Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLuckyBlock Casino - γενική συζήτηση

LuckyBlock Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από Anonymized364
|
17.912 προβολές 122 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Romi
πριν από 7 μήνες

Δεν λέω ότι φταίει αυτός για αυτό, απλά δεν βοηθά κανέναν που συνεχίζουμε να με χρησιμοποιούμε να ζητά πράγματα από το καζίνο, δεν θέλουν να μου δώσουν τίποτα και ήρθε η ώρα να τον αντιμετωπίσω και να λάβω απαντήσεις, σωστά, ή τιμωρήστε τον.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
eerivera619
πριν από 7 μήνες

In order to lower the safety index of a casino, we always need to wait for the outcome of each complaint. Only then will we be able to "punish" (or not) the casino, as you say.

Romi
πριν από 7 μήνες

Ναι, κατάλαβα και προτιμώ τις απαντήσεις γιατί έχω έναν φίλο στον οποίο αναφερόμουν, έχει πει πολλά καλά λόγια για αυτό το καζίνο αλλά δεν ξέρω αν μου φέρθηκαν άσχημα επειδή δεν μπορώ να μιλήσω αγγλικά και απαιτούν το.

Αυτόματη μετάφραση:
eerivera619
πριν από 7 μήνες

I hope that is not the case, really.

Romi
πριν από 6 μήνες

Λυπάμαι αλλά δεν απαντήσατε στο παράπονό μου και ο χρόνος έληξε πριν από τρεις μέρες. Μου φαίνεται ότι και εδώ με αγνοούν. Έκανα πολλή υπομονή χωρίς επιτυχία.

Αυτόματη μετάφραση:
eerivera619
πριν από 6 μήνες

I'm really sorry for this. We will forward your message to our complaint team right away.🙏

πριν από 6 μήνες

Hello,

I successfully completed the KYC and all other verifications on the site LuckyBlock. My first withdrawal was processed immediately, but my second withdrawal request for 27,444.1219 USDT has been pending for over 24 hours. I had read online reviews about delayed payments on this site, but I wanted to give it a try. Unfortunately, I am now experiencing the same issue. I am requesting that my withdrawal be processed promptly.

πριν από 6 μήνες

Είχα στιγμιότυπα οθόνης του καζίνο που ζητούν και προσφέρουν ανταμοιβές για κριτικές εδώ με ονόματα χρηστών που είναι ίδια με τα ονόματα των κριτικών εδώ. Είναι κάτι που θα ήθελες να έχεις ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello,

I successfully completed the KYC and all other verifications on the site LuckyBlock. My first withdrawal was processed immediately, but my second withdrawal request for 27,444.1219 USDT has been pending for over 24 hours. I had read online reviews about delayed payments on this site, but I wanted to give it a try. Unfortunately, I am now experiencing the same issue. I am requesting that my withdrawal be processed promptly.

πριν από 6 μήνες

Is the issue remaining the same, please? Have you tried to contact casino support regarding this?

πριν από 6 μήνες

Είχα στιγμιότυπα οθόνης του καζίνο που ζητούν και προσφέρουν ανταμοιβές για κριτικές εδώ με ονόματα χρηστών που είναι ίδια με τα ονόματα των κριτικών εδώ. Είναι κάτι που θα ήθελες να έχεις ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Could you forward those to community@casino.guru, please? Describe in your email the subject, and we will surely have a look at it. Thank you.

Romi
πριν από 6 μήνες

Yes, I contacted them and mentioned that I had shared a complaint on Casino.guru. The next day, they closed my account.

Thank you.

πριν από 6 μήνες

Είχα στιγμιότυπα οθόνης του καζίνο που ζητούν και προσφέρουν ανταμοιβές για κριτικές εδώ με ονόματα χρηστών που είναι ίδια με τα ονόματα των κριτικών εδώ. Είναι κάτι που θα ήθελες να έχεις ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

This casino confiscated $27,000 of mine. How much of your money did they withhold?

πριν από 6 μήνες

Yes, I contacted them and mentioned that I had shared a complaint on Casino.guru. The next day, they closed my account.

Thank you.

πριν από 6 μήνες

I have seen your complaint here with our team, but unfortunately they are not able to intervene yet because of the 14-day time frame. For now, we just need to wait and then, if the issue is not resolved, they will start to investigate the matter. I hope the casino will be able to solve it shortly. In the meantime, if you have any updates, please forward them to us as well.

zwyda
πριν από 6 μήνες

17.000 και άνω έχουν κατασχεθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
eerivera619
πριν από 6 μήνες

That's too much money, I would say. But from what I've seen, the casino should answer the complaint and take a stand on the matter. 

Once they have responded I hope they can do it again and reach some kind of agreement. 

Be sure to update me if you hear anything new. 🙁

πριν από 6 μήνες

Έχω μια ερώτηση, διαβάζω για τις βαθμολογίες για "δίκαιο και ασφαλές" και "δίκαιο" και πώς οι υψηλότερες βαθμολογίες δεσμεύονται για "δίκαιο και ασφαλές". Αλλά δεν έχω δει σε καμία κριτική εάν ένα καζίνο θεωρείται το ένα ή το άλλο. Μπορείτε να μου πείτε ποια κατηγορία θεωρείται "τυχερό μπλοκ" με "υψηλότερο" δείκτη ασφαλείας; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
eerivera619
πριν από 6 μήνες

Hello,

To find out how Lucky Block Casino is doing, you can:

1 - click on the green link in the forum thread name

2 - use the search bar to find the casino details

3 - use a shortcut 😉, click or tap this link 👈

The value you are looking for is called the Safety Index. In this case, the casino is actually pretty good, with a score of 9.1 out of 10.

Is there anything else we can help with? Just ask. ✨


Radka
πριν από 6 μήνες

Όχι, λυπάμαι αλλά δεν είναι αυτό που ψάχνω. filefile Ακολουθούν παραδείγματα όπου χρησιμοποιούν τη φράση και περιγράφουν τις συνθήκες, αλλά είδα μόνο τον δείκτη ασφάλειας σε όλες τις κριτικές.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 6 μήνες

Και τώρα μου φέρθηκε λίγο αγενής και ανυπομονούσε για κάποια στοιχεία για περισσότερες από 2 ημέρες, όταν περίμενα πολλές φορές. Υπάρχει άλλο άτομο που μπορεί να το αναθεωρήσει; Γιατί υπήρχαν κάποια αβέβαια πράγματα, αλλά δεν ήταν ανοιχτός ή είχε υπομονή. Δεν κατάλαβα πολύ καθαρά τι έγινε γιατί φαίνεται πολύ καλό site για τα δεδομένα και με πολύ ξεκαθαρισμένο σύστημα και μετά δεν υπήρχε πια ενδιαφέρον για την αλήθεια. Ήξερε όλα όσα ήθελε να μάθει. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Όχι, λυπάμαι αλλά δεν είναι αυτό που ψάχνω. filefile Ακολουθούν παραδείγματα όπου χρησιμοποιούν τη φράση και περιγράφουν τις συνθήκες, αλλά είδα μόνο τον δείκτη ασφάλειας σε όλες τις κριτικές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hey. You can click on the tab "Safety Index explained" to understand it better as well. 😉

1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα