Γειά σου,
Σας γράφω προτού εξετάσω το ενδεχόμενο να υποβάλετε καταγγελία για ορισμένες πρακτικές αυτού του καζίνο που θεωρώ εντελώς ανώμαλες.
Εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο πριν από λίγες μέρες, χωρίς να χρησιμοποιήσω VPN, από το σπίτι μου στη Γαλλία. Κατέθεσα περίπου 500 ευρώ, τα οποία έπαιξα και έχασα (μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα). Αλλά κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας ζωντανής συνομιλίας σχετικά με ένα μπόνους, ρώτησα αν ήταν πρόβλημα που ήμουν Γάλλος κάτοικος, μου είπαν ναι και ο λογαριασμός μου έκλεισε. Τώρα μου ζητείται να στείλω όλα τα απαραίτητα έγγραφα για έλεγχο KYC. Έχω στείλει και τις δύο όψεις της ταυτότητάς μου, τραπεζικές κινήσεις, αλλά τώρα μου ζητούν μια selfie με το έγγραφο ταυτότητάς μου, το οποίο δεν μπορώ να προσκομίσω γιατί έχασα την ταυτότητά μου και είμαι στη διαδικασία να το επαναλάβουμε, αλλά οι καθυστερήσεις είναι εξαιρετικά μεγάλες στη Γαλλία. Προσφέρθηκα να βγάλω μια selfie με το τελευταίο μου εκκαθαριστικό ή φορολογικό, αλλά το οικονομικό τμήμα αρνείται. Νομίζω ότι έχω δείξει αρκετή καλή θέληση στέλνοντας ό,τι έχω στην κατοχή μου, αλλά δεν μπορώ να προσφέρω μια selfie με ένα έγγραφο που δεν έχω πλέον. Έχω μόνο φωτογραφίες της ταυτότητάς μου, τις οποίες έχω χρησιμοποιήσει για προηγούμενες εγγραφές μου σε διάφορα καζίνο, και ΠΟΤΕ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με την επικύρωση του λογαριασμού μου.
Έχω λοιπόν πολλές ερωτήσεις: μπορεί ένα καζίνο να δέχεται παίκτες χωρίς να ανησυχεί για τη διεύθυνση IP τους, να τους αφήνει να καταθέσουν, να παίξουν και μετά να κλείσουν τον λογαριασμό τους λόγω περιορισμένης περιοχής; Αν είχα κάνει ανάληψη, θα αρνούνταν να με πληρώσουν.
Η δεύτερη ερώτησή μου είναι, είναι επαρκή τα έγγραφα που έχω δώσει για μια απλή επαλήθευση; Και τι εναλλακτικές έχω; Γιατί εκτός από την ταυτότητά μου, το καζίνο μου ζητάει διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης και δεν έχω ούτε (έχασα το δίπλωμα εδώ και 9 μήνες).
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας.
Hello,
I am writing to you before considering filing a complaint about certain practices of this casino that I find totally abnormal.
I registered at this casino a few days ago, without using a VPN, from my home in France. I deposited about 500 euros, which I played and lost (so far no problems). But during a livechat conversation about a bonus, I asked if it was a problem that I was a French resident, I was told yes and my account was closed. I'm now being asked to send all the necessary documents for a KYC check. I've sent both sides of my identity card, bank statements, but now they're asking me for a selfie with my identity document, which I can't provide because I've lost my identity card and I'm in the process of having it redone, but the delays are extremely long in France. I've offered to take a selfie with my latest payslip or tax assessment, but the finance department refuses. I think I've shown enough good will by sending everything in my possession, but I can't provide a selfie with a document I no longer have. I only have photos of my identity card, which I have used for my previous registrations at various casinos, and I have NEVER had a problem validating my account.
So I have several questions: can a casino accept players without worrying about their IP address,let them deposit,play,and then close their account because of a restricted territory? If I had made a withdrawal, they would have refused to pay me.
My second question is, are the documents I've provided sufficient for a simple verification? And what alternatives do I have? Because apart from my identity card, the casino is asking me for a passport or a driver's license, and I don't have either (I've lost my license for 9 months).
Thank you very much for your help.
Αυτόματη μετάφραση: