Γεια σας παιδιά
Επέστρεψα σήμερα, παρόλο που έχουν περάσει 2 μήνες από την καταστροφή μου με το Icecasino.
Αλλά είμαι της γνώμης ότι αν σας έχουν εξαπατήσει τα κέρδη σας σε τέτοιο βαθμό, πρέπει να αποκαλύψετε αυτές τις καταστροφές στους επόμενους, σε άλλους παίκτες, τουλάχιστον αυτό είναι κάτι που οφείλετε να το κάνετε δημόσια διαθέσιμο, είτε πρόκειται για προειδοποίηση, ως προληπτική υπενθύμιση σε όλους , ή οτιδήποτε άλλο.
Εκείνη την εποχή, δεν ένιωθα πλέον διανοητικά ικανός να συνεχίσω να σχολιάζω τα γεγονότα γιατί με διέλυε εντελώς συναισθηματικά και χρειαζόμουν απλώς την απόσταση για να μην είμαι πλέον συναισθηματικά ευάλωτος στο θέμα.
Σήμερα σας το λέω γιατί ο θυμός είναι ακόμα εκεί.
Και κάτι τέτοιο δεν πρέπει να συμβαίνει σε κανέναν δίκαιο, πιστό παίκτη, σε ένα καζίνο που μπορεί να υπερηφανεύεται για βαθμολογία 10 στα 10 σε δημοσίως διάσημα φόρουμ.
Αλλά φαίνεται να είναι τυπικό καθ' όλη τη διάρκεια, δεδομένης της εμπειρίας που μπορείτε να διαβάσετε εδώ ξανά και ξανά.
Αφού περίμενα τα 4500 μου σχεδόν 3 εβδομάδες, λίγο πριν τη νευρική κατάρρευση, χιλιάδες τσατ και καθημερινά άρπα και στάσιμο από υποστήριξη με άσχετες τυποποιημένες απαντήσεις, τα 1000 ευρώ είχαν φτάσει στον λογαριασμό μου, τα υπόλοιπα, δηλαδή 3500, πάντα έφτασε πιστώθηκε πίσω στο υπόλοιπό μου σε διαιρεμένα ποσά αφού τα χρήματα είχαν ήδη εκδοθεί για πληρωμή από, όπως είπαν, εξωτερικό πάροχο πληρωμών για σχεδόν 3 εβδομάδες.
Μου είπαν επανειλημμένα ότι λυπούνται, ότι υπήρχαν δυσκολίες με τον πάροχο πληρωμών και ότι στη συνέχεια θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο πληρωμής.
Αφού είχαν περάσει σχεδόν 3 εβδομάδες.
Παραδεχτείτε, εκτός από την ήδη κάτι παραπάνω από γελοία προσέγγιση και την αμελητέα αντιμετώπιση της πολιτικής πληρωμών προς τον πελάτη, σας ρίχνει σε μια απίστευτα βαθιά τρύπα θυμού και απογοήτευσης.
Για να μην αναφέρουμε την ταλαιπωρία της επαλήθευσης, η οποία ολοκληρώθηκε πολύ νωρίτερα και κυκλοφόρησε αμέσως μόλις έκανα αίτημα ανάληψης.
Δεν μπορώ να σας πω πόσες φορές πρέπει να βγάλω μια selfie και μια άλλη πιστωτική κάρτα και ένα αποδεικτικό μισθού που να δείχνει τα πάντα, ευαίσθητα δεδομένα, ΑΦΜ κλπ κλπ, τίποτα δεν μπορεί να μαυριστεί, ούτε μια συναλλαγή που πραγματικά κάνει Δεν ανήκω σε κανέναν κάτι ανησυχεί😴.
Αυτό το καζίνο θέλει να σας καταστήσει σαφές ότι κάτι τόσο αδύνατο είναι κάτι που δεν έχω ξαναζήσει.
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, φτάνω στον τελικό λογαριασμό, αφού τα χρήματα πιστώθηκαν ξανά στο υπόλοιπό μου ξανά και ξανά μετά από 3 εβδομάδες, ήμουν στο τέλος της νοημοσύνης μου. Ναι, μάλλον με είχαν εκεί που ήθελαν να με δουν, έχω τα 3.500€ τελικά παιχνιδιάρικο.
Σήμερα το παραδέχομαι, καθώς ο χρόνος επουλώνει πληγές, ακόμα δεν έχω ξεπεράσει τον θυμό μου 😴😂, είναι η απόλυτη κοροϊδία, κάθε έμπειρος παίκτης θα μπορεί να το καταλάβει.
Και ακόμη και σήμερα δεν καταλαβαίνω γιατί μου ζητήθηκε να πληρώσω σε μετοχές 400 €, δεν πήρα ποτέ ξεκάθαρη απάντηση στην ερώτησή μου και εξακολουθώ να είμαι πολύ αγανακτισμένος για αυτό το καζίνο, είναι απλώς αποδοκιμαστικό , αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης με τον πελάτη.
Δεν έχεις πια εμπιστοσύνη, είσαι εξαπατημένος, κολλημένος και πλημμυρισμένος από τυποποιημένες απαντήσεις που σου λένε τα πάντα αλλά δεν σε ενημερώνουν για το τι πραγματικά συμβαίνει.
Είναι κρίμα, καταθέτεις, σχεδόν, με ασφάλεια και χωρίς επιφύλαξη, αμέσως, και φυσικά παίζεις για να κερδίσεις όταν κάνεις κατάθεση και όχι να βιώνεις τέτοια πράγματα όταν κερδίζεις μεγαλύτερο ποσό.
Το να τίθεται το ζήτημα του εθισμού στα τυχερά παιχνίδια σε τέτοια θέματα είναι απόλυτη κοροϊδία για τον πελάτη και θα πρέπει να διωχθεί στο έπακρο, γιατί ακριβώς από αυτούς τους πελάτες που στοιχηματίζουν τακτικά μεγάλα ποσά κερδίζει χρήματα το καζίνο.
Οποιαδήποτε συζήτηση χρησιμοποιεί αυτήν την ερώτηση για να συζητήσει το θέμα, σε σχέση με παρακρατούμενα κέρδη, άρνηση πληρωμών από καζίνο κ.λπ., είναι εντελώς παράνομη, άσχετη, περιττή και, κυρίως, απόπειρα παραπλάνησης, κατά τη γνώμη μου στον υψηλότερο βαθμό.
Παρόλο που στην περίπτωσή μου αυτό το είδος δεν αναφέρθηκε ποτέ από ένα καζίνο, αλλά το έχω διαβάσει τόσες φορές, σε άλλες περιπτώσεις, είναι ένας απολύτως αβάσιμος παραλογισμός και μια απολύτως εγκληματική προσέγγιση για ένα καζίνο να το επικαλείται κατά περίπτωση. .
Λοιπόν, για σήμερα, είπα αρκετά, και θέλω απλώς η ιστορία μου με το Icecasino να είναι δημόσια εδώ και να μην την κρατήσω από κανέναν.
Δεν έχω καταθέσει εκεί από τότε, και ξαφνικά δεν μπορώ να ενεργοποιήσω μπόνους πια, ή νομίζω ότι ζήτησα μπόνους πολύ συχνά για τις προτιμήσεις τους😏, αυτό είναι ένα άλλο είδος αστείου για το Icecasino, αλλά ουάου, συγγνώμη για σήμερα. έγραψα αρκετά.
Hello folks
I'm back today, even though it's been 2 months since my disaster with Icecasino.
But I am of the opinion that if you have been cheated out of your winnings to such an extent, you have to reveal these disasters to posterity, to other players, at least that is something you owe to make publicly available, be it as a warning, as a precautionary reminder to everyone , or what ever.
At that time, I no longer felt mentally capable of continuing to comment on the events because it was completely tearing me apart emotionally and I simply needed the distance to no longer be emotionally vulnerable to the matter.
Today I'm telling you because the anger is still there.
And something like this shouldn't happen to any fair, loyal player, at a casino that boasts a 10 out of 10 rating in publicly renowned forums.
But it seems to be standard throughout, given all the experience that you can read here again and again.
After I waited for my €4500 for almost 3 weeks, shortly before the nervous collapse, thousands of chats and daily harping and stalling from support with irrelevant standardized answers, €1000 of it had arrived in my account, the rest, i.e. 3500, always arrived credited back to my balance in divided amounts after the money had already been issued for payment by, as they said, an external payment provider for almost 3 weeks.
I was repeatedly told they were sorry, that there were difficulties with the payment provider, and that I should then use another payout method.
After 3 weeks had almost passed.
Please admit, apart from the already more than ridiculous approach and ignorantly negligent handling of the payout policy towards the customer, it throws you into an incredibly deep hole of anger and frustration.
Not to mention the hassle of verification, which was completed long beforehand and was immediately rolled out as soon as I made a withdrawal request.
I can't tell you how many times I have to take a selfie and another credit card and a proof of salary that shows everything, sensitive data, tax number etc etc, nothing can be blacked out, not even a single transaction that really doesn't belong to anyone something concerns😴.
This casino wants to make it clear to you that something so impossible is something I have never experienced before.
Last but not least, I come to the final bill, after the money was credited back to my balance again and again after 3 weeks, I was at my wits' end. Yes, they probably had me where they wanted to see me, I have the €3,500 ultimately playful.
Today I admit it, as time heals wounds, I still haven't gotten over my anger 😴😂, it's the ultimate mockery, every experienced player will be able to understand that.
And even today I still don't understand why I was asked to pay out in 400€ shares, I never got a clear answer to my question, and I'm still very resentful about this casino, it's just disapproving , this way of dealing with the customer.
You no longer have trust, you are cheated, stalled and flooded with standardized answers that tell you everything but do not inform you about what is really going on.
It's a shame, you deposit, almost, safely, and without reservation, immediately, and of course you play to win when you deposit, and not to experience such things when you win a larger sum.
To raise the question of gambling addiction at all in such matters is an absolute mockery to the customer and should be prosecuted to the utmost, because it is precisely from these customers who regularly bet large sums that the casino earns money.
Any discussion that uses this question to discuss the matter, in relation to withheld winnings, refusal of payouts by a casino, etc., is completely illegitimate, irrelevant, superfluous and, above all, attempted misleading, in my opinion to the highest degree.
Even though in my case this type was never mentioned by a casino, but I have read about it so many times, in other cases, it is an absolutely baseless absurdity and an absolutely criminal approach for a casino to even plead with it Case by case.
So, for today, I've said enough, and I just want my story with Icecasino to be public here, and not to keep it from anyone.
I haven't deposited there since then, and suddenly I can't activate any bonuses anymore, or I think I claimed bonuses too often for their liking😏, that's another kind of funny thing about Icecasino, but wow, sorry for today I've written enough.
Hallo Leute
Ich melde mich heute doch zurück, obwohl mein Disaster mit Icecasino nunmehr 2 Monate zuruckliegt.
Aber ich bin der Meinung, wenn man schon so weit um seine Gewinne betrogen wird, muss man diese Desaster, der Nachwelt, anderen Spielern, offenbaren, zumindest das schuldet man, öffentlich zugänglich zu machen, sei es als Warnung, als vorsorgliche Mahnung an alle, oder was auch immer.
Ich fühlte mich damals nicht mehr mental in der Lage, mich weiterhin zu den Geschehnissen zu äußern, da es mich emotional völlig auseinandernahm, und ich einfach den Abstand brauchte, um gefühlsmäßig nicht mehr angreifbar zu sein, von der Sache.
Heute erzähle ich, denn die Wut ist nach wie vor da.
Und niemandem fairen, treuen Spieler, eines casinos, das sich einem 10 von 10 Punkte Rating, in öffentlich renommierten Foren rühmt, sollte so etwas widerfahren.
Es scheint aber durchgehend Standard zu sein, bei den ganzen Erfahrungswerte, die man alleine hier immer wieder nachlesen kann.
Nachdem ich fast 3 Wochen lang, kurz vorm nervlichen Kollabs, tausenden Chats und täglichem Nachharken und Hinhalten von Seiten des supports mit belanglosen standardisierten Antworten, auf meine 4500€ wartete, waren davon 1000€ auf meinem Konto angekommen, der Rest, also 3500 wurden immer wieder in aufgeteilten Beträgen auf meine Balance zurückgebucht, nachdem das Geld schon fast 3 Wochen beim, wie sie sagten, externen Zahlungsanbieter zur Auszahlung ausgegeben war.
Man sagte mir immer wieder, Entschuldigungen zu, es gäbe Schwierigkeiten beim Zahlungsanbieter, und ich solle dann eine andere Auszahlungsmethode heranziehen.
Nachdem schon 3 Wochen fast vergangen waren.
Bitte gebt zu, abgesehen von der ohnehin schon mehr als lächerlichen Vorgehensweise und ignorant nachlässigem Umgang mit der Auszahlungspolitik, dem Kunden gegenüber, es wirft einen in ein unglaublich tiefes Loch der Wut und Frustration.
Ganz abgesehen, von der Schikane der Verifizierung, die schon lange vorher abgeschlossen war, und per sofort aufgerollt wurde, sobald meinerseits eine Auszahlungsanfrage gestellt wurde.
Ich kann euch gar nicht sagen, wie viel mal ich noch einen Selfie und nochmal die Kreditkarte und einen gehaltsnachweis, auf dem wirklich alles erkennbar ist, sensible Daten, Steuernummer etc etc, nichts darf geschwärzt sein, nicht mal eine einzige transaktion, die wirklich niemandem etwas angeht😴.
So etwas unmögliches, will dir dieses casino klar machen, so etwas hatte ich vorher nie erlebt.
Zuguterletzt, komme ich auf die Endrechnung, nachdem das Geld nach 3 Wochen immer wieder zurück gebucht wurde auf meine Balance, war ich am Ende mit den Nerven, ja, sie hatten mich dann wohl da wo sie mich sehen wollten, ich habe die 3.500€ letztendlich verspielt.
Heute gebe ich es zu, da die Zeit bekanntlich Wunden heilt, die Wut habe ich bis heute nicht überwunden 😴😂,es ist der letzte Hohn, jeder erfahrene Spieler wird das nachvollziehen können.
Und ich verstehe auch heute noch nicht, wieso überhaupt von mir verlangt wurde meine Auszahlung in 400€ Anteile zu Stückeln, ich bekam nie eine aufschlussgebende Antwort auf meine Frage, und hänge auch dieser Sache diesem casino noch sehr nachtragend hinterher, es ist einfach nur missbilligend, dieser Umgang mit dem Kunden.
Man hat kein Vertrauen mehr, man wird betrogen, hingehalten und mit standardisiert Antworten überschwemmt, die einem alles sagen, nur nicht darüber informieren, was wirklich läuft.
Es ist eine Schande, man zahlt ein, fast, safe, und ohne Vorbehalt, sofort, und natürlich spielt man um zu gewinnen, wenn man einzahlt, und nicht um solche Dinge zu erleben, wenn man dann schon mal eine höhere Summe gewinnt.
Die Frage der spielsüchtig, überhaupt in solchen Belangen dann aufkommen zu lassen ist ein absuter Hohn, dem Kunden gegenüber und sollte auf s äußerste strafrechtlich verfolgt werden, denn genau an diesen Kunden, die regelmäßig hohe summen setzen, verdient das Casino überhaupt.
Jede Diskussion, die diese Frage zur Erörterung der Sache, heranzieht, in Bezug auf vorbenthaltene Gewinne, Auszahlungsverweigerung eines casinos etc, ist völlig Inlegitim, belanglos, überflüssig und in erster Linie, versuchte Irreführung, in meiner Meinung nach höchstem Maße.
Auch wenn diese Art in meinem Fall nie zur Ansprache, von Seiten eines casinos kam, ich dies aber schon so oft, nachlesen konnte, in anderen Fällen, ist es ein absolut haltlose Unding und absolut kriminelle Vorgehensweise eines Casinos, überhaupt damit zu plädieren, von Fall zu Fall.
Also, für heute, habe ich genug gesagt, und ich möchte einfach nur, daß meine Geschichte mit Icecasino hier puplic ist, und niemandem das vorenthalten.
Ich habe seitdem nicht mehr dort eingezahlt, und kann auch plötzlich keine Boni mehr aktivieren, bzw ich denke, ich hatte für deren Geschmack zu oft Boni beansprucht😏, das ist auch noch so eine Art Witzigkeit bei Icecasino, aber boahh, sorry, für heute habe ich genug geschrieben.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: