Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGama Casino - γενική συζήτηση

Gama Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από yoyeli
|
19.227 προβολές 116 απαντήσεις |
|
1...5 6
wiednerchristian1980
πριν από 1 μήνα

Well, be sure to record such things if they are needed. 

As for verification, did the casino say why the documents are rejected? Now it will be important to focus mainly on passing the additional verification successfully, because without that you won't withdraw. We always give casinos 14 days to sort out everything that needs to be done regarding withdrawal or verification, and if they don't succeed then we will try to help you if you are interested. 

The first thing we will do is to find out why the documents are rejected. What all did you have to send?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Τραπεζική κάρτα Selfie Άδεια οδήγησης Φόρμα εγγραφής Λογαριασμός κινητού τηλεφώνου


Έχω λάβει τώρα επιβεβαίωση από την υποστήριξη ότι η selfie μου δεν πληροί τα πρότυπα ποιότητας...σε οποιοδήποτε άλλο καζίνο θα γινόταν αποδεκτή...Θα προσπαθήσω ξανά και αν δεν λειτουργήσει ξανά θα εμπλακώ δικηγόρος και επίσης να υποβάλετε καταγγελία στην εποπτική αρχή του καζίνο file

Αυτόματη μετάφραση:
wiednerchristian1980
πριν από 1 μήνα

Well, try to send it to them again, make sure everything is clearly visible, because that's what casinos ask for. If you don't succeed, you can try to submit a complaint to us first because it may take longer with the authorities and we can also try to help and contact the casino.

So let us know if the next photo has already gone through.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Η επαλήθευση ολοκληρώθηκε....επόμενο πρόβλημα...δεν διεκπεραιώνονται οι αναλήψεις μου...σύμφωνα με την υποστήριξη αυτό θα πρέπει να γίνει σε 24 ώρες...κακή τύχη...Εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτό καζίνο file

Αυτόματη μετάφραση:
wiednerchristian1980
πριν από 1 μήνα

Τώρα ελέγχομαι από την υποστήριξη... όλο και πιο αστείο file

Αυτόματη μετάφραση:
wiednerchristian1980
πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, τώρα όλα είναι εντάξει...αλλά όλα τα αιτήματα ανάληψης απορρίπτονται...η τεχνική υποστήριξη έχει ενεργοποιήσει ξανά τον τρόπο πληρωμής με τραπεζική μεταφορά...ούτε αυτό λειτουργεί...τεχνικά προβλήματα...αλλά καθώς Διάβασα σε άλλα σχόλια εδώ, δεν είμαι ο μόνος με το πρόβλημα...δηλαδή, το καζίνο δεν είναι αξιόπιστο...αν είχατε προβλήματα πριν από 2 χρόνια, θα μπορούσατε να αλλάξετε πάροχο πληρωμών...το Η ίδια η υποστήριξη δεν μπορεί να με βοηθήσει ούτε επειδή κατηγορούν το πάροχος πληρωμών...λοιπόν τι άλλες επιλογές έχω...σχεδόν καμία για να πάρω τα χρήματά μου...ή;;;

Αυτόματη μετάφραση:
wiednerchristian1980
πριν από 1 μήνα

I see you're having a turbulent time at the casino. The good news is that you've been verified. Now it will be important to be patient with your withdrawal. Since they were canceled due to technical problems, I would probably ask if you have any alternative that you could use. If they use a third party payment provider, not everything is in their hands. 

Anyway, try to communicate with them about how to make a withdrawal, what payment method to use, and if it seems impossible and you don't hear anything relevant from the casino, let us know and we will try to help you.

πριν από 1 μήνα

Έχω ήδη περάσει αρκετές ώρες με ζωντανή υποστήριξη...επίσης μέσω email...τώρα η μέθοδος τραπεζικής μεταφοράς εξαφανίστηκε ξανά...Θα το δοκιμάσω ξανά, μετά θα το αναφέρω στην αστυνομία και θα παραδώσω όλα τα άλλα στον δικηγόρο μου...ή θα ειδοποιήσω την εποπτική αρχή του καζίνο...Χόρτασα

Αυτόματη μετάφραση:
wiednerchristian1980
πριν από 1 μήνα

Έχω ζητήσει επίσης υποστήριξη αρκετές φορές για να κλείσω τον λογαριασμό μου και να εξοφλήσω τα κέρδη μου σωστά... αυτό αγνοήθηκε επίσης εντελώς...

Αυτόματη μετάφραση:
wiednerchristian1980
πριν από 1 μήνα

In this case I would be careful because there are casinos where you have to withdraw successfully first to get the money because if you close your account, they will confiscate the money. Make sure you check if they have something like that in Terms because today I dealt with one player and the same situation. 

Also, if you continue to have issues, you can try using our services and our Complaint Resolution Center to open a complaint with us. We would try to help you resolve your situation.

So let's wait and let us know what you decide.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Εδώ είναι μόνο ένα παράδειγμα από σήμερα...οι αιτήσεις δεν διεκπεραιώνονται. Είχα αυτή την περίπτωση στο παρελθόν. Ξέρω ότι το καζίνο έχει 24 ώρες. Όταν είχα το ίδιο πρόβλημα, επικοινώνησα με την υποστήριξη μετά από 24 ώρες. Μετά από αυτό, όλα απορρίφθηκαν ξανά. Θα χαρώ να εκμεταλλευτώ τη βοήθειά σας. Έχετε επαληθεύσει το καζίνο ως ασφαλές. Ίσως έχετε καλύτερες επαφές στο Gama. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις προσπάθειές σας. Χαιρετισμοί file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εξαιρετικό καζίνο, παίζω εκεί για πάνω από ένα χρόνο και δεν το μετάνιωσα ποτέ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εδώ είναι μόνο ένα παράδειγμα από σήμερα...οι αιτήσεις δεν διεκπεραιώνονται. Είχα αυτή την περίπτωση στο παρελθόν. Ξέρω ότι το καζίνο έχει 24 ώρες. Όταν είχα το ίδιο πρόβλημα, επικοινώνησα με την υποστήριξη μετά από 24 ώρες. Μετά από αυτό, όλα απορρίφθηκαν ξανά. Θα χαρώ να εκμεταλλευτώ τη βοήθειά σας. Έχετε επαληθεύσει το καζίνο ως ασφαλές. Ίσως έχετε καλύτερες επαφές στο Gama. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις προσπάθειές σας. Χαιρετισμοί file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Well, you can try it at least, although I don't promise you anything, it's better to try more options than none. 

I posted the link in my previous reply (green letters) and you can submit your complaint there. 

If there is a problem with that, you can let me know and I will try to help.

πριν από 1 μήνα

Εξαιρετικό καζίνο, παίζω εκεί για πάνω από ένα χρόνο και δεν το μετάνιωσα ποτέ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Since you've been playing here for so long, what do you appreciate the most? Can you mention something specific?🤔

πριν από 4 ημέρες

unfortunately I have a really bad experience with this casino. The only thing I can say is that I think the casino interferes with the player's RTP. It is not possible in my case where for the last 50 or more deposits it is difficult to even win a few spins. All the next ones are lost regardless of the game or provider

πριν από 3 ημέρες

Ποιοι είναι οι καλύτεροι πραγματιστικοί κουλοχέρηδες για περιστροφή στο Gama;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

unfortunately I have a really bad experience with this casino. The only thing I can say is that I think the casino interferes with the player's RTP. It is not possible in my case where for the last 50 or more deposits it is difficult to even win a few spins. All the next ones are lost regardless of the game or provider

πριν από 2 ημέρες

Hello.

I recall thinking I was having constant bad luck elsewhere; the truth was that I was not considering each slot's unique volatility and betted not that cleverly. The other thing is that our minds usually keep loes in fresh memory, yet while winnings are somehow expected, not that memorable after all.

It is very unlikely such a casino would have every game you have played so far somehow altered, but I respect your opinion, of course. If you are in no hurry, you may contact our Data Team once you have your full casino gaming history. The basic analysis is something we can try, though it is just a guess. Only the licensing authority or game provider may inspect the game's source codes 🤷‍♂️ - which is the main indicator.


1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα