Χαίρετε,
θα πρέπει να ρωτήσετε το καζίνο. Πιστεύω ότι για να λάβετε τα κέρδη σας πρέπει να υποβάλλεστε σε επαλήθευση λογαριασμού από καιρό σε καιρό.
Απλά για να βεβαιωθούμε, δεν είμαστε αυτός το IceCasino. 🙂
Hello,
you should ask the casino. I believe that to receive your winnings you must undergo account verification from time to time.
Just to make sure, we are not he IceCasino. 🙂
Αγαπητοί,
Έχουν περάσει επτά ολόκληρες ημέρες από την επιβεβαίωσή σας ότι τα χρήματά μου αποσύρθηκαν επιτυχώς στον λογαριασμό (Καζίνο ICE). Εξακολουθώ να μην βλέπω την πληρωμή στον λογαριασμό μου.
Τις καλύτερες ευχές,
Miro.
Dear all,
It’s been a full seven days since your confirmation that my money was successfully withdrawn to the account (ICE casino). I still don't see the payment in my account.
Best regards,
Miro.
Γεια σου mlakos88/Miro.
Δεν είμαστε εκπρόσωποι του IceCasino. Λυπάμαι όμως που καθυστερεί ακόμη και η απόσυρσή σας.
Θα πρέπει να προσπαθήσετε να ρωτήσετε το καζίνο.
Ειλικρινά, είναι Παρασκευή, οπότε θα περίμενα μερικές εργάσιμες μέρες ακόμα. Φανταστείτε ότι ακόμη και η Ομάδα Παραπόνων μας ενημερώνει ότι επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στις πληρωμές.
Μοιραστείτε όσα μάθατε, παρακαλώ.
Hello mlakos88/Miro.
We are not IceCasino represenatives. I am sorry that even your withdrawal is delayed, however.
You should try to ask the casino.
Honestly, it's Friday, so I would wait a few more working days. Imagine that even our Complaint Team informs that we allow casinos 14 full days to proceed with payments.
Share what you learned, please.
Γεια σας, πήρα μερικές μεγάλες νίκες, προσπαθώντας να κάνω ανάληψη 7800 ευρώ για περισσότερο από εβδομάδα, χρειάζονται 3 ημέρες για το kyc, μετά από αυτό, 4 ημέρες αργότερα, δεν υπάρχει αποδεκτή ανάληψη. Έκανα ένα αίτημα ανάληψης για 7800 ευρώ, το κάνουν σε μέρη των 1000 ευρώ, και δεν υπάρχει τίποτα. Πήρε κάποιος την απόσυρσή του με επιτυχία;;
Hello, i got few big wins, trying to withdraw 7800 eur from more than week, it needs 3 days for kyc , after that, 4 days later, there is no accepted withdraw. I made one withdraw request for 7800 eur, they make it on parts of 1000 eur, and there is nothing. Did somebody got his withdraw successfully??
Χαίρετε,
Εάν ελέγξετε αυτό το νήμα, θα δείτε ότι πολλοί παίκτες ανέφεραν καθυστερημένες πληρωμές. 🙁.
Αυτήν τη στιγμή έχουν υποβληθεί 10 παράπονα, κυρίως για καθυστερημένες πληρωμές ή καθυστερημένη επαλήθευση. Μέχρι σήμερα επιλύθηκαν όλες οι καταγγελίες που υποβλήθηκαν. Μπορείτε να το ελέγξετε εδώ .
Χρειάζεται λίγος χρόνος, αλλά γενικά αυτό το καζίνο πληρώνει τα κέρδη.
Μπορώ να γνωρίζω εάν η επαλήθευση KYC ολοκληρώθηκε με επιτυχία, παρακαλώ;
Hello,
if you check this thread you'll see that lots of players reported delayed payments. 🙁.
There are currently 10 submitted complaints, mostly about delayed payments or delayed verification. Up today all submitted complaints were resolved. You can check it out here.
It takes some time but generally speaking this casino pays out the winnings.
May I know whether your KYC verification is successfully done, please?
https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1
Το ICECasino αρνείται να μου δώσει το αναγνωριστικό παρακολούθησης των bitcoin που υποτίθεται ότι στάλθηκαν στο πορτοφόλι μου πριν από 2 ημέρες.
Γιατί; Όποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα
https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1
ICECasino refuses to give me the tracking ID of the bitcoins that were supposedly sent to my wallet 2 days ago.
Why? Anyone had a similar problem
https://casinoguru-de.com/icecasino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler-verzogert-1
ICECasino verweigert mir die Tracking ID der angeblich vor 2 Tagen versendeten Bitcoins an mein Wallet.
Warum? Jemand ähnliches Problem gehabt
Χαίρετε,
Μετακίνησα την ανάρτησή σας στο γενικό νήμα του ICECasino για να σας βοηθήσω να ελέγξετε τι αντιμετωπίζουν οι άλλοι παίκτες.
Φαίνεται ότι πολλές αναλήψεις καθυστερούν 🙁.
Αλλά όλα τα παράπονα έχουν επιλυθεί μέχρι στιγμής:
https://casino.guru/complaints/resolved
Αρνούνται να σας δώσουν το αναγνωριστικό παρακολούθησης ή σας αγνοούν, παρακαλώ; Παρακαλούμε μοιραστείτε μερικά στιγμιότυπα οθόνης ή email, αν μπορείτε.
Hello,
I moved your post to the ICECasino's general thread to help you check what other players are experiencing.
Seems like lots of withdrawals are delayed 🙁.
But all complaints have been solved so far:
https://casino.guru/complaints/resolved
They refuse to give you the tracking ID or are you being ignored, please? Kindly share some screenshots or email, if you can.
Έκανα το αίτημα ανάληψης στις 16/08/22 και τώρα εκπλήσσομαι που ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο ή αναφορά και δεν έγινε ανάληψη ή επιστροφή χρημάτων, προφανώς από τόσα σχόλια μπορεί να είναι απάτη. Πού μπορώ να τα αναφέρω ή κάτι τέτοιο; :ΡΕ
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Έκανα το αίτημα ανάληψης στις 16/08/22 και τώρα εκπλήσσομαι που ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο ή αναφορά και δεν έγινε ανάληψη ή επιστροφή χρημάτων, προφανώς από τόσα σχόλια μπορεί να είναι απάτη. Πού μπορώ να τα αναφέρω ή κάτι τέτοιο; :ΡΕ
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Έκανα το αίτημα ανάληψης στις 16/08/22 και τώρα εκπλήσσομαι που ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο ή αναφορά και δεν έγινε ανάληψη ή επιστροφή χρημάτων, προφανώς από τόσα σχόλια μπορεί να είναι απάτη. Πού μπορώ να τα αναφέρω ή κάτι τέτοιο; :ΡΕ
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Χαίρετε,
ενδέχεται ο λογαριασμός σας να έχει αποκλειστεί λόγω κάποιας διαδικασίας επαλήθευσης ή πρόσθετου ελέγχου ασφαλείας. Μπορώ να γνωρίζω εάν η επαλήθευση του λογαριασμού σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία;
Έχετε λάβει κάποια επιβεβαίωση σχετικά με τη διεξαγωγή της επαλήθευσης, παρακαλώ;
Μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο - σημειώστε ότι επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρώσουν την επαλήθευση και να επεξεργαστούν την ανάληψη.
Hello,
it may be that your account is blocked due to some verification process or additional security check. May I know whether your account verification has been successfully completed?
Have you received any confirmation about passing the verification, please?
You can submit a complaint - kindly note, that we allow casinos 14 full days to complete the verification and process the withdrawal.
Αν έκανα την επαλήθευση kyc και μερικά ακόμη πορτοφόλια για τα οποία ζήτησα την απόσυρση, αν μου το επιβεβαίωσε η ίδια υποστήριξη.
If I did the kyc verification and a couple more wallets that are the ones for which I requested the withdrawal, if the same support confirmed it for me.
Si hice la verificacion kyc y de un par de billeteras mas que son por las que solicite el retiro, si el mismo soporte me lo confirmo.
Εντάξει, άρα ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί, έχετε λάβει κάποιο είδος επιβεβαίωσης, παρακαλώ;
Τέλος πάντων, ανέφερα ήδη ότι επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ημέρες, εάν το πρόβλημα δεν επιλυθεί από το καζίνο εντός 14 ημερών, παρακαλούμε να υποβάλετε την καταγγελία.
Σου έστειλα ήδη το link.
Ok, so your account is verified, have you received some sort of confirmation, please?
Anyway, I already mentioned that we allow casinos 14 days, if the problem is not sorted out by the casino within 14 days, kindly submit the complaint, please.
I sent you the link already.
Σε αυτό το καζίνο η ανάληψη χρημάτων μπορεί να διαρκέσει περίπου ένα μήνα
Αυτό είναι πολύ άβολο και όχι δροσερό
In this casino withdrawal of money can take about a month
This is very uncomfortable and not cool
Καλό απόγευμα. Έχω ένα μεγάλο αίτημα, ξέρω πώς να κάνω επαλήθευση και να κάνω ανάληψη χρημάτων από το Ice Casino, επειδή μιλάω αγγλικά εκεί, ποιος μπορεί να βοηθήσει, θα είμαι πολύ ευγνώμων
Good afternoon. I have a big request, I know how to go through verification and withdraw money from Ice Casino, because I speak English there, who can help, I will be very grateful
Доброго дня.Маю велике прохання,ее знаю як пройти верифікацію і вивести гроші з Ice Casino,тому,що мова в мене там англійська ,хто може помогти,буду дуже вдячна
Χαίρετε,
Μου φαίνεται ότι χρειάζεστε βοήθεια για να περάσετε την επαλήθευση, είναι σωστό;
Έχετε ήδη τη λίστα με τα έγγραφα που πρέπει να προσκομίσετε στο καζίνο, παρακαλώ; Προσπαθήστε να παρέχετε τα πάντα ανάλογα.
Εάν έχετε συγκεκριμένες ερωτήσεις, απλώς ρωτήστε εδώ ή προσπαθήστε να ρωτήσετε το καζίνο.
Hello,
to me it seems that you need help passing the verification, is it correct?
Have you already got the list of documents you need to provide to the casino, please? Try to provide everything accordingly.
If you have any concrete questions, just ask here or try to ask the casino.
Γεια σου Radka. Έκανα πάνω από 20 χιλιάδες ευρώ καταθέσεις.
Έχω 46.600 ευρώ για ανάληψη. Είχα αρχικά 6000 και πάντα ακυρώνονταν, έχω επαληθευμένο λογαριασμό από τις 13 Οκτωβρίου ακυρώνανε τις αναλήψεις μου. Έκανα καταγγελία χθες, έριξα την αξία του λογαριασμού και κατέθεσα άλλα 9000 ευρώ. τώρα έχω ζητήσει 30000 χιλιάδες ευρώ. Μέχρι στιγμής δεν έχουν ακυρώσει.
η αξίωση πρέπει να ενημερωθεί σε αξία 46.600 ευρώ.
Διακινδύνευσα να παίξω προσεγμένο καζίνο ισχυρός από την κριτική του γκουρού, που για μένα είναι η αναφορά μου.
Μου αρέσει πολύ ο Γκουρού, κύρος. Διεθνές. αν η αξιολόγηση είναι τέλεια τότε πρέπει να είναι εντάξει. Νομίζω
Hi Radka. I made more than 20 thousand euros of deposits.
I have 46,600 euros to withdraw. I initially had 6000 and they were always canceling, I have a verified account since October 13th they were canceling my withdrawals. I made a complaint yesterday, I threw the account value and deposited another 9000 euros. now I have requested 30000 thousand euros. So far they haven't cancelled.
the claim must be updated to a value of 46,600 euros.
I risked playing neate casino strong by the guru's review, which for me is my reference.
I like Guru very much, prestige. international. if evaluation is perfect then it must be ok. I think
Χαίρετε,
Μπορώ να δω ότι δημιουργήσατε έναν άλλο λογαριασμό για το Casino Guru 🙂
Έλεγξα το παράπονό σας με το ICE Casino , αλλά η πιο πρόσφατη οθόνη εκτύπωσης είναι στα πορτογαλικά, οπότε δεν ξέρω περί τίνος πρόκειται.
Πιστεύετε ότι μπορείτε να γράψετε τι λέει το PrintScreen, παρακαλώ; Θα βοηθούσε πολύ, ειλικρινά δεν είμαι σίγουρος τι συμβαίνει με τις τελευταίες αναλήψεις σας.
Hello,
I can see you set up another account for Casino Guru 🙂
I checked your complaint with the ICE Casino but the latest print screen is in Portuguese so I don't know what this is about.
Do you think you can write down what the PrintScreen says, please? It would help a lot, I'm honestly not sure what is the matter with your latest withdrawals.
Το αίτημα απόσυρσής σας έγινε δεκτό για επεξεργασία.
Γεια σου Radka και αυτό είναι που γράφεται
Έλαβα ένα email με όλες τις παραγγελίες που έκανα.
Your withdrawal request has been accepted for processing.
Hello Radka and this is what is written
I received an email of all the orders I made.
Your withdrawal request has been accepted for processing.
Ola Radka e isso que está escrito
recebi um e-mail de todos os pedidos que fiz .
Βλέπω τη βαθμολογία να γίνεται όλο και πιο ψηλά. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά παράπονα για μη καταβολή κεφαλαίων. Πως να καταλάβω?
I watch the rating get higher and higher. Despite the fact that there are many complaints about non-payment of funds. How to understand?
Я смотрю рейтинг всё выше и выше. Несмотря на то что много жалоб о не выплате средств. Как понять?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.