Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLegiano Casino - γενική συζήτηση

Legiano Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από Romi
|
6.214 προβολές 164 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...9
Kledi05

I see, thank you.

So, let us know if you wish our complaint team to intervene in your case, please.

Romi

Yes, I want my money, don't delay, I'm impatient, they're lying to me every day.

Kledi05

In this case, you will need to file a complaint first, though. I have already sent you the link where you can do so.

Romi

Yes it s first time. But every day they lied to me, how patience can I have when they do not respect me and my money?

apodim84

I understand that it must be frustrating for you. We will surely try to do our best to help you out.

Romi

Thank you, I appreciate that..

apodim84

If you come across any updates, please share them with us here on the forum too. 🙏

Radka

ok

Δημοσίευση από apodim84 διαγράφηκε
Radka

I had a mail the afternoon that the 1 of 3 withdraws that I have requested is successfully and I ll see the money from 1 to 3 working days.

Δημοσίευση από apodim84 διαγράφηκε

Good news at last, I'm glad you got the money. At first I thought you'd only get one withdrawal, but now that you've got everything, it's great. 

Do you think you will continue in this casino?🙂

No my friend, I will not continue...

Η Legiano και όλα τα καζίνο που ανήκουν σε αυτά (με αυτό το μπόνους καβούρι) άνοιξαν ξανά όλους τους αποκλεισμένους λογαριασμούς μου (μου έδωσαν 30 δωρεάν περιστροφές και ένα μπόνους 300%) Όλοι οι λογαριασμοί μπλοκαρίστηκαν λόγω εθισμού στον τζόγο 🔐 τους επιτρέπεται να το κάνουν; Έχει βιώσει κανείς το ίδιο; Τις καλύτερες ευχές ✌🏻

Αυτόματη μετάφραση:

Η Legiano και όλα τα καζίνο που ανήκουν σε αυτά (με αυτό το μπόνους καβούρι) άνοιξαν ξανά όλους τους αποκλεισμένους λογαριασμούς μου (μου έδωσαν 30 δωρεάν περιστροφές και ένα μπόνους 300%) Όλοι οι λογαριασμοί μπλοκαρίστηκαν λόγω εθισμού στον τζόγο 🔐 τους επιτρέπεται να το κάνουν; Έχει βιώσει κανείς το ίδιο; Τις καλύτερες ευχές ✌🏻

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, if you've been self-excluded from these casinos, no, you shouldn't be able to come and play in these accounts again. However, players often confuse closed account with self-exclusion, so it would be good to clarify if you had a closed account or if you were self-excluded. Either way, it wouldn't be the best behaviour from the casino and it certainly shouldn't happen. 

If you need help we'll be here.

Jaro

Χαίρομαι που άκουσα από σένα jaro 🍀😃 Είχα αποκλείσει οριστικά τον εαυτό μου από παντού λόγω ενός εθισμού στον τζόγο... η ερώτησή μου τώρα είναι, πρέπει να γράψω ξανά σε κάθε καζίνο και να κάνω ξανά αίτηση για τα πάντα 🤦‍♀️; Όλοι οι λογαριασμοί άνοιξαν ξανά μέσα σε 2 ημέρες... τότε θα μπορούσαν πραγματικά να τους κλείσουν ξανά αμέσως... Μίλησα με την υποστήριξη και έστειλα email, αλλά δεν έχω λάβει σχόλια μέχρι στιγμής. Θα δω πώς θα εξελιχθεί, θα προτιμούσα να κλείσω όλους τους λογαριασμούς αλλά αν χρειαστεί θα τους αφήσω ανοιχτούς και απλά δεν θα παίξω. Τις καλύτερες ευχές 🙋‍♀️ ps: είναι κακό για τα καζίνο, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα και εικάζω ότι αφού ήταν όλα καζίνο ιδιοκτησίας του Rabidi NV, τα πράγματα μπορεί να μην τους πηγαίνουν πια τόσο καλά (😃 ίσως σκέφτηκαν, ας επαναφέρουμε τους εθισμένους στον τζόγο). Απλώς θα με ενδιέφερε να μάθω αν το έκαναν και σε άλλους ανθρώπους, είναι κρίμα που δεν έχετε ανοιχτή συνομιλία εδώ, θα με ενδιέφερε πραγματικά 🤔 ίσως ήταν απλώς μια παράβλεψη από μέρους μου... όπως και να 'χει, χαίρομαι που άκουσα από σένα jaro 🌻 Ελπίζω εσύ και η ομάδα του Casino Guru να τα πάτε καλά 🍀 καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria

Thank you for the nice wish and I hope you are well. 

As for your problem, I would probably inquire why the casinos opened your accounts when you were self-excluded. Surely that shouldn't be the case and you shouldn't be called back to play again. Unless there is a possibility that you write one email and they close it down again, you will probably have to write to each casino separately. If they keep your account open or encourage you to play, then you can contact us.

I don't know if this has happened to other players. Maybe I just don't remember or I didn't get to other players who wrote about something like this.

So if this is an issue for you, you know where to find us. 

Have a great day anyway and best wishes.😊☘️

Jaro

Υπήρχε προφανώς ένα τεχνικό σφάλμα, μου είπε ένας υποστηρικτής από το robycasino, και ότι πολλοί λογαριασμοί είχαν ανοίξει ξανά... 😃 η διαφήμιση μάλλον στάλθηκε σε όλους κατά λάθος. Η υποστήριξη από το Legiano Casino δεν λέει τίποτα και δεν απαντά πλέον σε email (ο λογαριασμός είναι ανοιχτός). Θα δω πώς και τι κάνω, στην πραγματικότητα είμαι ήδη τόσο ριζωμένος στον εθισμό μου στον τζόγο που ακόμα δεν θα παίξω εκεί. Γεια σου, χάρηκα που άκουσα από σένα Jaro 🌻🌻🌻 και ελπίζω να έχεις και εσύ μια υπέροχη μέρα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
  • file Σήμερα επικοινώνησα με την υποστήριξη στη Legiano και είπαν επίσης ότι υπήρχε τεχνικό σφάλμα 🙈. Τις καλύτερες ευχές και ελπίζω να μην χάσει κανείς πολλά χρήματα λόγω των λαθών και των διαφημίσεών του 🍀 και να μην υποτροπιάσει (ευτυχώς δεν θα το κάνω, η δράση απλώς μου επιβεβαιώνει ακόμα περισσότερο να μην παίξω)🙋🏼‍♀️✌🏻
Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria

So does that mean things should return to normal and your accounts will be closed? 

If you need help closing your Legiano account, be sure to let me know.

I hope to hear from you soon and the news will only get better.😊🫡

1...3 4 5...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα