ΦόρουμΚαζίνοGama Casino - γενική συζήτηση

Gama Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από yoyeli
|
11884 προβολές 93 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Είναι απίστευτα εξωφρενικό που τώρα μαλώνετε ξανά έτσι. Μόνιμο κλείσιμο, μόνιμη απαγόρευση, χωρίς επιλογή να ανοίξει ξανά και θα μου πείτε ότι το καζίνο είναι σωστά;

Είναι σε σύγκρουση με τα καζίνο και δεν βοηθούν τους παίκτες με κανέναν τρόπο. Δεν είμαι υποχρεωμένος να πω στο καζίνο γιατί θέλω να απαγορεύσω οριστικά τον λογαριασμό μου για πάντα και σχεδόν όλα τα καζίνο κάνουν μόνιμη απαγόρευση και αυτό ακριβώς είναι. Μόνο που ο Γκάμα δεν το κάνει και προσπαθείς να το υπερασπιστείς αυτήν τη στιγμή.

Δεν έχω καμία απολύτως συμπάθεια αν κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Αυτά που γράφω είναι απολύτως λογικά και όποιος έχει κοινή λογική και λίγη λογική θα το καταλάβει και θα το δει όπως εγώ.


Εάν ένα καζίνο δεν σέβεται το ρητό αίτημα για μόνιμο, μόνιμο κλείσιμο χωρίς δυνατότητα επανάνοιξης, επαναλαμβάνω, χωρίς επιλογή επαναλειτουργίας, τότε προφανώς το καζίνο έχει παραβιάσει την προστασία του παίκτη και το καζίνο δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό.


Ο μόνος λόγος που δεν το βλέπεις έτσι είναι ότι έχεις οικονομικό συμφέρον στο καζίνο και δεν σε πειράζει αν ένα καζίνο παραβιάζει την προστασία των παικτών.


Σας εμπιστεύονται και τότε αυτή η εμπιστοσύνη προδίδεται εντελώς και γελάτε στο μανίκι σας με το καζίνο, επειδή οι παίκτες είναι τόσο ευκολόπιστοι και στρέφονται σε εσάς. Δεν πρόκειται να το αντέξω αυτή τη φορά και ελπίζω πραγματικά να λύσετε αυτήν την υπόθεση όπως θα την έλυνε οποιοσδήποτε χωρίς οικονομικό συμφέρον, υπέρ μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Based on what you described here, it may sound like the case is too complicated for external readers, but I'd like to bring some light on it.

When it comes to Casino Guru and complaints related to responsible gambling / accounts closed for gambling addiction etc., we have simple rules that are the basement for all the complaint cases related to it:

Whenever the player asks the casino for the account closure due to gambling issues, gambling addiction, problem gambling or however you'd like to call it and the casino doesn't close the account within a reasonable timeframe (it differs based on how you contact the casino - if it's an email, then let's say 2-3 days should be sufficient), we should stand on the player's side.

When the casino gives the player clear instructions or provides clear instructions on their website regarding the account closure due to above-mentioned reasons and the player fails to follow them, we usually stand on the casino's side.

Whenever the player asks the casino for the account closure without providing the reason and the casino fails to do it or they reopen the account later based on their internal policy, we usually don't punish the casino for it, since the casino has no obligation to keep the account closed for any other reasons that the gambling (health) issues.

It has nothing to do with us protecting certain group of casinos. The approach is always the same.

πριν από 1 έτος

Γειά σου

Μπορείτε να με βοηθήσετε επιτέλους με την υπόθεσή μου κατά του Gama; Νιώθω ήδη τόσο μπερδεμένος από τον Gama και αυτό ακριβώς κάνουν.

Μόνο εκεί μου λένε ψέματα. Έχει μάλιστα υποστηριχθεί ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν, κάτι που δεν ήταν αλήθεια.

Στη συνέχεια αφαιρέθηκαν τα τραπεζικά μου στοιχεία. Έγραψα για να υποστηρίξω ότι δεν θέλω να δώσω αυτά τα ευαίσθητα δεδομένα. Χρησιμοποιώ πάντα το Neteller για κατάθεση και ανάληψη από καζίνο και δεν θέλω ένα καζίνο να έχει τα τραπεζικά μου στοιχεία. Η υποστήριξη μου έχει υποσχεθεί ότι η πληρωμή θα ολοκληρωθεί ΑΜΕΣΑ εάν δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία. Έχουν περάσει 5 μέρες τώρα.

Τώρα, όχι μόνο έδωσα πίσω νέα δεδομένα, αλλά ακόμα δεν παίρνω χρήματα από τη Gama.


Μπορείτε τώρα να επικοινωνήσετε με έναν διευθυντή ή έναν διευθυντή συνεργατών και να τους ρωτήσετε τι συμβαίνει.

Το ότι ένα καζίνο γράφει σοβαρά ένα email ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν σε εμένα και ότι αυτό είναι ψέμα δεν μπορεί να ξεπεραστεί σε θράσος και δόλια ενέργεια. Το γεγονός ότι στη συνέχεια παρασύρουν τα τραπεζικά μου στοιχεία για να μπορέσουν να μεταφέρουν τα χρήματα και να ξεκινήσουν το ίδιο παιχνίδι ξανά από την αρχή είναι πιθανώς το επόμενο βήμα.


Μπείτε εδώ και μιλήστε προσωπικά στο καζίνο. Χρειάζομαι τα λεφτά.




Αυτόματη μετάφραση:
Malaga
πριν από 1 έτος

Sorry to see you are going through exactly the same that I had to go through. They refuse to pay no matter what and make up excuses. This is not a casino with good intentions, it’s the worst of the worst.

yoyeli
πριν από 1 έτος

Μόλις διάβασα προσεκτικά αυτό το νήμα. Πραγματικά φαίνεται σαν τακτική για την Gama να ισχυρίζεται ότι οι επεξεργαστές πληρωμών έχουν πρόβλημα, κάτι που δεν είναι αλήθεια.

Με αυτό, το καζίνο βλάπτει επίσης την καλή φήμη των Neteller, Jeton, κ.λπ.

Επίσης, μου πήραν και τα τραπεζικά στοιχεία και φοβάμαι ότι θα τα χρησιμοποιήσουν για δόλιες δραστηριότητες.


Ο γκουρού του καζίνο θα πρέπει επιτέλους να μπει εδώ. Το καζίνο εξακολουθεί να έχει βαθμολογία 8,9. Τι θα έπρεπε αυτό; Το καζίνο προφανώς εξαπατά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γιατί το Casino Guru δεν είναι τελικά ενεργό εδώ; Νιώθεις εντελώς αβοήθητος και προφανώς σε βιδώνει το καζίνο. Το Casino Guru θα μπορούσε να έχει επικοινωνήσει με το καζίνο εδώ και πολύ καιρό. Κάθε καζίνο έχει διαχειριστές συνεργατών και ο Γκουρού του Καζίνο μπορεί εύκολα να επικοινωνήσει μαζί τους. Περιμένω βοήθεια τώρα. Είμαι τόσο στενοχωρημένος και δεν έχω καθόλου υπομονή. Σας ζητώ να το πάρετε αυτό στα σοβαρά.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Θα ήταν πολύ ωραίο αν κάποιος από το Casino Guru σχολίαζε τελικά αυτό. Το έχω ζητήσει τώρα αρκετές φορές στο παράπονό μου όπως και εδώ στο φόρουμ.


Επιπλέον, η βαθμολογία μου στο καζίνο για το Gama δεν είναι ακόμα ενεργοποιημένη.


Είναι αρκετά απογοητευτικό όταν το καζίνο σε θεωρεί εντελώς ανόητο. Αλλά τουλάχιστον το Casino Guru θα μπορούσε να πάρει θέση εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Malaga
πριν από 1 έτος

Dear Malaga. It sucks I get that, but check out your complaint - the casino still has some time left. Untill the timer reaches zero, there will be no progress, it's just a day or so at the moment. We must provide all casinos with the same time frame in order to stay neutral.

Just mind this is a forum - primarily built for players to keep in touch with players, Complaint Team is not active on the forum, they deal separately with complaints. Since I'm not part of that Team, I take care of the forum, it is not my place to step in untill further development is made through the complaint itself, basically because I do not know any details.

I'm sorry, not much I can add at this point.

πριν από 1 έτος

I understand that not much can be done about the safety rating but it's a real pity that people keep falling prey to this casino's schemes because of this. These 'payment issues' keep persisting apparently and nothing can be done about this rogue casino.

yoyeli
πριν από 1 έτος

Can you somehow prove the casino is faking the delay? That would be great. Because the way I see it, there is no other way to catch the bad guys.

Radka
πριν από 1 έτος

Στην περίπτωσή μου έχουν περάσει 3 εβδομάδες. Πρώτα έλαβα ένα email ότι τα χρήματα στάλθηκαν στον λογαριασμό μου στο Neteller. Ο Gama υποστήριξε ότι η Neteller είχε πρόβλημα, κάτι που προφανώς δεν ήταν αλήθεια.

Αυτό σημαίνει ότι το καζίνο είπε ψέματα.

Μετά από αυτό, η υποστήριξη μου υποσχέθηκε ότι αν έδινα τα τραπεζικά μου στοιχεία, θα έπαιρνα τα χρήματα αμέσως. Τίποτα δεν συνέβη για 6 ημέρες, οπότε το καζίνο είπε ξανά ψέματα. Μετά, τελικά έλαβα ένα e-mail ότι χρειάζονταν περισσότερα δεδομένα από εμένα. Το έστειλα και αυτό και τώρα περιμένω πάλι να έρθουν επιτέλους τα λεφτά.

Οι καταθέσεις πιστώνονται αμέσως, αλλά η πληρωμή δεν θα πρέπει να είναι δυνατή σε 3 εβδομάδες, παρόλο που οι τρόποι πληρωμής είναι οι ίδιοι;

Λυπούμαστε, αλλά αυτό απλά δεν είναι δυνατό. Κυρίως επειδή το καζίνο απαντά πάντα πολύ αργά και οι απαντήσεις είναι ως επί το πλείστον χωρίς νόημα και δεν παρέχουν ακριβείς πληροφορίες.

Αν μου εξηγήσετε ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα και πότε είναι πιθανό να λυθεί το πρόβλημα, τότε θα ήταν εντάξει. Αλλά το καζίνο δύσκολα ανταποκρίνεται σε ερωτήσεις και μετά δίνει μόνο πολύ περίεργες απαντήσεις που δεν απαντούν σε καμία ερώτηση.

Πόσα στοιχεία χρειάζεστε τότε; Ένα καζίνο πρέπει να κάνει ό,τι είναι δυνατό για να εξασφαλίσει ότι τα χρήματα φτάνουν στον παίκτη όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Στην εποχή μας, η μεταφορά χρημάτων είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο και αν ένα καζίνο συνεχίζει να κάνει τις ίδιες δικαιολογίες, τότε το καζίνο δεν το θέλει.

Αυτόματη μετάφραση:
Malaga
πριν από 1 έτος

Hello.

I'll focus on the hard facts for a moment. Have you asked the Neteller about pending transactions or issues on their side? Did you receive an email or create a print screen, please?

That would be very helpful.

Besides, deposit and withdrawal are not the same operations - can't be compared.

No one (your bank, or payment provider you're using) usually checks your outgoing transactions - it happens at your sole will.

Furthermore, the moment you deposit, the casino does not check your gaming history or casino account to allow you to play instantly. This is what makes withdrawals more complicated for the whole process.

I agree the casino is in delay - the question is why - for that, I have no answer.

Anyway, I saw your complaint briefly, even to me it seems the casino truly has some issues to solve:

"We deeply regret the extensive delay experienced, but we assure you that the refund is currently being processed. We will notify in the complaint and also provide a response to the player's mail as soon as the funds are returned."

I would be pissed off too...



Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, έλαβα μια απάντηση από τη Neteller, την οποία πρέπει να γνωρίζουν αν διαβάσουν το παράπονό μου.

Η Neteller επιβεβαίωσε ξεκάθαρα ότι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα και το καζίνο λέει ψέματα.


Τώρα το καζίνο πήρε τα τραπεζικά μου στοιχεία και μου έστειλε ξανά ένα email ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν σε εμένα.

Και πάλι δεν μου έχουν φτάσει χρήματα μέχρι τώρα.


Εάν το καζίνο δεν πληρώσει ξανά, τότε θα πρέπει πραγματικά να τιμωρήσετε το καζίνο πολύ γιατί τότε το καζίνο σας ξεγέλασε επίσης. Άλλωστε, το καζίνο έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι τα χρήματα θα μεταφερθούν σε εμένα.


Επίσης, είναι εντελώς αγενές όταν ένα καζίνο σας στέλνει email δύο φορές επιβεβαιώνοντας ότι στάλθηκαν τα χρήματα και μετά είναι λάθος. Αυτή είναι μια προσέγγιση που είναι εντελώς απαράδεκτη.


Ας δούμε όμως αν φτάσουν τα χρήματα ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Παρεμπιπτόντως, υπέβαλα μια κριτική για το καζίνο, η οποία εκκρεμεί εδώ και μια εβδομάδα και ακόμη δεν έχει δημοσιευτεί.


Γιατί δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα η κριτική μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έτσι, έχω επίσης τεράστια προβλήματα με το καζίνο αυτή τη στιγμή κατάφερα να στοιχηματίσω χιλιάδες ευρώ παρά την απαγόρευση και ναι ο λογαριασμός έκλεισε λόγω εθισμού στον τζόγο και η διοίκηση γνώριζε για το πρόβλημά μου Το CasinoGuru δεν δημοσιεύει το παράπονό μου ή την αξιολόγησή μου Νομίζω ότι το CasinoGuru είναι πολύ βαθιά εδώ μέσα. Εδώ είναι η κριτική και η ιστορία μου ταυτόχρονα:


Αυτό το καζίνο ή τα δύο καζίνο Gama και Cat είναι μια και η ίδια πράξη εντελώς αμελής, μπόρεσα να εγγραφώ ως αποκλεισμένος παίκτης σε αυτό το καζίνο, παρόλο που η ίδια η διοίκηση προκάλεσε τον αποκλεισμό του καζίνο λόγω εθισμού στον τζόγο, και έτσι έγινε πήγε πολύ γρήγορα Χιλιάδες δικοί σας προσγειώθηκαν σε αυτό το καζίνο, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό. Έκλεψα την πιστωτική κάρτα ενός συναδέλφου στην υποτροπή μου και μπόρεσα να καταθέσω σε αυτό το καζίνο χωρίς κανένα πρόβλημα τώρα ο συνάδελφος φυσικά το έχει αναφέρει στην αστυνομία Φυσικά είπα εκεί σε ποιο καζίνο πήρα τα χρήματα που έπαιξα και η αστυνομία ήταν και είναι βέβαιη ότι αυτό το καζίνο υποχρεούται να επιστρέψει τις καταθέσεις, γι' αυτό έστειλα email στο καζίνο για να τους ζητήσω να κλείσουν κυρίως τις καταθέσεις που έγιναν με το κλεμμένη πιστωτική κάρτα, αλλά αντί το καζίνο να συνεργάζεται εδώ τι είναι Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την άδειά τους, θα πρέπει να σας θεωρήσουν ανόητο εδώ. Ζητούν αποδείξεις από την πιστωτική μου κάρτα, η οποία επαληθεύτηκε εδώ και πολύ καιρό, αλλά δεν θέλουν να μάθουν τίποτα για την κλεμμένη γιατί οι κύριοι εδώ είναι σίγουροι ότι πρέπει να σας αποζημιώσουν. Προσπαθούν να καθυστερήσουν το θέμα κρατώντας τα στοιχεία μου στο kyc για χρόνια όταν ζήτησα στοιχεία επικοινωνίας, δηλαδή έναν αριθμό τηλεφώνου που μπορώ να δώσω στον αστυνομικό που επεξεργαζόταν, δεν υπήρξε καμία αντίδραση, ξέρετε εδώ ότι Το έκανα είναι επίσης ένα νομικό πρόβλημα για το καζίνο, αλλά εντάξει, αν οι κυρίες και κύριοι πιστεύουν ότι είναι πολύ αργά, θα ξεκινήσω μια αντιστροφή χρέωσης για την κάρτα μου και θα συστήσω επίσης στην αστυνομία και στον συνάδελφό μου να κάνουν το ίδιο για τη δική του επειδή και οι δύο Τα μέρη εδώ δικαιούνται να πάρουν τα χρήματα πίσω εγώ επειδή αποδεικνύεται ότι έχω μπλοκαριστεί και ο συνάδελφός μου σε κάθε περίπτωση επειδή έκλεψα την κάρτα του και έχω πρόσβαση σε δεδομένα εάν η Gama ή το Cat Casino πιστεύουν ότι θέλουν επίσης να πληρώσουν τα τέλη για την αντιστροφή χρέωσης, παρακαλώ. προσπάθησαν να διευκρινίσουν αυτό το θέμα ειρηνικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, έλαβα μια απάντηση από τη Neteller, την οποία πρέπει να γνωρίζουν αν διαβάσουν το παράπονό μου.

Η Neteller επιβεβαίωσε ξεκάθαρα ότι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα και το καζίνο λέει ψέματα.


Τώρα το καζίνο πήρε τα τραπεζικά μου στοιχεία και μου έστειλε ξανά ένα email ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν σε εμένα.

Και πάλι δεν μου έχουν φτάσει χρήματα μέχρι τώρα.


Εάν το καζίνο δεν πληρώσει ξανά, τότε θα πρέπει πραγματικά να τιμωρήσετε το καζίνο πολύ γιατί τότε το καζίνο σας ξεγέλασε επίσης. Άλλωστε, το καζίνο έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι τα χρήματα θα μεταφερθούν σε εμένα.


Επίσης, είναι εντελώς αγενές όταν ένα καζίνο σας στέλνει email δύο φορές επιβεβαιώνοντας ότι στάλθηκαν τα χρήματα και μετά είναι λάθος. Αυτή είναι μια προσέγγιση που είναι εντελώς απαράδεκτη.


Ας δούμε όμως αν φτάσουν τα χρήματα ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I checked the PUBLIC part of your complaint which is more or less about the account closure. I do not have access to the rest - private emails and inside communication. So, no - I didn't find the Netellres response. I would not ask you about it otherwise.

If you are unhappy with the progress, get it - but it is not related to me, sorry.

Let the outcome be decided when the conclusion comes.

Yes, I would say it takes far too long from the casino's side. Like, obviously.



Malaga
πριν από 1 έτος

Because it is related to your complaint that has not yet ended.

All reviews with pending complaints are decided after the complaint is closed.

This is one of the latest updates we've developed.

Read more here.


2pfkdnyqj4
πριν από 1 έτος

Hey there.

I checked out the internal system, and there has been no rejected complaint under this specific profile "2pfkdnyqj4"

Your review of Casino Millionaria was rejected because you created several accounts and tried to submit one review at least two times. This is obviously against the community rules.

Speaking about the same IPs, it seems you are quite lost in managing all the accounts you have created here.

How many have you set up, can you tell? I would say no less than 4...

Does it truly sound like a normal and honest approach to you?

I don't think so. Hence I'm not going to browse all your profiles and complaints - this whole story is enough for me.



πριν από 1 έτος

Ναι, μπορεί να έχω πολλούς λογαριασμούς εδώ επειδή απλά δεν θυμόμουν τα στοιχεία σύνδεσης, αλλά ειλικρινά, γιατί νιώθετε προσβεβλημένος επειδή λέω την αλήθεια και μερικούς και δεν μιλάω για όλες τις προσφορές καζίνο εδώ στο CasinoGuru κάνουν ; Πώς αλλιώς εξηγείτε ότι ένα καζίνο όπως το Gama ή το Cat έχει κορυφαία βαθμολογία από εσάς αλλά κάθε 2ος παίκτης έχει προβλήματα; πες μου ότι Μιλώντας για φταίξιμο, το δικό μου είναι για να συμπεριφέρεσαι υποκριτικά σαν να υποστηρίζεις τους παίκτες αλλά στην πραγματικότητα υποστηρίζεις τα καζίνο και ένα παράπονο αγαπητέ μου είναι ότι δείχνει ότι δεν έχεις καν το δικό σου σύστημα μπορεί να λειτουργήσει


https://casinoguru-de.com/catcasino-the-player-deposits-will-be-taken-from

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Και μιλάς για ειλικρινή προσέγγιση εδώ; Είναι ειλικρινές εκ μέρους σας ή των καζίνο να αγνοήσετε και να εκμεταλλευτείτε τους εθισμένους παίκτες;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

The public part of his complaint does have Netteller's response, namely:


'I would like to confirm your NETELLER is fully eligible to receive payouts from merchants. We are not preventing the transaction from being completed.


Transfers within the NETELLER system are instant; you should receive the funds as soon as the merchant instructs the payment.

However, merchants send funds from their sites at their own pace. Please check with the merchant to find out how long it will take.


If the issue persists, please get in touch with us once again.


Kind regards,

Martin

NETELLER team'


It's all out here in the open, as it is in Cat Casino's reviews and all of the possible complaints; these are true scam artists that should be stopped.

12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη