ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 21)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
86836 προβολές 550 απαντήσεις |
|
1...20 21 22...29
Προσθήκη ανάρτησης
Drogbaba60
πριν από 1 έτος

Provide the feedback then 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Hi

Drogbaba60
πριν από 1 έτος

Hello. Do you have anything to say about Ice Casino, perhaps? 🙂

πριν από 1 έτος

Η πλατφόρμα αφήνει πολλά περιζήτητα στην έκδοση για κινητά ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΛΕΤΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΔΙεκδικώντας. ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ΣΕ "ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΡΟΧΟ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ. ΠΕΡΑΣΑΝ 5 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Αυτόματη μετάφραση:
arisolia
πριν από 1 έτος

Hi, so as I see it, you didn't exactly get into the most pleasant situation. I'd like to ask you, though, about this sentence: "AND WHEN YOU WITHDRAW FUNDS THEY DON'T DO IT IN TIME AND YOU HAVE TO LIVE CLAIMING." What does it mean that the casino doesn't do it on time ? Does it have any indication of how quickly it pays out winnings ? Have you tried asking chat or support what the specific problem was ? Has your account been fully verified ? Sometimes it may take a bit longer to withdraw due to payment provider and third parties. 

We give the casino 14 days to resolve such a situation and if it persists after that time, I would then recommend filing a complaint and our team will try to see what is going on. 

Hopefully by then the casino will be able to resolve your situation. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Κάθε μέρα ζητάω να πιστωθούν τα κονδύλια και πάντα δίνουν αποτρεπτικές απαντήσεις

file


Αυτόματη μετάφραση:
arisolia
πριν από 1 έτος

I understand that this situation can be frustrating, as the casino keeps saying that you have to wait another few days. However, I don't think it's completely terrible yet and since I mentioned that we are giving the casino 14 days, I would recommend to wait for some more time. 

From what I understand, chat mentioned that the withdrawal is currently being processed by a third party provider and they also recommend being patient. 

So that means we will have to wait for the time being, as the casino has nothing to do in this case either. 

Do you think that would be possible ?  

πριν από 1 έτος

Από 09/08/2023 υπήρξε ανάληψη μέσω pix στην επεξεργασία. Σήμερα, 15/09/2023, παρατήρησα στην πλατφόρμα ότι απορρίφθηκε χωρίς καμία αιτιολόγηση. Ο συνοδός ενημέρωσε ότι θα το διαβιβάσει στον αρμόδιο τομέα, αλλά τόνισε ότι δεν υπάρχει καθορισμένη προθεσμία ανταπόκρισης.

Δεν έχω δει καμία άλλη πλατφόρμα να καθυστερεί τόσο πολύ για την επεξεργασία της απόσυρσης.


Αυτόματη μετάφραση:
beetler
πριν από 1 έτος

Hey. Hmm, that's pretty strange, but it's also better than when they give you a deadline that the casino doesn't meet in the end. 

As far as the withdrawal process is concerned, we give casinos 14 days to resolve such a request. If it takes longer than that, let us know so we can try to help you. 

However, it is not okay with me that the casino rejects a withdrawal and gives no reason. Anyway, in that position we will have to wait and see if the casino responds, and if not then I would recommend filing a complaint after the above mentioned time span. 

Would it be possible to let us know if you hear anything new ?

πριν από 12 μήνες

Από 09/08/2023 έχω ανάληψη μέσω pix στην επεξεργασία. Στις 15/09/2023 παρατήρησα στην πλατφόρμα ότι απορρίφθηκε χωρίς καμία αιτιολόγηση. Ο συνοδός ενημέρωσε ότι θα το διαβιβάσει στον αρμόδιο τομέα, αλλά τόνισε ότι δεν υπάρχει καθορισμένη προθεσμία ανταπόκρισης. Μου συνέστησε να επαναλάβω το αίτημα ανάληψης, κάτι που έκανα αμέσως.

Στις 16/09/2023 επικοινώνησα ξανά μαζί τους για να μάθω τον λόγο ακύρωσης της συναλλαγής, μου απάντησαν ότι: "Υπήρξε τεχνική βλάβη στο σύστημα"

Μέχρι σήμερα, η ανάληψη δεν έχει διεκπεραιωθεί. Όταν επικοινώνησε ξανά με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, στις 23/09/2023, απάντησαν:

"Το αίτημά σας απόσυρσης βρίσκεται ακόμη υπό επεξεργασία. Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επίδραση στον χρόνο επεξεργασίας σε αυτήν την κατάσταση, επειδή βρίσκεται ήδη υπό επεξεργασία από τον εξωτερικό προμηθευτή. Θα πρέπει να το λάβετε σύντομα."

Λάβετε υπόψη ότι η διαδικασία επαλήθευσης έχει ήδη ολοκληρωθεί.

Θα ήταν συνετό για το Casino Guru να επανεξετάσει την αξιολόγησή του για το IceCasino, λαμβάνοντας υπόψη ότι το πρόβλημα που παρουσιάζεται με αυτή τη βραδύτητα είναι σοβαρό, κατά την άποψή μου.


Αυτόματη μετάφραση:
beetler
πριν από 12 μήνες

Hello.

I fear that we just can't do that. Believe it or not, if you have created the complaint, we would allowed the casino 14 full days to verify the account and process the payout. Furthermore, if the casino states:

"Your withdrawal request is still being processed. Unfortunately, we have no influence on the processing time in this situation because it is already being processed by the external supplier. You should receive it soon."

I see that as a quite suitable explanation, though I understand you are not very fond of that. It remains to be said that we do not count the withdrawal speed in the safety index calculation because it is probably quite a different sort of experience based on the payment option chosen and the country of each player.

Read more right here: https://pt.casino.guru/as-nossas-avaliacoes-de-casinos


I understand how you must feel; if you feel like you need help, submit a complaint, and our specialists will look into that and most likely ask the casino representative for further statements: https://casino.guru/complaints/create

Based on my experience, this casino does not need to prolong the transactions; they also care about complaints. Thus, I would be patient.

For now, I thank you for sharing your concern with the community. Keep us posted!


πριν από 11 μήνες

Είμαι επαληθευμένος παίκτης.

Έχω μόνο έναν λογαριασμό.

ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΜΠΟΝΟΥΣ.

Είμαι δικηγόρος και εγγυώμαι επίσης ότι δεν έχω παραβεί κανέναν κανόνα του καζίνο.

Αυτό το καζίνο είναι απάτη

Η βαθμολογία αυτού του καζίνο θα πρέπει να υποβαθμιστεί στο 3. Είναι όπως λένε οι παρακάτω συνάδελφοι, καταθέσεις που εξαφανίζονται, κέρδη που δεν πιστώνονται στην τράπεζα, αναλήψεις είναι αδύνατο να γίνουν ακόμα και αν είστε επαληθευμένοι. Οι πρώτες 3 ή τέσσερις χαμηλές αναλήψεις θα είναι επιτυχείς, οι υπόλοιπες απορρίπτονται κάθε 2,4 ή 5 ημέρες. Η υποστήριξη σάς βοηθά 2 ή 3 φορές και στη συνέχεια αποκλείει την πρόσβαση στον συνοδό.

Δεν είναι δίκαιο να διατηρούν βαθμολογία 10 γιατί μετά από μήνες, άβολες καταγγελίες και τρόπο λειτουργίας στην αληθινή εγκληματική συμπεριφορά, επιλύοντας δήθεν τις καταγγελίες μετά από ΜΗΝΕΣ, διατηρούν τη φήμη τους ως ασφαλείς. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ, ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΞΕΤΕ. Δεν θα σας επιτρέψει να αποσύρετε τα κέρδη σας.

Προτρέπω όλους να τα αναφέρουν, δεν πιστεύω ότι αυτό το καζίνο έχει άδεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Chenanda
πριν από 11 μήνες

Hello,

I can assure you that the casino is licensed. If you are convinced the casino has made some mistake, I urge you to submit a complaint: https://casino.guru/complaints/create

It's free - full details are listed in this guide.

What do you think? Is it worth a try?

πριν από 11 μήνες

Λοιπόν, σήμερα θα ήθελα να απευθυνθώ σε όλους τους χαααα;;;; Εξπρές καταστάσεις στο Icecasino.

Έχω εγγραφεί γύρω στις 23 Φεβρουαρίου. Το καζίνο διαφημίζει καθημερινά μπόνους που δεν μπορείτε να βρείτε πουθενά αλλού. Και νομίζω ότι ακριβώς γι' αυτό μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων και μια τέτοια μάζα ανθρώπων συνεχίζουν να επιστρέφουν εκεί παρά την αιώνια απογοήτευση.

Όταν διάβασα τις κριτικές εδώ για το ICE στην αρχή, όταν ήταν ακόμα δυνατό, ένιωσα ένα ρίγος, για όνομα του Θεού.

Προφανώς, κανένα άτομο με λογική σκέψη δεν μπορεί να αποφύγει την ιδέα ότι όλα μπορούν να πάνε καλά με αυτήν την ιστορία αξιολόγησης.

Σε αυτό το σημείο είχα την πρώτη μου ανάληψη και άρχισα να πανικοβάλλομαι αφού μελέτησα τον γκουρού του καζίνο.

Ποιος δεν το είχε αυτό;

Χιλιάδες παράπονα, πάντα το ίδιο δίλημμα. Τα ίδια προβλήματα.

Δεν χρειάζεται να τα αναφέρω ξανά, απλά περιμένεις τα λεφτά σου καθώς ο καλύτερός σου φίλος ξέρει ότι πληρώνεις απλώς την κηδεία σου, μοιάζει με πόλεμο. Ψάχνεις για λίγες πατάτες σε απελπισία😂

Επιτρέψτε μου να φτάσω στο θέμα, μέχρι τώρα είχα πληρωμές στο μικρομεσαίο 4ψήφιο εύρος τρεις φορές. Όλα αυτά, όσον αφορά τον χρόνο που αφιερώσατε και τον χρόνο αναμονής και το να ζητάτε τα ίδια έγγραφα ξανά και ξανά, κ.λπ., σας έκαναν τελικά να σκεφτείτε.

Τρομερός. Κάποια στιγμή έφτασαν όλοι🥴 Ναι, πληρώνουν. Όλα, και θέλει χρόνο, αν έχεις τα νεύρα, όλα είναι καλά, μόνο αυτό χρειάζεσαι, χρόνο και νεύρα.

Κάποια στιγμή λοιπόν!!

Αυτή τη στιγμή έκανα αίτηση για 4500 € στις 9. Πρώτα όλα απορρίφθηκαν, και πάλι KYC παρόλο που είχε επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, αδύναμα νέα αιτήματα για selfies λόγω ενός τόσο μικρού ποσού για ένα καζίνο αυτού του μεγέθους. 😑👁️👁️

Σήμερα είναι Παρασκευή 13. Λοιπόν, θα περιμένω. Το ποσό χωρίστηκε σε 400€ και σε τμηματικές συναλλαγές 200€.

Χθες ξαφνικά επεξεργάζονταν 3, δηλαδή 1000€ από 4500€ και σήμερα ξαφνικά άλλα 800€. Το υπόλοιπο περίπου το ήμισυ του συνολικού ποσού παραμένει άθικτο στο υπόλοιπο.

Ούτε μια ματιά στον τραπεζικό λογαριασμό ακόμα.

Οπότε, σίγουρα θα σας κρατάω ενήμερους.

Εφόσον δεν έχω πεθάνει μέχρι να έχω τους λογαριασμούς στα χέρια μου, συγγνώμη για το χυδαίο σχόλιό μου.

Θα το βγάλω από το μυαλό μου, θα πληρώσουμε όλοι.

Θα έρθω με ενημέρωση, σίγουρη😘😘😘

Ενημέρωση: Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου


Στις 10 Οκτωβρίου έκανα αίτηση για πληρωμή 4500 €.


Ακύρωσα και έχασα 300€.


Την περασμένη εβδομάδα ήταν 1x400, 2 μέρες μετά ξανά 400€ και μετά το Σαββατοκύριακο αυτή την εβδομάδα έλαβα 200€, σύνολο 1000€ που έλαβα.


Έχουν περάσει 10 μέρες από την αίτηση!!


Είχα μια τεράστια φανφάρα και ατελείωτους διαλόγους με το chat.


Είστε πάντα σίγουροι ότι πρέπει να περιμένετε και δεν θα σας εξαπατήσουν.


Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου και σήμερα το πρωί, παρόλο που η επεξεργασία υποτίθεται ότι είναι ήδη στον εξωτερικό πάροχο, απλώς ακύρωσαν 800€ (2 TRANSACTION ID s) και τα έβαλαν ξανά στο υπόλοιπο για να παίξουν με 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' βρωμάει θυμωμένος. Λένε συνέχεια, μην ανησυχείτε, με αυτό το ποσό το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες, τότε τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα ξανά με 5 ημέρες αναμονής από κάποιον εξωτερικό πάροχο.


Το δέχτηκα κι εγώ και περίμενα!!!


Η Mastercard μου ήταν μια χαρά, πήγαινε πάντα σε αυτήν την κάρτα.


Τώρα λένε πάλι τεχνικά προβλήματα, και δεν φταίμε εμείς.




10 μέρες πέρασαν σήμερα.


Λείπουν ακόμη 2000€.


Τα 800€ που απλά, τα ονομάζω στρατηγικά, μου πίστωσαν πίσω στο υπόλοιπό μου σήμερα, χωρίς κανένα εύλογο και νόμιμο λόγο, είναι διαθέσιμα προς πληρωμή εδώ και 8 εργάσιμες ημέρες και απλά τα πιστώνουν πίσω.




Με αυτό το δράμα έχασα εντελώς την εμπιστοσύνη μου στην πολιτική πληρωμών αυτού του καζίνο.


Γιατί το κάνετε αυτό στους πιστούς πελάτες σας;


Παίρνω ακόμα 2000€.


Σήμερα είναι 8 εργάσιμες!!!


Απλώς δημοσιεύετε χρήματα πίσω στο υπόλοιπο που είναι στην πληρωμή για 8 εργάσιμες ημέρες😡😡😡


Μετά περιμένεις βοήθεια στο chat, βοήθεια φαίνεται να υπάρχει, ένας υπάλληλος φαίνεται να προσπαθεί σκληρά.


Μετά από αναμονή για 25 λεπτά, περιμένετε, θα ελέγξω. Λέει πραγματικά ότι λυπάται που μπήκα σε μια τέτοια κατάσταση και ότι η πληρωμή μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει περισσότερο από το μέγιστο που ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις. 😡😡😡😱 Ω ναι 😂😂😂😂


Αγόρι, δεν είμαι εδώ λίγο πριν από εκατό, όχι, εντελώς διαφορετικούς αριθμούς. ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ




Θέλω όλοι εδώ να ξέρουν πόσο περίπλοκη είναι η διαδικασία εδώ😰




Απλά θέλω να έχω επιτέλους τα 2000€ μου.


Είναι τόσο απογοητευτικό.




Θα κάνω αναφορά τη Δευτέρα!!!




Κάθε λεπτομέρεια, υπόσχομαι, ICECASINO


Ήθελα να διαφημιστώ για εσάς, χάρηκα πολύ για τη μικρή μου νίκη😰

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
silentstorms80
πριν από 11 μήνες

Ενημέρωση: Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου


Στις 10 Οκτωβρίου έκανα αίτηση για πληρωμή 4500 €.


Ακύρωσα και έχασα 300€.


Την περασμένη εβδομάδα ήταν 1x400, 2 μέρες μετά ξανά 400€ και μετά το Σαββατοκύριακο αυτή την εβδομάδα έλαβα 200€, σύνολο 1000€ που έλαβα.


Έχουν περάσει 10 μέρες από την αίτηση!!


Είχα μια τεράστια φανφάρα και ατελείωτους διαλόγους με το chat.


Είστε πάντα σίγουροι ότι πρέπει να περιμένετε και δεν θα σας εξαπατήσουν.


Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου και σήμερα το πρωί, παρόλο που η επεξεργασία υποτίθεται ότι είναι ήδη στον εξωτερικό πάροχο, απλώς ακύρωσαν 800€ (2 TRANSACTION ID s) και τα έβαλαν ξανά στο υπόλοιπο για να παίξουν με 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' βρωμάει θυμωμένος. Λένε συνέχεια, μην ανησυχείτε, με αυτό το ποσό το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες, τότε τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα ξανά με 5 ημέρες αναμονής από κάποιον εξωτερικό πάροχο.


Το δέχτηκα κι εγώ και περίμενα!!!


Η Mastercard μου ήταν μια χαρά, πήγαινε πάντα σε αυτήν την κάρτα.


Τώρα λένε πάλι τεχνικά προβλήματα, και δεν φταίμε εμείς.




10 μέρες πέρασαν σήμερα.


Λείπουν ακόμη 2000€.


Τα 800€ που απλά, τα ονομάζω στρατηγικά, μου πιστώθηκαν στο υπόλοιπό μου σήμερα, χωρίς κανένα εύλογο και νόμιμο λόγο, είναι διαθέσιμα προς πληρωμή εδώ και 8 εργάσιμες ημέρες και απλά τα πιστώνουν πίσω.




Με αυτό το δράμα έχασα εντελώς την εμπιστοσύνη μου στην πολιτική πληρωμών αυτού του καζίνο.


Γιατί το κάνετε αυτό στους πιστούς πελάτες σας;


Παίρνω ακόμα 2000€.


Σήμερα είναι 8 εργάσιμες!!!


Απλώς δημοσιεύετε χρήματα πίσω στο υπόλοιπο που είναι στην πληρωμή για 8 εργάσιμες ημέρες😡😡😡


Μετά περιμένεις βοήθεια στο chat, βοήθεια φαίνεται να υπάρχει, ένας υπάλληλος φαίνεται να προσπαθεί σκληρά.


Μετά από αναμονή για 25 λεπτά, περιμένετε, θα ελέγξω. Λέει πραγματικά ότι λυπάται που μπήκα σε μια τέτοια κατάσταση και ότι η πληρωμή μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει περισσότερο από το μέγιστο που ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις. 😡😡😡😱 Ω ναι 😂😂😂😂


Αγόρι, δεν είμαι εδώ λίγο πριν από εκατό, όχι, εντελώς διαφορετικούς αριθμούς. ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ




Θέλω όλοι εδώ να ξέρουν πόσο περίπλοκη είναι η διαδικασία εδώ😰




Απλά θέλω να έχω επιτέλους τα 2000€ μου.


Είναι τόσο απογοητευτικό.




Θα κάνω αναφορά τη Δευτέρα!!!




Κάθε λεπτομέρεια, υπόσχομαι, ICECASINO


Ήθελα να διαφημιστώ για εσάς, χάρηκα πολύ για τη μικρή μου νίκη😰

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I started a complaint about icecasino with Veronica but I don't know how to send an answer to her question.

starkcatherineamy
πριν από 11 μήνες

It seems you already replied to her right? You just have to write within the complaint and she will see it and reply when she has the chance to

πριν από 11 μήνες

Thanks. Yes I figured it out but thank you for replying

πριν από 11 μήνες

I started a complaint about icecasino with Veronica but I don't know how to send an answer to her question.

πριν από 11 μήνες

Hi, according to the complaint I noticed that you have a problem with withdrawing money. You already have a verified account, but the issue seems to be that the casino keeps asking for banking information from you. Is that right ? Your case has been dragging on for a month, which I think is not a pleasant situation. 

However, does it mean that you need to provide the casino with some more documents ? Or what exactly is the problem that is preventing you from getting your money ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found thisfile

1...20 21 22...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη