ΦόρουμΚαζίνοLuckyBlock Casino - γενική συζήτηση

LuckyBlock Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 1 έτος από Anonymized364
|
13368 προβολές 122 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Και τώρα μου φέρθηκε λίγο αγενής και ανυπομονούσε για κάποια στοιχεία για περισσότερες από 2 ημέρες, όταν περίμενα πολλές φορές. Υπάρχει άλλο άτομο που μπορεί να το αναθεωρήσει; Γιατί υπήρχαν κάποια αβέβαια πράγματα, αλλά δεν ήταν ανοιχτός ή είχε υπομονή. Δεν κατάλαβα πολύ καθαρά τι έγινε γιατί φαίνεται πολύ καλό site για τα δεδομένα και με πολύ ξεκαθαρισμένο σύστημα και μετά δεν υπήρχε πια ενδιαφέρον για την αλήθεια. Ήξερε όλα όσα ήθελε να μάθει. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Sorry, but I do not completely understand your request. What would you like to review again?

If you meant your complaint, as I read, it was closed as "unjustified" because you have breached some rules, so I do not think there can be anything more done. Everything was explained: "As we received new information from the casino team and as I have explained previously, although the buttons are close together, the bet amount can be increased only manually by either tapping on the + sign button or holding the + sign button. The game Chaos Crew 2 game does not feature a designated "Max Bet" button that can be mistakenly taped, instead bet amount can be increased only manually. With this in mind, unfortunately, the breach of the casino bonus terms did happen and we can't blame the casino for following their rules."

Would you like us to assist you with some other matter, perhaps?

πριν από 3 μήνες

Κυρίες και κύριοι


Το διαδικτυακό καζίνο Lucky Block διαφημίζει γρήγορες καταθέσεις και αναλήψεις ακόμη και για μεγάλα κέρδη.


Τώρα τελικά κέρδισα και αφού έλαβα την πληρωμή

Σύστημα χρειάζεστε διάφορους ελέγχους.


Κατά τη διάρκεια της επαλήθευσης POA, θα σας ζητηθεί η απόδειξη ενός λογαριασμού κοινής ωφέλειας, για παράδειγμα. Τράβηξα τις φωτογραφίες με ένα iPhone 15 Pro στην καλύτερη ποιότητα. Τώρα τα έχω καταθέσει γιατί η φωτογραφία είναι "θολή". Στη συνέχεια παρατήρησα ότι όταν ανεβάζετε μια φωτογραφία στην επιταγή, όσο καλή ποιότητα και αν ήταν πριν, είναι θολή στον ιστότοπο του Lucky Block! Έχω στείλει τώρα ένα email με τις φωτογραφίες σε υψηλή ποιότητα, αλλά κανείς δεν έχει απαντήσει. Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα και μπορεί να με βοηθήσει στο πώς μπορώ να ζητήσω πληρωμή;


Ευχαριστώ


LG

Το ένα

Αυτόματη μετάφραση:
Theone17
πριν από 3 μήνες

Hello,

I browsed user reviews written on this casino; by the way, you can do the same right here 👈

Although it was approved a few months ago, I must admit that the most recent one sounds a lot like this one.

To return to you, it is not enjoyable to be disregarded, particularly when you are attempting to pass the verification process in order to receive your winnings. Although we are unable to discuss picture quality at this time, I know you believe that it should not be a concern.

Could you let us know how long this has been a struggle for you?


1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα