Φόρουμ Καζίνο IceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες nadineanders81
|
9436 προβολές 190 απαντήσεις |
1 2 3 ... 9 10
Προσθήκη ανάρτησης
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το IceCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Χθες κατέθεσα 2 x 60 ευρώ και δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα αυτό το ποσό

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81 πριν από 10 μήνες

Hello, have you asked the casino what seems to be the problem?

What deposit method did you use?

πριν από 10 μήνες

Ναι, έγραψα και απευθείας στην υπηρεσία και δεν έχω λάβει απάντηση μέχρι σήμερα. Πλήρωσα και με άμεση μεταφορά

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81 πριν από 10 μήνες

Hello, so you have some answers now? Has the problem been solved?

πριν από 10 μήνες

Όχι, δυστυχώς όχι, γιατί δεν μπορώ να λάβω απάντηση ούτε από τη ζωντανή συνομιλία ούτε από την εξυπηρέτηση πελατών

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81 πριν από 10 μήνες

Oh, I understood you received some information yesterday. Well, maybe you can try the payment provider support in the meantime. Can you see both transactions listed in your bank account, please?

Sometimes there is a problem with authentification and the transaction is canceled instantly (it happened to me a few times, so I ended up in my bank in the end)

πριν από 10 μήνες

Λοιπόν, έγινε κράτηση πίσω γιατί δεν κοίταξα, τα χρήματα έχουν φύγει

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81 πριν από 10 μήνες

Ok, so there should be no problem with both transactions on your side. I just tried their live chat, seems inactive too 🙁.

nadineanders81 πριν από 10 μήνες

I got some sort of answer:

file

Would you mind trying their live chat again, please?

πριν από 10 μήνες

Ναι, θα δοκιμάσω ξανά τη ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Έγραψα στο live chat αλλά δεν πήρα απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81 πριν από 10 μήνες

That's so strange, please, try it a bit later. I hope you get this resolved, because it seems the chat works sometimes.

Έγραψα στο live chat αλλά δεν πήρα απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello, any luck with the live chat or with deposits, please?

πριν από 10 μήνες

όχι

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81 πριν από 10 μήνες

Our team is working on your complaint at the moment, if there is a way, they will find it. I'm eager to see what went wrong in your case.

πριν από 10 μήνες

Ναι, είμαι περίεργος κι εγώ, έχω γράψει τόσες φορές τώρα και ο υπάλληλος είχε δει τα χρήματα να μπαίνουν αλλά δεν τα είχε πιστώσει

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81 πριν από 10 μήνες

That makes me even more curious. On the other now we know that your deposits have truly arrived.

πριν από 10 μήνες

Ναι, ήθελα επίσης να ψάξω για την αποθηκευμένη συνομιλία όπου μου έγραψε αυτό, αλλά δεν μπορώ να το βρω αυτήν τη στιγμή, αλλά θα συνεχίσω να ψάχνω όταν τελειώσω με το LZK μου

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81 πριν από 10 μήνες

It would be a great piece of evidence if you manage to find it.

1 2 3 ... 9 10

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
flash_Amazon_christmas_competition_alt
Ψηφίστε τον καλύτερο χριστουγεννιάτικο κουλοχέρη για μια ευκαιρία να κερδίσετε ένα κουπόνι 100 δολαρίων στην Amazon.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε ως συνδρομητές στο ενημερωτικό δελτίο μας για τα πιο πρόσφατα μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες, και άλλα νέα.