Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
113.633 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1 2...28
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το IceCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Χθες κατέθεσα 2 x 60 ευρώ και δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα αυτό το ποσό

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81
πριν από 2 έτη

Hello, have you asked the casino what seems to be the problem?

What deposit method did you use?

πριν από 2 έτη

Ναι, έγραψα και απευθείας στην υπηρεσία και δεν έχω λάβει απάντηση μέχρι σήμερα. Πλήρωσα και με άμεση μεταφορά

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81
πριν από 2 έτη

Hello, so you have some answers now? Has the problem been solved?

πριν από 2 έτη

Όχι, δυστυχώς όχι, γιατί δεν μπορώ να λάβω απάντηση ούτε από τη ζωντανή συνομιλία ούτε από την εξυπηρέτηση πελατών

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81
πριν από 2 έτη

Oh, I understood you received some information yesterday. Well, maybe you can try the payment provider support in the meantime. Can you see both transactions listed in your bank account, please?

Sometimes there is a problem with authentification and the transaction is canceled instantly (it happened to me a few times, so I ended up in my bank in the end)

πριν από 2 έτη

Λοιπόν, έγινε κράτηση πίσω γιατί δεν κοίταξα, τα χρήματα έχουν φύγει

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81
πριν από 2 έτη

Ok, so there should be no problem with both transactions on your side. I just tried their live chat, seems inactive too 🙁.

nadineanders81
πριν από 2 έτη

I got some sort of answer:

file

Would you mind trying their live chat again, please?

πριν από 2 έτη

Ναι, θα δοκιμάσω ξανά τη ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έγραψα στο live chat αλλά δεν πήρα απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81
πριν από 2 έτη

That's so strange, please, try it a bit later. I hope you get this resolved, because it seems the chat works sometimes.

πριν από 2 έτη

Έγραψα στο live chat αλλά δεν πήρα απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, any luck with the live chat or with deposits, please?

πριν από 2 έτη

όχι

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81
πριν από 2 έτη

Our team is working on your complaint at the moment, if there is a way, they will find it. I'm eager to see what went wrong in your case.

πριν από 2 έτη

Ναι, είμαι περίεργος κι εγώ, έχω γράψει τόσες φορές τώρα και ο υπάλληλος είχε δει τα χρήματα να μπαίνουν αλλά δεν τα είχε πιστώσει

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81
πριν από 2 έτη

That makes me even more curious. On the other now we know that your deposits have truly arrived.

πριν από 2 έτη

Ναι, ήθελα επίσης να ψάξω για την αποθηκευμένη συνομιλία όπου μου έγραψε αυτό, αλλά δεν μπορώ να το βρω αυτήν τη στιγμή, αλλά θα συνεχίσω να ψάχνω όταν τελειώσω με το LZK μου

Αυτόματη μετάφραση:
nadineanders81
πριν από 2 έτη

It would be a great piece of evidence if you manage to find it.

1 2...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα