Παρακαλούμε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της καταγγελίας , εγώ ή η Μάγδα δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω αυτήν τη στιγμή. Ελπίζω να καταλαβαίνετε.
Kindly keep an eye on the progress of the complaint, I or Magda can't help you further at the moment. I hope you understand.
Γεια σας, καταλαβαίνω ότι είστε αναστατωμένος, αλλά όπως είπε η Radka παραπάνω, το μόνο που έχουμε να κάνουμε τώρα είναι να περιμένουμε.
Hello, I understand that you are upset, but as Radka stated above, all we have to do now is to wait.
Καλό απόγευμα! Ζήτησα ανάληψη από αυτό το καζίνο στις 30 Απριλίου και έχουν περάσει 5 μέρες και δεν έχω πληρωθεί! Στον ιστότοπο εμφανίζει πληρωμές pix σε λιγότερο από 24 ώρες!
Good afternoon! I requested a withdrawal from this casino on April 30th and it's been 5 days and I haven't been paid! On the website it shows pix payments in less than 24 hours!
Boa tarde! Solicitei saque nesse cassino dia 30 de abril e já se passaram 5 dias e não me foi pago ! No site mostra pagamentos pix em menos de 24 h !
Γειά σου.
Έχετε ήδη περάσει την αρχική επαλήθευση λογαριασμού, παρακαλώ; Είναι ο κύριος λόγος για μια τέτοια «καθυστέρηση».
Ενημέρωσέ με.
Hello.
Have you already passed the initial account verification, please? It's the main reason for such a "delay".
Let me know.
Μετά από 6 ημέρες με την ανάληψη σε εκκρεμότητα, μου ζητήθηκε να επαληθεύσω τον λογαριασμό και η υποστήριξη με ενημέρωσε ότι χρειάζονται έως και 3 ημέρες
After 6 days with the withdrawal pending, I was asked to verify the account and the support informed me that it takes up to 3 days
Depois de 6 dias com o saque pendente me solicitaram a verificação de conta e o suporte me informou que leva até 3 dias
Αχ, πρόκειται λοιπόν για την επαλήθευση. Ξέρω ότι είναι χάλια, αλλά προς το παρόν, θα πρέπει να κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να το περάσετε.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ήταν πρόβλημα. 🤞
Ahh, so it is about the verification. I know it sucks, but for now, you should do all in your power to pass it.
Let's just hope it wouldn't be a problem. 🤞
Έτσι, μόλις το καζίνο ξεκινήσει το KYC αμέσως μετά την υποβολή του αιτήματος ανάληψης, η διαδικασία θα ήταν 6 ημέρες μικρότερη. 😀
Ευχαριστώ για αυτά τα καλά νέα! Τι σχεδιάζεις τώρα;
So once the casino starts the KYC immediately after the withdrawal request is made, it would be 6 day shorter process. 😀
Thanks for this good news! What do you plan now?
Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη
Thank you very much for the support
Muito obrigado pelo suporte
Παρακαλώ.
Σας εύχομαι καλή τύχη και πολλές υπέροχες εμπειρίες! ✨🙌
You are welcome.
Wish you the best of luck and tons of great experiences! ✨🙌
Το καζίνο περιόρισε το όριο πονταρίσματός μου στα 10€ αφού πήρα 33% μέσω του στοιχηματισμού του μπόνους πρώτης κατάθεσης. Πώς επιτρέπεται αυτό;
The casino limited my bet limit to 10€ after getting 33% through the wagering of the first deposit bonus. How is this allowed?
Γεια, αν μπορώ να ξέρω, τι μπόνους πήρες; Είχατε μέγιστο στοίχημα οποιουδήποτε ποσού μέχρι τότε; Προσπαθήσατε να ρωτήσετε την υποστήριξη γιατί συμβαίνει αυτό ή ελέγξατε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις για να δείτε εάν κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια του στοιχηματισμού;
Hey, if I may know, what bonus did you take ? Did you have a maximum bet of any amount until then ? Did you try to ask the support why this is so, or did you check the Terms and Conditions to see if something like this can happen during wagering ?
Ήταν το μπόνους πρώτης κατάθεσης και περιορίστηκα μόνο αφού έκανα το 33% της απαίτησης στοιχηματισμού. Καθιστούν σχεδόν αδύνατο να παίξετε με το μπόνους. Η ζωντανή συνομιλία δεν μπόρεσε να απαντήσει σε καμία από τις ερωτήσεις μου και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν απάντησε. Δεν είδα τίποτα στους T&C, αλλά υπάρχει πολύ κείμενο εκεί.
It was the first deposit bonus and I only got limited right after I hit 33% of the wagering requirement. They make it virtually impossible to play with the bonus. The live chat couldn't answer any of my questions and the email address hasn't answered. I didn't see anything in the T&C but there is a lot of text there.
Θεωρώ ασυνήθιστο και παράξενο αν οι συνθήκες αλλάξουν κατά τη διάρκεια του μπόνους και περιορίσουν το μπόνους με παρόμοιο τρόπο. Δεδομένου ότι η ζωντανή συνομιλία δεν είναι χρήσιμη και το καζίνο δεν απαντά σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν είναι πολύ χρήσιμη.
Όσον αφορά τους Όρους και τις Προϋποθέσεις, σίγουρα δεν χρειάζεται να τους διαβάσετε πλήρως, αλλά είναι ωραίο να χρησιμοποιήσετε τη συντόμευση ctrl + f για να βρείτε τη λέξη μπόνους και να περιορίσετε ό,τι θα ήταν απαραίτητο για εσάς.
Ωστόσο, εάν πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο λάθος και κανείς δεν είναι πρόθυμος ή σε θέση να σας βοηθήσει, τότε σας συνιστώ να υποβάλετε καταγγελία σε εμάς. Τι λες ?
I find it unusual and strange if the conditions should change during the bonus and limit the bonus in a similar way. Since the live chat is not helpful and the casino does not respond to emails, it is not very helpful.
As for the Terms and Conditions, you certainly don't need to read them in full, but it's nice to use the ctrl + f shortcut to find the word bonus and narrow down what would be necessary for you.
However, if you think there is a mistake and no one is willing or able to help you, then I recommend that you file a complaint with us. What do you say ?
Γεια σας παιδιά. Είμαι χρήστης ορισμένων καζίνο του δικτύου Rabidi από το 2020-21 και αυτή την εβδομάδα πιστεύω ότι ξεκίνησε ένα πρόβλημα στο FEZBET. Προσπάθησα να κάνω KYC το 2021, αλλά καθώς δεν είχα αποδείξεις διεύθυνσης εκείνη τη στιγμή, μπόρεσα να το υποβάλω μόνο το 2022 – και όπως ήταν αναμενόμενο, αρνήθηκαν λέγοντας ότι ο λογαριασμός μου δεν χρειαζόταν επαλήθευση. Μέχρι αυτή την εβδομάδα είχα τη ΔΥΣΤΥΧΙΑ να κερδίσω σχεδόν 4000 R$ με κατάθεση 100 R$ μόνο παίζοντας κουλοχέρηδες και ζωντανά παιχνίδια... Ζήτησα ανάληψη και περίμενα σχεδόν 4 μέρες χωρίς απάντηση, μέχρι χθες μου ζήτησαν ξανά KYC. Έστειλα τα πάντα, ακόμα και ένα ιστορικό συναλλαγών που δεν παρέχει το Astropay, το έστειλα με τη βοήθεια του διαχειριστή του λογαριασμού μου (καθώς είμαι χρήστης μαύρου επιπέδου στο Astropay), αλλά δεν υπήρξε απάντηση.
Τι συμβαίνει... Ταυτόχρονα, το Sportaza (άλλο καζίνο Rabidi) ζήτησε επίσης χθες KYC αφού περίμενα σχεδόν 5 ημέρες για να λάβω ανάληψη 250 BRL. Έχω ήδη στείλει τα πάντα, αλλά φοβάμαι ότι απλώς θα ισχυριστούν ότι έχω διπλό λογαριασμό, κάτι που δεν ισχύει γιατί έχω μόνο έναν λογαριασμό με Fezbet, Sportaza, Rabona,... που είναι όλα από το Rabidi. Θα περιμένω μέχρι τις 18/12 για να δω αν λάβω κάποια απάντηση, διαφορετικά θα πρέπει να ανοίξω μια καταγγελία και ελπίζω να βασιστώ στη βοήθειά σας στο CasinoGuru.
Hey guys. I have been a user of some Rabidi network casinos since 2020-21 and this week I believe a problem started at FEZBET. I tried to do KYC in 2021, but as I didn't have proof of address at the time, I was only able to submit it in 2022 – and unsurprisingly, they refused saying my account didn't need verification. Until this week I had the UNHAPPINESS of winning almost R$4000 with a deposit of R$100 just by playing slots and live games... I requested a withdrawal and waited almost 4 days without a response, until yesterday they asked for KYC again. I sent everything, even a transaction history that Astropay doesn't provide, I sent it with the help of my account manager (as I'm a black level user at Astropay), but there was no response.
What happens... At the same time, Sportaza (another Rabidi casino) also asked for KYC yesterday after I waited for almost 5 days to receive a withdrawal of 250 BRL. I have already sent everything, but I am afraid that they will simply claim that I have a duplicate account, which is not true because I only have one account with Fezbet, Sportaza, Rabona,... which are all from Rabidi. I will wait until 12/18 to see if I receive any response, otherwise I will have to open a complaint and I hope to count on your help at CasinoGuru.
Olá pessoal. Sou usuário de alguns casinos da rede Rabidi desde 2020-21 e esta semana acredito que começou um problema na FEZBET. Tentei fazer KYC em 2021, mas como não tinha comprovante de endereço na época, só consegui enviar em 2022 – e sem surpresa, eles recusaram dizendo que minha conta não precisava de verificação. Até que nessa semana tive a INFELICIDADE de ganhar quase 4000 R$ com um depósito de 100 R$ só jogando slots e jogos ao vivo... Solicitei um saque e esperei quase 4 dias sem resposta, até que ontem pediram KYC novamente. Enviei tudo, até um histórico de transações que a Astropay não fornece enviei com a ajuda da minha gerente de contas (pois sou usuário nível black na Astropay), mas sem resposta.
O que acontece... No mesmo instante a Sportaza (outro casino Rabidi) também pediu um KYC ontem após eu esperar por quase 5 dias um recebimento de saque de 250 BRL. Já enviei tudo, mas receio que simplesmente afirmem que tenho uma conta duplicada, o que não é verdade porque só tenho uma conta com Fezbet, Sportaza, Rabona,... que são todos de Rabidi. Aguardarei até o dia 18/12 para ver se recebo alguma resposta, caso contrário terei que abrir uma reclamação e espero contar com a ajuda de vocês CasinoGuru.
Αν μου επιτρέπεται - όπως το βλέπω εγώ, ανησυχείτε ήδη για θέματα που κανείς δεν ανέφερε δυνατά, σωστά; Φυσικά, γενικά, μπορείτε να ανοίξετε έναν λογαριασμό σε κάθε καζίνο εντός του ομίλου.
Πρέπει επίσης να πω ότι παρέχουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρώσουν το KYC και όλους τους σχετικούς ελέγχους. Επομένως, μην μπερδεύεστε αν προτείνουμε να περιμένετε.
Επιτρέψτε μου μια απλή ερώτηση: ποιο πραγματικά φαίνεται να είναι το πρόβλημα;
Καταλαβαίνω ότι θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορο, αλλά εκτός από αυτό, τι σας κάνει να ανησυχείτε τόσο πολύ;
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
If I may - the way I see it, you are already worried about issues no one mentioned aloud, right? Of course, in general, you can open one account at each casino within the group.
I also have to say that we provide casinos with 14 full days to complete the KYC and all associated checks. So, do not be confused if we suggest waiting.
Allow me just a simple question: what actually seems to be the problem?
I understand it could be swifter, but aside from that, what makes you so worried?
Let me know, please.
Με ανησυχεί που χρησιμοποιώ ενεργά το Sportaza εδώ και πολύ καιρό και ποτέ δεν ζήτησαν επαλήθευση. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια που χρησιμοποιούσα τα καζίνο Rabidi, δεν κατάφερα ποτέ να συγκεντρώσω υπόλοιπο σε περισσότερα από ένα καζίνο Rabidi ακριβώς ως προληπτικό μέτρο, επειδή ειδικά εδώ στη Βραζιλία υπάρχουν πολλές αναφορές για άτομα που έχουν αποκλειστεί ο λογαριασμός τους χωρίς λογική αιτιολόγηση, κάτι που καταλήξαμε δίνοντας να καταλάβετε ότι το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι έχετε λογαριασμούς σε περισσότερα από ένα καζίνο.
Τι συνέβη... Στην αρχή της εβδομάδας χρησιμοποιούσα το Sportaza, μέχρι που απλά έκανα μια κατάθεση στη Fezbet και κατέληξα να κερδίσω πολλά σε κουλοχέρηδες. Ζήτησα την απόσυρση και στα δύο και περίμενα για περισσότερες από 4 ημέρες λέγοντας ότι η απόσυρσή μου ήταν υπό επεξεργασία -- και στη συνέχεια ταυτόχρονα τόσο η Fezbet όσο και η Sportaza ζήτησαν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο KYC, την ίδια στιγμή. Και αυτό που με ανησυχεί όλο και περισσότερο είναι το γεγονός ότι και οι δύο καταθέσεις είναι στον ΙΔΙΟ πάροχο πληρωμών.
Δεδομένης της αρνητικής εμπειρίας των χρηστών στη Βραζιλία και δεδομένου αυτού του γεγονότος, ανησυχώ για το ενδεχόμενο να ισχυριστούν ότι έχω διπλό λογαριασμό και απλώς να με αποκλείσουν. Ένα άγχος, δεν πρόκειται να πω ψέματα, αλλά υπάρχουν αναφορές στον πληθυντικό από συναδέλφους/άλλα άτομα εδώ στη Βραζιλία που είχαν το ίδιο πρόβλημα.
It worries me that I have been actively using Sportaza for a long time and they have never asked for verification. However, during my time using Rabidi casinos I never managed to accumulate a balance in more than one Rabidi Casino precisely as a precaution, because especially here in Brazil there are many reports of people having their account banned without a logical justification, which we ended up giving to understand that the problem may be due to the fact that you have accounts at more than one casino.
What happened... At the beginning of the week I was using Sportaza, until I simply made a deposit at Fezbet and ended up winning a lot on slots. I requested the withdrawal in both and waited for more than 4 days having the word that my withdrawal was being processed -- and then simultaneously both Fezbet and Sportaza asked for EXACTLY the same KYC, at the same time. And what worries me more and more is the fact that both deposits are to the SAME payment provider.
Given the negative experience of users in Brazil and given this fact, I am worried about the possibility of them claiming that I have a duplicate account and simply banning me. A touch of anxiety, I'm not going to lie, but there are reports in the plural from colleagues/other people here in Brazil who had this same problem.
Me deixa preocupado o fato de eu usar a Sportaza ativamente há muito tempo e nunca terem pedido verificação. Porém, nesse tempo de uso de casinos Rabidi eu nunca cheguei a acumular saldo em mais de um Casino Rabidi justamente por precaução, porque principalmente aqui no Brasil existem muitos relatos de pessoas que tem a conta banida sem uma justificativa lógica, o que acabamos dando a entender que o problema possa ser pelo fato de ter contas em mais de um casino.
O que aconteceu... No começo da semana eu estava usando a Sportaza, até que simplesmente fiz um depósito na Fezbet e acabei ganhando bastante em slots. Pedi o saque nas duas e esperei por mais de 4 dias tendo a palavra que meu saque estava em processamento -- para então simultaneamente tanto Fezbet quanto Sportaza pedirem KYC EXATAMENTE iguais, ao mesmo tempo. E o que me preocupa mais e mais é o fato dos depósitos de ambas serem para o MESMO provedor de pagamentos.
Dado a experiência negativa dos usuários do Brasil e dado a esse fato, estou sim preocupado com a possibilidade de alegarem que tenho conta duplicada e simplesmente me banirem. Um toque de ansiedade, não vou mentir, mas existem relatos no plural de colegas/outras pessoas aqui no Brasil que teve esse mesmo problema.
Η Fezbet ενέκρινε την ταυτότητά μου, το ψηφιακό πορτοφόλι και το ιστορικό συναλλαγών μου, αλλά αρνήθηκε την απόδειξη της διεύθυνσής μου. Έστειλα το τιμολόγιο για τον λογαριασμό μου στο Διαδίκτυο, ένα έγγραφο που είναι στη λίστα επιτρεπόμενων, αλλά αρνήθηκαν λέγοντας ότι ήταν για κινητό internet (όπως, τι;). Τέλος πάντων, έστειλα το συμβόλαιο για το σπίτι που μένω στο οποίο φαίνεται το πλήρες ονοματεπώνυμο και η διεύθυνσή μου και ελπίζω να γίνει δεκτό, καθώς είναι το μόνο αποδεικτικό διεύθυνσης που έχω στο όνομά μου. Έχω λογαριασμό πιστωτικής κάρτας, αλλά λένε ότι δεν δέχονται ψηφιακές τράπεζες. Έστειλα και τον λογαριασμό του νερού που είναι στο όνομα της μητέρας μου (καθώς μένει μαζί μου) εναλλακτικά και θα περιμένω απάντηση.
Από την πλευρά του Sportaza, αν και ζήτησαν ακριβώς το ίδιο KYC, ακόμα δεν μου έχουν ενημερώσει.
Για να δώσω μια καλύτερη εξήγηση για το άγχος μου, εδώ στη Βραζιλία έχουμε έναν ιστότοπο "παρόμοιο" με το CasinoGuru αλλά καλύπτει σχεδόν όλες τις εταιρείες και όχι μόνο τους οίκους στοιχημάτων... Και περιέχει ΑΡΚΕΤΕΣ αναφορές από χρήστες που είχαν αυτό το πρόβλημα με την επαλήθευση και που εξήγησε ότι είχαν λογαριασμούς σε περισσότερα από ένα καζίνο Rabidi και η συντριπτική πλειοψηφία (τουλάχιστον από τις αναφορές που περιέχονται εκεί, τόσο από το Sportaza όσο και από τη Fezbet -- οι οποίες δεν απαντώνται από αυτούς εκεί -- κατέληξαν να κλείσουν τον λογαριασμό και να χαθούν κεφάλαια.
Ελπίζω πραγματικά να υποφέρω "άθελά μου" για αυτό, γιατί είναι μια τεράστια αγωνία.
Fezbet approved my identity, digital wallet and transaction history, but refused my proof of address. I sent the invoice for my internet bill, a document that is on the permitted list, but they refused saying it was for mobile internet (like, what?). Anyway, I sent the contract for the house where I live which shows my full name and address and I hope it will be accepted, as they are the only proof of address I have in my name. I have a credit card bill, but they say they don't accept digital banks. I also sent the water bill which is in my mother's name (as she lives with me) as an alternative and I will wait for a response.
On the Sportaza side, although they asked for exactly the same KYC, they still haven't given me an update.
To give a better explanation about my anxiety, here in Brazil we have a website "similar" to CasinoGuru but it covers practically all companies and not just betting houses... And it contains SEVERAL reports from users who had this problem with verification and who explained that they had accounts in more than one Rabidi casino and the vast majority (at least of the reports contained there, both from Sportaza and Fezbet -- which are not answered by them there --, ended up having the account closed and the lost funds.
I really hope that I'm just suffering "inadvertently" about this, because it's a huge anguish.
A Fezbet aprovou minha identidade, carteira digital e histórico de transações da mesma, no entanto recusou meu comprovante de endereço. Enviei a fatura de conta da minha internet, documento que consta na lista de permitidos, mas recusaram dizendo que era de internet móvel (tipo, o quê?). Enfim, enviei o contrato da casa onde moro que consta meu nome completo e endereço e espero que seja aceito, pois são os únicos comprovantes de endereço que tenho em meu nome. Tenho fatura de cartão de crédito, mas dizem não aceitar bancos digitais. Enviei também a conta de água que está no nome da minha mãe (pois ela mora comigo) como alternativa e vou aguardar uma posição.
No lado da Sportaza, embora tenham pedido exatamente o mesmo KYC, ainda não me deram uma atualização.
Para dar uma maior explicação sobre minha ansiedade, aqui no Brasil temos um site "parecido" com o CasinoGuru só que abrange praticamente todas empresas e não só casas de apostas... E nela constam VÁRIOS relatos de usuários que tiveram esse problema com a verificação e que explicitaram que tinham contas em mais de um casino da Rabidi e a grande maioria (pelo menos dos relatos lá contidos, tanto de Sportaza e Fezbet -- que não são respondidos por eles por lá --, acabaram tendo a conta encerrada e os fundos perdidos.
Espero mesmo que eu esteja apenas sofrendo "atoa" quanto a isso, pois é uma angustia bem grande.
Χμ, καταλαβαίνω γιατί ανησυχείς και είναι κυρίως λόγω της εμπειρίας που είχαν άλλοι παίκτες, αλλά δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να είσαι αρνητικός. Ακριβώς επειδή έχετε λογαριασμό σε πολλά καζίνο δεν σημαίνει ότι θα παραβιάσετε τον κανόνα των πολλαπλών λογαριασμών. Εάν είχατε πολλούς λογαριασμούς σε ένα καζίνο, θα υπήρχε πρόβλημα.
Σας συνιστώ λοιπόν να επικεντρωθείτε στην ολοκλήρωση του KYC και θα δούμε πώς θα πάει από εκεί.
Hm I understand why you are worried and it's mainly because of the experience other players have had, but I don't think being negative is necessary. Just because you have an account in multiple casinos doesn't mean you would break the multiple account rule. If you had multiple accounts in one casino, there would be a problem.
So I recommend you to focus on completing KYC and we will see how it goes from there.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.