Γεια σας.
Θα ήθελα να ρωτήσω πρώτα πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψη, παρακαλώ, για να ενημερωθώ καλύτερα.
Λάβετε υπόψη ότι η ομάδα παραπόνων μας δεν είναι σε θέση να παρέμβει πριν περάσει η χρονική περίοδος των 14 ημερών, επομένως θα χρειαστεί σίγουρα κάποια αναμονή.
Τώρα στο σφάλμα που παρουσιάσατε όταν προσπαθείτε να υποβάλετε μια καταγγελία. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης κατά την υποβολή του. Αυτό ελπίζουμε να βοηθήσει. Μερικές φορές είναι ακόμη καλό να χρησιμοποιείτε και το παράθυρο ανώνυμης περιήγησης.
Σίγουρα ενημερώστε μας εάν βοήθησε, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι όλα είναι εντάξει και ότι μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία.
Hello there.
I would like to ask first when exactly you requested the withdrawal, please, just to be better informed.
Please know that our complaint team is unable to intervene before the 14-day time period passes, so there will be some waiting needed for sure.
Now to the error you got when trying to submit a complaint. Please try to use some different browser when submitting it. That should hopefully help. Sometimes it is even good to use the incognito window as well.
Surely let us know if it helped so we can be sure everything is okay and you are able to file a complaint.
Αυτόματη μετάφραση: