Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFEZbet Casino - γενική συζήτηση

FEZbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από Radka
|
24.316 προβολές 115 απαντήσεις |
|
1...5 6
πριν από 2 μήνες

Γράφω στο chat απλά γράφουν ότι υπάρχει σφάλμα συστήματος με την ανάληψη και το ότι μου έβγαλαν τα 500 ευρώ από τον λογαριασμό είναι φυσιολογικό;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

και τους έδωσες και βαθμολογία 9,8;;; Για τι; Για την ακύρωση των κερδών μου και τη λήψη των χρημάτων μου;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Hi Romi! Thank you for your answer.

You guys from CG do an awesome job! Very helpful for players.


It's been a while, but they fully paid me on September 27th and 29th.

They asked me for 3 different validations - identity, bank statements and a selfie with their website on the background. Each validation took 48-72 hours to confirm. So I advise people to be patient.


To avoid future problems with customers, they should improve their validation methods and also make it clear for customers that it's a requirement for any withdraw to go through. The way it is today, it's shady and may lead the customer to be anxious about the security of its funds.


Anyway, thanks again.

Keep up the great work!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

αλλο γραφειο κοπελων που δεν πληρωσε, εκκρεμει η αποσυρση απο την παρασκευη, ακυρωσε την αποσυρση και τελος....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I can see that you are really upset with this casino, but can we please take it step by step here, so the issue is better understandable?🙏

What do you mean they took your money, please, as you said in your other post?

You requested the withdrawal on Friday, right? Is your account fully verified, or do you have to go through the process?

Do you still see the money in your account or they are not shown there anymore?

Please reply with some more details regarding all this, and we will try to find out what could happen at this casino.

πριν από 2 μήνες

Hi Romi! Thank you for your answer.

You guys from CG do an awesome job! Very helpful for players.


It's been a while, but they fully paid me on September 27th and 29th.

They asked me for 3 different validations - identity, bank statements and a selfie with their website on the background. Each validation took 48-72 hours to confirm. So I advise people to be patient.


To avoid future problems with customers, they should improve their validation methods and also make it clear for customers that it's a requirement for any withdraw to go through. The way it is today, it's shady and may lead the customer to be anxious about the security of its funds.


Anyway, thanks again.

Keep up the great work!

πριν από 2 μήνες

Thank you so much for your kind words. We always try to do our best to help our users.

I am glad that you have received your money, and it is nice to read some of your insides. If you're interested, you can submit a user review where you describe this experience of yours. It really could help others to better understand how this casino works.

Here is the link for you if you decide to do so.

We'll look forward to hearing from you again.

Romi
πριν από 2 μήνες

Ναι, την Παρασκευή κέρδισα 2 στοιχήματα και το έβαλα σε ανάληψη, και χθες πήραν τα χρήματα και δεν υπάρχουν χρήματα στον λογαριασμό. Δεν ζήτησαν επαλήθευση!!!

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 2 μήνες

In this case, you really did the right thing to file a complaint here. Our team will start to investigate the matter, and hopefully they will be able to get in touch with the casino so we can find out what happened.

Are you able to communicate with the support now?

Let's wait for another step regarding your case, which will lead us to the resolution of all this.

Romi
πριν από 2 μήνες

Μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν λένε τίποτα εκεί γιατί δουλεύουν μόνο στο chat και δεν μπορούν να πουν τίποτα για τα οικονομικά... Έχω ανοίξει ήδη καταγγελία... βαρέθηκα να ανοίγω καζίνο και όχι πληρώνοντας στους ανθρώπους τα χρήματα που κέρδισαν... Πρέπει να βρούμε τρόπο να τους αντιμετωπίσουμε...

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 2 μήνες

Yeah, usually the live chat has no information regarding withdrawals and stuff like that.

I surely understand your frustration here, but let's just stay patient, and hopefully it'll be solved out soon.

And maybe in the end the casino will be able to fix the error as they said it was due to that, and soon you'll get your money. Right?🤷‍♀️

We'll be here if you have any news regarding all this.

Romi
πριν από 2 μήνες

Το ίδιο θα πουν με τον Σπίναγα, απλά έκλεισαν τον λογαριασμό του ατόμου και τέλος!!! και δεν βοηθησες!!!

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 2 μήνες

You know, I think it would be fair to explain that we just can't defend the player's interest if the casino proves this particular player has violated the basic rules. Like you did at Spinaga. This is actually the reason why we could not help you.

It is not my intention to be mean, but can you assure us that something similar has not occurred at FEZbet Casino, please? If you're convinced this casino will respond in the same way, it naturally raises some questions.

I hope you realize that my only goal is to assist you in avoiding needless mistakes.


Radka
πριν από 2 μήνες

άνθρωποι έπαιξαν εκεί και όχι εγώ, και μιας και έχω ήδη δει εδώ, έγραψα και μια ανάρτηση, μόνο όχι για τους λογαριασμούς παιχνιδιών μου αλλά για άλλους, υπάρχει απαγόρευση σε αυτό; Είναι δυνατόν να αποδειχθεί ότι δεν έπαιξα εγώ αλλά άλλο άτομο, απλά δεν θέλουν να επιστρέψουν τα χρήματα, αυτό είναι όλο.. έκλεισαν τον λογαριασμό και αυτό είναι καλό!

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 2 μήνες

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί τα καζίνο που εξαπατούν και ληστεύουν ανθρώπους έχουν τόσο υψηλές βαθμολογίες, το καζίνο Fezbet με εξαπάτησε για 900 PLN, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να βοηθήσει, υπάρχουν τόσα πολλά παράπονα για το καζίνο Fezbet και η βαθμολογία είναι ακόμα 9,8 για μένα είναι ακατανόητο

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

Κυρία Radko γιατί αυτό το καζίνο εξακολουθεί να έχει τόσο υψηλή βαθμολογία; Υπάρχουν τόσα πολλά παράπονα και κακές απόψεις για αυτό το καζίνο και η βαθμολογία εξακολουθεί να είναι σχεδόν μέγιστη, κάτι δεν πάει καλά εδώ που συμβαίνουν τέτοιες καταστάσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

άνθρωποι έπαιξαν εκεί και όχι εγώ, και μιας και έχω ήδη δει εδώ, έγραψα και μια ανάρτηση, μόνο όχι για τους λογαριασμούς παιχνιδιών μου αλλά για άλλους, υπάρχει απαγόρευση σε αυτό; Είναι δυνατόν να αποδειχθεί ότι δεν έπαιξα εγώ αλλά άλλο άτομο, απλά δεν θέλουν να επιστρέψουν τα χρήματα, αυτό είναι όλο.. έκλεισαν τον λογαριασμό και αυτό είναι καλό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I'm sorry, are you saying you've been sharing the information on behalf of someone else? I most likely did not understand you well. What do you intend to prove, and also to whom, I wonder. Are you perhaps referring to your current complaint against FezBet? Surely you can provide anything you have to Veronika; she will go through that, don't worry.

As far as I can guess from the screenshot posted in the complaint thread, the casino suffers technical issues; well, it may happen. Do you have any reason to believe the casino is not being honest with you?

πριν από 2 μήνες

Κυρία Radko γιατί αυτό το καζίνο εξακολουθεί να έχει τόσο υψηλή βαθμολογία; Υπάρχουν τόσα πολλά παράπονα και κακές απόψεις για αυτό το καζίνο και η βαθμολογία εξακολουθεί να είναι σχεδόν μέγιστη, κάτι δεν πάει καλά εδώ που συμβαίνουν τέτοιες καταστάσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi there. My name is Radka, if you don't mind.

We have previously discussed numerous casinos in exactly the same way. Still the same reasons apply. I apologize; I have run out of explanations for you and I am sorry to see that, despite our best efforts to explain how it works to you, you just keep asking the same questions.

Please keep these things in mind:

forum posts does not count to rating

unclosed complaints or resolved complaints do not count too

On the other hand, these point you may access anytime are still valid:

Very big casino based on our research and estimates

We consider the casino's T&Cs to be fair

Not found on any relevant casino blacklist

No player complaints or very low value of withheld winnings in complaints in relation to the casino's size

We also considered other factors, which had a slightly negative impact on the casino's Safety Index


Basically, this is it. Feel free to submit another gambling-related complaint if you feel casinos are not acting fairly, please.


1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα