ΦόρουμΚαζίνοGama Casino - γενική συζήτηση

Gama Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από yoyeli
|
14347 προβολές 95 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Ναι, μπορεί να έχω πολλούς λογαριασμούς εδώ επειδή απλά δεν θυμόμουν τα στοιχεία σύνδεσης, αλλά ειλικρινά, γιατί νιώθετε προσβεβλημένος επειδή λέω την αλήθεια και μερικούς και δεν μιλάω για όλες τις προσφορές καζίνο εδώ στο CasinoGuru κάνουν ; Πώς αλλιώς εξηγείτε ότι ένα καζίνο όπως το Gama ή το Cat έχει κορυφαία βαθμολογία από εσάς αλλά κάθε 2ος παίκτης έχει προβλήματα; πες μου ότι Μιλώντας για φταίξιμο, το δικό μου είναι για να συμπεριφέρεσαι υποκριτικά σαν να υποστηρίζεις τους παίκτες αλλά στην πραγματικότητα υποστηρίζεις τα καζίνο και ένα παράπονο αγαπητέ μου είναι ότι δείχνει ότι δεν έχεις καν το δικό σου σύστημα μπορεί να λειτουργήσει


https://casinoguru-de.com/catcasino-the-player-deposits-will-be-taken-from

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

"How else do you explain that a casino like Gama or Cat is top rated by you but every 2nd player has problems?"

Simply because more players are keen to complain directly here on the forum or create complaints through the Resolution Center, players without issues do not submit complaints, do they?

Have you noticed players just come here to share their suspicions and fears about online casinos?

So, your numbers only reflect a part of the players - the outcome is not accurate. If you know about others who believe been scammed make them submit complaints. Every time we caught a casino doing something unfair, there are consequences, BUT we have to catch them first. Accusations are just the beginning.

Furthermore, you should browse each casino's tab called "safety index explained" as the name says it contains an explanation. This article was created to cover the process step by step. Read it, please.

It is, however, just a part of the whole picture, complaints as well as user reviews cover the rest.

πριν από 1 έτος

Και μιλάς για ειλικρινή προσέγγιση εδώ; Είναι ειλικρινές εκ μέρους σας ή των καζίνο να αγνοήσετε και να εκμεταλλευτείτε τους εθισμένους παίκτες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Sure, casinos should never do that. What is the point of the question, please?

There is no chance for us I know about to take advantage of addicted players. So, what am I missing?

πριν από 1 έτος

The public part of his complaint does have Netteller's response, namely:


'I would like to confirm your NETELLER is fully eligible to receive payouts from merchants. We are not preventing the transaction from being completed.


Transfers within the NETELLER system are instant; you should receive the funds as soon as the merchant instructs the payment.

However, merchants send funds from their sites at their own pace. Please check with the merchant to find out how long it will take.


If the issue persists, please get in touch with us once again.


Kind regards,

Martin

NETELLER team'


It's all out here in the open, as it is in Cat Casino's reviews and all of the possible complaints; these are true scam artists that should be stopped.

πριν από 1 έτος

Hello!

Are we talking about the same complaint? Because I still can't see that here.

https://casino.guru/catcasino-the-player-s-deposits-are-not-refunded-by

I guess it is another complaint created under a different profile, isn't it?

As I said no time to go through that all, so - thanks for bringing it up and saving me time.

If this is true, well, I'm looking forward to seeing the casino's response for sure!


yoyeli
πριν από 1 έτος

Hi, I'm wondering, you say that:

"Also, I have now read of two negative reviews of Gama that just don't get published."

What do you mean? How can you read reviews that weren't published?

πριν από 1 έτος

Όπως μπορώ να δω, αρκετοί παίκτες έχουν ήδη παίξει με το Cat Casino και το Gama Casino (τα οποία ανήκουν και τα δύο μαζί). Αντιμετωπίζω προβλήματα με το Gama Casino.


Μου εστάλη ήδη επιβεβαίωση ανάληψης στο Neteller και τα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ.

Μετά από αυτό, μου υποσχέθηκαν ότι αν δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία, τα χρήματα θα μεταφερθούν αμέσως. Έγραψα τότε ότι θα έδινα τα τραπεζικά μου στοιχεία μόνο αν μπορούσα να πάρω τα χρήματα αμέσως. Μου το υποσχέθηκε και το chat και μου επεσήμανε ότι η πληρωμή θα γινόταν άμεσα. Για 7 ολόκληρες μέρες, το chat με απέβαλε ξανά και ξανά και δεν μπορούσα να δώσω απάντηση.


Μόνο μετά από αυτές τις 7 ημέρες μου εστάλη ένα e-mail ότι χρειάζονταν περισσότερα δεδομένα από εμένα. Πώς μπορείς να αργήσεις τόσο πολύ για να ζητήσεις δεδομένα;

Φυσικά, έδωσα και τα άλλα στοιχεία, οπότε το καζίνο μου έστειλε ξανά email ότι τα χρήματα είχαν μεταφερθεί.

Αυτό έγινε πριν από 3 εργάσιμες ημέρες και ο τραπεζικός μου σύμβουλος μου επιβεβαίωσε ότι μια διεθνής μεταφορά διαρκεί επίσης 2-3 ημέρες το πολύ. Μόνο σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις διαρκεί περισσότερο από 3 ημέρες και γι' αυτό έχω πάλι πολύ άσχημη αίσθηση ότι το καζίνο δεν θα πληρώσει τα 1.800€ μου.

Έγραψα ήδη στην Αναστασία στο Telegram, η οποία μου απάντησε μόνο ότι θα το κοιτάξει. Μετά από αυτό όμως δεν υπήρξε καμία άλλη αντίδραση.

Τώρα πρέπει να περιμένω ξανά τη Δευτέρα, ελπίζοντας να φτάσουν επιτέλους τα χρήματα. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ένα καζίνο να στέλνει ένα email επιβεβαίωσης πληρωμής και στη συνέχεια να μην λαμβάνει τα χρήματα.

Κάθε μέρα που περιμένεις, θυμώνεις και κανείς δεν σου δίνει πληροφορίες. Δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με το καζίνο παρά μόνο μέσω της ζωντανής συνομιλίας που είναι τόσο αδαής όσο εσείς και δεν έχει άμεση επαφή με το οικονομικό τμήμα, επομένως είναι εντελώς άσκοπο.

Τα επαναλαμβανόμενα αιτήματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απλώς αγνοούνται και μόλις λάβετε μια απάντηση είναι ήπια και αντιφατική.

Η αυτοπεποίθησή μου έχει χαθεί εντελώς και όταν ξανακοιτάξω τον τραπεζικό μου λογαριασμό τη Δευτέρα, πιθανότατα δεν θα υπάρχουν ξανά χρήματα εκεί. Έτσι είναι εδώ και 26 μέρες.


Γιατί το περιγράφω με τόση λεπτομέρεια; Μπορώ να σας το πω αυτό. Το Casino Guru απαριθμεί επί του παρόντος 5.669 καζίνο και αν επιλέξετε τα καζίνο με βάση την υψηλότερη βαθμολογία και επομένως το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας, τότε το Cat Casino βρίσκεται στην 20η θέση και το Gama Casino είναι στο TOP 100. Και αυτό από τα 5.669 καζίνο.

Θα περίμενε κανείς διαφορετικά από τέτοια καζίνο υψηλής βαθμολογίας και είναι μυστήριο πώς μπορεί ο Γκουρού του Καζίνο να βαθμολογήσει αυτά τα δύο καζίνο τόσο ψηλά. Όπως μπορείτε να δείτε εδώ στο νήμα, υπήρχαν παρόμοια προβλήματα με το καζίνο τότε και σε εκείνο το σημείο η βαθμολογία ήταν 8,5. Τώρα η βαθμολογία είναι 9,3, παρόλο που το καζίνο έχει ήδη ενεργήσει αμφίβολα αρκετές φορές και προφανώς έχει προβλήματα πληρωμής.


Παρεμπιπτόντως, είχα εγγραφεί στο Gama Casino μόνο λόγω του Casino Guru τότε, επειδή έχει τόσο υψηλή βαθμολογία και εμπιστεύτηκα το Casino Guru εδώ. Με 5.669 καζίνο, η 20η και επίσης η 100η θέση πρέπει να είναι τα απόλυτα κορυφαία καζίνο, αλλά σίγουρα όχι τα καζίνο που αντιμετωπίζουν τους παίκτες τους έτσι.

Ευχαρίστως θα ξαναγράψω εδώ όταν επιτέλους λάβω τα χρήματά μου. Είμαι περίεργος πότε και αν θα συμβεί αυτό καθόλου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω μια ανάρτηση 3.000+ χαρακτήρων εδώ που εκκρεμεί έλεγχος. Τι θα έπρεπε αυτό; Από πότε ελέγχονται για πρώτη φορά οι δημοσιεύσεις στο φόρουμ; Έκανα μεγάλη προσπάθεια για την ανάρτηση και ως εκ τούτου σας ζητώ να δημοσιεύσετε αυτήν την ανάρτηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

it is because we try to keep up with spammers who abuse the forum daily. It is our way to keep the forum clean without dangerous links and advertisements. I would blame the word "Telegram" in this concrete case.

As you see, the post has been approved. I'm sorry for the trouble.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Malaga
πριν από 1 έτος

I believe Guru, for some reason, is protecting this group of casinos.

πριν από 1 έτος

I believe Guru, for some reason, is protecting this group of casinos.

πριν από 1 έτος

We are not.

May I get you back to the bottom of the discussion?

https://casino.guru/forum/casinos/gama-casino---general-discussion/4

There is no need to repeat the same in another thread, I'd say.


πριν από 1 έτος

Έχω μια ανάρτηση 3.000+ χαρακτήρων εδώ που εκκρεμεί έλεγχος. Τι θα έπρεπε αυτό; Από πότε ελέγχονται για πρώτη φορά οι δημοσιεύσεις στο φόρουμ; Έκανα μεγάλη προσπάθεια για την ανάρτηση και ως εκ τούτου σας ζητώ να δημοσιεύσετε αυτήν την ανάρτηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Malaga
πριν από 1 έτος

May I ask you to stick with the subject right here?

https://casino.guru/forum/casinos/gama-casino---general-discussion/4

I won't repeat the same communication multiple times, I really do not have the time for this. Sorry, I'm just being honest.

πριν από 1 έτος

I decided to move all posts here since all sound related to Gama Casino.

I ask you both to stick with this thread. There is no need to make the forum messy for others.

I hope we can agree on that.

πριν από 1 έτος

Hi

πριν από 1 έτος

Hi man good luck

parnkiti
πριν από 1 έτος

Issues perhaps? I hope not!

Malaga
πριν από 1 έτος

Yeah, same here.


One realistic answer to their payment problems might be the fact that they are a russian owned casino. What I mean with this is that maybe they have trouble paying due to worldwide sanctions against russian owned businesses. Could also be that they are total scammers.

yoyeli
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

We deeply apologize for the inconvenience caused by ongoing technical problems that are impacting the withdrawal process. Our team is diligently working to swiftly resolve these issues and restore seamless functionality.

Would you kindly provide a comprehensive description of the situation by sending us an email at aleksandra.ru@cataffs.com, including your ID or the email associated with your registered account?

Kokoska15
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

We want to express our sincere apologies for the current technical difficulties affecting the withdrawal process. Rest assured, we're dedicated to resolving these issues promptly to ensure uninterrupted services.


We kindly request you to share a detailed account of the situation by reaching out to us via email at aleksandra.ru@cataffs.com. Please include your ID or the email linked to your registered account.

blazan
πριν από 1 έτος

Hello there,

Thank you for your feedback.

We would like to review this situation in more detail, as we have not encountered similar situations before.

Please write to aleksandra.ru@cataffs.com with your ID or e-mail address where your account is registered.

πριν από 1 έτος

20 times tried to withdraw my money and every time withdrawal cancelled and i have verify profile , credit cards and everything! Please help!

alexeee13
πριν από 1 έτος

Hi, according to the complaint you managed to file, I noticed that you were not able to withdraw due to technical problems. I also see that the casino replied to you and said that you need to make a withdrawal to a MasterCard card, which you do not have yet. 

However, once you have processed the card and made the withdrawal again, could you let us know how it went and if there were any other problems or if everything went well ? 

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα