Λοιπόν, φροντίστε να καταγράψετε τέτοια πράγματα εάν χρειάζονται.
Όσο για την επαλήθευση, το καζίνο είπε γιατί απορρίπτονται τα έγγραφα; Τώρα θα είναι σημαντικό να εστιάσετε κυρίως στο να περάσετε με επιτυχία την πρόσθετη επαλήθευση, γιατί χωρίς αυτό δεν θα κάνετε ανάληψη. Δίνουμε πάντα στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα πρέπει να γίνουν σχετικά με την απόσυρση ή την επαλήθευση, και αν δεν πετύχουν, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε εάν ενδιαφέρεστε.
Το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε είναι να μάθουμε γιατί απορρίπτονται τα έγγραφα. Τι έπρεπε να στείλετε;
Well, be sure to record such things if they are needed.
As for verification, did the casino say why the documents are rejected? Now it will be important to focus mainly on passing the additional verification successfully, because without that you won't withdraw. We always give casinos 14 days to sort out everything that needs to be done regarding withdrawal or verification, and if they don't succeed then we will try to help you if you are interested.
The first thing we will do is to find out why the documents are rejected. What all did you have to send?