ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
97638 προβολές 554 απαντήσεις |
|
12 3 4...28
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας, μπορώ ακόμα να κάνω ανάληψη των χρημάτων χωρίς να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
ugitrdz
πριν από 2 έτη

Hello,

you should ask the casino. I believe that to receive your winnings you must undergo account verification from time to time.

Just to make sure, we are not he IceCasino. 🙂

πριν από 2 έτη

Dear all,

It’s been a full seven days since your confirmation that my money was successfully withdrawn to the account (ICE casino). I still don't see the payment in my account.

Best regards,

Miro.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
mlakos88
πριν από 2 έτη

Hello mlakos88/Miro.

We are not IceCasino represenatives. I am sorry that even your withdrawal is delayed, however.

You should try to ask the casino.

Honestly, it's Friday, so I would wait a few more working days. Imagine that even our Complaint Team informs that we allow casinos 14 full days to proceed with payments.

Share what you learned, please.



πριν από 2 έτη

Hello, i got few big wins, trying to withdraw 7800 eur from more than week, it needs 3 days for kyc , after that, 4 days later, there is no accepted withdraw. I made one withdraw request for 7800 eur, they make it on parts of 1000 eur, and there is nothing. Did somebody got his withdraw successfully??

BBonchev972
πριν από 2 έτη

Hello,

if you check this thread you'll see that lots of players reported delayed payments. 🙁.

There are currently 10 submitted complaints, mostly about delayed payments or delayed verification. Up today all submitted complaints were resolved. You can check it out here.

It takes some time but generally speaking this casino pays out the winnings.

May I know whether your KYC verification is successfully done, please?


πριν από 2 έτη

https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1


Το ICECasino αρνείται να μου δώσει το αναγνωριστικό παρακολούθησης των bitcoin που υποτίθεται ότι στάλθηκαν στο πορτοφόλι μου πριν από 2 ημέρες.



Γιατί; Όποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
k0di84
πριν από 2 έτη

Hello,

I moved your post to the ICECasino's general thread to help you check what other players are experiencing.

Seems like lots of withdrawals are delayed 🙁.

But all complaints have been solved so far:

file

https://casino.guru/complaints/resolved

They refuse to give you the tracking ID or are you being ignored, please? Kindly share some screenshots or email, if you can.


πριν από 2 έτη

Έκανα το αίτημα ανάληψης στις 16/08/22 και τώρα εκπλήσσομαι που ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο ή αναφορά και δεν έγινε ανάληψη ή επιστροφή χρημάτων, προφανώς από τόσα σχόλια μπορεί να είναι απάτη. Πού μπορώ να τα αναφέρω ή κάτι τέτοιο; :ΡΕ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έκανα το αίτημα ανάληψης στις 16/08/22 και τώρα εκπλήσσομαι που ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο ή αναφορά και δεν έγινε ανάληψη ή επιστροφή χρημάτων, προφανώς από τόσα σχόλια μπορεί να είναι απάτη. Πού μπορώ να τα αναφέρω ή κάτι τέτοιο; :ΡΕ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

file

πριν από 2 έτη

Έκανα το αίτημα ανάληψης στις 16/08/22 και τώρα εκπλήσσομαι που ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο ή αναφορά και δεν έγινε ανάληψη ή επιστροφή χρημάτων, προφανώς από τόσα σχόλια μπορεί να είναι απάτη. Πού μπορώ να τα αναφέρω ή κάτι τέτοιο; :ΡΕ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

it may be that your account is blocked due to some verification process or additional security check. May I know whether your account verification has been successfully completed?

Have you received any confirmation about passing the verification, please?

You can submit a complaint - kindly note, that we allow casinos 14 full days to complete the verification and process the withdrawal.

Radka
πριν από 2 έτη

Αν έκανα την επαλήθευση kyc και μερικά ακόμη πορτοφόλια για τα οποία ζήτησα την απόσυρση, αν μου το επιβεβαίωσε η ίδια υποστήριξη.


Αυτόματη μετάφραση:
maesan96
πριν από 2 έτη

Ok, so your account is verified, have you received some sort of confirmation, please?

Anyway, I already mentioned that we allow casinos 14 days, if the problem is not sorted out by the casino within 14 days, kindly submit the complaint, please.

I sent you the link already.

mlakos88
πριν από 2 έτη

In this casino withdrawal of money can take about a month

This is very uncomfortable and not cool

πριν από 2 έτη

Καλό απόγευμα. Έχω ένα μεγάλο αίτημα, ξέρω πώς να κάνω επαλήθευση και να κάνω ανάληψη χρημάτων από το Ice Casino, επειδή μιλάω αγγλικά εκεί, ποιος μπορεί να βοηθήσει, θα είμαι πολύ ευγνώμων

Αυτόματη μετάφραση:
Lilya
πριν από 2 έτη

Hello,

to me it seems that you need help passing the verification, is it correct?

Have you already got the list of documents you need to provide to the casino, please? Try to provide everything accordingly.

If you have any concrete questions, just ask here or try to ask the casino.


πριν από 2 έτη

Hi Radka. I made more than 20 thousand euros of deposits.

I have 46,600 euros to withdraw. I initially had 6000 and they were always canceling, I have a verified account since October 13th they were canceling my withdrawals. I made a complaint yesterday, I threw the account value and deposited another 9000 euros. now I have requested 30000 thousand euros. So far they haven't cancelled.

the claim must be updated to a value of 46,600 euros.

I risked playing neate casino strong by the guru's review, which for me is my reference.

I like Guru very much, prestige. international. if evaluation is perfect then it must be ok. I think

Valter_Mendonca
πριν από 2 έτη

Hello,

I can see you set up another account for Casino Guru 🙂

I checked your complaint with the ICE Casino but the latest print screen is in Portuguese so I don't know what this is about.

Do you think you can write down what the PrintScreen says, please? It would help a lot, I'm honestly not sure what is the matter with your latest withdrawals.

Έγινε επεξεργασία από Magda πριν από 2 έτη
Αιτία: CG link edit
πριν από 2 έτη

Το αίτημα απόσυρσής σας έγινε δεκτό για επεξεργασία.

Γεια σου Radka και αυτό είναι που γράφεται

Έλαβα ένα email με όλες τις παραγγελίες που έκανα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Βλέπω τη βαθμολογία να γίνεται όλο και πιο ψηλά. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά παράπονα για μη καταβολή κεφαλαίων. Πως να καταλάβω?

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα