Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση

 από nadineanders81
|
136.644 προβολές 585 απαντήσεις |
|
1 2...30
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το IceCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Χθες κατέθεσα 2 x 60 ευρώ και δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα αυτό το ποσό

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81

Hello, have you asked the casino what seems to be the problem?

What deposit method did you use?

Ναι, έγραψα και απευθείας στην υπηρεσία και δεν έχω λάβει απάντηση μέχρι σήμερα. Πλήρωσα και με άμεση μεταφορά

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81

Hello, so you have some answers now? Has the problem been solved?

Όχι, δυστυχώς όχι, γιατί δεν μπορώ να λάβω απάντηση ούτε από τη ζωντανή συνομιλία ούτε από την εξυπηρέτηση πελατών

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81

Oh, I understood you received some information yesterday. Well, maybe you can try the payment provider support in the meantime. Can you see both transactions listed in your bank account, please?

Sometimes there is a problem with authentification and the transaction is canceled instantly (it happened to me a few times, so I ended up in my bank in the end)

Λοιπόν, έγινε κράτηση πίσω γιατί δεν κοίταξα, τα χρήματα έχουν φύγει

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81

Ok, so there should be no problem with both transactions on your side. I just tried their live chat, seems inactive too 🙁.

nadineanders81

I got some sort of answer:

file

Would you mind trying their live chat again, please?

Ναι, θα δοκιμάσω ξανά τη ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:

Έγραψα στο live chat αλλά δεν πήρα απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81

That's so strange, please, try it a bit later. I hope you get this resolved, because it seems the chat works sometimes.

Έγραψα στο live chat αλλά δεν πήρα απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, any luck with the live chat or with deposits, please?

όχι

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81

Our team is working on your complaint at the moment, if there is a way, they will find it. I'm eager to see what went wrong in your case.

Ναι, είμαι περίεργος κι εγώ, έχω γράψει τόσες φορές τώρα και ο υπάλληλος είχε δει τα χρήματα να μπαίνουν αλλά δεν τα είχε πιστώσει

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81

That makes me even more curious. On the other now we know that your deposits have truly arrived.

Ναι, ήθελα επίσης να ψάξω για την αποθηκευμένη συνομιλία όπου μου έγραψε αυτό, αλλά δεν μπορώ να το βρω αυτήν τη στιγμή, αλλά θα συνεχίσω να ψάχνω όταν τελειώσω με το LZK μου

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81

It would be a great piece of evidence if you manage to find it.

1 2...30
Μετάβαση στη σελίδααπό 30 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα