ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 21)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
101971 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1...20 21 22...28
πριν από 1 έτος

I started a complaint about icecasino with Veronica but I don't know how to send an answer to her question.

starkcatherineamy
πριν από 1 έτος

It seems you already replied to her right? You just have to write within the complaint and she will see it and reply when she has the chance to

πριν από 1 έτος

Thanks. Yes I figured it out but thank you for replying

πριν από 1 έτος

I started a complaint about icecasino with Veronica but I don't know how to send an answer to her question.

πριν από 1 έτος

Hi, according to the complaint I noticed that you have a problem with withdrawing money. You already have a verified account, but the issue seems to be that the casino keeps asking for banking information from you. Is that right ? Your case has been dragging on for a month, which I think is not a pleasant situation. 

However, does it mean that you need to provide the casino with some more documents ? Or what exactly is the problem that is preventing you from getting your money ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found thisfile

πριν από 1 έτος

Ενημέρωση: Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου


Στις 10 Οκτωβρίου έκανα αίτηση για πληρωμή 4500 €.


Ακύρωσα και έχασα 300€.


Την περασμένη εβδομάδα ήταν 1x400, 2 μέρες μετά ξανά 400€ και μετά το Σαββατοκύριακο αυτή την εβδομάδα έλαβα 200€, σύνολο 1000€ που έλαβα.


Έχουν περάσει 10 μέρες από την αίτηση!!


Είχα μια τεράστια φανφάρα και ατελείωτους διαλόγους με το chat.


Είστε πάντα σίγουροι ότι πρέπει να περιμένετε και δεν θα σας εξαπατήσουν.


Σήμερα είναι 20 Οκτωβρίου και σήμερα το πρωί, παρόλο που η επεξεργασία υποτίθεται ότι είναι ήδη στον εξωτερικό πάροχο, απλώς ακύρωσαν 800€ (2 TRANSACTION ID s) και τα έβαλαν ξανά στο υπόλοιπο για να παίξουν με 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' βρωμάει θυμωμένος. Λένε συνέχεια, μην ανησυχείτε, με αυτό το ποσό το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες, τότε τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα ξανά με 5 ημέρες αναμονής από κάποιον εξωτερικό πάροχο.


Το δέχτηκα κι εγώ και περίμενα!!!


Η Mastercard μου ήταν μια χαρά, πήγαινε πάντα σε αυτήν την κάρτα.


Τώρα λένε πάλι τεχνικά προβλήματα, και δεν φταίμε εμείς.




10 μέρες πέρασαν σήμερα.


Λείπουν ακόμη 2000€.


Τα 800€ που απλά, τα ονομάζω στρατηγικά, μου πιστώθηκαν στο υπόλοιπό μου σήμερα, χωρίς κανένα εύλογο και νόμιμο λόγο, είναι διαθέσιμα προς πληρωμή εδώ και 8 εργάσιμες ημέρες και απλά τα πιστώνουν πίσω.




Με αυτό το δράμα έχασα εντελώς την εμπιστοσύνη μου στην πολιτική πληρωμών αυτού του καζίνο.


Γιατί το κάνετε αυτό στους πιστούς πελάτες σας;


Παίρνω ακόμα 2000€.


Σήμερα είναι 8 εργάσιμες!!!


Απλώς δημοσιεύετε χρήματα πίσω στο υπόλοιπο που είναι στην πληρωμή για 8 εργάσιμες ημέρες😡😡😡


Μετά περιμένεις βοήθεια στο chat, βοήθεια φαίνεται να υπάρχει, ένας υπάλληλος φαίνεται να προσπαθεί σκληρά.


Μετά από αναμονή για 25 λεπτά, περιμένετε, θα ελέγξω. Λέει πραγματικά ότι λυπάται που μπήκα σε μια τέτοια κατάσταση και ότι η πληρωμή μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει περισσότερο από το μέγιστο που ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις. 😡😡😡😱 Ω ναι 😂😂😂😂


Αγόρι, δεν είμαι εδώ λίγο πριν από εκατό, όχι, εντελώς διαφορετικούς αριθμούς. ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ




Θέλω όλοι εδώ να ξέρουν πόσο περίπλοκη είναι η διαδικασία εδώ😰




Απλά θέλω να έχω επιτέλους τα 2000€ μου.


Είναι τόσο απογοητευτικό.




Θα κάνω αναφορά τη Δευτέρα!!!




Κάθε λεπτομέρεια, υπόσχομαι, ICECASINO


Ήθελα να διαφημιστώ για εσάς, χάρηκα πολύ για τη μικρή μου νίκη😰

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so I think the filing of a complaint is just around the corner.

Here is the link: https://casino.guru/complaints/all

I think you're going through a pretty difficult situation and I understand you're frustrated. The best thing to do would be to write a new post for each update, so that it doesn't get lost among the old replies. 

Anyway, I hope this will be resolved as soon as possible and you will get your money, but I also think that a complaint will probably be necessary. Let us know if you do and if you hear anything new. 

πριν από 1 έτος

My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found thisfile

πριν από 1 έτος

Excellent so the verification was successful. Could you let us know how the situation around the withdrawal is going and if you succeeded or if there are any problems ? I think it could be useful for other players as well.

I will wait and hope for good news. 🙂

πριν από 1 έτος

γύρισα

Σήμερα Δευτέρα 23 Οκτωβρίου!!

Στις 10 Οκτωβρίου 2023 ζήτησα να πληρωθούν 4500 €. Αυτές αναλύθηκαν πλήρως σε συναλλαγές 400 €, 200 € και 100 € από το καζίνο στον υποτιθέμενο εξωτερικό πάροχο πληρωμών. Θα πρέπει να τονιστεί ότι ζήτησα την πληρωμή στη Mastercard μου κανονικά.

Ανέχομαι τις ονομαστικές αξίες σε μικρές συναλλαγές χωρίς καμία εύλογη εξήγηση.

Μετά από μια εβδομάδα αναμονής, έλαβα συνολικά 1000 € που πληρώθηκαν.

Μετά από αυτό δεν ήρθε τίποτα. Είχα πολλές συνομιλίες λόγω υποτιθέμενων τεχνικών δυσκολιών και θα έπρεπε να περιμένω, ο μέγιστος χρόνος αναμονής δεν είχε τελειώσει ακόμα.

Την περασμένη Παρασκευή, στις 20 Οκτωβρίου, επισκέφτηκα τον χρόνο αναμονής. Περιμένω την πληρωμή από τις 10 Οκτωβρίου.

Με διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν εντάξει και ότι εναπόκειτο μόνο στον εξωτερικό πάροχο πληρωμών. 😡

Εκείνη την ημέρα, λιγότερο από μία ώρα αργότερα, ξαφνικά μου απορρίφθηκαν τα 800 € από τα 4.500 € που είχα ζητήσει για πληρωμή στο ιστορικό πληρωμών και πιστώθηκαν αναιδώς στο υπόλοιπο του καζίνο μου, έτοιμο να παίξω😡😡😡.

Επίσης αυτή η άμεση ερώτηση για το ΓΙΑΤΙ το κάνετε αυτό;

Και πάλι η συνοπτική απάντηση, εδώ μπορούμε να δούμε μόνο τεχνικές δυσκολίες, δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες.!!!

Σήμερα είναι 23 Οκτωβρίου, ημέρα Δευτέρα

Σήμερα το πρωί επικοινώνησα ξανά με το chat και ρώτησα ξανά για το πού βρίσκεται η πληρωμή που ζήτησα εδώ και πολύ καιρό.

Η άμεση απάντηση ήταν πάλι, σαν bot, λυπούμαστε που μπήκατε σε τέτοια κατάσταση, μην ανησυχείτε, θα πάρετε τα λεφτά σας. Είναι απλώς ο εξωτερικός πάροχος πληρωμών. Έχουμε παραγγείλει την πληρωμή σας εκεί. Παρακαλώ περιμένετε 😂😡😡

Αποφεύγουν εντελώς την ευθύνη τους, είναι απίστευτο με αυτή τη βαθμολογία.

Την περασμένη εβδομάδα μια υπάλληλος συνομιλίας μου πρότεινε ότι αν υπήρχαν προβλήματα, θα μπορούσε να μου δώσει μια απόδειξη για τα κέρδη μου😂😂😡😡😡 είναι πόνος στο γάιδα, συγγνώμη.

Έτσι, σήμερα, μετά από αυτή τη νέα συνομιλία, μετά από σχεδόν 20 λεπτά, τα 400€ απορρίφθηκαν ξανά από το καζίνο και μπήκαν ξανά στο υπόλοιπο του καζίνο στο ιστορικό πληρωμών.

Όλα αυτά ξεκίνησαν στις 10 Οκτωβρίου όταν ζήτησα την πληρωμή, έχω λάβει 1000€ μέχρι τις 23 Οκτωβρίου, τα υπόλοιπα έχουν πιστωθεί σε μεγάλο βαθμό στο υπόλοιπο μέχρι σήμερα.!!!

Αυτό είναι το μόνο που πήρα και με θυμώνει πολύ.

Αυτό το καζίνο δεν έχει κερδίσει βαθμολογία 10/10 σε 50 ζωές.

Πρόκειται για μια θρυλική κοροϊδία, απαράμιλλη, για όλους τους παίκτες.

Παίρνω ακόμα 2000€ αγαπητέ ICE CASINO!!!


Πέρασαν 2 εβδομάδες, η Mastercard μου, το πορτοφόλι μου Jeton, όλα είναι έτοιμα, συνεχίζεις την κράτηση μετά από εβδομάδες, τα αιτήματα ανάληψης επιστρέφουν στο υπόλοιπό μου.

Φτάνει, μείνε σε αυτό,

τι υπόσχεται το καζίνο σας.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Unfortunately I got happy to soon as Icecasino is back to its terrible ways after sending an email saying documents were all good nomore needed I asked to withdraw my funds. After doing so this email asking for bank documents once again. I feel like im being led in circles how do i ever get my money?file

starkcatherineamy
πριν από 1 έτος

Oh this his more than horrible my friend.

I feel with yu, they did similar things with me, I had to upload my mastercard selfie, I think, up to three times, though my account was verified and all documents long time accepted before.

If they at least accept the third upload then anytime during yur actual withdrawal request, yu think yu finally can breathe deep, then they delete yur requests and send the money back to yur account balance, after yu waited, as in my actual case, nearly 10 working days for 4500€,they sent it almost all back to my account balance.

I just got 1000€ from 4500€

I admit through this nerve exhausting process and uncountable frustrated chats after they sent the money back to my balance after so many days, I played again, for sure, with about 1600€, and lost it, this little part, surely at the end, my fault, I should ve waited some weeks longer for my money on my credit card, maybe😇😂gracias muchas!!!

Now there are still 1600€ resting in working process, requested to pay out on jeton wallet.

I should be excited, what it takes 😔

They hav to pay sister, they finally should


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Well I agree they are horrible as they than tell me to withdraw to my visa only they don't offer that so I guess I'm back at square 1. Ridiculous

silentstorms80
πριν από 1 έτος

What a story to hear! 😕

From what I know so far, this particular casino is really proactive via the Complaint Resolution Center. So, I strongly advise you to submit one right here.

I'm truly convinced there is a way to get it through!

What do you say?

πριν από 1 έτος

Well I agree they are horrible as they than tell me to withdraw to my visa only they don't offer that so I guess I'm back at square 1. Ridiculous

πριν από 1 έτος

I'm glad to see you've managed to submit the complaint. Though I do not understand what's happening to you or to the other player, I think it was a good step to take. I'm eager to see where this complaint leads us, to be honest. 🤔


silentstorms80
πριν από 1 έτος

Well my wish finally came true so I'm hoping you get the same as I did. After giving them my bank info and account number by PDF instead of a screen shot. I finally have gotten my money minus the 2.60 I left in the account. I just thought leave a bit behind so maybe they think I'm coming back. So I put in 30 got 160 not a terribly big amount but a nice return that finally in my bank. Oh yes and I am officially verified now. Good luck keep us abreast of what's happening with you.


Catherine Amy Stark


starkcatherineamy
πριν από 1 έτος

So it's great that you finally managed to get your money and also verify your account. 🎉😊

I hope you will have a better experience from now on. For now, we will wait to see if the other player manages to do the same.

But my question is, will you still be playing in the casino after this incident or will you resort to some other casino ? 

πριν από 1 έτος

Guys, I wonder why this Casino has rating 10/10. Well it has layout and plenty games to choose and bonus offers ..okay.

But withdraws take forever and I think there is kind of low tricks here. I requested twice withdraws and the money was still on my account to play after 3, 4 hours. Of course that is a trick to player get bored of waiting and play more until get balance to zero. That happened me twice. I had 1100eur earned fairly by gambling on my account ,requested withdraw and as was not processed after few hours I gamble it all until get no funds on my account. And it happened again when I had 250eur on my account. That is a low trick and I don't like Casinos that use that kind of tricks. For example Energy Casino is a very serious one, as soon you request withdraw the money vanish from your account after 30.sec .That is serious. I am out Ice Casino. In one month because that kind of low tricks I loose chance of earning my prizes (around 1000eur at least)that should be deserved after the amounts I deposited regularly, during 1 month. In the end these kind of casinos are happy when players deposit and that's why offer so tempting bonus everyday, but struggles when is the moment of paying out to the player. Its a scheme and tactics these kind of things.

filipemartins6
πριν από 1 έτος

Hello.

I was asking myself the same thing. I see quite a logical explanation.

This casino always - in 100% of cases, addresses players' complaints through our resolution center (which is admirable. )

So, even if you deal with a delayed payment, submitting the complaint here, will help if you have not broken any rules along the way.

Sadly, the second thing is that we allow all casinos 14 full days to verify the account gaming history and proceed with the payout. Only after we stop in through the complaint

This is the most tricky part because, at the same time, I feel that 14 full days are far too much for my taste.

Additionally, withdrawal speed is not generally measurable for us; hence, it is not part of the safety index.

It means we are currently certain you will be paid at the casino with a score of 10/10, yet we cannot say when in this case.

Read these guides to find out more details about the Resolution Center, the consequences of complaints, and how we review casinos.

To be honest, if you play your balance away due to a few hour's delay in the withdrawal process, I would not call that a casino's dirty practice at all. I would say you should tame your passion for gambling.🙏

πριν από 1 έτος

now honestly what makes this a 10/10 site?check it out who reviewed it.. it's only a 10/2 site even with good intentions.. I swear I don't understand the casino guru... the worst sites get the best reviews.. like this one... it's a crap site as it is.. nothing it doesn't give it, it's unplayable.. it's unbelievable how such sites have a license..

Novcsi87
πριν από 1 έτος

I'm sorry, but I won't write it all down again.

Could you kindly read the last few pages of this thread with a special time for my responses? It's all there...

I'm missing your complaint against IceCasino, though. Need some help?

πριν από 11 μήνες

Πριν από 3 μέρες ζήτησα ανάληψη στην ιστοσελίδα του ICECASINO, αλλά μέχρι στιγμής δεν την έχουν καταθέσει. Ζήτησα πληροφορίες στο chat και μου είπαν ότι μέχρι και 5 εργάσιμες, το θεωρούσα παράλογο γιατί παίζω σε άλλα καζίνο και οι αναλήψεις είναι πολύ πιο γρήγορες, όπως το καζίνο VERA&JOHN. Το ICECASINO είναι καλό για παιχνίδι, υπάρχουν πολλά μπόνους, κάθε μέρα, αλλά χρειάζεται πολύς χρόνος για να κάνετε μια ανάληψη, κάτι που το κάνει δύσκολο.

Αυτόματη μετάφραση:
1...20 21 22...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα