ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 28)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
97385 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1...27 28
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

i have won 90 k at the casino and they refuse to payout,the reason is: one deposit from my husbands bankcard back in nov 2023,i have since that deposited and withdrawn with my own cards revolut etc and my kyc is veryfied,now im blocked out of my account and the only way to get in is if i agree to let the casino take 88k and leave me with 2k as a goodwill bonus.is this kind of operational treatment of customers legal at all?

catan6
πριν από 5 μήνες

OMG, συγγνώμη, όταν διάβασα ότι οι τρίχες στο πίσω μέρος του λαιμού μου σηκώνονται. Έχω ήδη περιγράψει τις εμπειρίες μου με το καζίνο εδώ λεπτομερώς. Καταστροφικό, απλώς αηδιαστικά λυπηρό ο τρόπος που αντιμετωπίζονται οι άνθρωποι εκεί. Ο χώρος θα έπρεπε να είχε μήνυση και κλείσει εδώ και πολύ καιρό.

Μόλις έχετε κέρδος στο εύρος των 4 ή 5 ψηφίων, θα βρουν κάθε μέσο, τα πιο αδύνατα και σκιερά φόντα, για να σας πετάξουν ψυχρά.

Πριν από πολλά χρόνια είχα τόσο τεράστια κέρδη στο sunmaker, ήταν σχεδόν 97.000€ με τον κουλοχέρη: όμορφη φύση.

Φυσικά, ένα τέτοιο ποσό αλλάζει τη ζωή για τον μέσο άνθρωπο και δικαιολογημένα είμαι σοκαρισμένος.

Προηγουμένως είχα παραβιάσει εν αγνοία μου τους όρους και τις προϋποθέσεις τόσες φορές κατά την κατάθεση σε αυτό το καζίνο, συμπεριλαμβανομένου του τι συνέβη σε εσάς, με κατάθεση σε άλλο λογαριασμό μέσω του λογαριασμού του συζύγου μου

Το έδωσαν υπόψη μου όταν ζήτησα μια εφάπαξ πληρωμή 97.000 € και εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι ήταν αυτό και φυσικά κοντεύετε να πάθετε νευρικό κλονισμό όταν έχετε να κάνετε με ένα τέτοιο ποσό .

Αλλά όχι, αυτό το καζίνο, λυπηρό αλλά αληθινό, που σήμερα επιτρέπεται να λειτουργεί μόνο με τη φτηνή γερμανική άδεια, ήταν ένα απολύτως πρώτης τάξεως καζίνο από άποψη δικαιοσύνης και προσανατολισμού προς τον πελάτη.

Το μόνο πράγμα που έκαναν ήταν να μου επισημάνουν αυτό το λάθος και να μου πουν ότι αν ήθελα τα 97.000 ευρώ, θα έπρεπε να είμαι έτοιμος να επιστρέψω τα χρήματα που είχαν κατατεθεί στον λογαριασμό μου μέσω πληρωμής τρίτου στο δικό μου λογαριασμός του συζύγου🤭😆

Έπεσα από την καρέκλα μου, τι, οπότε όλα είναι καλά αν πληρώσω σχεδόν 1000 € στον άντρα μου;;;

Καλά άκουσα, το έκανα και η sunmaker το κατάφερε πολύ απλά, μετά από 7 εργάσιμες μέρες είχα 97.000 € στον τραπεζικό μου λογαριασμό στο σπίτι, δηλαδή το 2018.

Έτσι πρέπει να λειτουργεί, αυτά είναι καζίνο.

Νιώθετε αναντικατάστατα ασφάλεια και διασκεδάζετε παίζοντας. όταν αντιμετωπίζετε αυτό το είδος μεταχείρισης, σας λέει ότι ο πελάτης είναι βασιλιάς.

Όταν μόλις ακούω το ICE Casino, όλα επιστρέφουν σε μένα. Νομίζω ότι ήταν πέρυσι τον Οκτώβριο όταν έκαναν κάτι τέτοιο μαζί μου, το ποσό ήταν μόνο περίπου 5.000 €, αλλά ακόμα κι αυτό είναι ένα αστείο, έχω ένα τόσο άσχημο κόμπο στο λαιμό μου και μόνο που το σκέφτομαι.

Σας εύχομαι πολλά νεύρα, δοκιμάστε τα πάντα. Πηγαίνετε σε οποιοδήποτε φόρουμ, δώστε όλες τις λεπτομέρειες, τραβήξτε στιγμιότυπα οθόνης, επιμείνετε στα κέρδη σας, είναι τόσο χαρούμενοι που βρήκαν κάτι για να σας παρασύρουν στην παγίδα των όρων και προϋποθέσεων 🤮.

Είναι απλώς αηδιαστικό, δεν έπρεπε να συναντήσω κανέναν από τους μάνατζερ προσωπικά, τρομερά αντικοινωνικό και πονηρό, και πάνω από όλα η υποστήριξη 🤢καταστροφική.

Ανάθεμα, γιατί δεν μπορούσες να κερδίσεις 90.000 σε άλλο καζίνο.

Παίξτε στο JET, IZZI, LEGZO.

Είναι σαν χρυσός, οποιαδήποτε πληρωμή μετά την επαλήθευση θα είναι στην κάρτα το πολύ εντός 30 λεπτών.

Και αν έχεις προβλήματα με την τράπεζα, με την πληρωμή ή οτιδήποτε, θα σε βοηθήσουν άμεσα, χωρίς παρακάμψεις, αν χρειαστεί, μια ώρα στο chat αν δεν καταλαβαίνεις κάτι κ.λπ.

Συγγνώμη, καζίνο πάγου, νομίζω ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη για ένα δημόσιο DEMO ενάντια σε αυτό το μέρος😪🤮🤮🤮

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

i have won 90 k at the casino and they refuse to payout,the reason is: one deposit from my husbands bankcard back in nov 2023,i have since that deposited and withdrawn with my own cards revolut etc and my kyc is veryfied,now im blocked out of my account and the only way to get in is if i agree to let the casino take 88k and leave me with 2k as a goodwill bonus.is this kind of operational treatment of customers legal at all?

πριν από 5 μήνες

I am really sorry about this issue. As I have read in your complaint, though, you have breached the terms of this casino, and that is why all this is happening.

Veronika has explained: "If you’re not able to prove that you are a legitimate owner of the payment method and you haven’t received approval from the casino allowing you to use a third-party payment method, I’m afraid there’s not much we can do for you."

I am really sorry for the inconvenience. Now it is up to you if you'll accept the money offered by the casino.

πριν από 5 μήνες

OMG, συγγνώμη, όταν διάβασα ότι οι τρίχες στο πίσω μέρος του λαιμού μου σηκώνονται. Έχω ήδη περιγράψει τις εμπειρίες μου με το καζίνο εδώ λεπτομερώς. Καταστροφικό, απλώς αηδιαστικά λυπηρό ο τρόπος που αντιμετωπίζονται οι άνθρωποι εκεί. Ο χώρος θα έπρεπε να είχε μήνυση και κλείσει εδώ και πολύ καιρό.

Μόλις έχετε κέρδος στο εύρος των 4 ή 5 ψηφίων, θα βρουν κάθε μέσο, τα πιο αδύνατα και σκιερά φόντα, για να σας πετάξουν ψυχρά.

Πριν από πολλά χρόνια είχα τόσο τεράστια κέρδη στο sunmaker, ήταν σχεδόν 97.000€ με τον κουλοχέρη: όμορφη φύση.

Φυσικά, ένα τέτοιο ποσό αλλάζει τη ζωή για τον μέσο άνθρωπο και δικαιολογημένα είμαι σοκαρισμένος.

Προηγουμένως είχα παραβιάσει εν αγνοία μου τους όρους και τις προϋποθέσεις τόσες φορές κατά την κατάθεση σε αυτό το καζίνο, συμπεριλαμβανομένου του τι συνέβη σε εσάς, με κατάθεση σε άλλο λογαριασμό μέσω του λογαριασμού του συζύγου μου

Το έδωσαν υπόψη μου όταν ζήτησα μια εφάπαξ πληρωμή 97.000 € και εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι ήταν αυτό και φυσικά κοντεύετε να πάθετε νευρικό κλονισμό όταν έχετε να κάνετε με ένα τέτοιο ποσό .

Αλλά όχι, αυτό το καζίνο, λυπηρό αλλά αληθινό, που σήμερα επιτρέπεται να λειτουργεί μόνο με τη φτηνή γερμανική άδεια, ήταν ένα απολύτως πρώτης τάξεως καζίνο από άποψη δικαιοσύνης και προσανατολισμού προς τον πελάτη.

Το μόνο πράγμα που έκαναν ήταν να μου επισημάνουν αυτό το λάθος και να μου πουν ότι αν ήθελα τα 97.000 ευρώ, θα έπρεπε να είμαι έτοιμος να επιστρέψω τα χρήματα που είχαν κατατεθεί στον λογαριασμό μου μέσω πληρωμής τρίτου στο δικό μου λογαριασμός του συζύγου🤭😆

Έπεσα από την καρέκλα μου, τι, οπότε όλα είναι καλά αν πληρώσω σχεδόν 1000 € στον άντρα μου;;;

Καλά άκουσα, το έκανα και η sunmaker το κατάφερε πολύ απλά, μετά από 7 εργάσιμες μέρες είχα 97.000 € στον τραπεζικό μου λογαριασμό στο σπίτι, δηλαδή το 2018.

Έτσι πρέπει να λειτουργεί, αυτά είναι καζίνο.

Νιώθετε αναντικατάστατα ασφάλεια και διασκεδάζετε παίζοντας. όταν αντιμετωπίζετε αυτό το είδος μεταχείρισης, σας λέει ότι ο πελάτης είναι βασιλιάς.

Όταν μόλις ακούω το ICE Casino, όλα επιστρέφουν σε μένα. Νομίζω ότι ήταν πέρυσι τον Οκτώβριο όταν έκαναν κάτι τέτοιο μαζί μου, το ποσό ήταν μόνο περίπου 5.000 €, αλλά ακόμα κι αυτό είναι ένα αστείο, έχω ένα τόσο άσχημο κόμπο στο λαιμό μου και μόνο που το σκέφτομαι.

Σας εύχομαι πολλά νεύρα, δοκιμάστε τα πάντα. Πηγαίνετε σε οποιοδήποτε φόρουμ, δώστε όλες τις λεπτομέρειες, τραβήξτε στιγμιότυπα οθόνης, επιμείνετε στα κέρδη σας, είναι τόσο χαρούμενοι που βρήκαν κάτι για να σας παρασύρουν στην παγίδα των όρων και προϋποθέσεων 🤮.

Είναι απλώς αηδιαστικό, δεν έπρεπε να συναντήσω κανέναν από τους μάνατζερ προσωπικά, τρομερά αντικοινωνικό και πονηρό, και πάνω από όλα η υποστήριξη 🤢καταστροφική.

Ανάθεμα, γιατί δεν μπορούσες να κερδίσεις 90.000 σε άλλο καζίνο.

Παίξτε στο JET, IZZI, LEGZO.

Είναι σαν χρυσός, οποιαδήποτε πληρωμή μετά την επαλήθευση θα είναι στην κάρτα το πολύ εντός 30 λεπτών.

Και αν έχεις προβλήματα με την τράπεζα, με την πληρωμή ή οτιδήποτε, θα σε βοηθήσουν άμεσα, χωρίς παρακάμψεις, αν χρειαστεί, μια ώρα στο chat αν δεν καταλαβαίνεις κάτι κ.λπ.

Συγγνώμη, καζίνο πάγου, νομίζω ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη για ένα δημόσιο DEMO ενάντια σε αυτό το μέρος😪🤮🤮🤮

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Unfortunately, in the case of catan6 there was a breach of the terms of this casino, so there's nothing much we can do about it. I hope you can understand.

Romi
πριν από 5 μήνες

so the casino can let me deposit and withdraw funds after the breaach as they want? have already deposited with my card played and withdrawn several times,guess its ok when the amounts are small,fucking scam.but the bank will will make a request on behaf of my husband directly to ice casino , clearing way for lawsuit

πριν από 5 μήνες

in other words,the only way you can withdraw funds is if you only deposit from your own card,any other deposits will make you loose all you have won,but they wount do anything about it before you win and try to withdraw a significant amount.and if u agree to leave all your winnings to the casino,then you can play again without any restrictions,they will remove them as well as your balance...so basically the casino does as it wants.i would strongly recomend to never play at ice casino.you are deemd to loose,they will find something to keep you away from your winnings.i have a social page at fb with around 900k followers, i will clearly post about this there to prevent people from getting scammed by the casino.

Romi
πριν από 5 μήνες

what do you mean? is it possible to pay back to the used card? that would be no problem,since the card is already half mine,it only has his name on it,but we manage it together from the local bank

Romi
πριν από 5 μήνες

what if i can provide documentation that this card is from our joint bank accounts?even though my name is not on the card i have legally rightys from the bank to use it 50/50 with my husband

πριν από 5 μήνες

It's getting worse every day... if there is a limit you can play for a couple of minutes, if there is no limit then you can play a lot, but for a lot of money in exchange... this is an incredible site, if someone wants to win €1000, he has to lose €20,000 at least.. .for months you just pay and pay more, but nothingyou don't get a decent amount... you're one of the worst, casinoguru, you defend this in vain... I don't understand your logic, how you protect players, when for example it's crap for almost all players, or Rabidi is full of complaints about it too sides, mostly that they don't pay, illegallythey ban and you still give every page a grade of 8-9-10... is this in return because Rabidi puts it out every year so they can vote for him in the annual list of the best organization?I think that's why and this is the truth... you are also taken by sites, you helped them by re-informing the players, with false grades in order to take the money away from the hopeful players... you are jokes

πριν από 5 μήνες

what if i can provide documentation that this card is from our joint bank accounts?even though my name is not on the card i have legally rightys from the bank to use it 50/50 with my husband

πριν από 5 μήνες

Hello. I am really sorry for this situation at the Ice Casino. We are always here, trying to help, and our complaint team is doing their best as always to get the best resolution to every case possible.

It is nothing unusual that the casino will find out whenever a card does not belong to the person playing at their casino only when the withdrawal is requested. It is because only then will they start the verification process.

Have you sent the proof to the casino and our complaint team, as well, that the card is actually from the joint account? Many times this kind of payment is approved by the casino, as I can say from my experience. Please let us know about any news regarding your case.

πριν από 5 μήνες

It's getting worse every day... if there is a limit you can play for a couple of minutes, if there is no limit then you can play a lot, but for a lot of money in exchange... this is an incredible site, if someone wants to win €1000, he has to lose €20,000 at least.. .for months you just pay and pay more, but nothingyou don't get a decent amount... you're one of the worst, casinoguru, you defend this in vain... I don't understand your logic, how you protect players, when for example it's crap for almost all players, or Rabidi is full of complaints about it too sides, mostly that they don't pay, illegallythey ban and you still give every page a grade of 8-9-10... is this in return because Rabidi puts it out every year so they can vote for him in the annual list of the best organization?I think that's why and this is the truth... you are also taken by sites, you helped them by re-informing the players, with false grades in order to take the money away from the hopeful players... you are jokes

πριν από 5 μήνες

Our goal is to bring fairness to online gambling, and we are always here for players and the casinos as well, whenever they need us.

We always say that all casinos have an advantage over players in the long run. It is really important to play for fun, as a hobby, and nothing more.

Our complaint team is working hard and doing their best to always solve all the complaints fairly and help players whenever there is a suspicion that a casino acts against fair gambling. If you are interested, you can also read an article about how do we review all online casinos and, after that, estimate the safety index, so you can better understand our work here. Just follow this link, please, to view the article.

May I ask if you have any experience playing at this casino, and perhaps you need to be helped with something there? Do not hesitate to let us know, for sure. We're always glad to help.

πριν από 1 μήνα

Έχω κάνει ανάληψη των χρημάτων μου εδώ και 2 εβδομάδες, ωστόσο, το καζίνο το δέχεται αλλά ο πάροχος που είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά απορρίπτει την ανάληψη προφανώς επειδή δεν συμπλήρωσε σωστά τη φόρμα ανάληψης. Θα ήθελα κάποιες οδηγίες για το πώς να συμπληρώσετε σωστά τη φόρμα. Σας ευχαριστώ. Παρεμπιπτόντως, έχω ήδη ένα επαληθευμένο προφίλ.

Αυτόματη μετάφραση:
rogeryance
πριν από 1 μήνα

Hello, have you tried asking them what is wrong with filling it in and what should be different? I would probably start there because I have no idea what could be different. 

Also, I moved your post under the casino you are talking about, so you can see if any of the players here had the same problem and if they were able to solve it. 

If you don't get any response from the casino, feel free to get in touch and file a complaint here and our team will try to help you. 

Do you think you will do that?

πριν από 8 ώρες

it has become the worst site.. it delays payment until you pay the money, because you know you are playing, the games are a joke, for 1 week they give almost literally nothing, I played 1000 € max 1 hour low (0.3...0 ,4) bet and several times through olxan hundred spins, nothing..I would highlight the shame of the Fazi service provider, because I played on several sites on its crap called games, although I did not get any profit from it anywhere, but what it is doing here is the most disgusting thing in the entire online casino.. all of Radek's games are unplayable..he is the most money-hungry person I've ever met..on that site he gives about 5-10 euros for every 100 euros lost, and continuously, I hope they won't let it work for long, just like icecasino, because it it destroys people more and more almost in a competitive way, I don't understand how the authorities can let this happen, I advise anyone who is thinking about registering not to do it, if you succeed in withdrawing all the money, you will be charged until you pay it back at least five times, until then it won't give you anything.. its bonuses like for example you can't spin the weekly refund.. the requirement is 21 but it can never be more than three times, the same as the promotional spins.. it makes no sense, I wish from the bottom of my heart to whoever participates in its operation to suffer .. a lot

Novcsi87
πριν από 7 ώρες

Dear Novcsi87

Thank you for the feedback!

Would you mind sharing your account ID in order to investigate?

Regards

1...27 28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα