Νομίζω ότι θα σκεφτόμουν το ίδιο και θα προτιμούσα να μην παίξω σε καζίνο αν συνέβαινε τέτοια δυσάρεστη κατάσταση. Είτε έτσι είτε αλλιώς, το καζίνο έχει πάντα ένα πλεονέκτημα έναντι του παίκτη, ο οποίος συνήθως χάνει τα χρήματά του εκεί στο τέλος, οπότε καταλαβαίνω τα συναισθήματά σας.
Ωστόσο, εάν ποτέ νιώσετε ότι το καζίνο σας έχει εξαπατήσει ή σας έχει κάνει κάτι άδικο, τότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ή να υποβάλετε μια καταγγελία, γιατί αφενός θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε και αν δεν βγει και το καζίνο δεν προσπαθεί να κάνει τίποτα για την κατάσταση, τότε μπορεί να αντικατοπτριστεί στον δείκτη ασφάλειας.
Ας ελπίσουμε ότι τίποτα τέτοιο δεν θα χρειαστεί και η εμπειρία σας θα είναι θετική.
I think I would think the same way and I would prefer not to play in casinos if such unpleasantness were to happen. Either way, the casino always has an advantage over the player, who usually loses his money there in the end, so I understand your feelings.
However, if you ever feel that the casino has deceived you or done something unfair, then feel free to get in touch, or file a complaint, because on the one hand we will try to help you, and if it doesn't work out and the casino doesn't try to do anything about the situation, then it can be reflected in the safety index.
Hopefully, nothing like that will be necessary and your experience will be positive.