ΦόρουμΚαζίνοFEZbet Casino - γενική συζήτηση

FEZbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Radka
|
20761 προβολές 115 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
hargyon
πριν από 10 μήνες

I see that something has already moved so let's see how it goes on and if you pass the verification successfully. So I will wait for your answer how it went and whether the documents were accepted or not. 

As far as Sportaza casino is concerned, it would be best if you keep the information about this casino here: https://casino.guru/forum/casinos/sportaza-casino---general-discussion

so we don't needlessly mix the two in a thread where they don't belong. 

Anyway, let us know how it goes so we know how it looks like. I'll keep my fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 10 μήνες

Δεν έχω ακόμα ενημερώσεις για το FEZBET και κοιτάξτε πόσο περίεργο είναι: η απόδειξη διεύθυνσης που έστειλα αρχικά στη FEZBET (λογαριασμός Διαδικτύου) και απορρίφθηκε έγινε αποδεκτή στο Sportaza (που είναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ η ΙΔΙΑ διαδικασία KYC)... Παράξενο, σωστά ?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μέχρι στιγμής, το KYC και για τα δύο ήταν το ίδιο, ζητώντας: ID, απόδειξη διεύθυνσης, απόδειξη ιδιοκτησίας πορτοφολιού και ιστορικό συναλλαγών πορτοφολιού. Η Fezbet αρνήθηκε την απόδειξη της διεύθυνσής μου χωρίς να δώσει λόγο (αν και πρόκειται για λογαριασμό που βρίσκεται στη λίστα αποδεκτών) και ζήτησε νέα απόδειξη συναλλαγών, αλλά αυτή τη φορά από τον τραπεζικό λογαριασμό. Το έστειλα μαζί με τα δύο τελευταία αποδεικτικά της διεύθυνσης που έχω στο όνομά μου (ένα από αυτά είναι κυριολεκτικά το συμβόλαιο για το σπίτι όπου μένω, αναφέρει ξεκάθαρα το πλήρες όνομα και τη διεύθυνσή μου -- στην πραγματικότητα, αυτό το έγγραφο είναι επίσης στο την αποδεκτή λίστα.Την έστειλα αρχικά στις 14 και την ξαναέστειλα στις 16. Και λεπτομέρεια, έχω την ανάληψη σε εκκρεμότητα λόγω αυτού από τις 12.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Προφανώς η Fezbet ενέκρινε όλα τα έγγραφά μου, αλλά εξακολουθεί να λέει ότι ο λογαριασμός μου πρέπει να επαληθευτεί, αν και δεν ζήτησαν νέα έγγραφα και η καρτέλα επαλήθευσης δείχνει ότι τα 5 έγγραφά μου έγιναν δεκτά. Πήγα στη συνομιλία και η ρομποτική εξυπηρέτηση πελατών μου είπε να συνεχίσω να περιμένω χωρίς να μου δώσει ενημέρωση για το τι θα συμβεί.

Πρέπει να κάνω λάθος, αλλά φαίνεται ότι κάνουν αυτή τη διαδικασία KYC όσο το δυνατόν πιο δύσκολη για τον πελάτη να χάσει την υπομονή του, να ακυρώσει την ανάληψη και να χάσει ολόκληρο το υπόλοιπό του. Είναι μια παράλογη έλλειψη διαφάνειας. Δεν με ενημέρωσαν για τη διαδικασία μέσω email μία φορά από τις 12, πρέπει πάντα να σπαταλώ το χρόνο μου για να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο και να πάω στη συνομιλία τους για να ρωτήσω τι να κάνω στη συνέχεια.

Τώρα συνεχίζω με όλα τα έγγραφά μου προφανώς αποδεκτά και εγκεκριμένα, με τον λογαριασμό να εκκρεμεί ακόμη η επαλήθευση, έτσι ώστε, εάν ολοκληρώσω τη διαδικασία KYC, θα πρέπει να περιμένω άλλες 3 ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη. Είναι περίεργο το πόσο άτυχος ήμουν που τελικά κέρδισα κάτι σε ένα καζίνο και συνέβη σε εκείνο το φρικτό στοιχηματικό οίκο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μέχρι στιγμής, το KYC και για τα δύο ήταν το ίδιο, ζητώντας: ID, απόδειξη διεύθυνσης, απόδειξη ιδιοκτησίας πορτοφολιού και ιστορικό συναλλαγών πορτοφολιού. Η Fezbet αρνήθηκε την απόδειξη της διεύθυνσής μου χωρίς να δώσει λόγο (αν και πρόκειται για λογαριασμό που βρίσκεται στη λίστα αποδεκτών) και ζήτησε νέα απόδειξη συναλλαγών, αλλά αυτή τη φορά από τον τραπεζικό λογαριασμό. Το έστειλα μαζί με τα δύο τελευταία αποδεικτικά της διεύθυνσης που έχω στο όνομά μου (ένα από αυτά είναι κυριολεκτικά το συμβόλαιο για το σπίτι όπου μένω, αναφέρει ξεκάθαρα το πλήρες όνομα και τη διεύθυνσή μου -- στην πραγματικότητα, αυτό το έγγραφο είναι επίσης στο την αποδεκτή λίστα.Την έστειλα αρχικά στις 14 και την ξαναέστειλα στις 16. Και λεπτομέρεια, έχω την ανάληψη σε εκκρεμότητα λόγω αυτού από τις 12.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I see you are still in the process and I think it would be best if you cooperate with the casino and provide what is needed. If you get nowhere and your documents keep getting rejected without reason, be sure to keep updating so we can try to help you. For now we will have to be patient as we give casinos 14 days to resolve KYC situation, so we will see what changes in that time and hopefully you will pass the verification successfully. 

πριν από 10 μήνες

Προφανώς η Fezbet ενέκρινε όλα τα έγγραφά μου, αλλά εξακολουθεί να λέει ότι ο λογαριασμός μου πρέπει να επαληθευτεί, αν και δεν ζήτησαν νέα έγγραφα και η καρτέλα επαλήθευσης δείχνει ότι τα 5 έγγραφά μου έγιναν δεκτά. Πήγα στη συνομιλία και η ρομποτική εξυπηρέτηση πελατών μου είπε να συνεχίσω να περιμένω χωρίς να μου δώσει ενημέρωση για το τι θα συμβεί.

Πρέπει να κάνω λάθος, αλλά φαίνεται ότι κάνουν αυτή τη διαδικασία KYC όσο το δυνατόν πιο δύσκολη για τον πελάτη να χάσει την υπομονή του, να ακυρώσει την ανάληψη και να χάσει ολόκληρο το υπόλοιπό του. Είναι μια παράλογη έλλειψη διαφάνειας. Δεν με ενημέρωσαν για τη διαδικασία μέσω email μία φορά από τις 12, πρέπει πάντα να σπαταλώ το χρόνο μου για να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο και να πάω στη συνομιλία τους για να ρωτήσω τι να κάνω στη συνέχεια.

Τώρα συνεχίζω με όλα τα έγγραφά μου προφανώς αποδεκτά και εγκεκριμένα, με τον λογαριασμό να εκκρεμεί ακόμη η επαλήθευση, έτσι ώστε, εάν ολοκληρώσω τη διαδικασία KYC, θα πρέπει να περιμένω άλλες 3 ημέρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη. Είναι περίεργο το πόσο άτυχος ήμουν που τελικά κέρδισα κάτι σε ένα καζίνο και συνέβη σε εκείνο το φρικτό στοιχηματικό οίκο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Perfect that everything was accepted. Now we will have to wait as you say it still looks as if the verification is not complete. I know it's a lot of work, but it takes a bit of patience. 

I firmly believe that you will be able to withdraw your money and everything will be fine. When that happens, let me know.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Εντάξει, αλλά τι να κάνω τώρα; Όλα τα έγγραφά μου έγιναν δεκτά και εγκρίθηκαν, δεν ζητήθηκαν νέα έγγραφα και ο λογαριασμός μου είναι ακόμα σε εκκρεμότητα.

Αυτόματη μετάφραση:
hargyon
πριν από 10 μήνες

I would try to ask support how it is and when it will be 100% that your account is verified if it says that everything is fine. I think it should be no problem for the casino to reply and then you can proceed with the withdrawal. If nobody responds and you are still on the same page, we will try to help.

However, since we give casinos 14 days to resolve both KYC and withdrawals and you've managed to verify, I think you may still need to wait a little while and when everything is as it should be, make your withdrawal.

Keep me updated as it goes on.

hargyon
πριν από 10 μήνες

I'd say that verifying documents is just the first part of the process. There are many other aspects casinos aim to check before the withdrawal request is approved or the whole KYC finished. Since it would be quite ineffective to keep you constantly updated on the subject, casinos usually prefer to complete the check and explain the results based on the conclusion.

Luckily, this particular casino seems to be very decent; hence, I'm convinced the verification won't be delayed unnecessarily.

In case you'd like to get more familiar with the whole topic, I suggest this free e-course called "iGaming Player Verification and AML"

I'll be here for any updates 🤞

πριν από 10 μήνες

Έλεγξαν τον λογαριασμό μου και μου έδωσαν προθεσμία στις 22 για να λάβω 1 ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
hargyon
πριν από 10 μήνες

Great, so you can see that the wait was worth it. Of course I'm not going to jump to the conclusion yet and we'll see if you get your first withdrawal tomorrow. 

Also, be sure to let us know if it was successful. I hope you will be happy before the holidays. 😊

πριν από 10 μήνες

Τέλος πάντων, μετά από 11 ημερολογιακές ημέρες, 6 στη διαδικασία KYC και 5 σε αναμονή για επεξεργασία ανάληψης, έλαβα την πρώτη πληρωμή.

Αυτό δεν θα διαγράψει την αρνητική μου εμπειρία. Ειλικρινά, αποφύγετε τα καζίνο που δεν σας επιτρέπουν να επαληθεύετε τον λογαριασμό σας όποτε θέλετε. Αυτή η τακτική να ζητάς μόνο όταν κερδίζεις πολλά δεν είναι διαφανής και, κατά τη γνώμη μου, αυθαίρετη.

Παρόλο που είναι στους όρους και τις προϋποθέσεις και αποδέχτηκα την προθεσμία των 3 εργάσιμων ημερών για την επεξεργασία των αναλήψεων, αυτό παραμένει παράλογο σήμερα. Και τέλος, το όριο ανάληψης σε νέους λογαριασμούς είναι γελοία χαμηλό, η μετατροπή σε USD είναι περίπου 350 USD κάθε 3 εργάσιμες ημέρες. Με άλλα λόγια, εάν κερδίσετε 1200 USD, θα περιμένετε 11 ημερολογιακές ημέρες (καθώς δεν περιλαμβάνονται τα Σαββατοκύριακα) για να λάβετε ολόκληρο το υπόλοιπό σας (αν δεν υπάρχουν απρόβλεπτα γεγονότα).

Δύσκολα θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ το FEZbet.

Αυτόματη μετάφραση:
hargyon
πριν από 10 μήνες

Perfect that you got the first part of the money. May I know how much you are waiting for now ? 

As far as account verification is concerned, most casinos do it in such a way that it takes place after the first withdrawal. In some of them, of course, you can verify earlier on request, but in most of them it is as I described. 

However, I certainly won't persuade you to continue playing here, since you have had this experience and I think that you can evaluate whether the casino is good for you or not based on it.

Anyway, please let me know when the rest of your money comes in and if there is a problem we will try to help you. 

Fingers crossed. 🤞

πριν από 10 μήνες

Έλαβα 1850 BRL χθες και απομένουν άλλα 1850 BRL που πιστεύω ότι θα παραλάβω στις 27 (3 εργάσιμες). Καθώς έχω ήδη λάβει την πρώτη ανάληψη και τελικά έχω επαληθευτεί, πιστεύω ότι θα την παραλάβω χωρίς κανένα πρόβλημα, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω αυτό το διάστημα (παράλογο στις μέρες μας, αλλά αποδεκτό από εμένα όπως είναι στους όρους) του 3 εργάσιμες ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
hargyon
πριν από 10 μήνες

Yeah, sure. So we'll wait and see if you manage to get your money sooner or what happens in the end. Be sure to let me know. Have a nice holidays. 🙂 

πριν από 7 μήνες

I’d like to express my frustration with the abysmal service provided by Fezbet. For 6 months now, my hard-earned money (~4000 euros) has been unjustly locked within their website, with no sign of resolution in sight. Despite numerous attempts to comply with their verification process (KYC) by submitting the requested documents several times and making adjustments to the documents when prompted, I have been left in limbo for over six weeks now without any meaningful response or progress (the documents have been left on verification pending status). Their customer support, if it can even be called that, consistently offers nothing but automated responses, regurgitating the same tired excuses about my case being with the "relevant department." This lack of transparency and blatant disregard for customer concerns is not only unprofessional but utterly unacceptable. 


All I have left is reporting their unethical business practices on here, in hope to find some help. Do you have any advice on how to proceed now to get things moving? Thanks!

jakikiki12
πριν από 7 μήνες

I can't imagine how you must feel, and I am astounded that you were able to stand that for such a long time.

Without further ado, I'd like to present the Casino Guru Resolution Center to you. Members of this Team focus on helping players in similarly tough situations, hence, I'm convinced that this is really worth trying!

To give you a head start, though, this guide 👈 explains how it works and what to explain along the way.

Of course, I'm not saying we can do miracles, but this process is completely free, all you have to invest is your time.

If you have further questions or prefer to discuss further details regarding your never-ending verification process, just reply to let us know your opinion or thoughts.



πριν από 7 μήνες

Thanks a lot for your prompt reply and your understanding Radka! I am going to take a look at the link you provided and get the ball rolling with the Resolution Center.

jakikiki12
πριν από 7 μήνες

Please let us know whenever you feel you need any assistance, or help.

πριν από 6 μήνες

Hello, I can’t withdraw money for 19 days. They canceled it four time. Fifth attempt was yesterday with mastercard. Please help, im waiting this withdrawal very long time

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα