί.
Λυπάμαι που δεν μπορείτε να παραλάβετε τον υπεύθυνο χειρισμού παραπόνων και δεν μπορείτε να έχετε δύο ξεχωριστά παράπονα σχετικά με την ίδια κατάσταση στο ίδιο καζίνο.
If I may have a question, why are you so convinced the casino has not contacted the game provider?
Anyway, every other complaint you submit regarding the same issue will be checked, and when you don't provide a decent fresh insight, the reopening request will be rejected.
I'm sorry you can't pick up the complaint handler, and you can't have two separate complaints regarding the very same situation in the same casino.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.