Αχ, εννοείτε πλεονεκτήματα για το Supremo Casino - αποκτήστε το τώρα! 🙂
Το βρήκα, ευχαριστώ.
Ahh, you mean advantages for the Supremo Casino - get it now! 🙂
Found it, thank you.
Μπορείς να το προσπαθήσεις. Αν και θα υπέθεσα αν ο δεύτερος ιστότοπος ήταν έτοιμος για την ανάληψη των υποχρεώσεων, θα λαμβάνατε πρώτα κάποιες οδηγίες.
Δοκιμάστε το και κρατήστε μας ενήμερους.
You can try it. Although I would assume if the second site was ready for assuming the obligations, you would also received some instructions first.
Try that and keep us posted.
Just to inform everyone who sees the criteria of the casinos. I would like to say that I tried to contact this company and they told me that supremo casino was indeed acquired by them. So as soon as I gave them my e-mail they rudely closed the conversation. Be careful not to bet on such companies. They confiscated 14,000 euros and closed my account because they didn't have to pay and they make excuses without any evidence
Απλά για την ενημέρωση όλων όσων βλέπουν τα κριτήρια των καζίνο. Θα ήθελα να πω πως προσπάθησε να επικοινωνήσω με την συγκεκριμένη εταιρεία και μου είπαν ότι όντως εξαγοράστηκε η supremo casino από αυτούς. Μόλις τους έδωσα λοιπόν το e-mail μου μου κλείσανε με άσχημο τρόπο τη συνομιλία. Μεγάλη προσοχή μην στοιχηματίζετε σε τέτοιες εταιρείες . Μου έκαναν κατάσχεση 14.000 ευρώ και μου κλείσαν τον λογαριασμό γιατί δεν είχαν να πληρώσουν και βρίσκουν δικαιολογίες χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο
Θα έλεγα ότι το Supremo κατέσχεσε τα χρήματα - βάσει της καταγγελίας σου, ενώ ο Lucky Block - ως νέος ιδιοκτήτης;; δεν χειρίζεται αυτή την κατάσταση. Ίσως αλλάξει η ποιότητα με τον καιρό.
Τέλος πάντων, θα μπορούσατε να μοιραστείτε την απάντηση που δείχνει την επιβεβαίωση του Lucky Block;
I'd say the Supremo confiscated the money - based on your complaint, while Lucky Block - as the new owner?? does not handle this situation. Maybe it will change the quality over time.
Anyway, could you share the reply showing Lucky Block's confirmation?
Of course I would. And also I would like a solution to my problem. I don't think there are many players who win 14,000 euros with two and a half euros. Unfortunately there are a lot of companies out there ruining every player's luck which will never come again...
Φυσικά και θα ήθελα. Και επίσης θα ήθελα να βρεθεί μία λύση στο πρόβλημά μου. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί παίκτες που με δυόμιση ευρώ κερδίζουν 14.000 ευρώ. Δυστυχώς όμως υπάρχουν πολλές εταιρείες εκεί έξω και χαλάνε την τύχη του κάθε παίκτη η οποία δεν πρόκειται να ξαναέρθει...
Εξαιρετικό: Λοιπόν, μοιραστείτε το εδώ, παρακαλώ.
Μπορείτε να προσπαθήσετε να ζητήσετε να ανοίξει ξανά το παράπονό σας, αλλά πιστεύω ότι δεν θα βοηθούσε πολύ, καθώς η εταιρεία που ακύρωσε το υπόλοιπό σας δεν υπάρχει πλέον.
Σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να απαντήσει στην καταγγελία ή να παρέχει μεταγραφές, ιστορικό παιχνιδιών και ούτω καθεξής.
Είναι κρίσιμο για την καταγγελία, είμαι σίγουρος.
Γι' αυτό η ομάδα ζήτησε από τον Supremo τότε.
Θα πρότεινα επίσης να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης - σε περίπτωση που ο ιστότοπος είχε άδεια για το οποίο αμφιβάλλω, το πρόβλημα παραμένει το ίδιο, το καζίνο δεν υπάρχει - με κανέναν να μην έρθετε σε επαφή.
Excellent: So, share it here, please.
You can try to ask your complaint to be reopened, but I feel it wouldn't help much since the company that actually voided your balance no longer exists.
It means no one can respond to the complaint or provide transcriptions, gaming history, and so on.
It's crucial for the complaint, I'm sure.
That's why the team asked Supremo back then.
I would also suggest contacting the licensing authority - in case the site was licensed which I doubt, the problem remains the same, the casino does not exist - no one to get in touch with.
I know very well that I will not get my money back. And based on what you say this company bought supremo.¿I don't believe any serious company would buy a company that doesn't have a license.... I emailed the game licensing authority in Curacao and never got a reply. I suggest people not to gamble in casinos that are licensed by Curaçao.. no one will ever get a clue.
Γνωρίζω πάρα πολύ καλά πως τα χρήματά μου δεν πρόκειται να τα πάρω πίσω. Και σε βάση με αυτό που λέτε πως αυτή η εταιρεία εξαγόρασε την supremo .¿Δεν πιστεύω πως κάποια σοβαρή εταιρεία αγόραζε μία εταιρεία η οποία δεν έχει άδεια.... Εγώ έστειλα email στην αρχή αδειοδότησης παιχνιδιών στο Κουρασάο και ποτέ δεν μου απάντησε κάποιος. Προτείνω στον κόσμο να μην στοιχηματίζει σε καζίνο τα οποία έχουν αδειοδότηση από το Κουρασάο.. δεν θα βγάλει ποτέ κανείς άκρη.
Μου φάνηκε επίσης λίγο περίεργο, υποθέτω ότι ένα πλοίο που βυθίζεται είναι διαθέσιμο σε αρκετά χαμηλή τιμή. Το μόνο που χρειάζεται είναι να δημιουργηθεί νέα διοίκηση και να τεθούν δίκαιοι κανόνες. Ελπίζω ότι σκοπεύουν να το κάνουν πολύ καλύτερο.
Πρέπει επίσης να πω ότι καταλαβαίνω τη γνώμη σας για το Κουρασάο, δεν αξίζει πολλά, σωστά; 🙁
I also found it a little strange, I'd guess, a sinking ship is available for quite a low price. All it takes is to establish new management and set fair rules. I hope they intend to make it much better.
Have to also say I understand your opinion about Curacao, not worth much, right? 🙁
For me the least that this company could do since they bought supremo casino and it means that they have also bought their debts.. they should send me an email and give me at least half of the money i.e. 7,000 euros as a balance in the account he should propose to me to open up to them. As for Curaçao I have sent at least 10 emails to the beginning that said Down on the website and the one you suggested I send. No one ever bothered with me. All I have to do is to be updated through your website all players color General to all these companies nothing else to protect them from any scams. And it is meant by certain companies like supremo casino who have treated people so badly and so unfairly give people their money legally I wish they all close and the least that can happen to the owners go to jail. I wish it with all my heart!!! Since this particular company bought supremo, I would like to make my proposal to you publicly, that they open an account for me on their website and give me a balance of 7,000 euros with the condition that I double the turnover so that I can withdraw it if I do not double any problem everything is fine
Για μένα το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία εφόσον εξαγόρασε την supremo casino και σημαίνει ότι έχει εξαγοράσει και τα χρέη της.. θα πρέπει να μου στείλει ένα email και να μου βάλει τουλάχιστον τα μισά χρήματα δηλαδή 7.000 ευρώ σαν υπόλοιπο στον λογαριασμό θα πρέπει να μου κάνει πρόταση να ανοίξω σε αυτούς. Όσο για το Κουρασάο έχω στείλει τουλάχιστον 10 email στην αρχή που έγραφε Κάτω στην ιστοσελίδα και σε αυτό που μου προτείνατε εσείς να στείλω. Δεν ασχολήθηκε ποτέ κανείς μαζί μου. Το μόνο που έχω να κάνω οφείλω να ενημερώνομαι μέσω της ιστοσελίδας σας όλους τους παίκτες χρωματίζουν Γενικά σε όλες αυτές τις εταιρείες όχι τίποτα άλλο για να τους προστατέψω από τυχόν απάτες. Και εννοείται από συγκεκριμένες εταιρείες όπως η supremo casino οι οποίες έχουν φερθεί τόσο άσχημα και τόσο άδικα ανθρώπους δίνουν νόμιμα τα χρήματά τους εύχομαι όλες να κλείσουν και το λιγότερο που μπορεί να συμβεί στους ιδιοκτήτες να πάνε φυλακή. Το εύχομαι με όλη μου την καρδιά!!! Εφόσον η συγκεκριμένη εταιρεία εξαγόρασε την supremo θα ήθελα να σε κάνω και εγώ την πρόταση μου δημόσια να μου ανοίξουν έναν λογαριασμό στην ιστοσελίδα τους και να μου βάλουν υπόλοιπο 7.000 ευρώ με ορό να διπλασιάσω το τζίρο για να μπορέσω να το τραβήξω εάν δεν το διπλασιάσω κανένα πρόβλημα όλα καλά
From what I saw just now when I created an account with them this particular website only has cryptocurrencies. Attention all who bet on these companies I know I won't win
Από ότι είδα μόλις τώρα που δημιούργησα ένα λογαριασμό σε αυτούς η συγκεκριμένη ιστοσελίδα έχει μόνο κρυπτονομίσματα. Προσοχή σε όλους όσους ποντάρουμε σε αυτές τις εταιρείες ξέρω ότι άκρη δεν θα βγάλω
Γεια σου Daniel,
Δεν νομίζω ότι έχουμε πληροφορίες για τη σχέση τους με το Finixio
Νόμιζα ότι κάνατε έρευνα... Μια απλή αναζήτηση στο Google "Finixio LuckyBlock" θα τερματίσει την αναζήτησή σας.
το καζίνο δεν έχει ακόμη ανεπίλυτα παράπονα, οπότε όλα δείχνουν να είναι καλά προς το παρόν
Με συγχωρείτε, αλλά κάνοντας αυτή τη δήλωση δεν φαίνεται να ενδιαφέρεστε για τους παίκτες ή να γνωρίζετε πολλά για το cryptoverse. Θα μπορούσατε να είχατε πει το ίδιο πράγμα για το Bitconnect ή το FTX. Κανείς δεν παραπονιόταν μέχρι που έχασαν όλα τους τα χρήματα.
Το Finixio έχει πολύ κακή φήμη και, προς το παρόν, υποστηρίζετε μόνο τους εγκληματίες στη συσσώρευση περισσότερων περιουσιακών στοιχείων και εξαπατάτε περισσότερους από τους παίκτες που θέλετε να υπερασπιστείτε.
Hi Daniel,
I don't think we have any information about their relation to Finixio
I thought you guys were doing research ... A simple Google search "Finixio LuckyBlock" will end your search.
the casino doesn't have any unresolved complaints yet, so everything seems to be fine for now
Excuse me, but by making this statement you don't seem to care about players or know much about the cryptoverse. You could have said the same thing about Bitconnect or FTX. Nobody was complaining until they lost all of their money.
Finixio has a very bad reputation and, for now, you're only supporting criminals in accumulating more wealth and scam more of the players which you seek to defend.
I don't understand and I don't know what finixio is. I have never supported any criminal and I also mentioned all this in the discussion because I lost 14,000 euros from a company that you bought. All I argued is that if you wanted and were right since you bought this company you should put me at least half the money into my account that I have available to you with a condition that I bet it twice. I put money and they cheated me... So how do I support criminals?
Δεν καταλαβαίνω και δεν ξέρω τι είναι το finixio. Δεν υποστήριξα κανέναν εγκληματία ποτέ μου και επίσης όλα αυτά τα ανάφερα στη συζήτηση γιατί έχασα 14.000 ευρώ από μία εταιρεία την οποία αγοράσατε εσείς. Το μόνο που υποστήριξα είναι ότι αν θέλατε εσείς και ήσασταν σωστοί εφόσον εσείς αγοράσατε αυτήν την εταιρεία θα έπρεπε να μου βάλετε τουλάχιστον τα μισά χρήματα μέσα στον λογαριασμό μου που διαθέτω σε εσάς με έναν όρο να τα ποντάρω επί δύο φορές. Εγώ έβαλα χρήματα και με εξαπάτησαν ... Πώς λοιπόν εγώ υποστηρίζω εγκληματίες?
Γεια σου Daniel,
Δεν νομίζω ότι έχουμε πληροφορίες για τη σχέση τους με το Finixio
Νόμιζα ότι κάνατε έρευνα... Μια απλή αναζήτηση στο Google "Finixio LuckyBlock" θα τερματίσει την αναζήτησή σας.
το καζίνο δεν έχει ακόμη ανεπίλυτα παράπονα, οπότε όλα δείχνουν να είναι καλά προς το παρόν
Με συγχωρείτε, αλλά κάνοντας αυτή τη δήλωση δεν φαίνεται να ενδιαφέρεστε για τους παίκτες ή να γνωρίζετε πολλά για το cryptoverse. Θα μπορούσατε να είχατε πει το ίδιο πράγμα για το Bitconnect ή το FTX. Κανείς δεν παραπονιόταν μέχρι που έχασαν όλα τους τα χρήματα.
Το Finixio έχει πολύ κακή φήμη και, προς το παρόν, υποστηρίζετε μόνο τους εγκληματίες στη συσσώρευση περισσότερων περιουσιακών στοιχείων και εξαπατάτε περισσότερους από τους παίκτες που θέλετε να υπερασπιστείτε.
Hi Daniel,
I don't think we have any information about their relation to Finixio
I thought you guys were doing research ... A simple Google search "Finixio LuckyBlock" will end your search.
the casino doesn't have any unresolved complaints yet, so everything seems to be fine for now
Excuse me, but by making this statement you don't seem to care about players or know much about the cryptoverse. You could have said the same thing about Bitconnect or FTX. Nobody was complaining until they lost all of their money.
Finixio has a very bad reputation and, for now, you're only supporting criminals in accumulating more wealth and scam more of the players which you seek to defend.
Γεια σου.
Δεν υποστηρίζουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης Google ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών, φοβάμαι.
Εάν μπορείτε να ενημερώσετε την κριτική - κάντε το ευγενικά, κανείς δεν θα σας σταματήσει.
Κατά προτίμηση, χρησιμοποιήστε αυτήν τη δυνατότητα που εμφανίζεται κάτω από τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα:
Επιπλέον, ο Daniel σκέφτηκε σχετικά με τα παράπονα που υποβλήθηκαν εδώ μέσω του κέντρου επίλυσης του Casino Guru:
Δείτε μόνοι σας: https://casino.guru/complaints
Οποιοδήποτε είδος συνεργασίας παρέχεται από παίκτες εκτιμάται, δεν χρειάζεται να είστε τόσο επιθετικοί πρώτα 🙂, θα έλεγα.
Hey there.
We do not support Google search results as a reliable source of information, I'm afraid.
If you can update the review - kindly do so, no one will stop you.
Preferably, use this feature shown under the pros and cons:
Furthermore, Daniel reflected on complaints submitted here through the Casino Guru resolution center:
See for yourself: https://casino.guru/complaints
Any kind of cooperation provided by players is appreciated, no need to be so offensive first 🙂, I'd say.
For me the least that this company could do since they bought supremo casino and it means that they have also bought their debts.. they should send me an email and give me at least half of the money i.e. 7,000 euros as a balance in the account he should propose to me to open up to them. As for Curaçao I have sent at least 10 emails to the beginning that said Down on the website and the one you suggested I send. No one ever bothered with me. All I have to do is to be updated through your website all players color General to all these companies nothing else to protect them from any scams. And it is meant by certain companies like supremo casino who have treated people so badly and so unfairly give people their money legally I wish they all close and the least that can happen to the owners go to jail. I wish it with all my heart!!! Since this particular company bought supremo, I would like to make my proposal to you publicly, that they open an account for me on their website and give me a balance of 7,000 euros with the condition that I double the turnover so that I can withdraw it if I do not double any problem everything is fine
Για μένα το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία εφόσον εξαγόρασε την supremo casino και σημαίνει ότι έχει εξαγοράσει και τα χρέη της.. θα πρέπει να μου στείλει ένα email και να μου βάλει τουλάχιστον τα μισά χρήματα δηλαδή 7.000 ευρώ σαν υπόλοιπο στον λογαριασμό θα πρέπει να μου κάνει πρόταση να ανοίξω σε αυτούς. Όσο για το Κουρασάο έχω στείλει τουλάχιστον 10 email στην αρχή που έγραφε Κάτω στην ιστοσελίδα και σε αυτό που μου προτείνατε εσείς να στείλω. Δεν ασχολήθηκε ποτέ κανείς μαζί μου. Το μόνο που έχω να κάνω οφείλω να ενημερώνομαι μέσω της ιστοσελίδας σας όλους τους παίκτες χρωματίζουν Γενικά σε όλες αυτές τις εταιρείες όχι τίποτα άλλο για να τους προστατέψω από τυχόν απάτες. Και εννοείται από συγκεκριμένες εταιρείες όπως η supremo casino οι οποίες έχουν φερθεί τόσο άσχημα και τόσο άδικα ανθρώπους δίνουν νόμιμα τα χρήματά τους εύχομαι όλες να κλείσουν και το λιγότερο που μπορεί να συμβεί στους ιδιοκτήτες να πάνε φυλακή. Το εύχομαι με όλη μου την καρδιά!!! Εφόσον η συγκεκριμένη εταιρεία εξαγόρασε την supremo θα ήθελα να σε κάνω και εγώ την πρόταση μου δημόσια να μου ανοίξουν έναν λογαριασμό στην ιστοσελίδα τους και να μου βάλουν υπόλοιπο 7.000 ευρώ με ορό να διπλασιάσω το τζίρο για να μπορέσω να το τραβήξω εάν δεν το διπλασιάσω κανένα πρόβλημα όλα καλά
Γειά σου,
Για να το διευκρινίσουμε: "Για μένα το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει αυτή η εταιρεία αφού αγόρασε το supremo casino και σημαίνει ότι έχουν αγοράσει και τα χρέη τους" θα χρειαζόσουν δικηγόρο και πρόσβαση στο συμβόλαιο. Η απόκτηση μιας εταιρείας είναι πολύ μεγάλη υπόθεση, φοβάμαι. 🙁
Hello,
To clarify this: "For me the least that this company could do since they bought supremo casino and it means that they have also bought their debts" you would need a lawyer and access to the contract. Acquiring a company is quite a big deal, I'm afraid. 🙁
Λοιπόν, πραγματικά παίξατε στο Καζίνο Lucky Block; Ένας από τους συνδέσμους οδήγησε σε αυτό το παράπονο , αλλά δεν είναι δικό σας. 🤔
Χρειάζεσαι ακόμα ένα χέρι βοήθειας, αναρωτιέμαι;
Well, did you actually play in the Lucky Block Casino? One of the links led to this complaint, but it isn't yours. 🤔
Do you still need a helping hand, I wonder?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.