ΦόρουμΚαζίνοFEZbet Casino - γενική συζήτηση

FEZbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Radka
|
20755 προβολές 115 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
Προσθήκη ανάρτησης
Gio75
πριν από 2 έτη

Μήπως είναι καιρός να αποφασίσει και η αδειοδοτούσα αρχή υπέρ του πελάτη...

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Πιστεύετε ότι ο Ντάνιελ ή κάποιος από εσάς θα μπορούσε να με βοηθήσει λίγο;

Νομίζω ότι ο Ντάνιελ έχει την περισσότερη τεχνογνωσία στα αθλητικά στοιχήματα... έτσι είναι

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 2 έτη

Please, ask your questions and I'm sure that Daniel will try to help.

Radka
πριν από 2 έτη

Ξέρεις την περίπτωσή μου

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 2 έτη

As I recall the casino stated that you did not pass the verification call. I'm sorry but this is not my field of knowledge. 🙁

Radka
πριν από 2 έτη

ναι καλά

Και πιστέψτε με... Παίζω αθλητικά στοιχήματα και κουλοχέρηδες καζίνο που και που... και με επιτυχία...

Έχω και είχα λογαριασμό σε πολλούς παρόχους, αλλά δεν υπήρξε ποτέ κάτι παρόμοιο...

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 2 έτη

I see. Well, the complaint has been dealt with and I can't change the result. Let's hope you will win elsewhere with no trouble getting the winnings.

Have a nice weekend. 🙂

Gio75
πριν από 2 έτη

Most of us in CasinoGuru are familiar with your case. Anyway, there's not much else we can do with it and honestly, my personal opinion is that Curacao licensing authority doesn't really deal with what's fair and what isn't. We've seen many cases where it was clear that the player is right, but the authority decided in favour of the casino. It's usually when a casino applies some unfair rules. We say: the rules are unfair, the player is right. Curacao licensing authority says: it was written in the rules, the player broke the rule, the casino is right. They don't really care whether the rules are fair or not.

Daniel
πριν από 2 έτη

Γιατί η αρχή εκδίδει άδειες με αθέμιτους όρους και προϋποθέσεις; Πρέπει να τους επιτρέπεται να το ελέγχουν και να το απαγορεύουν.


Νιώθω εντελώς άδικη μεταχείριση .. και είναι αφύσικο αν δεν κάθεσαι στον μεγαλύτερο μοχλό. Δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα μόνο και μόνο για να βγάλεις τα χρήματα του πελάτη από την τσέπη του.


Θα προσπαθήσω πάντως και θα τους γράψω ένα παράπονο....

Αυτόματη μετάφραση:
Gio75
πριν από 2 έτη

The authority issues the license, because they get paid for it. Then you have authorities with different approaches. There are authorities that are closely related to the national government. Whenever they issue a license, you can trust them. But then you have authorities that issues the license to basically anyone who pays for it.

Then it all depends on the casino. There are great casinos with very customer-friendly approach that are licensed in Curacao or they don't even have any license. But it's thanks to their management, not because they need to be like that, because they have the license.

For example you have casinos that are licensed in Costa Rica. I've never heard about a case where a player contacted the licensing authority and they would even reply to him.

Daniel
πριν από 2 έτη

Τι συμβαίνει όταν υποβάλλετε μια καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Μόλις μου έκλεψαν τα λεφτά!!! Διεκδίκηση διπλότυπου λογαριασμού και μέχρι στιγμής δεν έχουν μιλήσει μαζί μου

Αυτόματη μετάφραση:
priethiagoo123
πριν από 2 έτη

Hello, this is not a pleasant situation at all. I can see you already submitted a complaint what is great. I hope our complaint team is able to sort things out and bring more clarification. Let us informed about the result also here in discussion please. 🤞

πριν από 2 έτη

Γεια σου Μάγδα ακόμα δεν έχω απαντήσει μέχρι στιγμής έχω στείλει αρκετά email και απλά ο λογαριασμός που είναι τα χρήματά μου έχει διαγραφεί !!! Αλλά μέχρι στιγμής καμία απάντηση

Θέλω μόνο τα λεφτά μου αυτό είναι όλο

πολύ λυπηρό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Χειρότερος !! Έλαβα τα email των επεξεργασμένων αναλήψεων, όλα ήταν εντάξει αλλά κατά την πληρωμή διέγραψαν τον λογαριασμό!!

Αυτόματη μετάφραση:
priethiagoo123
πριν από 2 έτη

Hi, I understand, but there is also positive thing. When I am checking other complaints regarding to FEZbet Casino here on our website. FEZbet Casino solved all complaints in the past what means they communicate very well with our complaint team.

file

I believe that your case will be resolved with positive result. Please just be patient now.

Magda
πριν από 2 έτη

Φυσικά και κάνω υπομονή!! Το μόνο που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί μου μέχρι στιγμής!! Ήμουν ο μόνος που επικοινώνησε με το chat και δεν μου δίνουν εξήγηση για τίποτα !!! Επειδή δεν ακύρωσαν τον λογαριασμό την ώρα της κατάθεσής μου ή την ώρα που πήγα να διεκδικήσω τις καθημερινές μου περιστροφές!! Μόλις ακύρωσαν τώρα την ώρα των αναλήψεών μου!!! Μπήκα στο στοίχημα faz εμπιστευόμενος τη δουλειά τους και είναι τόσο λυπημένοι γι' αυτό!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Είμαι εξοργισμένος μέχρι στιγμής δεν μου έχουν στείλει κανένα email που να εξηγεί τίποτα!!! Τους έστειλα πάνω από 10 email!!!

Πρώτα έφυγαν μόνο για να πουν ότι ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε μετά το ποσό των αναλήψεων εκεί!! Γιατί δεν σε προειδοποίησαν νωρίτερα!???? Όλα αυτά είναι για να κλέψουν τα χρήματα που δικαιωματικά είναι δικά μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Παρακαλώ βοηθήστε με δεν έχουν απαντήσει μέχρι τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Είμαι εξοργισμένος μέχρι στιγμής δεν μου έχουν στείλει κανένα email που να εξηγεί τίποτα!!! Τους έστειλα πάνω από 10 email!!!

Πρώτα έφυγαν μόνο για να πουν ότι ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε μετά το ποσό των αναλήψεων εκεί!! Γιατί δεν σε προειδοποίησαν νωρίτερα!???? Όλα αυτά είναι για να κλέψουν τα χρήματα που δικαιωματικά είναι δικά μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I'm sorry but it's up to the casino to explain the quality of support and how exactly the staff deals with players' issues. Well, I'm honestly not sure what is the matter I have no clue how or even if the casino was able to warn you or not. I only find out that your account has not been verified yet, so I guess that this is the first problem. Casino can't process any withdrawal if your account and payment option are not verified, on the other hand, I would expect some instructions to be sent immediately. You did what you could, and the complaint is submitted, now give the complaint team some space to deal with it, please.



1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα