Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLegiano Casino - γενική συζήτηση

Legiano Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από Romi
|
820 προβολές 18 απαντήσεις |
|
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Legiano Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

Πρέπει να επαληθεύσω το καθεστώς ανάληψης 500 ευρώ και μου δίνουν πάντα το runaround, μου λένε ότι σε τρεις μέρες μετά είχαν πρόβλημα με τις βίζες. κ.λπ. καζίνο legiano

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Mercyfull
πριν από 2 μήνες

So, you are still waiting for the verification of your account, right?

You know, we usually give casinos 14 full days to proceed, because there really can be some kind of issue, or technical problem.

So, if you really see that all this is going nowhere and you are not ale to withdraw your winnings, let us know, and we will intervene.

Please keep us updated about the whole situation.

Mercyfull
πριν από 1 μήνα

Hi there!

I just came across this conversation and was wondering how things turned out for you.

Have you been paid by now? I hope you have, and every detail you may share is much appreciated. Maybe your posts will make others less confused if someone else experiences something similar.

πριν από 1 μήνα

Τελικά πλήρωσα τα χρήματα, μετά από ώρες συνομιλίας. Τώρα έχω τα ίδια προβλήματα με το polestar casino. Χάρη στην κριτική ενός άλλου χρήστη σε αυτήν τη σελίδα, ανακάλυψα ότι και τα δύο αυτά καζίνο λειτουργούν υπό το Rabidi NV. Θα συμβούλευα να μην παίζει κανένας σε ιστότοπους αυτής της ομάδας. Οι απαντήσεις που παίρνω στο chat τώρα είναι ακριβώς οι ίδιες με αυτές που πήρα από το legiano. Λένε μια μέρα όλα καλά, μετά γράφουν ότι έχουν μεγάλο αίτημα για αναλήψεις την επόμενη μέρα. Είναι ακριβώς η ίδια απάντηση κοπής και επικόλλησης που παίρνω τώρα. Νομίζω ότι εσείς στο casinoguru θα πρέπει να λάβετε υπόψη τις σελίδες κάτω από το Rabidi NV Διαφορετικά. Αυτά τα καζίνο δεν λειτουργούν καλά. Θέλουν οι πελάτες να ακυρώσουν τις αναλήψεις τους και να βρουν δικαιολογίες για το γιατί οι αναλήψεις πρέπει να διαρκέσουν τόσο πολύ. Τώρα περιμένω 500 ευρώ από την polestar. Δεν θα παίξω ποτέ ξανά σε κανένα από αυτά τα site.

Αυτόματη μετάφραση:
J1990
πριν από 1 μήνα

I am glad that you have got your money, even though you need to wait longer, and that must surely be stressful.

Whenever a complaint gets resolved, we don't get black points to any casino, you know, even though it takes a long time. Only if a complaint is unresolved will the casino get them, and it will negatively influence its safety index.

That's why it is great when our users share their experience here on forum or by writing user reviews, so everyone can be better informed.

No, let's see how it will go with your withdrawal at the other casino.🤞

Mercyfull
πριν από 1 μήνα

Σε πλήρωσαν τελικά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που άρχισα να βγάζω κέρδη.

Ζήτησα ανάληψη και χρειάστηκαν 29 ημέρες για να πληρωθώ.

Τώρα παρήγγειλα άλλο ένα και ήρθε μετά από 10 μέρες αναμονής....ακόμα δεν έχω πάρει τα λεφτά μου

Νομίζω ότι θα χάσω τα λεφτά μου...


Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

Do you mean that they approved it after 10 days?

If your account there is already verified, I wouldn't say that it will take that long.

May I ask which payment method you used, please?

πριν από 1 μήνα

Τον Σεπτέμβριο μου ζήτησαν επαλήθευση και πέρασα περισσότερες από 20 ημέρες προσπαθώντας να επαληθεύσω.

Τον Οκτώβριο τους πήρε 28 μέρες για να μου δώσουν ανάληψη μόνο 190€, έπρεπε να το διεκδικώ κάθε μέρα!!


Τώρα περιμένω απόσυρση από τις 21/11 και έχω χάσει τις ελπίδες μου.

Χρησιμοποιώ τραπεζικό έμβασμα, αλλά μου είπαν ότι δεν έχει σημασία ποια μέθοδο χρησιμοποιείτε γιατί οι ημέρες αναμονής είναι ίδιες.

Νομίζω ότι αυτό το καζίνο θα μας εξαπατήσει. Θα χάσω τα 2400€ που έχω στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

Don't lose the money. Once you do that, no one will be able to help you get the amount back.

I thought your complaint about Legiano Casino was resolved, but you have another issue, it seems. Well, the situation seems to be the same, I reckon, so you know the solution already. Instead of losing the money, try another review and submit a new complaint. That's a far better course of action.

πριν από 1 μήνα

Θέλω να κάνω άλλη μια καταγγελία..

Αλλά δεν με αφήνουν γιατί είναι ακόμα ανοιχτό.

Τι κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

Hey. I just saw your answer here to my question in the other thread.

Let's just keep it here, in the official thread of the casino, because this way, when you write to multiple threads about the same issue, it is really hard to keep up.

May I ask you why you need to open another complaint, please?

Is there any more money pending, perhaps?

If there is, you can write in your pending complaint that you have another withdrawal requested, and your complaint resolver will add the amount to the previous one, you know.

Just post it into the complaints thread here.

If you need any kind of help with it, surely let us know.

πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα, βρήκα αυτό το φόρουμ κάνοντας google και ελπίζω να με βοηθήσετε. Έχω κάνει περισσότερες από 20 αναλήψεις και η Legiano τις ακυρώνει όλες, και όταν ανοίγω το chat μου λένε ότι το έχω ακυρώσει, άλλες φορές, ότι έχουν προβλήματα με τη Visa (όταν αποσύρω με μεταφορά) και πάντα χίλιες δικαιολογίες και ποτέ δεν τελειώνει με τίποτα καλό για μένα. Πάντα δίνουν χίλιες δικαιολογίες, ότι δοκιμάζουν διάφορες μεθόδους κλπ... Έχω κάνει τα πάντα. Έχω βγάλει ήδη χρήματα και έγινε χωρίς προβλήματα (ήταν 90@ ευρώ) τώρα είναι 500 και αρχίζουν τα προβλήματα. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη 90, 100, 50, 400... και τίποτα. Πάνω από ένα μήνα είναι έτσι και κανείς δεν λύνει τίποτα. Μόνο δικαιολογίες και πάντα το ίδιο κείμενο αντιγράφεται ξανά και ξανά και ξανά. Επικοινώνησα με έναν δικηγόρο που είναι ειδικός στα στοιχηματικά και έχει περίπου 20 ακόμη θιγόμενους, που μου είπε ότι για 20 € ο καθένας μας, θα ξεκινήσουμε νομικές διαδικασίες κατά της Λεγιάνο. Δεν θέλω να φτάσω σε αυτό το σημείο, αλλά δεδομένων των όσων έχουμε δει, νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Θέλει κανείς να βοηθήσει ή θέλει κάποιος να συμμετάσχει στη συλλογική καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
verdeap2023
πριν από 2 εβδομάδες

Hello there.

I am lucky you found our site, and I can see that you have been already able to file a complaint here as well.

Please know that the complaint is free of charge, and our team will do their best to solve it as we already did with other complaints for this casino.

If you go through this thread, you will read more posts with similar issues from our users. I hope that all this will be solved soon and you'll get your money.

How long have you been playing at this casino, if I may?


πριν από 4 ημέρες

έχει πληρώσει κανείς legiano;

Αυτόματη μετάφραση:
diositolcl
πριν από 4 ημέρες

Hi! I bet you are interested to know whether anyone has recently been able to withdraw money from Legiano Casino. I checked resolved player's complaints to find out that some players have actually been paid.

https://casino.guru/complaints/resolved 👈

Feel free to browse the related forum threads located under the official discuss tab and list at the reviews site 👈


For the most direct update, though, I think we would need to meet an actual palyer. Let's see whether someone responds here.

πριν από 13 ώρες

Hello,

My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.

I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.

In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.

I never used any kind of bonus.

file

file

I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 13 ώρες
Vasilakis93
πριν από 12 ώρες

Hello, if I'm honest, maybe the casino really isn't lying. It was a holiday, so it's possible that they don't have enough people or the withdrawals just aren't processed during those days. 

Try to hold out and see if it still takes the casino that long. We give casinos 14 days to process withdrawals so if it takes longer than that please get in touch and we will try to help.

I hope everything will be alright. 👍😊

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα