ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 27)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
59284 προβολές 532 απαντήσεις |
|
1...26 27
Προσθήκη ανάρτησης
silentstorms80
πριν από 2 μήνες

I think I would think the same way and I would prefer not to play in casinos if such unpleasantness were to happen. Either way, the casino always has an advantage over the player, who usually loses his money there in the end, so I understand your feelings. 

However, if you ever feel that the casino has deceived you or done something unfair, then feel free to get in touch, or file a complaint, because on the one hand we will try to help you, and if it doesn't work out and the casino doesn't try to do anything about the situation, then it can be reflected in the safety index.

Hopefully, nothing like that will be necessary and your experience will be positive.

Romi
πριν από 1 μήνα

Yes it is only reason. They just said that they have to see that rapid transfer to pass the KYC. please help me

kakelake
πριν από 1 μήνα

file they sent me this. But the problem is that in the bank statement there is no thing called rapid transfer. So it cant be seen. So frustrating. They can see the transaction ID:s and all but still want to see that rapid transfer deposit to their site. for what?

kakelake
πριν από 1 μήνα

Hello. I'm sorry that the issue with this casino still continues. How long has it been now? I would like to help you, of course, so I recommend you to submit a complaint here with our team. They will do their best to get it solved. Please just click/tap on this link 👈 to easily do that. Let us know, if you need any other assistance.

Romi
πριν από 1 μήνα

Got my money! No need for help anymore but thanks anyway, appreciate it!

kakelake
πριν από 1 μήνα

Great news, how long did it take to get the money ? 🤗☘️🎉

Do you think you will play in this casino or do you prefer to avoid it ? 

Jaro
πριν από 1 μήνα

about two weeks... and I think I will skip this casino now on

kakelake
πριν από 1 μήνα

Hmm, that is exactly the time we give casino's to resolve withdrawal process. So I do not blame you if you skip this one for some time or for the good.

Also, I wish you well in your next choice and may lady fortune smile on you. ☘️

JakeLazare
πριν από 3 εβδομάδες

I noticed you addressed about ten players with this friendly recommendation. Pardon my manners, but could you support it with a screenshot showing your successful withdrawals?

You know, gambling is a very competitive industry, and even though I have no reason not to believe you, I prefer to be straight. Players usually don't act like this, so your cooperation is appreciated.

The last time I saw such a high level of quite similar engagement, no screenshots were provided.

I appreciate your understanding and upholding transparency. 🙏

πριν από 4 ημέρες

Γεια σας, θέλω να ρωτήσω πώς μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό; Ακόμα δεν μου κάνει, τι πρέπει να κάνω στο προφίλ μου για να μπορώ να διαλέξω, ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, have you asked the casino what seems to be the problem?

What deposit method did you use?

πριν από 4 ημέρες

Γεια σας, θέλω να ρωτήσω πώς μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό; ακομα δεν μου κανει τι πρεπει να εκπληρωσω στο προφιλ για να μπορω να διαλεξω ευχαριστω για την απαντηση θα με βοηθησει πολυ

Αυτόματη μετάφραση:
frantisekjacunsky
πριν από 4 ημέρες

Γεια σας, ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα όταν δεν είναι δυνατή η ανάληψη χρημάτων; Έχετε δοκιμάσει να ζητήσετε υποστήριξη ή ζωντανή συνομιλία εάν όλα πληρούνται, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε; Παίξατε με μπόνους ή όχι; Έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό σας στο καζίνο; Πόσο καιρό δεν μπορείτε να επιλέξετε;

Παρακαλώ ενημερώστε με για να ξέρω ποια είναι η κατάστασή σας και θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
frantisekjacunsky
πριν από 4 ημέρες

Dear frantisekjacunsky

It would be quite helpful if you could specify your account ID. We would definitely help you out!


Kind regards

1...26 27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα