πριν από 4 εβδομάδες
Βλέπω, ευχαριστώ.
Λοιπόν, ενημερώστε μας εάν επιθυμείτε να παρέμβει η ομάδα παραπόνων μας στην περίπτωσή σας.
I see, thank you.
So, let us know if you wish our complaint team to intervene in your case, please.
0
Βλέπω, ευχαριστώ.
Λοιπόν, ενημερώστε μας εάν επιθυμείτε να παρέμβει η ομάδα παραπόνων μας στην περίπτωσή σας.
I see, thank you.
So, let us know if you wish our complaint team to intervene in your case, please.
Ναι, θέλω τα λεφτά μου, μην καθυστερείς, είμαι ανυπόμονος, καθημερινά μου λένε ψέματα.
Yes, I want my money, don't delay, I'm impatient, they're lying to me every day.
Σε αυτή την περίπτωση, όμως, θα πρέπει πρώτα να υποβάλετε καταγγελία. Σας έχω ήδη στείλει τον σύνδεσμο όπου μπορείτε να το κάνετε.
In this case, you will need to file a complaint first, though. I have already sent you the link where you can do so.
Ναι είναι η πρώτη φορά. Αλλά κάθε μέρα μου έλεγαν ψέματα, πόση υπομονή να κάνω όταν δεν σέβονται εμένα και τα χρήματά μου;
Yes it s first time. But every day they lied to me, how patience can I have when they do not respect me and my money?
Καταλαβαίνω ότι πρέπει να είναι απογοητευτικό για εσάς. Σίγουρα θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε.
I understand that it must be frustrating for you. We will surely try to do our best to help you out.
Αν συναντήσετε ενημερώσεις, μοιραστείτε τις μαζί μας και εδώ στο φόρουμ. 🙏
If you come across any updates, please share them with us here on the forum too. 🙏
Είχα ένα mail το απόγευμα ότι η 1 από τις 3 αναλήψεις που έχω ζητήσει είναι επιτυχής και θα δω τα χρήματα από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
I had a mail the afternoon that the 1 of 3 withdraws that I have requested is successfully and I ll see the money from 1 to 3 working days.
Επιτέλους καλά νέα, χαίρομαι που πήρες τα λεφτά. Στην αρχή νόμιζα ότι θα έπαιρνες μόνο μία ανάληψη, αλλά τώρα που έχεις τα πάντα, είναι υπέροχο.
Πιστεύετε ότι θα συνεχίσετε σε αυτό το καζίνο;🙂
Good news at last, I'm glad you got the money. At first I thought you'd only get one withdrawal, but now that you've got everything, it's great.
Do you think you will continue in this casino?🙂
Η Legiano και όλα τα καζίνο που ανήκουν σε αυτά (με αυτό το μπόνους καβούρι) άνοιξαν ξανά όλους τους αποκλεισμένους λογαριασμούς μου (μου έδωσαν 30 δωρεάν περιστροφές και ένα μπόνους 300%) Όλοι οι λογαριασμοί μπλοκαρίστηκαν λόγω εθισμού στον τζόγο 🔐 τους επιτρέπεται να το κάνουν; Έχει βιώσει κανείς το ίδιο; Τις καλύτερες ευχές ✌🏻
Legiano and all casinos that belong to them (with this bonus crab) have reopened all my blocked accounts (they gave me 30 free spins and a 300% bonus) All accounts were blocked due to gambling addiction 🔐 are they allowed to do that? Has anyone experienced the same? Best wishes ✌🏻
Legiano und alle Casinos, die zu denen gehören (mit dieser Bonus crab) , hat alle meine gesperrten Konten wieder eröffnet ( sie haben mir 30 Freispiele gegeben und einen 300 % Bonus) Alle Konten waren aufgrund von Spielsucht gesperrt 🔐 dürfen die das ? Hat jemand das gleiche erlebt ? Ganz liebe grüße ✌🏻
Η Legiano και όλα τα καζίνο που ανήκουν σε αυτά (με αυτό το μπόνους καβούρι) άνοιξαν ξανά όλους τους αποκλεισμένους λογαριασμούς μου (μου έδωσαν 30 δωρεάν περιστροφές και ένα μπόνους 300%) Όλοι οι λογαριασμοί μπλοκαρίστηκαν λόγω εθισμού στον τζόγο 🔐 τους επιτρέπεται να το κάνουν; Έχει βιώσει κανείς το ίδιο; Τις καλύτερες ευχές ✌🏻
Legiano and all casinos that belong to them (with this bonus crab) have reopened all my blocked accounts (they gave me 30 free spins and a 300% bonus) All accounts were blocked due to gambling addiction 🔐 are they allowed to do that? Has anyone experienced the same? Best wishes ✌🏻
Legiano und alle Casinos, die zu denen gehören (mit dieser Bonus crab) , hat alle meine gesperrten Konten wieder eröffnet ( sie haben mir 30 Freispiele gegeben und einen 300 % Bonus) Alle Konten waren aufgrund von Spielsucht gesperrt 🔐 dürfen die das ? Hat jemand das gleiche erlebt ? Ganz liebe grüße ✌🏻
Γεια, αν έχετε αποκλειστεί από αυτά τα καζίνο, όχι, δεν θα πρέπει να μπορείτε να έρθετε και να παίξετε ξανά σε αυτούς τους λογαριασμούς. Ωστόσο, οι παίκτες συχνά μπερδεύουν τον κλειστό λογαριασμό με τον αυτο-αποκλεισμό, οπότε καλό θα ήταν να διευκρινίσετε αν είχατε κλειστό λογαριασμό ή αν είχατε αυτο-αποκλειστεί. Είτε έτσι είτε αλλιώς, δεν θα ήταν η καλύτερη συμπεριφορά από το καζίνο και σίγουρα δεν θα έπρεπε να συμβεί.
Αν χρειάζεστε βοήθεια θα είμαστε εδώ.
Hi, if you've been self-excluded from these casinos, no, you shouldn't be able to come and play in these accounts again. However, players often confuse closed account with self-exclusion, so it would be good to clarify if you had a closed account or if you were self-excluded. Either way, it wouldn't be the best behaviour from the casino and it certainly shouldn't happen.
If you need help we'll be here.
Χαίρομαι που άκουσα από σένα jaro 🍀😃 Είχα αποκλείσει οριστικά τον εαυτό μου από παντού λόγω ενός εθισμού στον τζόγο... η ερώτησή μου τώρα είναι, πρέπει να γράψω ξανά σε κάθε καζίνο και να κάνω ξανά αίτηση για τα πάντα 🤦♀️; Όλοι οι λογαριασμοί άνοιξαν ξανά μέσα σε 2 ημέρες... τότε θα μπορούσαν πραγματικά να τους κλείσουν ξανά αμέσως... Μίλησα με την υποστήριξη και έστειλα email, αλλά δεν έχω λάβει σχόλια μέχρι στιγμής. Θα δω πώς θα εξελιχθεί, θα προτιμούσα να κλείσω όλους τους λογαριασμούς αλλά αν χρειαστεί θα τους αφήσω ανοιχτούς και απλά δεν θα παίξω. Τις καλύτερες ευχές 🙋♀️ ps: είναι κακό για τα καζίνο, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα και εικάζω ότι αφού ήταν όλα καζίνο ιδιοκτησίας του Rabidi NV, τα πράγματα μπορεί να μην τους πηγαίνουν πια τόσο καλά (😃 ίσως σκέφτηκαν, ας επαναφέρουμε τους εθισμένους στον τζόγο). Απλώς θα με ενδιέφερε να μάθω αν το έκαναν και σε άλλους ανθρώπους, είναι κρίμα που δεν έχετε ανοιχτή συνομιλία εδώ, θα με ενδιέφερε πραγματικά 🤔 ίσως ήταν απλώς μια παράβλεψη από μέρους μου... όπως και να 'χει, χαίρομαι που άκουσα από σένα jaro 🌻 Ελπίζω εσύ και η ομάδα του Casino Guru να τα πάτε καλά 🍀 καλύτερες ευχές
Nice to hear from you jaro 🍀😃 I had permanently excluded myself from everywhere because of a gambling addiction... my question now is, do I have to write to each casino again and apply for everything again 🤦♀️? All the accounts were reopened within 2 days... then they could really just close them all again at once... I've spoken to support and sent emails but haven't received any feedback so far. I'll see how it develops, I'd prefer to close all the accounts but if necessary I'll leave them open and just not play. Best wishes 🙋♀️ ps: it's bad of the casinos but there's nothing you can do and my guess is that since they were all casinos owned by Rabidi NV, things may not be going so well for them anymore (😃 maybe they thought, let's get the gambling addicts back on board). I would just be interested to know if they did it to other people too, it's a shame that you don't have an open chat here, I would have been really interested 🤔 maybe it was just an oversight on my part... whatever, nice to hear from you jaro 🌻 I hope you and the Casino Guru team are doing well 🍀 best wishes
Schön von dir zu hören jaro 🍀😃ich hatte mich dort überall dauerhaft ausgeschlossen aufgrund von Spielsucht … meine Frage wäre nun , muss ich jedes Casino nochmal anschreiben und alles von neuen beantragen 🤦♀️? Die ganzen Konten wurden innerhalb von 2 Tagen wieder eröffnet … dann könnten sie ja auch eigentlich ,alle wieder aufeinmal schließen… Ich habe mit dem Support gesprochen und auch e mails verschickt aber bis jetzt kein Feedback bekommen . Ich schau mal wie sich das entwickelt, hätte alle Konten am liebsten geschlossen , aber lass sie notfalls auch offen und spiel halt nicht . Ganz liebe grüße 🙋♀️ps : ist aber schon mies von den Casinos aber kannst halt nichts machen und meine Vermutung ist , da es alle Casinos von der Firma Rabidi N.V waren , das es bei denen evt nicht mehr so läuft ( 😃evt dachten die sich , holen wir die spiel süchtigen mal wieder an Board ) . Mich würde halt nur interessieren ob sie es bei anderen auch getan haben , ist schade das ihr hier kein offenen Chat habt , mich hätte das wirklich interessiert 🤔 vielleicht, war’s auch nur ein Versehen bei mir … egal , schön von dir zu hören jaro 🌻ich hoffe es geht dir und dem Casino Guru Team gut 🍀ganz liebe grüße
Ευχαριστώ για την ευχή και ελπίζω να είσαι καλά.
Όσο για το πρόβλημά σου, μάλλον θα ρωτούσα γιατί τα καζίνο άνοιξαν τους λογαριασμούς σου όταν αποκλειόσουν τον εαυτό σου. Σίγουρα δεν θα έπρεπε να είναι έτσι και δεν πρέπει να σας καλέσουν ξανά για να παίξετε. Αν δεν υπάρχει πιθανότητα να γράψετε ένα email και να το κλείσουν ξανά, πιθανότατα θα πρέπει να γράψετε σε κάθε καζίνο ξεχωριστά. Εάν κρατήσουν τον λογαριασμό σας ανοιχτό ή σας ενθαρρύνουν να παίξετε, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Δεν ξέρω αν έχει συμβεί αυτό σε άλλους παίκτες. Ίσως απλά δεν θυμάμαι ή δεν έφτασα σε άλλους παίκτες που έγραψαν για κάτι τέτοιο.
Επομένως, εάν αυτό είναι ένα πρόβλημα για εσάς, ξέρετε πού να μας βρείτε.
Καλή σου μέρα πάντως και ευχές.😊☘️
Thank you for the nice wish and I hope you are well.
As for your problem, I would probably inquire why the casinos opened your accounts when you were self-excluded. Surely that shouldn't be the case and you shouldn't be called back to play again. Unless there is a possibility that you write one email and they close it down again, you will probably have to write to each casino separately. If they keep your account open or encourage you to play, then you can contact us.
I don't know if this has happened to other players. Maybe I just don't remember or I didn't get to other players who wrote about something like this.
So if this is an issue for you, you know where to find us.
Have a great day anyway and best wishes.😊☘️
Υπήρχε προφανώς ένα τεχνικό σφάλμα, μου είπε ένας υποστηρικτής από το robycasino, και ότι πολλοί λογαριασμοί είχαν ανοίξει ξανά... 😃 η διαφήμιση μάλλον στάλθηκε σε όλους κατά λάθος. Η υποστήριξη από το Legiano Casino δεν λέει τίποτα και δεν απαντά πλέον σε email (ο λογαριασμός είναι ανοιχτός). Θα δω πώς και τι κάνω, στην πραγματικότητα είμαι ήδη τόσο ριζωμένος στον εθισμό μου στον τζόγο που ακόμα δεν θα παίξω εκεί. Γεια σου, χάρηκα που άκουσα από σένα Jaro 🌻🌻🌻 και ελπίζω να έχεις και εσύ μια υπέροχη μέρα
There was apparently a technical error, a supporter from robycasino told me, and that many accounts had been reopened... 😃 advertising was probably sent to everyone by mistake. The support from Legiano Casino doesn't say anything and doesn't reply to emails anymore (account is open). I'll see how and what I do, actually I'm already so entrenched in my gambling addiction that I still won't play there. Hey, it was really nice to hear from you Jaro 🌻🌻🌻 and I hope you have a wonderful day too
Es gab angeblich,einen technischen Fehler ,sagte mir ein Supporter vom robycasino und das viele Konten wieder eröffnet wurden … 😃es wurde dann auch wahrscheinlich noch versehentlich Werbung an alle geschickt .Der Support von Legiano Casino sagt garnichts und antwortet auch nicht auf e mails mehr ( Konto ist offen ) ich schau mal wie und was ich mache , eigentlich bin ich schon so gefestigt in meiner Spielsucht , das ich trotzdem nicht dort spielen werde . Hey , war echt schön von dir zu hören Jaro 🌻🌻🌻und ich wünsch dir auch noch einen wunderschönen Tag
Αυτό σημαίνει, λοιπόν, ότι τα πράγματα πρέπει να επανέλθουν στο φυσιολογικό και οι λογαριασμοί σας θα κλείσουν;
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για το κλείσιμο του λογαριασμού σας στο Legiano, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Ελπίζω να σας ακούσω σύντομα και τα νέα θα γίνουν μόνο καλύτερα.😊🫡
So does that mean things should return to normal and your accounts will be closed?
If you need help closing your Legiano account, be sure to let me know.
I hope to hear from you soon and the news will only get better.😊🫡
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.