Gama Casino
Έκανα 200 € και μετά επαληθεύτηκα αμέσως και όλα πήγαν τέλεια. Έπρεπε να στείλω την τραπεζική μου κάρτα στο οικονομικό τμήμα για να πληρώσω. Εγώ το έκανα αυτό. Όλα εγκρίθηκαν, ήθελα να πληρώσω και ξαφνικά μου λέει ακυρωμένος λόγος τεχνικό πρόβλημα, δοκιμάστε ξανά. Μετά πλήρωσα ξανά και ξαφνικά μου λέει ακυρώθηκε πρέπει να το διευκρινίσω με την τράπεζά μου, το έκανα και μου είπαν ότι όλα ήταν καλά. Έγραψα αμέσως στην υποστήριξη, είπε ότι πρέπει να προσπαθήσω να πληρώσω ξανά, οπότε το έκανα το έκανα ξανά και μετά λέει ξανά ακυρώθηκε λόγω τεχνικού προβλήματος, δοκιμάστε ξανά. Πρέπει να φανταστείτε ότι προσπάθησα να πληρώσω κάθε δεύτερη ώρα για 3 συνεχόμενες ημέρες και κάθε φορά που ακυρωνόταν είτε υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα είτε έπρεπε να το διευκρινίσω με την τράπεζά μου. 3 μέρες με αυτή τη δικαιολογία. Και κάθε φορά που ήθελα να παραπονεθώ για να υποστηρίξω, έλεγε τρεις μέρες αργότερα ότι έγραψε αυτή τη φορά ότι θα λειτουργήσει, δοκιμάστε ξανά. Αυτοί είναι απατεώνες, έχουν όλα τα στοιχεία μου, το διαβατήριό μου, τη διεύθυνση του σπιτιού μου, την τραπεζική μου κάρτα και δεν θέλουν να πληρώσουν!!!
Gama Casino
I made €200 and then verified myself straight away and everything worked out great. I had to send my bank card to the finance department to pay out. I did that. Everything was approved, I wanted to pay out and suddenly it says canceled reason technical problem please try again. I then paid out again and suddenly it says canceled I have to clarify it with my bank, I did that and they said everything was fine. I then immediately wrote to support, he said I should try to pay out again, so I did I did it again and then it says canceled again due to a technical problem, please try again. You have to imagine I tried to pay out every other hour for 3 days in a row and every time it was canceled either there was a technical problem or I had to clarify it with my bank. 3 days by this excuse. And every time I wanted to complain to support he said three days later he wrote this time it will work please try again. These are scammers, they have all my data, my passport, my home address, my bank card and don't want to pay out!!!
Gama Casino
Ich habe 200€ gemacht und habe mich dann auch gleich verfiziert hat alles super geklappt, ich musste für die Auszahlung meine Bankkarte an der Finanzabteilung senden. Das habe ich gemacht. Das wurde alles genehmigt, ich wollte Auszahlen und plötzlich steht da stoniert Grund technisches Problem bitte versuchen sie es erneut. Ich habe dann nochmal ausgezahlt plötzlich steht da stoniert ich muss es mit meine Bank klären, das habe ich gemacht und die meinten das alles in Ordnung sei das habe ich dann auch sofort den Support geschrieben er meinte ich soll erneut versuchen auszuzahlen, das habe ich dann erneut gemacht und dann steht da wieder stoniert wegen technische Störung bitte versuchen sie es erneut. Ihr müsst euch vorstellen ich habe jede zweite Stunde versucht auszuzahlen 3tage hintereinander und jedesmal kam stoniert entweder kam technische Störung oder mit meiner Bank klären. 3 Tage durch diese Ausrede. Und jedesmal wenn ich mich beim Support beschweren wollte meinte er drei Tage durch hat er geschrieben diesmal wird es klappen bitte versuchen sie es erneut. Das sind Betrüger, sie haben meine ganzen Daten mein Reisepass meine Wohnadresse meine Bankkarte und wollen nicht auszahlen !!!