Άρα αρχίζω να ανησυχώ λίγο για το αν θα εξοφλήσω τα κέρδη μου. Το καζίνο δηλώνει ότι θα πληρώσει εντός 24 ωρών.
Πριν από 2 μέρες είχα κερδίσει 1500 USDT και ζήτησα ανάληψη. Μετά από 2 ώρες το κέρδος ήταν στο πορτοφόλι μου. Έπαιξα λίγο ακόμα μετά από αυτό και ξαφνικά είχα κερδίσει 36000 USDT σε έναν κουλοχέρη. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος και ζήτησα πληρωμή και για αυτή τη νίκη. Τώρα το περίμενα 2 μέρες και η υποστήριξη είπε μόνο ότι θα κλιμακώσει το αίτημά μου στο αρμόδιο τμήμα. Τώρα δεν ξέρω πώς να συμπεριφερθώ καλύτερα, γιατί έχω ήδη διαβάσει ότι οι λογαριασμοί απλά έκλεισαν όταν υπήρχε υπερβολική ζήτηση.....
So I'm starting to worry a bit about whether I'll get my winnings paid out. The casino states that it will pay out within 24 hours.
2 days ago I had won 1500 USDT and I requested a withdrawal. After 2 hours the profit was on my wallet. I played some more after that and suddenly I had won 36000 USDT on a slot game. I was super excited and requested a payout for this win as well. Now I've been waiting for it for 2 days and the support only said he would escalate my request to the responsible department. Now I don't know how best to behave, because I've already read that accounts were simply closed when too much demand was made.....
Also schönn langsam mache ich mir etwas Sorgen,ob ich meinen Gewinn ausbezahlt bekomme.Das Casino gibt ja an innerhalb von 24 Stunden Auszahlungen zu tätigen.
Vor 2 Tagen hatte ich 1500 USDT gewonnen und ich habe eine Auszahlung beantragt. Nach 2 Stunden schon war der Gewinn auf meinem Wallet. Ich spielte danach noch etwas und plötzlich hatte ich bei einem Slotgame 36000 USDT gewonnen. Ich freute mich total und ich beantragte auch für diesen Gewinn eine Auszahlung. Jetzt warte ich schon 2 Tage darauf und der Support meinte nur er würde meine Anfrage an die zuständige Abteilung eskalieren. Jetzt weiß ich nicht wie ich mich am besten verhalten soll,da ich auch schon gelesen habe das Konten einfach geschlossen wurden wenn zuviel nachgefragt wird.....
Άρα αρχίζω να ανησυχώ λίγο για το αν θα εξοφλήσω τα κέρδη μου. Το καζίνο δηλώνει ότι θα πληρώσει εντός 24 ωρών.
Πριν από 2 μέρες είχα κερδίσει 1500 USDT και ζήτησα ανάληψη. Μετά από 2 ώρες το κέρδος ήταν στο πορτοφόλι μου. Έπαιξα λίγο ακόμα μετά από αυτό και ξαφνικά είχα κερδίσει 36000 USDT σε έναν κουλοχέρη. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος και ζήτησα πληρωμή και για αυτή τη νίκη. Τώρα το περίμενα 2 μέρες και η υποστήριξη είπε μόνο ότι θα κλιμακώσει το αίτημά μου στο αρμόδιο τμήμα. Τώρα δεν ξέρω πώς να συμπεριφερθώ καλύτερα, γιατί έχω ήδη διαβάσει ότι οι λογαριασμοί απλά έκλεισαν όταν υπήρχε υπερβολική ζήτηση.....
So I'm starting to worry a bit about whether I'll get my winnings paid out. The casino states that it will pay out within 24 hours.
2 days ago I had won 1500 USDT and I requested a withdrawal. After 2 hours the profit was on my wallet. I played some more after that and suddenly I had won 36000 USDT on a slot game. I was super excited and requested a payout for this win as well. Now I've been waiting for it for 2 days and the support only said he would escalate my request to the responsible department. Now I don't know how best to behave, because I've already read that accounts were simply closed when too much demand was made.....
Also schönn langsam mache ich mir etwas Sorgen,ob ich meinen Gewinn ausbezahlt bekomme.Das Casino gibt ja an innerhalb von 24 Stunden Auszahlungen zu tätigen.
Vor 2 Tagen hatte ich 1500 USDT gewonnen und ich habe eine Auszahlung beantragt. Nach 2 Stunden schon war der Gewinn auf meinem Wallet. Ich spielte danach noch etwas und plötzlich hatte ich bei einem Slotgame 36000 USDT gewonnen. Ich freute mich total und ich beantragte auch für diesen Gewinn eine Auszahlung. Jetzt warte ich schon 2 Tage darauf und der Support meinte nur er würde meine Anfrage an die zuständige Abteilung eskalieren. Jetzt weiß ich nicht wie ich mich am besten verhalten soll,da ich auch schon gelesen habe das Konten einfach geschlossen wurden wenn zuviel nachgefragt wird.....
Εφόσον είπαν ότι θα πρέπει "να κλιμακώσουν το θέμα στο αρμόδιο τμήμα" θα πρέπει να περιμένετε, να τους δώσετε μια εβδομάδα, αυτό που είναι ύποπτο για μένα είναι ότι το μηνιαίο όριο ανάληψης τους είναι 50 χιλιάδες, αλλά φαίνεται ότι έχουν πρόβλημα να πληρώσουν 36 χιλιάδες, αλλά αυτό είναι απλώς μια σκέψη. Δώστε τους μια εβδομάδα να το λύσουν, μέχρι στιγμής έχουν 1 άλυτο παράπονο
Since they told they will have to "escalate the matter to the responsible department" you will have to wait, give them a week, what is suspicious to me is that their monthly withdrawal limit is 50k but they seem to have a problem paying 36k, but this is just a thought. Give them a week to sort it out, so far they got 1 unsolved complaint
Τα όρια ανάληψης του LuckyBlock Casino είναι 50.000 € το μήνα, 10.000 € την εβδομάδα, 5.000 € την ημέρα, οπότε υποθέτω ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 3 εβδομάδες και 1 ημέρα (π.χ. ανάληψη 5.000 € (5.625 €) δύο φορές την εβδομάδα για 3 εβδομάδες και μία ανάληψη 2.000 € (2.250 USD)) για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη 36.000 € (που είναι περίπου 32.000 € σήμερα);
Ενημερώστε μας πώς πήγε.
LuckyBlock Casino's withdrawal limits are €50,000 per month, €10,000 per week, €5,000 per day, so I guess it's going to take at least 3 weeks and 1 day (ex. a €5,000 (US$5,625) withdrawal twice per week for 3 weeks and one withdrawal of €2,000 (US$2,250)) in order for you to to withdraw US$36,000 (which is approximately €32,000 today)?
Let us know how it went.
Ναι, έκανα αυτήν την ερώτηση για το όριο ανάληψης στην υποστήριξη πριν και αν αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει εγκριθεί ακόμα η απόσυρση, η απάντηση ήταν από την υποστήριξη.
"Βλέπω ότι η απόσυρσή σας έχει εγκριθεί από την πλευρά μας, αλλά υπάρχουν μερικές επιβεβαιώσεις που πρέπει να γίνουν."
Yes, I asked this question of the withdrawal limit to the support before and if this is the reason why the withdrawal has not been approved yet, the answer was from the support.
"I see that your withdrawal is approved on our end but there are a few confirmations that need to be done."
Εκσυγχρονίζω? Τελικά η ανάληψη υποβλήθηκε σε επεξεργασία;
Update? Did you withdrawl finally get processed?
Γεια σας, επομένως η πληρωμή πραγματοποιήθηκε δύο ημέρες αργότερα, στη συνέχεια έκανα αίτηση για άλλες τρεις πληρωμές, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν όλες. Παραδόξως, πρέπει να πω τώρα τις τελευταίες 3 ημέρες, είχα 2 αναλήψεις σε διαδικασία, μία πολύ υψηλή και μία χαμηλή, καθώς τους είπαν ότι υπάρχουν ή υπήρξαν προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών, αυτά θα επιλυθούν και μετά θα απελευθερωθεί η ανάληψη. Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε. Αυτό είναι 35000 USD και 4000 USD όταν το πήρα μπορώ να πω ότι όλα είναι εντάξει σε αυτό το καζίνο.
Hello, so the payment was actually made two days later, I then applied for three more payments, all of which were carried out. Surprisingly I have to say now for the past 3 days I have had 2 withdrawals in process one very high and one low as they have been told that there are or have been problems with the payment provider, these will be resolved and after that the withdrawal will be released. So let's wait and see. This is 35000 usdt and 4000 usdt when i got it i can say that everything is ok at this casino.
Hallo also die Auszahlung wurde wirklich getätigt zwei Tage später, ich habe dann noch drei Auszahlungen beantragt, diese wurden auch alle durchgeführt. Überraschenderweise muss ich sagen, jetzt habe ich seit drei Tagen noch zwei Auszahlungen in Bearbeitung eine sehr hohe und eine niedrige da wurde gesagt, dass Probleme mit dem Zahlungsanbieter bestehen oder bestanden haben, diese werden gelöst und danach wird die Auszahlung freigegeben. Somit warten wir mal ab. Es handelt sich hier um 35000 usdt, und 4000 Usdt wenn ich die bekommen habe, kann ich sagen, dass es alles okay ist bei diesem Casino.
Αυτήν τη στιγμή περιμένω επίσης μια μεγάλη απόσυρση. Πολύ απογοητευτικό για μένα καθώς μόλις μπήκα σε αυτό το καζίνο και το απόλαυσα, περίπου 2100 $ ήταν πολλά χρήματα για μένα και ειλικρινά προκάλεσαν κάποιο σοβαρό άγχος.
Καταλαβαίνω ότι συμβαίνουν πράγματα. Το timing είναι απλώς πολύ ατυχές και υπάρχει πολύ κακή επικοινωνία
Im also currently waiting for a large withdraw. Very frustrating for me as i just joined this casino and enjoyed it, about $2100 a lot of money for me and its honestly caused some serious stress.
I understand things happen. The timing is just very unfortunate and there is very poor communication
Όταν τελικά έλαβες τα προηγούμενα. Λάβατε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κάποιο είδος ειδοποίησης ότι τελικά απελευθερώθηκαν τα χρήματα;
Ή μήπως ήταν τυχαία;
When you finally received the previous ones. Did you receive an email or some kind of notification the funds were finally released?
Or was it out of the blue randomly?
Όταν τους περίμενες τις 4 μέρες.
Το καθεστώς ήταν «μυημένο»;
Αυτό είναι που έχει κολλήσει το δικό μου τώρα.
When you waited the 4 days for them.
Was the status "initiated"?
That is what mine is stuck as right now.
Ναι, ξεκίνησε και η ιδιότητά μου.
Έχετε ρωτήσει ποτέ τη ζωντανή συνομιλία σχετικά με την κατάσταση της πληρωμής σας επειδή περιμένετε μερικές ημέρες; Θα μπορούσατε να μας πείτε τι σας απάντησε η υποστήριξη.
Yes, my status was also initiated.
Have you ever asked the live chat about the status of your payout because you've been waiting for a few days? You could tell us what the support answered you.
Ja ,mein Status war auch auf initiiert.
Hast du schon einmal beim Live Chat nachgefragt wie der Status deiner Auszahlung ist,weil du wartest schon einige Tage? Du könntest uns ja sagen was der Support dir geantwortet hat.
Μου έχουν πει ξανά και ξανά ότι υπάρχει θέμα διεκπεραίωσης πληρωμών.
Χωρίς χρονικό πλαίσιο. Δεν έχω ιδέα πότε θα διορθωθεί, είναι η ίδια σφαίρα κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους. απλώς με διασφαλίζουν ότι τα χρήματά μου θα σταλούν όταν διορθωθεί. Ότι πρέπει να σταλεί χειροκίνητα, λέω εντάξει; Γιατί η μη αυτόματη αποστολή του διαρκεί τόσο πολύ......
Έχω κάνει 100 συναλλαγές BTC & ETH σε καζίνο. Μόνο 1 ή 2 έχουν πάρει πάνω από 24 ώρες, ποτέ περισσότερο από 1 ημέρα
Btw εκτιμώ τις απαντήσεις σας.
They have told me over and over that there is a payment processing issue.
No time frame. No idea when its gonna be fixed, its the same spheel everytime i contact them. they just ensure me my funds will be sent when its fixed. That it must be sent manually, i say okay? Why does sending it manually take so long......
I have done 100s of BTC & ETH transactions in casinos. Only 1 or 2 have taken over 24hours, never more then 1day
Btw i appreciate your responses.
Εάν οι συναλλαγές σας από το Σαββατοκύριακο παραληφθούν από εσάς.
Παρακαλώ ενημερώστε με. Η απόσυρσή μου έγινε και το πρωί του Σαββάτου
Ευχαριστώ
If your transactions from the weekend get recieved by you.
Please do inform me. My withdrawl was also made on saturday morning
Thanks
Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω ή πόσο καιρό πρέπει να δώσω στο καζίνο για να επεξεργαστεί την πληρωμή και πότε πρέπει να υποβάλω επίσημα παράπονο, δεν θέλω να γράψω σκληρά με την υποστήριξη ακόμα γιατί μπορεί να αποκλειστώ και αυτό είναι που θέλω να αποφύγω .
How long should I wait or how long should I give the casino to process the payout and when should I officially file a complaint, I don't want to write hard with the support yet because I might be blocked and that's what I want still avoid.
Wie lange sollte ich warten oder wie lange sollte man dem Casino zeit geben, um die Auszahlung durchzuführen und ab wann sollte man offiziell eine Beschwerde einlegen, ich möchte jetzt noch nicht hart mit dem Support schreiben, da ich eventuell gesperrt werde und das will ich ja noch vermeiden.
Γειά σου,
Θα έλεγα ότι αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει λίγο.
Μάλλον έχασα το κομμάτι αυτής της συνομιλίας, μπορείτε να μου υπενθυμίσετε πότε υποβάλατε την ανάληψη και αν ο λογαριασμός σας έχει πλέον επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ;
Ευχαριστώ!
Hello,
I'd say this guide should help you a bit.
I probably lost track of this conversation, can you remind me when did you submit the withdrawal and whether your account is now fully verified, please?
Thank you!
Μου είπαν 14 μέρες. 14 ημέρες πριν την υποβολή της καταγγελίας
I was told 14 days. 14 days before file the complaint
Ζήτησα την ανάληψη στις 22 Ιουλίου και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως εδώ και πολύ καιρό.
I requested the withdrawal on July 22nd and my account has been fully verified for a long time.
Ich habe die Auszahlung am 22.Juli beantragt und mein Konto ist schon seit längerer Zeit vollständig Verifiziert.
Πώς είναι αυτό το καζίνο βαθμολογία 8,6
Κυριολεκτικά 10+ άτομα δεν μπορούν καν να αποσύρουν την εμπιστοσύνη τους, η βαθμολογία του piolit κυριολεκτικά πέφτει μέρα με τη μέρα (2,7 τρέχον) αλλά στον γκουρού ανεβαίνουν από το 7,6 στο 8,6;
Αισθάνεσαι τόσο πρόχειρο; Μου διαφεύγει κάτι εδώ;
How is this casino rating 8.6
Literally 10+ people cant even withdrawl their trust piolit score is literally dropping by the day (2.7 current) yet on guru they rise from 7.6 to 8.6?
That feels so sketchy? Am i missing something here
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.