ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 26)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
97633 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1...25 26 2728
Προσθήκη ανάρτησης
Rica1971
πριν από 10 μήνες

Ναι, αλλά προσπαθώ να διαπραγματευτώ με το καζίνο, το πρώτο βήμα είναι ότι πρέπει να δώσουν μια λύση, μου υποσχέθηκαν 5 k, αυτό είναι το πρόβλημα, κατάφερα να το αποδείξω

Αυτόματη μετάφραση:
hargyon
πριν από 10 μήνες

κατάλαβα

παντως ειναι μπλοκ, γιατι δεν μπορω να ενεργοποιησω αλλα μπονους και αυτο ειπα, μου μπλεψαν τον λογαριασμο και δεν μπορω να ενεργοποιησω αλλα μπονους, ειναι μπλοκ, μου υποσχεθηκαν 5 κ θα πρεπει να πληρωσουν , γιατί στο δικαστήριο το πρόστιμο θα μπορούσε να πολλαπλασιαστεί έως και 209 φορές αυτή την αξία

Αυτόματη μετάφραση:
IceCasino
πριν από 10 μήνες

Τόσο που σταμάτησαν να μου απαντούν γιατί κατάλαβαν το μπλοκάρισμα, αλλά η υπόσχεση ήταν απόδειξη και δίνουμε 5 κ. έχω τις εκτυπώσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Δεν πρόκειται να το κάνω, απλά είπα ότι μπορώ, ICE CASINO SCAMMER ΘΕΛΩ ΤΑ 5 Κ ΜΟΥ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

According to the complaint, the only thing we need to hear from you is whether you got the money since the casino representative confirmed the transaction had been carried out.

For days ago:

"Sorry you've faced issues.

We've checked the records, and found out the following:

1) The withdrawal transaction was created at 05.12.2023 13:41:06 (UTC)

2) The transaction was confirmed at 06.12.2023 13:56:01 (UTC) - this is exactly according to T&Cs of the casino. If you do not agree - please kindly specify which of the terms was breached.

3) The withdrawal was being processed by the PSP, and at 12.12.2023 10:15:47 (UTC) was completed.


Please kindly inform if you've received the money and if the "issue" is resolved.

"

Source: https://casino.guru/icecasino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-46

Since then, you are only capable of showing your very rude behavior here. I suggest you write less and read more. If you keep pushing your propaganda further, and I'm sure you hope terribly to get your "content" viral, your access to this peaceful forum will be terminated. 


Reflect on your attitude, if you can. 

hargyon
πριν από 10 μήνες

Hello.

Wouldn't you say it sounds like a crystal clear bonus hunting? I mean, each player is allowed to create just one account. When someone tries to bypass the bonus limitation by creating another one, I'd say it is obviously an unfair approach from the player, which would most likely end up with balance loss and account closure.

Or did I take it wrong, perhaps? Let me know, please.

Radka
πριν από 10 μήνες

Απ' ό,τι καταλαβαίνω, απλώς «περιορίστηκε» στο να λάβει μπόνους στον λογαριασμό του και διαπίστωσε ότι οι φίλοι του εξακολουθούν να λαμβάνουν προσφορές, οπότε κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αυτό συνέβη αποκλειστικά σε αυτόν. Δεν φαινόταν ότι δημιούργησε άλλους λογαριασμούς για κατάχρηση των προωθήσεων, αλλά απλώς παρατήρησε ότι οι λογαριασμοί των φίλων τους εξακολουθούσαν να τους λαμβάνουν. Η μόνη διαφορά ήταν ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποίησε τη λέξη "μπλοκάρισμα", δεν μπλοκαρίστηκε επειδή φαίνεται να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό κανονικά, απλώς σταμάτησε να λαμβάνει προσφορές στον λογαριασμό του, κάτι που δυστυχώς είναι πολύ φυσιολογικό να συμβαίνει στα καζίνο.


Δεν έχω καμία σχέση μαζί του, απλά ήθελα να εξηγήσω αυτό το μπέρδεμα με τη λέξη «μπλόκα» που είχε χαχαχ.

Αυτόματη μετάφραση:
hargyon
πριν από 10 μήνες

You described it exactly right. I thought it was pretty clear from the way I tried to describe it, whether it was the casino or other players. But to no avail. It's precisely as you said and also that the main problem was with the bonuses that the player doesn't get, because the casino decided so. I have nothing more to add. 🙂

πριν από 10 μήνες

Ο εκπρόσωπος του πελάτη πρέπει να μάθει να μιλά. Οι συζητήσεις είναι λίγο σκληρές

Αυτόματη μετάφραση:
robertogabriell451
πριν από 10 μήνες

Hi, what conversation from the casino are you specifically referring to ? I just want to make sure I understand so there is no misunderstanding.  🤔

πριν από 10 μήνες

on 18.12 I requested a withdrawal of 400eur from ice casino, on 20.12 the money was withdrawn from the account, but the withdrawal is always in the process and I have not received the funds/money, I contacted the casino every day and they always assure me that everything is fine with the withdrawal and that they have arranged theirs, but that the matter is with a third party, they are just procrastinating and obviously do not care, and they don't intend to pay out the funds at all, shameful

Marjan
πριν από 10 μήνες

Hello, I'm sorry about your situation, but it is possible that the problem is with a third party. On the one hand it is good that the casino is communicating with you, but on the other hand I understand that it is not pleasant to wait for money for almost two weeks. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal situation, so if you continue to have problems, don't hesitate to let us know and we will try to help you and you can file a complaint with us.

Radka
πριν από 9 μήνες

Γεια σας παιδιά

Επέστρεψα σήμερα, παρόλο που έχουν περάσει 2 μήνες από την καταστροφή μου με το Icecasino.

Αλλά είμαι της γνώμης ότι αν σας έχουν εξαπατήσει τα κέρδη σας σε τέτοιο βαθμό, πρέπει να αποκαλύψετε αυτές τις καταστροφές στους επόμενους, σε άλλους παίκτες, τουλάχιστον αυτό είναι κάτι που οφείλετε να το κάνετε δημόσια διαθέσιμο, είτε πρόκειται για προειδοποίηση, ως προληπτική υπενθύμιση σε όλους , ή οτιδήποτε άλλο.

Εκείνη την εποχή, δεν ένιωθα πλέον διανοητικά ικανός να συνεχίσω να σχολιάζω τα γεγονότα γιατί με διέλυε εντελώς συναισθηματικά και χρειαζόμουν απλώς την απόσταση για να μην είμαι πλέον συναισθηματικά ευάλωτος στο θέμα.

Σήμερα σας το λέω γιατί ο θυμός είναι ακόμα εκεί.

Και κάτι τέτοιο δεν πρέπει να συμβαίνει σε κανέναν δίκαιο, πιστό παίκτη, σε ένα καζίνο που μπορεί να υπερηφανεύεται για βαθμολογία 10 στα 10 σε δημοσίως διάσημα φόρουμ.

Αλλά φαίνεται να είναι τυπικό καθ' όλη τη διάρκεια, δεδομένης της εμπειρίας που μπορείτε να διαβάσετε εδώ ξανά και ξανά.

Αφού περίμενα τα 4500 μου σχεδόν 3 εβδομάδες, λίγο πριν τη νευρική κατάρρευση, χιλιάδες τσατ και καθημερινά άρπα και στάσιμο από υποστήριξη με άσχετες τυποποιημένες απαντήσεις, τα 1000 ευρώ είχαν φτάσει στον λογαριασμό μου, τα υπόλοιπα, δηλαδή 3500, πάντα έφτασε πιστώθηκε πίσω στο υπόλοιπό μου σε διαιρεμένα ποσά αφού τα χρήματα είχαν ήδη εκδοθεί για πληρωμή από, όπως είπαν, εξωτερικό πάροχο πληρωμών για σχεδόν 3 εβδομάδες.

Μου είπαν επανειλημμένα ότι λυπούνται, ότι υπήρχαν δυσκολίες με τον πάροχο πληρωμών και ότι στη συνέχεια θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο πληρωμής.

Αφού είχαν περάσει σχεδόν 3 εβδομάδες.

Παραδεχτείτε, εκτός από την ήδη κάτι παραπάνω από γελοία προσέγγιση και την αμελητέα αντιμετώπιση της πολιτικής πληρωμών προς τον πελάτη, σας ρίχνει σε μια απίστευτα βαθιά τρύπα θυμού και απογοήτευσης.

Για να μην αναφέρουμε την ταλαιπωρία της επαλήθευσης, η οποία ολοκληρώθηκε πολύ νωρίτερα και κυκλοφόρησε αμέσως μόλις έκανα αίτημα ανάληψης.

Δεν μπορώ να σας πω πόσες φορές πρέπει να βγάλω μια selfie και μια άλλη πιστωτική κάρτα και ένα αποδεικτικό μισθού που να δείχνει τα πάντα, ευαίσθητα δεδομένα, ΑΦΜ κλπ κλπ, τίποτα δεν μπορεί να μαυριστεί, ούτε μια συναλλαγή που πραγματικά κάνει Δεν ανήκω σε κανέναν κάτι ανησυχεί😴.

Αυτό το καζίνο θέλει να σας καταστήσει σαφές ότι κάτι τόσο αδύνατο είναι κάτι που δεν έχω ξαναζήσει.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, φτάνω στον τελικό λογαριασμό, αφού τα χρήματα πιστώθηκαν ξανά στο υπόλοιπό μου ξανά και ξανά μετά από 3 εβδομάδες, ήμουν στο τέλος της νοημοσύνης μου. Ναι, μάλλον με είχαν εκεί που ήθελαν να με δουν, έχω τα 3.500€ τελικά παιχνιδιάρικο.

Σήμερα το παραδέχομαι, καθώς ο χρόνος επουλώνει πληγές, ακόμα δεν έχω ξεπεράσει τον θυμό μου 😴😂, είναι η απόλυτη κοροϊδία, κάθε έμπειρος παίκτης θα μπορεί να το καταλάβει.

Και ακόμη και σήμερα δεν καταλαβαίνω γιατί μου ζητήθηκε να πληρώσω σε μετοχές 400 €, δεν πήρα ποτέ ξεκάθαρη απάντηση στην ερώτησή μου και εξακολουθώ να είμαι πολύ αγανακτισμένος για αυτό το καζίνο, είναι απλώς αποδοκιμαστικό , αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης με τον πελάτη.

Δεν έχεις πια εμπιστοσύνη, είσαι εξαπατημένος, κολλημένος και πλημμυρισμένος από τυποποιημένες απαντήσεις που σου λένε τα πάντα αλλά δεν σε ενημερώνουν για το τι πραγματικά συμβαίνει.

Είναι κρίμα, καταθέτεις, σχεδόν, με ασφάλεια και χωρίς επιφύλαξη, αμέσως, και φυσικά παίζεις για να κερδίσεις όταν κάνεις κατάθεση και όχι να βιώνεις τέτοια πράγματα όταν κερδίζεις μεγαλύτερο ποσό.

Το να τίθεται το ζήτημα του εθισμού στα τυχερά παιχνίδια σε τέτοια θέματα είναι απόλυτη κοροϊδία για τον πελάτη και θα πρέπει να διωχθεί στο έπακρο, γιατί ακριβώς από αυτούς τους πελάτες που στοιχηματίζουν τακτικά μεγάλα ποσά κερδίζει χρήματα το καζίνο.

Οποιαδήποτε συζήτηση χρησιμοποιεί αυτήν την ερώτηση για να συζητήσει το θέμα, σε σχέση με παρακρατούμενα κέρδη, άρνηση πληρωμών από καζίνο κ.λπ., είναι εντελώς παράνομη, άσχετη, περιττή και, κυρίως, απόπειρα παραπλάνησης, κατά τη γνώμη μου στον υψηλότερο βαθμό.

Παρόλο που στην περίπτωσή μου αυτό το είδος δεν αναφέρθηκε ποτέ από ένα καζίνο, αλλά το έχω διαβάσει τόσες φορές, σε άλλες περιπτώσεις, είναι ένας απολύτως αβάσιμος παραλογισμός και μια απολύτως εγκληματική προσέγγιση για ένα καζίνο να το επικαλείται κατά περίπτωση. .

Λοιπόν, για σήμερα, είπα αρκετά, και θέλω απλώς η ιστορία μου με το Icecasino να είναι δημόσια εδώ και να μην την κρατήσω από κανέναν.

Δεν έχω καταθέσει εκεί από τότε, και ξαφνικά δεν μπορώ να ενεργοποιήσω μπόνους πια, ή νομίζω ότι ζήτησα μπόνους πολύ συχνά για τις προτιμήσεις τους😏, αυτό είναι ένα άλλο είδος αστείου για το Icecasino, αλλά ουάου, συγγνώμη για σήμερα. έγραψα αρκετά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
silentstorms80
πριν από 9 μήνες

Oh, I read your post and it's a pretty sad story. What I'm sorry about is that you didn't file a complaint at the time because IceCasino is quite active when it comes to complaints and I think there would have been a chance to resolve the case. Especially if it was €3,500 because that is not a small amount. You managed to withdraw 1,000 which would not have been satisfactory for me, so I understand your feelings. 

However, if something similar should happen in the future, don't hesitate to file a complaint. You won't pay anything and our team will try to do everything possible to help you. 

As far as bonuses are concerned, I think it's been mentioned by several players at the casino that they are not allowed to activate any. Nevertheless, in this case the casino can decide who they will and who they will not provide them to. This is unfortunately a common practice.

Anyway, thank you for sharing your experience, it was certainly not easy and I wish you luck. ☘️

πριν από 9 μήνες

Hello, I have more than half a year of experience with ICE CASINO, in 2023 I made several withdrawals that were successfully concluded in 2-4 working days.

Unfortunately, this year I requested the withdrawal of 800 euros divided into 3 withdrawals that are in process from 09.01.2024.

I kept asking for a deadline to resolve the withdrawals, but the answers were simple and without any effect.

Is there any way you can help me?

nisi87paul
πριν από 9 μήνες

Hi, is your situation still persisting and you can't make a withdrawal ? Did the casino also tell you why this is the case ? Didn't you get any withdrawal from the 3 mentioned ? 

In this case I would recommend to file a complaint here on this link.

If you would like to know what you can expect from this process you can check the information in this guide.

Are you in ?

πριν από 8 μήνες

Hey, Ive tried to verificate my account, but they ask of bank statement where they can see transfer via rapid. However it cant be seen. It is seen as 'Paysafe Payment Solutions Limi'. That is why I didnt get my verification done and dont get my money. I need help what should I do. They dont help me in the chat.

kakelake
πριν από 8 μήνες

Το όνομα της συναλλαγής δεν είναι στον έλεγχό σας. κάθε συναλλαγή έχει το δικό της αναγνωριστικό με το οποίο μπορεί να αναγνωριστεί.

Το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού θα είναι προεπιλεγμένο σε αυτό το αναγνωριστικό όταν ανοίγετε τα στοιχεία συναλλαγής.

Δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτό.

Τέλος πάντων, δεν καταλαβαίνω γιατί το ICE CASINO προκαλεί πάντα στους πελάτες του αυτές τις ταλαιπωρίες και δυσκολίες.

Με χτύπησαν με απόπειρα ανάληψης €4500,

Έμεινα στον αέρα για 3 εβδομάδες, σκέτη παρενόχληση, ο λογαριασμός μου είχε επαληθευτεί πολύ νωρίτερα, και ο γουρουνόχοιρος με χαιρετούσε κάθε μέρα. Δεν μπορούσαν να στείλουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου, ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, δεν υπήρχαν περισσότερες λεπτομέρειες για μένα.

Αστείο, κανένα άλλο καζίνο δεν είχε αυτά τα προβλήματα με τον λογαριασμό μου.

Μου άρεσε να παίζω εκεί λόγω των μεγάλων μπόνους και της εκτεταμένης σειράς παρόχων.

Αλλά με συνέδεσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με απάτησαν σχεδόν 4000€.

Στρατηγική, κάνε τον κόσμο να περιμένει 3 εβδομάδες για 4000€, συναλλαγές σε 400€ ανταλλακτικά, λένε αλλιώς τίποτα δεν λειτουργεί. Τι νόημα έχει όλο αυτό και αν το κάνεις αυτό δεν θα πάρεις ούτε τα λεφτά σου. Θα απορριφθεί μόνο με τυποποιημένες απαντήσεις.

Μετά από 3 εβδομάδες κλείνουν τα χρήματά σας πίσω στο υπόλοιπο, τονίζω, «σε κομμάτια», μερικές φορές 1000 €, μερικές φορές 800 €, πηγαίνουν πέρα δώθε μαζί σας μέχρι να στοιχηματίσετε ξανά τα χρήματά σας.

Ούτε αποζημίωση, ούτε συγγνώμη στον πιστό πελάτη, ούτε λέξη, τίποτα, χαίρομαι που το ξαναέκανες.

Για μένα, το καζίνο ICE δεν ήταν παρά μόνο έλκος στομάχου.

Θα πρέπει να διώκονται αυστηρά και να απαγορευθεί η επιχείρησή τους.

Συγγνώμη, γκουρού του καζίνο, κάποιος φαίνεται να είναι ερωτευμένος με τον διευθυντή εκεί ή κάτι τέτοιο, οι κριτικές σας δεν σχετίζονται πλέον, δεν είναι πλέον διαφανείς και είναι πολύ δύσκολο να κατανοηθούν.

Με όλη σου τη φήμη😏

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
kakelake
πριν από 8 μήνες

Hello there. You actually should ask the support what you could do about this situation. The best way of doing this is to send them an email. Unfortunately when it comes to rapid transfers, in some banks this can happen, and the casino should know that and be prepared to find a solution. Especially if this is the only reason they won't let you pass the verification. So, please, talk to the support about it, and if you see, that there is no way out, let us know and our complaint team will try to help you.

silentstorms80
πριν από 8 μήνες

Hello and thank you for your post. In my opinion, the information you have provided to the other user, were really useful, and hopefully will help. 👌

I am sorry you have to go thru this kind of situation and I can understand your feelings about this casino. Have you ever tried to file a complaint when it comes to this issues with a casino? Unfortunately without the complaints we, here in Casino Guru, are not able to include this situations to our review of a casino. Not even if the players write a review of a casino describing their experiences, which actually can help some other players, we do not include those to the safety index of a casino. So if you are interested, you can read about how do we handle the process of reviewing in this article 👈, and do not hesitate to ask any questions, if you need some more information.

Romi
πριν από 8 μήνες

Σε ευχαριστώ πολύ Romi, σε ευχαριστώ που εξήγησες τους απαραίτητους τρόπους. Αλλά αυτές οι συζητήσεις είναι πολύ απογοητευτικές και χρονοβόρες για μένα αυτή τη στιγμή, νιώθεις όλο και περισσότερο ότι οι χειριστές έλατου βασίζονται ακριβώς σε αυτές τις πτυχές της καθημερινής ανθρώπινης ζωής και παίζουν με τους ανθρώπους που αφήνουν τα ακριβά τους χρήματα εκεί. Είναι ακριβώς έτσι. Απλώς λέω στον εαυτό μου ότι κάποια στιγμή θα έχω χρόνο για όλα αυτά, μέχρι τότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να σταματήσω να πληρώνω. Ευχαριστώ Romi

Αυτόματη μετάφραση:
1...25 26 2728
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα