ΦόρουμΚαζίνοFEZbet Casino - γενική συζήτηση

FEZbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Radka
|
17698 προβολές 98 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

I’d like to express my frustration with the abysmal service provided by Fezbet. For 6 months now, my hard-earned money (~4000 euros) has been unjustly locked within their website, with no sign of resolution in sight. Despite numerous attempts to comply with their verification process (KYC) by submitting the requested documents several times and making adjustments to the documents when prompted, I have been left in limbo for over six weeks now without any meaningful response or progress (the documents have been left on verification pending status). Their customer support, if it can even be called that, consistently offers nothing but automated responses, regurgitating the same tired excuses about my case being with the "relevant department." This lack of transparency and blatant disregard for customer concerns is not only unprofessional but utterly unacceptable. 


All I have left is reporting their unethical business practices on here, in hope to find some help. Do you have any advice on how to proceed now to get things moving? Thanks!

jakikiki12
πριν από 6 μήνες

I can't imagine how you must feel, and I am astounded that you were able to stand that for such a long time.

Without further ado, I'd like to present the Casino Guru Resolution Center to you. Members of this Team focus on helping players in similarly tough situations, hence, I'm convinced that this is really worth trying!

To give you a head start, though, this guide 👈 explains how it works and what to explain along the way.

Of course, I'm not saying we can do miracles, but this process is completely free, all you have to invest is your time.

If you have further questions or prefer to discuss further details regarding your never-ending verification process, just reply to let us know your opinion or thoughts.



πριν από 6 μήνες

Thanks a lot for your prompt reply and your understanding Radka! I am going to take a look at the link you provided and get the ball rolling with the Resolution Center.

jakikiki12
πριν από 5 μήνες

Please let us know whenever you feel you need any assistance, or help.

πριν από 5 μήνες

Hello, I can’t withdraw money for 19 days. They canceled it four time. Fifth attempt was yesterday with mastercard. Please help, im waiting this withdrawal very long time

popiagio1
πριν από 5 μήνες

Casino Fezbet

popiagio1
πριν από 5 μήνες

Hey, did the casino also tell you the reason why your withdrawal has been rejected several times already ? Have you already verified your casino account ? Did you play with a bonus ? 

Let me know so I have a better overview of the situation. 

πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα έχω κάνει μια ανάληψη εδώ και 4 μέρες και το μόνο που κάνουν είναι να μου λετε υπομονή και πτι βρίσκεται στο τελικό στάδιο τι να κάνω βοήθεια

Despina
πριν από 3 μήνες

Hi, it would be best to wait a bit and be patient. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal so I wouldn't worry right from the start. You asked why there is a delay ? 

Have you verified your account here ? Have you had any successful withdrawals before ? 

Let me know, please. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα, έχετε καμία επαφή με το καζίνο;

Πιστεύω ότι με εξαπάτησαν

Έλαβα μια προσφορά για ένα στοίχημα χωρίς κίνδυνο έως 900 PLN

Κατέθεσα 900 PLN, έχασα το στοίχημά μου και έλαβα επιστροφή χρημάτων 900 PLN για να παίξω μέχρι την 1η Ιουλίου, σήμερα είναι 26 Ιουνίου και αυτό το μπόνους μου αφαιρέθηκε χωρίς να αναφέρω κανέναν λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Have you contacted the casino's support regarding this? I believe you should try that for sure. They should be able to explain what could happen. We are unable to get in touch with them for you, only whenever a complaint is submitted does our team try to get in touch with the casino representatives.

Did you get any screenshots of the terms of this bonus where it shows that the expiry is on July 1, perhaps? It could help you if you would provide it to them.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Romi
πριν από 2 μήνες

Ναι, έγραψα αρκετές φορές στην υποστήριξη και δεν έλαβα ποτέ απάντηση γιατί έγινε αυτό, γράφτηκε μόνο ότι ήταν απόφαση της διοίκησης


Δυστυχώς, δεν πρόλαβα να τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης που να δείχνει ότι το μπόνους ισχύει μέχρι την 1η Ιουλίου, αλλά σίγουρα ήταν

Θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε με το τμήμα σέρβις τους σχετικά με αυτό το θέμα;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Hi!

I said this many times before. We can't assist you with sports betting-related matters, and this kind of risk-free bet sounds like one to me. Feel free to correct me, of course.

Even if it were related to casino games, we just can't contact the casino on your behalf without you submitting a complaint.

That's how it works. Allthough I'm sorry to see the casino is not interested in explanation, it seems there is nothing we can do about it.

Radka
πριν από 2 μήνες

Καταλαβαίνω, αλλά μπορώ να βαθμολογήσω το καζίνο όσον αφορά τα αθλητικά στοιχήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

If you mean user review, that would also be rejected. We deal with casino games here, not sports betting, so you understand that it would probably not be very relevant to this topic. 😥

Jaro
πριν από 2 μήνες

Σας καταλαβαίνω, αλλά οι άνθρωποι δεν παίζουν μόνο στα καζίνο, αλλά διασκεδάζω και στον αθλητισμό και στο καζίνο

Πιστεύω ότι θα ήταν καλό να γνωρίζει ο κόσμος πώς συμπεριφέρονται τα καζίνο και να προσέχει το αθλητικό τμήμα.

Να προσθέσω ότι είναι θέμα αθλητισμού, εντάξει;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Πιστεύετε ότι τα καζίνο πρέπει να το κάνουν αυτό; Ότι πρώτα προσφέρουν ένα μπόνους και μετά αφαιρούν το μπόνους; Αν ήξερα ότι το καζίνο ενεργούσε έτσι, το είχα διαβάσει κάπου, δεν θα είχα λάβει ποτέ τέτοια προώθηση, δυστυχώς επηρεάστηκα από την πολύ υψηλή βαθμολογία και ξεγελάστηκα και σκέφτηκα ότι το καζίνο ήταν ειλικρινές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Σας καταλαβαίνω, αλλά οι άνθρωποι δεν παίζουν μόνο στα καζίνο, αλλά διασκεδάζω και στον αθλητισμό και στο καζίνο

Πιστεύω ότι θα ήταν καλό να γνωρίζει ο κόσμος πώς συμπεριφέρονται τα καζίνο και να προσέχει το αθλητικό τμήμα.

Να προσθέσω ότι είναι θέμα αθλητισμού, εντάξει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Yes, players who bet on sports can of course express their opinion. The important thing is that our reviews do not deal even a little bit with betting and we also do not have experts to evaluate cases when a player loses money unfairly. That's why we always turn to the fact that if it's about sports betting, the players can describe their disappointment on the forum, but they probably won't be able to do it elsewhere here. 

πριν από 2 μήνες

Πιστεύετε ότι τα καζίνο πρέπει να το κάνουν αυτό; Ότι πρώτα προσφέρουν ένα μπόνους και μετά αφαιρούν το μπόνους; Αν ήξερα ότι το καζίνο ενεργούσε έτσι, το είχα διαβάσει κάπου, δεν θα είχα λάβει ποτέ τέτοια προώθηση, δυστυχώς επηρεάστηκα από την πολύ υψηλή βαθμολογία και ξεγελάστηκα και σκέφτηκα ότι το καζίνο ήταν ειλικρινές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Certainly not, I don't advocate such a behaviour and casinos should be honest. Also, do you know why your bonus was taken away ? Was it some kind of deposit bonus ? 😕

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ρώτησα αρκετές φορές και το καζίνο δεν μπορούσε να δώσει έναν λόγο για τον οποίο έγινε αυτό

Ήταν ένα στοίχημα χωρίς ρίσκο, δηλαδή αφού έχασα το στοίχημα, έπρεπε να παίξω για το χαμένο ποσό και είχα προθεσμία μέχρι την 1η Ιουλίου να το κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα