Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLegiano Casino - γενική συζήτηση

Legiano Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Romi
|
5.277 προβολές 123 απαντήσεις |
|
12 3 4...7

Ευχαριστώ για την απάντηση, σίγουρα δεν θα καταθέσω ξανά στο Legiano, ήθελα να δοκιμάσω άλλα καζίνο, αλλά επέλεξα ένα από τα χειρότερα σε χρόνους ανάληψης. Περιμένω την πίστωση ανάληψης που ήδη ξέρω ότι θα φτάσει σε ένα μήνα 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
luxsty7

Yeah, unfortunately lately there have been real delays in payment, and we are trying to find out what is going on.

Fortunately, we have all our users that play there coming here and informing us about it; otherwise, we wouldn't be able to find out much.

So, please, let us know how it goes and if you need the help of our complaint team.

Hello,

I have the same problem with this casino. Made a withdrawal request 12th of January. Been in contact with chat there 3 times earlier. Also sent support there a email, but havent heard anything there.

thomashallan87

I'm sorry that you have to go through this as well.

Unfortunately, lately there have been many players experiencing issues with withdrawals. We just hope that the casino will fix those soon.

Please file your complaint here, and hopefully we'll be able to sort it out.

Be careful with this casino. It's a deposit only casino. The withdrawals take a long time to process if prosecced at all. The live chat can do nothing to help you since they can't communicate with the appropriate department. I also e-mailed them but I get no response. This is a strategic that they follow to delay the withdrawals on purpose so ppl can gamble their winnings before they manage to withdraw them.


I ll keep posting and updating my review for further information. My withdrawal request was on 29/1 and I still haven't got my money.


They always make excuses and that I have to be patient. The team is doing their best etc...I lost my trust in them and I won't deposit in their casino again.

zirakos1989

Hello,

players have been discussing that for quite some time. Look around this and also associated threads, if you don't mind.

Payments have, according to player info, been significantly delayed. I would love to add something better, but it is currently about patience.


Ανοίγουν ξανά τον λογαριασμό μου ξανά και ξανά, παρόλο που τους έχω ζητήσει να τον κλείσουν οριστικά αρκετές φορές και έλαβα επιβεβαίωση ότι είναι κλειστός. Αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γραπτών μηνυμάτων σχετικά με προσφορές, παρόλο που έχω λάβει επιβεβαίωση ότι ο λογαριασμός είναι κλειστός και διαγράφηκε από όλα τα ενημερωτικά δελτία. Αντιμετώπισα μεγάλα προβλήματα με τις αναλήψεις και επομένως δεν θα ήμουν πλέον πελάτης. Σας συνιστώ να μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο, γιατί είναι αδύνατο να ξεφύγετε από αυτά.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Hello!

Got my three withdrawals today at the same time 🙂 Took almost 1 month - seems like the norm for this casino

Ανοίγουν ξανά τον λογαριασμό μου ξανά και ξανά, παρόλο που τους έχω ζητήσει να τον κλείσουν οριστικά αρκετές φορές και έλαβα επιβεβαίωση ότι είναι κλειστός. Αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γραπτών μηνυμάτων σχετικά με προσφορές, παρόλο που έχω λάβει επιβεβαίωση ότι ο λογαριασμός είναι κλειστός και διαγράφηκε από όλα τα ενημερωτικά δελτία. Αντιμετώπισα μεγάλα προβλήματα με τις αναλήψεις και επομένως δεν θα ήμουν πλέον πελάτης. Σας συνιστώ να μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο, γιατί είναι αδύνατο να ξεφύγετε από αυτά.

Αυτόματη μετάφραση:

I'm sorry that they try to get you back in this way.

May I ask what the reason was for closing your account, though?

It is that only when a layer states that it is due to the gambling problems, the casino must close the account and never open it again.

Because otherwise, they will try to get their customers back, you know.


Hello!

Got my three withdrawals today at the same time 🙂 Took almost 1 month - seems like the norm for this casino

Hey. That is great, even though it really took long.

I just hope that the casino will now improve the withdrawal times.

Will you continue to play there, or better not?

Romi

Probably will - They do have some good bonuses at weekly basis, and already have a account there.

Romi

Είναι όπως γράφω λόγω μεγάλων προβλημάτων με αναλήψεις και κακής εξυπηρέτησης πελατών. Τους ζήτησα να το κλείσουν οριστικά και είπα ότι δεν θέλω να γίνω ποτέ ξανά πελάτης εκεί. Δηλαδή αυτό δεν μπορεί να είναι νόμιμο; Πραγματικά δεν θέλω να γίνω ξανά πελάτης εκεί, καθώς είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα με ένα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

Probably will - They do have some good bonuses at weekly basis, and already have a account there.

Then I hope everything will go smoothly.

Please come back to tell us about your new experience from there.

You can also write your user review for this casino here if you wish. It could be a good source of information for others.

Είναι όπως γράφω λόγω μεγάλων προβλημάτων με αναλήψεις και κακής εξυπηρέτησης πελατών. Τους ζήτησα να το κλείσουν οριστικά και είπα ότι δεν θέλω να γίνω ποτέ ξανά πελάτης εκεί. Δηλαδή αυτό δεν μπορεί να είναι νόμιμο; Πραγματικά δεν θέλω να γίνω ξανά πελάτης εκεί, καθώς είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα με ένα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

It is of course completely logical that you don't want to play there anymore, but as I said, it is not a serious issue as a gambling problem.

Do you get what I mean?

That is why they try to get their customers to play and don't want to lose them. Because maybe there will be a time you will say, "Okay, let's try it again." And I am not saying that you will do so. Right? It is just how they see it - a business.🤷‍♀️

Unfortunately, we are not able to do anything about how they act, you know.

Δημοσίευση από apodim84 διαγράφηκε

Hello, I made a withdrawal of €1000 divided into 500 and 500, but at first you told me that it would be delayed for 3 days, but it has been 14 days and still nothing, please do something.

Δημοσίευση από apodim84 διαγράφηκε

If you go through this thread, you will see that many players had some delays with their withdrawals at this casino, but fortunately, at the end, they got paid.

So, I hope that everything will be okay with your payout as well, and our team will intervene whenever the right time comes.

Is this your first time withdrawing from this casino, though?

yes first time

Hello, I made a withdrawal of €1000 divided into 500 and 500, but at first you told me that it would be delayed for 3 days, but it has been 14 days and still nothing, please do something.

Hello.

Is your account fully verified at this casino, please?

If you see that the situation is not moving forward, I would suggest you file a complaint here, and our team will try to help you out.

Here is the link where you can submit it, and don't worry, it is completely free of charge.

Will you go for it?

We'll keep an eye on it, hoping for the fastest resolution possible, of course.🤞

Romi

My account does not require verification.

12 3 4...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα