Γειά σου,
όπως το βλέπω εγώ, η κατάσταση έληξε με ένα είδος συμφωνίας μεταξύ του καζίνο και εσάς. είναι έτσι;
Δυστυχώς, ελάχιστα είπατε μέχρι στιγμής για την πρόσφατη κατάσταση. Ως εκ τούτου, νομίζω ότι εδώ στο φόρουμ, δεν μπορούμε να σας υποστηρίξουμε με κανέναν τρόπο. Ακολουθήστε ευγενικά τη συμβουλή του Jaro. Και όχι, δεν είναι τόσο ύποπτο ότι ένα τόσο μεγάλο διεθνές καζίνο είναι αντικείμενο καταγγελιών. Κατά τη γνώμη μου και δεδομένης της ιστορίας σας με το καζίνο, έχετε την τάση να βλέπετε το αρνητικό μέρος εδώ. Πού είναι οι εκατοντάδες χιλιάδες παίκτες που παίζουν στο καζίνο;
207 λυμένες υποθέσεις από τότε που υπάρχει το Resolution Center είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, δεδομένου του συνολικού αριθμού των παικτών που συμμετέχουν σε αυτό το καζίνο καθημερινά.
Όπως ίσως γνωρίζετε, η υποβολή της καταγγελίας είναι ο μόνος τρόπος για να προσπαθήσετε να προχωρήσετε. Απλά μην ξεχνάτε ότι τέτοιες παλιές περιπτώσεις συνήθως δεν αντιμετωπίζονται. Σας εύχομαι καλή τύχη.
Hello,
the way I see it, the situation ended with sort of an agreement between the casino and you. is that so?
Sadly to say, very little you have said thus far about the recent situation; hence, I think here on the forum, we can't support you by any means. Kindly follow Jaro's advice. And no, it is not so suspicious that such a big international casino is a subject of complaints. In my opinion and given your history with the casino, you tend to see the negative part here. Where are the hundreds of thousands of players playing in the casino?
207 solved cases since the Resolution Centre exists is an excellent outcome, given the overall amount of players participating in this casino daily.
As you are probably aware, filing the complaint is the only way to try to proceed. Just mind that such old cases are usually not addressed. Wish you luck.
Αυτόματη μετάφραση: