πριν από 2 έτη
Θα το ψάξω αργότερα και θα το στείλω αμέσως
I'll look for it later and then send it immediately
Ich werde nachher mal suchen und sende es dann sofort
1
1
- Social Media & Community Specialist
Θα το ψάξω αργότερα και θα το στείλω αμέσως
I'll look for it later and then send it immediately
Ich werde nachher mal suchen und sende es dann sofort
Δεδομένου ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν ξανά, τα οποία δεν έφτασαν ποτέ και δεν έγιναν κράτηση πίσω
Since the money was transferred again, which never arrived and was not booked back
Da auch noch mal die Überweisung von dem Geld was nie ankam und auch nicht zurück gebucht wurde
Ελέγξτε το παράπονό σας, είναι η σειρά σας τώρα και στείλτε όλες τις πληροφορίες στην ομάδα.
Ευχαριστώ, ελπίζω να λυθεί σύντομα.
Please check your complaint, it's your turn now, and send all the information to the team.
Thank you, hope it will be solved soon.
Δεν βοηθά πραγματικά αν το στείλετε στο chat παραπάνω. Πρέπει να το ανεβάσετε στο παράπονό σας, ώστε ο αντιπρόσωπος που είναι υπεύθυνος για την αντιμετώπιση της καταγγελίας σας να μπορεί να το ρίξει μια ματιά.
It doesn't really help if you send it to the chat above. You need to upload it into your complaint so the agent who's responsible for dealing with your complaint can take a look at it.
Δεν μας δώσατε καν 24 ώρες για να εξετάσουμε την υπόθεσή σας και πιθανώς να επικοινωνήσουμε με το καζίνο για περισσότερες λεπτομέρειες και μετά υποβάλατε άλλη καταγγελία για το ίδιο. Παρακαλώ, δώστε λίγο χρόνο στην ομάδα να το εξετάσει και είμαι σίγουρος ότι θα λάβετε την απάντηση. Λαμβάνουμε περίπου 700 παράπονα το μήνα, δηλαδή περισσότερα από 20 την ημέρα, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων, οπότε χρειάζεται χρόνος για να τα περάσουμε.
You didn't even give us 24h to go through your case and possibly contact the casino regarding more details and then you submitted another complaint about the same. Please, give the team some time to go through it and I'm sure you'll receive the response. We receive around 700 complaints per month, that's more than 20 a day including weekends so it takes time to go through it.
Εντάξει, σκέφτηκα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τη συνομιλία εδώ, συγγνώμη. Την τελευταία φορά όλα πήγαν τόσο γρήγορα, αλλά ευχαριστώ για την απάντηση LG Nadine
Ok, I just thought something was wrong with the chat here, sorry. Last time everything went so quickly, but thanks for the reply LG Nadine
Ok ich dachte nur es stimmt was mit dem Chat hier nicht sorry.Beim letzten mal ging alles so schnell aber danke fürs Antworten LG Nadine
Γεια σας,
απλά ήθελα να επισημάνω ότι τα παράπονα ούτε αυτό το φόρουμ και τα δύο δεν εξυπηρετούνται από καμία ζωντανή συνομιλία - απλά δεν έχουμε καμία δυνατότητα για κάτι τέτοιο 🙂.
Τέλος πάντων, βλέπω ότι το πρόβλημά σου λύθηκε από το καζίνο. Πραγματικά υπέροχα νέα.
Σου εύχομαι καλή μέρα!
Hello,
just wanted to point out that complaints nor this forum both are not served by any live chat - we simply have no capacity for that 🙂.
Anyway, I can see that your problem was solved by the casino. Great news indeed.
Wish you a good day!
Έκανα την πρώτη μου μεγαλύτερη νίκη με 100 ευρώ πραγματικά χρήματα (χωρίς μπόνους) και κέρδισα 5.000 ευρώ. Αφού ο έλεγχος KYC ήταν επιτυχής, το αίτημα ανάληψης μου απορρίφθηκε στη συνέχεια δύο φορές. Το καζίνο δεν μπόρεσε να μου δώσει έναν πραγματικό λόγο μέχρι σήμερα. Εν τω μεταξύ, η ζωντανή συνομιλία δεν είναι σχεδόν πλέον διαθέσιμη για μένα ή μερικές φορές αναγκάζομαι να περιμένω 60 λεπτά και το όλο θέμα τερματίζεται αυτόματα. Αν διάβασα επίσης τα σχόλια εδώ, τότε αυτό το καζίνο δεν είναι ούτε σοβαρό ούτε ένα καζίνο όπου πρέπει να παίξετε. Αυτό που συμβαίνει εδώ είναι εξαπάτηση και αυτοί οι ..... εξαπατούν όλους τους παίκτες του καζίνο. Θα υποβάλω ποινική μήνυση εναντίον αυτού του καζίνο reudige για εγκληματικές δραστηριότητες και θα προσφέρω διαδικτυακά καζίνο στη γερμανική αγορά που απαγορεύεται χωρίς γερμανική άδεια! Θα διαλύσω αυτό το καζίνο και θα φροντίσω ανθρώπους σαν κι αυτό να πάνε κατευθείαν στη φυλακή!
I made my first biggest win with 100 euros real money (without bonus) and won 5,000 euros. After the KYC check was successful, my withdrawal request was subsequently rejected twice. The casino has not been able to give me a real reason to this day. In the meantime, the live chat is almost no longer available for me or I'm sometimes made to wait 60 minutes and the whole thing is then ended automatically. If I also read through the comments here, then this casino is neither serious nor a casino where you should play. What is going on here is cheating and these w..... are cheating all casino players. I will file a criminal complaint against this reudige casino for criminal activities and offer online casinos on the German market which is prohibited without a German license! I will tear this casino apart and make sure people like this go straight to jail!
Ich habe mit 100 Euro Echtgeld (ohne Bonus) den ersten größten Gewinn erzielt und 5.000 Euro gewonnen gehabt. Nachdem die KYC Prüfung erfolgreich war, wurde jetzt im Nachhinein 2x mein Auszahlungsantrag abgelehnt. Eine wirkliche Begründung konnte mir das Casino bis heute nicht geben. Inzwischen ist der Live-Chat für mich fast nicht mehr verfügbar oder man lässt mich teilweise 60 Minuten warten und das ganze wird automatisch dann beendet. Wenn ich mir hier auch die Kommentare durchlese, dann ist dieses Casino weder seriös noch ein Casino bei dem man spielen sollte. Das was hier abgeht ist Betrug und diese W..... betrügen alle Casino-Spieler. Ich werde gegen dieses reudige Casino Strafanzeige stellen wegen kriminellen Machenschaften und Online-Casino anbieten auf dem deutschen Markt was verboten ist ohne dt. Lizenz! Ich werde dieses Casino auseinander nehmen und dafür sorgen, dass solche Menschen direkt in den Knast kommen!
Γεια σας,
Καταλαβαίνω ότι πιστεύεις ότι υπάρχει πιθανότητα να δώσεις μάθημα σε μια τέτοια εταιρεία, ειλικρινά, δεν είναι τόσο εύκολο. Από όσο καταλαβαίνω, έχετε ήδη επικοινωνήσει με την αρχή αδειοδότησης του Κουρασάο για να επιλύσετε το παράπονό σας, έχω δίκιο;
Επιπλέον, μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας ακόμα και εδώ στην ιστοσελίδα μας. Άλλοι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο παράπονό σας και να μάθουν πώς λειτουργεί αυτό το καζίνο:
https://casino.guru/complaints/create
Μη διστάσετε να μοιραστείτε την πρόοδό σας με την αρχή, παρακαλώ.
Hello,
I understand that you think there is a chance how to teach such a company a lesson, frankly, it's not so easy. As far s I understand, you have already contacted Curacao licensing authority to resolve your complaint, am I correct?
Furthermore, you can submit your complaint even here on our website. Other players will get a chance to browse your complaint and learn how this casino operates:
https://casino.guru/complaints/create
Feel free to share your progress with the authority, please.
Καλό απόγευμα. Μην πιστεύετε το Ice Casino. Ήδη έστειλα τα έγγραφά μου όλα σωστά, έκανα κατάθεση, κατάφερα να βγάλω κέρδος από αυτό και έκανα ανάληψη, ωστόσο περιμένω πάνω από δύο εβδομάδες και τίποτα. Απλώς δεν λένε τίποτα. Όταν ανοίγω μια συνομιλία με έναν χειριστή συνομιλίας, λένε πάντα τις ίδιες λέξεις, που πρέπει να είναι αυτόματα. Μην πέφτετε σε αυτήν την ΑΠΑΤΗ!
Good afternoon. Don't believe Ice Casino. I already sent my documents all correct, I made a deposit, I managed to make a profit from it and I made a withdrawal, however I have been waiting for more than two weeks and nothing. They just don't say anything. When I open a conversation with a chat operator they always say the same words, that must be automatic. Don't fall for this FRAUD!
Boa tarde. Não se acreditem no Ice Casino. Já enviei os meus documentos todos corretos, fiz um depósito, consegui tirar profit disso e efetuei um levantamento no entanto já estou há mais de duas semanas aguardar e nada. Não dizem simplesmente nada. Quando abro conversa com um operador de chat dizem sempre as mesmas palavras, aquilo deve ser automático. Não caiam nessa FRAUDE!
Γεια σου Triish1,
Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει την καταγγελία. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε με την εκκρεμή ανάληψη σας.
Hello Triish1,
I can see that you've already submitted the complaint. Hopefully, we could be able to help you with your pending withdrawal.
η ζωντανή συνομιλία δεν υποστηρίζει τίποτα, απλά επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα κάθε φορά, και οι μέθοδοι ανάληψης με κάρτα και τραπεζικό έμβασμα δεν λειτουργούν, τώρα έχω κάνει ανάληψη μέσω skrill ελπίζω να λειτουργήσει αν όχι επειδή με είχαν ήδη απατήσει.
the live chat does not support anything, it just repeats the same thing every time, and the withdrawal methods by card and bank transfer do not work, now I have made a withdrawal by skrill hopefully it works if not because I was already scammed.
el chat en vivo no apoya nada solo repite lo mismo cada vez, y los metodos de retiro por tarjeta y transferencia bancaria no sirven, ahora he realizado un retiro por skrill ojala funcione si no pues ya fui estafado.
Ειλικρινά, ο σωρός των παραπόνων που υποβλήθηκαν αυξάνεται σιγά σιγά, κυρίως λόγω της καθυστέρησης ανάληψης της καθυστέρησης KYC.
Τα καλά νέα είναι ότι όλα (εκτός από αυτά που βρίσκουμε αδικαιολόγητα) έκλεισαν ως λυμένα.
Μπορώ να δω τελευταία ότι πολλά καζίνο ζητούν από τους παίκτες τους να επιλέξουν οποιαδήποτε άλλη μέθοδο πληρωμής εκτός από την κάρτα και τις τραπεζικές μεταφορές, ο Ice είναι ο επόμενος στη σειρά υποθέτω. 🙁
Frankly, the pile of submitted complaints is slowly getting higher mostly due to the withdrawal delay of KYC delay.
The good news is that all (except those we find unjustified) were closed as solved.
I can see lately that lots of casinos ask their players to opt for any other payment method than the card and bank transfers, Ice is next in line I suppose. 🙁
Ειλικρινά, ο σωρός των παραπόνων που υποβλήθηκαν αυξάνεται σιγά σιγά, κυρίως λόγω της καθυστέρησης ανάληψης της καθυστέρησης KYC.
Τα καλά νέα είναι ότι όλα (εκτός από αυτά που βρίσκουμε αδικαιολόγητα) έκλεισαν ως λυμένα.
Μπορώ να δω τελευταία ότι πολλά καζίνο ζητούν από τους παίκτες τους να επιλέξουν οποιαδήποτε άλλη μέθοδο πληρωμής εκτός από την κάρτα και τις τραπεζικές μεταφορές, ο Ice είναι ο επόμενος στη σειρά υποθέτω. 🙁
Frankly, the pile of submitted complaints is slowly getting higher mostly due to the withdrawal delay of KYC delay.
The good news is that all (except those we find unjustified) were closed as solved.
I can see lately that lots of casinos ask their players to opt for any other payment method than the card and bank transfers, Ice is next in line I suppose. 🙁
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εσείς από το Casino Guru βάζετε το "IceCasino" στη μαύρη λίστα σας και προειδοποιείτε όλους τους παίκτες για αυτό το καζίνο!
Αν τώρα κοιτάξετε τις πολλές αρνητικές κριτικές, τότε ακόμα και εσείς πρέπει σιγά σιγά να συνειδητοποιήσετε ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ - εκτός κι αν πληρώνεστε σωστά από αυτές 😉
Επειδή αυτό το καζίνο δεν αποδίδει κέρδη!!!
I can't understand why you from Casino Guru put the "IceCasino" on your blacklist and warn all players about this casino!
If you now look at the many negative reviews, then even you must slowly realize that something is not right here - unless you are paid properly by them 😉
Because this casino does not pay out winnings!!!
Ich kann nicht nachvollziehen, dass ihr von Casino Guru das "IceCasino" auf eure Blacklist nehmt und alle Spieler vor diesem Casino warnt!
Wenn man sich mittlerweile die vielen negativen Bewertungen anschaut, dann müsst selbst ihr langsam merken, dass hier was nicht mit rechten Dingen zu geht - es seiden, ihr werden ordentlich von denen bezahlt 😉
Denn dieses Casino zahlt keine Gewinne aus!!!
Γεια σου Mike1986,
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλοι οι παίκτες μπορούν να περιηγηθούν σε ανοιχτά και κλειστά παράπονα, για να μάθουν πώς το καζίνο αντιμετωπίζει προβλήματα.
Εάν το κάνατε, θα μάθετε ότι αυτό το καζίνο έλυσε κάθε καταγγελία που υποβλήθηκε. Το καζίνο πληρώνει - με καθυστέρηση:
Ελέγξτε μόνοι σας εδώ:
https://casino.guru/complaints
Ειλικρινά, σύμφωνα με την καταγγελία σας, παραβιάσατε τους κανόνες:
"Λάβαμε τα στοιχεία που υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς του καζίνο. Όλες οι εγγραφές ήταν πάντα από τις ίδιες συσκευές, από την ημέρα εγγραφής μέχρι την ημέρα που χάθηκαν τα κέρδη."
Hello Mike1986,
this is the reason why all players can browse opened and closed complaints, to learn how the casino deals with problems.
If you did, you will find out that this casino solved every submitted complaint. The casino pays - with delay:
Check for yourself here:
https://casino.guru/complaints
Frankly, according to your complaint, you breached the rules:
"We have received the evidence supporting the casino's claims. All sign-ups have always been from the same devices, from the day of registration to the day when the winnings were lost."
Μάλλον δεν το πιστεύετε μόνοι σας. Αυτό που συμβαίνει εδώ είναι εξαπάτηση και το προωθούν.
Και ακόμα κι αν κάποιος πάρει τα λεφτά του, μετά από μήνες αναμονής. Αυτό είναι εγκληματικό!!!!
You probably don't believe that yourself. What's going on here is cheating and they're promoting it.
And even if someone gets their money, then after months of waiting. This is criminal !!!!
Das glauben Sie doch wohl selber nicht. Das was hier abgeht ist Betrug und sie fördern das ganze noch.
Und selbst wenn jemand sein Geld bekommt, dann nach monatelangem warten. Das ist kriminelle !!!!
Πιστεύω στον εαυτό μου 🙂. Όλοι πρέπει.
Καταλαβαίνω ότι δεν είστε ευχαριστημένοι με τον τρόπο που εξελίχθηκε το παράπονό σας. Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να αποδείξουμε τυχόν παρατυπίες που σχετίζονται με τον λογαριασμό σας. Συγγνώμη.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης όπως πρότεινε η Kristina, ας δούμε αν αυτή η αρχή μπορεί να σας εξυπηρετήσει καλύτερα.
I do believe in myself 🙂. Everybody should.
I understand that you're not happy with how your complaint developed. Sadly, we were not able to prove any irregularities associated with your account. I'm sorry.
Feel free to contact the licensing authority as Kristina suggested, let's see if this authority can serve you better.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.