ΦόρουμΚαζίνοGama Casino - γενική συζήτηση

Gama Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από yoyeli
|
14339 προβολές 95 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Gama Casino


Έκανα 200 € και μετά επαληθεύτηκα αμέσως και όλα πήγαν τέλεια. Έπρεπε να στείλω την τραπεζική μου κάρτα στο οικονομικό τμήμα για να πληρώσω. Εγώ το έκανα αυτό. Όλα εγκρίθηκαν, ήθελα να πληρώσω και ξαφνικά μου λέει ακυρωμένος λόγος τεχνικό πρόβλημα, δοκιμάστε ξανά. Μετά πλήρωσα ξανά και ξαφνικά μου λέει ακυρώθηκε πρέπει να το διευκρινίσω με την τράπεζά μου, το έκανα και μου είπαν ότι όλα ήταν καλά. Έγραψα αμέσως στην υποστήριξη, είπε ότι πρέπει να προσπαθήσω να πληρώσω ξανά, οπότε το έκανα το έκανα ξανά και μετά λέει ξανά ακυρώθηκε λόγω τεχνικού προβλήματος, δοκιμάστε ξανά. Πρέπει να φανταστείτε ότι προσπάθησα να πληρώσω κάθε δεύτερη ώρα για 3 συνεχόμενες ημέρες και κάθε φορά που ακυρωνόταν είτε υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα είτε έπρεπε να το διευκρινίσω με την τράπεζά μου. 3 μέρες με αυτή τη δικαιολογία. Και κάθε φορά που ήθελα να παραπονεθώ για να υποστηρίξω, έλεγε τρεις μέρες αργότερα ότι έγραψε αυτή τη φορά ότι θα λειτουργήσει, δοκιμάστε ξανά. Αυτοί είναι απατεώνες, έχουν όλα τα στοιχεία μου, το διαβατήριό μου, τη διεύθυνση του σπιτιού μου, την τραπεζική μου κάρτα και δεν θέλουν να πληρώσουν!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Domi2101
πριν από 1 έτος

Hi I moved your post under this casino. As far as your case is concerned, I see you are in a vicious circle. However, I would underline that 3 days is not too much time to panic, even though I understand that getting the same answer all the time is certainly not pleasant. 

I'm sure you've managed to file a complaint and it's probably wise to wait for it to develop further because I saw that the casino replied as you say that it was the bank's fault and you say that the bank has confirmed that everything is fine on its side. 

So we will leave it to our team to get to the bottom of the problem and see how it is eventually resolved. 

For the time being, we will have to wait and hope that these technical problems will be resolved as soon as possible. Fingers crossed. 🤞

πριν από 1 έτος

filefilefile

Μπορείτε να μου πείτε γιατί κάθε πληρωμή που βλέπετε έδωσε τους ίδιους δύο λόγους ακύρωσης; Λόγος αριθμός 1: Θα πρέπει να το διευκρινίσω με την τράπεζά μου Λόγος αριθμός 2: ωχ τεχνικό σφάλμα. Κάθε φορά που πληρώνετε, δίνετε πάντα μία από τις δύο δικαιολογίες. Αν δεν είναι ψέματα γι' αυτούς, λένε ψέματα και σε μένα. Ποιος μπορεί να το πιστέψει πια!!! Μπορείτε να δείτε πόσες φορές προσπάθησα να πληρώσω και συνέχισα να παίρνω αυτές τις δικαιολογίες

Αυτόματη μετάφραση:
Domi2101
πριν από 1 έτος

I understand that this is certainly frustrating, but why you keep getting these 2 reasons I don't know. The casino should know that. I think the most sensible thing to do in this case is to wait and see where our complaint team gets to, because I don't want to jump to conclusions. 

I am a firm believer that your situation will be resolved and will turn out well. If you learn something new, let me know.

πριν από 1 έτος

I understand that this is certainly frustrating, but why you keep getting these 2 reasons I don't know. The casino should know that. I think the most sensible thing to do in this case is to wait and see where our complaint team gets to, because I don't want to jump to conclusions. 

I am a firm believer that your situation will be resolved and will turn out well. If you learn something new, let me know.

πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να πληρώσω από τις 17 Οκτωβρίου 2023 και από σήμερα 23 Οκτωβρίου 2023 εξακολουθεί να ακυρώνεται λόγω τεχνικής βλάβης. Μου φαίνεται σαν να προστατεύουν αυτό το καζίνο!! Καθώς διάβαζα τα σχόλια, διάβασα ότι ορισμένα σχόλια δεν μπορούσαν επίσης να πληρώσουν στο GAMA Casino λόγω ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ, αυτά τα σχόλια ήταν πριν από 3 μήνες! Σύμπτωση ή καθόλου σύμπτωση ακόμα και πριν από 3 μήνες τεχνική δυσλειτουργία και δεν μπορούσα να πληρώσω, μου λένε όλες τις ιστορίες εδώ!! Μου λέτε ότι το gama casino δεν μπορεί να πληρώσει εδώ και 3 μήνες λόγω τεχνικού προβλήματος. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ. φτάνω σιγά σιγά στα 180!!!!!! Γιατί διάολο δεν υπάρχει τεχνικό σφάλμα κατά την κατάθεση; Μας αφήνουν να παίξουμε κατάθεση και μόλις βγάλουμε λεφτά δεν μπορεί να γίνει ανάληψη λόγω τεχνικών προβλημάτων εδώ και 3 μήνες σοβαρά!!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Domi2101
πριν από 1 έτος

Hm...there might be a technical glitch, but in that case, the casino should offer another option of transferring the money to you. I believe that could be the solution you're looking for.

I can see you already opened a complaint with them so I believe they'll come up with that solution. You still haven't been waiting for too long for the withdrawal so don't panic. I know about honest casinos where the withdrawals take even longer. It's definitely not a good customer experience, but it can still be resolved in your favour.

Daniel
πριν από 1 έτος

Δεν απάντησαν πραγματικά στην απάντησή μου. Γιατί δεν υπάρχει τεχνική διακοπή κατά την κατάθεση;;;;; Μας άφησαν να καταθέσουμε, αλλά ξαφνικά υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα με την ανάληψη και η κατάθεση δεν λειτουργεί, πραγματικά δεν θα σας ξαφνιάσει! Τι σημαίνει αυτό γιατί δεν περίμενα πολύ για την πληρωμή, για αυτούς μπορεί να μην αργήσει πολύ από τις 17 Οκτωβρίου!!!! Θέλω να μου πληρώσουν τα λεφτά μου!!!!!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Domi2101
πριν από 1 έτος

I can tell you that I can already see there's casino's reaction in your complaint. It just needs to be reviewed and approved by Petronela as well as the last comment you posted there.

Please, give us some time to go through it. It's clear you'd like to get this resolved as soon as possible, but we deal with approximately 1000 new cases every month (+ we work on cases that are already in progress) so that's a lot of data and information we need to go through.

Anyway, since we already know the casino reacted in your complaint, I'd say that's always a positive step. I will take time, but I hope it will get resolved positively. Just please, make sure you won't lose your winnings while waiting for the resolution 👍

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Αχα, οπότε πρέπει απλώς να περιμένω και να μην κάνω τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
Domi2101
πριν από 1 έτος

For now? Yes, exactly. If you ask in such a way.

There are manpower limits we just can't pass.

I'm sorry, the team is overwhelmed right now, but they keep doing their best. Delayed complaints are first to be taken care of as soon as possible.

I hope you understand.

πριν από 10 μήνες

’Fair casino verified by Guru’ when a multitude of people face ’technical issues’ while withdrawing and these problems do not seem to go away. Not shady at all, in fact, quite fair and nice 😉

yoyeli
πριν από 10 μήνες

Yoyeli, how about using another tone rather than insisting on being rude and knowingly narrow?

If the casino truly has technical issues, is it not only logical that not just a single person would suffer from its consequences?

Deal with the fact that you lost your money willingly. It is sad, but still, it's true. Quite obvious. 😉


πριν από 8 μήνες

Πρέπει να είμαι ειλικρινής εδώ, είναι απλά κακοί, οι αριθμοί δεν βγαίνουν, η πληρωμή ακυρώνεται μόνο, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιείτε, είναι πολύ εύκολο να καταθέσετε, δεν μπορείτε να ονειρευτείτε ότι θα πληρώσετε

Απλά ένα ριπ, μείνε μακριά 👍👍

Αυτόματη μετάφραση:
jadhero97
πριν από 8 μήνες

Hello there. Before getting to any conclusions here, could you rather explain what exactly the issue is, please? 🙏 We need to know more about it, in order to help you, if you need us to intervene.

πριν από 5 ημέρες

Παρεμπιπτόντως, έπαιξα στο Gama και τα σκυλιά ήταν κουλ στην επιστροφή, από μια κατάθεση 10 χιλιάδων πήρα 75 χιλιάδες, αμέσως αποσύρθηκα και έκανα κατάθεση άλλες 10 χιλιάδες και κέρδισα για άλλη μια φορά 60 χιλιάδες σε σκύλους

Αυτόματη μετάφραση:
madus
πριν από 5 ημέρες

What does dogs mean, is it a game? What payment method did you use to withdraw and how long did it take? Based on what you describe, I would guess crypto. Is that right? 

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα