Ήταν ένας πράκτορας ζωντανής συνομιλίας, ναι, άνοιξα μια καταγγελία χθες, αλλά απορρίφθηκε επειδή αφορούσε πράγματα Gdpr, όταν πραγματικά το μόνο που ήθελα ήταν να επικοινωνήσετε με τον Del Oro για να ρωτήσετε γιατί αγνόησαν το email μου από τον Ιούλιο :')
Οπότε όχι, δεν περιμένω να λάβω ποτέ απάντηση.
It was a live chat agent, yes, I opened a complaint yesterday but it was rejected because it was about gdpr stuff when really all I wanted was you guys to contact Del Oro to ask why they ignored my email from July :’)
So no, I don’t expect I will ever receive an answer.
Δυστυχώς, δεν χειριζόμαστε παράπονα σχετικά με αυτό το θέμα και γι' αυτό απορρίφθηκε.
Μπορώ όμως να δω ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο είναι ενεργός τώρα σε αυτό το νήμα, οπότε φαίνεται πολλά υποσχόμενο.
Δεν νομίζεις;
Unfortunately, we don't handle complaints regarding this matter, and that is why it was rejected.
I can see though that the casino representative is active now in this thread, so it looks promising.
Don't you think?
Ας δούμε λοιπόν πόσο πολλά υποσχόμενο είναι αυτό..
Γεια. Είμαι ο Thomas και αγνοείς τα email μου εδώ και αρκετό καιρό, υποψιάζομαι. Σας έστειλα ένα συγκεκριμένα στις 4 Ιουλίου 2024 σχετικά με το ότι θέλετε μια λίστα με αναλήψεις και καταθέσεις. Επειδή δεν απαντήσατε ποτέ, υπέβαλα καταγγελία εναντίον σας στην τοπική Υπηρεσία Προστασίας Δεδομένων. Μπορώ ακόμα να το ακυρώσω εάν απαντήσετε στο email και στείλετε τις συναλλαγές που ζήτησα.
Let’s see how promising this is then..
hi. I’m Thomas and you’ve been ignoring my emails for quite some time now, I suspect. I sent you one in particular on July 4th 2024 about wanting a list of withdrawals and deposits. Because you never replied, I filed a complaint against you at the local Data Protection Agency. I can still cancel that if you answer the email and send the transactions I asked for.
Κυρίες και κύριοι
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε.
Γεγονός είναι ότι ένα όριο των 10.000 ευρώ την ημέρα, όπως αναφέρεται στο Casino Guru, θα πρέπει επίσης να ισχύει για όλους τους παίκτες ή τουλάχιστον να είναι σαφώς καθορισμένο. Αυτό που έχετε συμφωνήσει με άλλους παίκτες δεν είναι σχετικό με εμένα - αφορά τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις.
Γνωρίζατε την κατάστασή μου από την αρχή και ξέρετε ότι έκλεισα και άνοιξα ξανά τον λογαριασμό μου πολλές φορές λόγω του εθισμού μου στον τζόγο. Γνωρίζετε επίσης ότι είχα ένα όριο κατάθεσης, το οποίο μου συστήσατε και το οποίο εκτίμησα πολύ. Ωστόσο, πρέπει να υποθέσω ότι αυτό μπορεί να ήταν μέρος ενός υπολογισμού, γιατί αν είχατε κάνει ανάληψη 5.000 €, θα χρειαζόταν πολύ περισσότερος χρόνος για να πάρετε τα χρήματα πίσω.
Να ξέρετε ότι όλα όσα έχω αποσύρει έχουν κατατεθεί πίσω σε εσάς. Αυτό μου έχει συμβεί πολλές φορές όταν τα καζίνο έχουν καθυστερήσει τις αναλήψεις τους. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση είμαι ιδιαίτερα απογοητευμένος γιατί όλο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών γνώριζε τα προβλήματά μου και επικοινωνούσαμε πάντα με φιλικό τόνο. Τώρα νιώθω ότι αυτή η φιλική και ευγενική συμπεριφορά ισχύει μόνο εφόσον ένας παίκτης είναι «αρκετά ανόητος» ώστε να καταστρέψει τον εαυτό του οικονομικά.
Με εκτίμηση,
Ladies and Gentlemen
Thank you for getting in touch.
The fact is that a limit of 10,000 euros per day, as stated at Casino Guru, should also apply to all players or at least be clearly defined. What you have agreed with other players is not relevant to me - it's about the general terms and conditions.
You were aware of my situation from the beginning and you know that I closed and reopened my account several times due to my gambling addiction. You are also aware that I had a deposit limit, which you recommended to me and which I really appreciated. However, I have to assume that this may have been part of a calculation, because if you had withdrawn €5,000, it would have taken much longer for you to get the money back.
Please know that everything I have withdrawn has been deposited back into you. This has happened to me many times when casinos have delayed their withdrawals. However, in this case I am particularly disappointed because the entire customer service department was aware of my problems and we always communicated in a friendly tone. Now I feel that this friendly and courteous behavior only applies as long as a player is "stupid enough" to ruin themselves financially.
Best regards,
Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank, dass Sie sich gemeldet haben.
Fakt ist, dass ein Limit von 10.000 Euro pro Tag, wie es bei Casino Guru angegeben ist, auch für alle Spieler gelten sollte oder zumindest klar definiert werden muss. Was Sie mit anderen Spielern vereinbart haben, ist für mich nicht relevant – es geht um die allgemeinen Bedingungen.
Sie waren von Anfang an über meine Situation informiert und wissen, dass ich aufgrund meiner Spielsucht mein Konto mehrmals schließen ließ, um es dann wieder zu eröffnen. Sie sind sich auch bewusst, dass ich ein Einzahlungslimit hatte, das Sie mir empfohlen haben und das ich sehr geschätzt habe. Ich muss jedoch annehmen, dass dies möglicherweise Teil einer Kalkulation war, denn bei einer Auszahlung von 5.000 Euro hätte es viel länger gedauert, bis Sie das Geld wieder zurückerhalten hätten.
Bitte, Sie wissen genau, dass alles, was ich ausgezahlt habe, wieder bei Ihnen eingezahlt wurde. Das ist mir bereits häufig passiert, wenn Casinos ihre Auszahlungen verzögert haben. In diesem Fall bin ich jedoch besonders enttäuscht, da der gesamte Kundenservice meine Probleme kannte, und wir stets in einem freundschaftlichen Ton kommuniziert haben. Nun habe ich das Gefühl, dass dieses freundliche und zuvorkommende Verhalten nur dann gilt, solange ein Spieler „dumm genug" ist, sich finanziell zu ruinieren.
Mit freundlichen Grüßen,
Γεια σου αγαπητή Radka,
Δεν είμαι σίγουρος γιατί σας απευθύνθηκα ως υπάλληλος του καζίνο - σίγουρα δεν ήταν σκόπιμα.
Στην καταγγελία μου έχω απαντήσει αναλυτικά σε όλες τις ερωτήσεις που μου κάνατε. Ίσως είναι πραγματικά πιο εύκολο για μένα να αναφερθώ σε ορισμένα πράγματα εδώ στο φόρουμ. Ωστόσο, σας διαβεβαιώνω ότι θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να παρουσιάσω αυτό το θέμα με ειλικρίνεια. Έχω ήδη προωθήσει την αλληλογραφία μέσω email.
Ωστόσο, δεδομένου ότι ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε αμέσως, προς το παρόν δεν έχω πρόσβαση στα αρχεία καταγραφής συνομιλιών. Εάν το Del Oro Casino λειτουργεί επαγγελματικά, τα δεδομένα συνομιλίας θα πρέπει να εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα για λόγους προστασίας δεδομένων.
Δεν ξέρω αν το είδατε, αλλά το Del Oro Casino έχει δημοσιεύσει από τότε εδώ στο φόρουμ.
Με εκτίμηση
Hello dear Radka,
I'm not sure why I addressed you as a casino employee - it was definitely not intentional.
In my complaint I have answered all the questions you asked me in detail. Perhaps it is actually easier for me to address certain things here in the forum. Nevertheless, I assure you that I will do everything possible to present this matter truthfully. I have also already forwarded the email correspondence.
However, since my account was blocked immediately, I currently have no access to the chat logs. If Del Oro Casino is run professionally, the chat data should still be available for data protection reasons.
I don't know if you saw it, but Del Oro Casino has since posted here in the forum.
Best regards
Hallo liebe Radka,
ich bin mir nicht sicher, warum ich Sie als Casino-Mitarbeiterin angesprochen habe – das war definitiv nicht bewusst so gemeint.
In meiner Beschwerde habe ich alle Fragen, die Sie mir gestellt haben, ausführlich beantwortet. Vielleicht fällt es mir hier im Forum tatsächlich etwas leichter, bestimmte Dinge anzusprechen. Dennoch versichere ich Ihnen, dass ich alles Mögliche tun werde, um diese Angelegenheit wahrheitsgemäß darzustellen. Auch die E-Mail-Korrespondenz habe ich bereits weitergeleitet.
Da mein Konto jedoch sofort gesperrt wurde, habe ich aktuell keinen Zugriff auf die Chat-Protokolle. Sollte Del Oro Casino professionell geführt sein, sollten die Chat-Daten aufgrund des Datenschutzes noch vorhanden sein.
Ich weiß nicht, ob Sie es gesehen haben, aber Del Oro Casino hat sich inzwischen hier im Forum gemeldet.
Liebe Grüße
Γειά σου,
Φαίνεται ότι η μετάφραση μάλλον δεν είναι πολύ καλή. Η αγγλική έκδοση της καταγγελίας είναι λίγο διφορούμενη επειδή οι αντωνυμίες χρησιμοποιούνται εσφαλμένα, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε παρερμηνεία. Δεν πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό.
Ναι, είδα την απάντηση από τον εκπρόσωπο του καζίνο.
Επιτρέψτε μου να συνεχίσω με την πιο κρίσιμη πτυχή: Ισχυριστήκατε ότι καταθέσατε ένα σημαντικό ποσό επειδή σας υποσχέθηκαν μεγαλύτερα όρια ανάληψης ή ίσως προσαρμοσμένα όρια ανάληψης. Για να είμαι ειλικρινής, η καταγγελία δεν αναφέρει τίποτα από αυτά. Προς το παρόν, επιτρέψτε μου να είμαι λίγο πιο άμεσος:
Θα μπορούσατε να μου επιβεβαιώσετε και να παρέχετε στοιχεία στην καταγγελία ότι η υποστήριξη του καζίνο έχει προτείνει ένα υψηλότερο, ειδικό όριο ανάληψης σε εσάς; Τηρήθηκαν τελικά αυτά τα νέα όρια ανάληψης;
Σίγουρα θα προτιμούσα να αποφύγω τυχόν λανθασμένες επικοινωνίες.
Hello,
It appears that the translation is probably not very good. The English version of the complaint is a little ambiguous because pronouns are used incorrectly, which could lead to a misinterpretation. We should not concentrate on that.
Yes, I did see the response from the casino representative.
Let me continue with the most crucial aspect: You claimed that you deposited a sizeable amount because you were promised greater withdrawal limits, or perhaps custom withdrawal limits. To be honest, the complaint does not mention any of this. For now, let me be a little more direct:
Could you confirm to me and provide evidence in the complaint that the casino support has suggested a higher, special withdrawal limit to you? Have these new withdrawal limits ultimately been adhered to?
I would definitely rather avoid any potential miscommunications.
Γεια σου Radka,
Όχι, η μετάφραση πρέπει να είναι πραγματικά κακή. Όχι, δεν ήταν αυτό που μου υποσχέθηκαν και δεν χρειάστηκε να το κάνουν.
Ο ιστότοπός σας λέει ότι το όριο ανάληψης στο Deloro Casino είναι 10.000 ευρώ την ημέρα και 300.000 ευρώ το μήνα. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, το υπέθεσα και έπαιξα κανονικά.
Κατέθεσα συνολικά 12.000 ευρώ στο Deloro Casino, γνωρίζοντας ότι αν κερδίσω μπορώ να κάνω ανάληψη έως και 10.000 ευρώ, όπως αναφέρεται στο Casino Guru.
Τώρα είχα την τύχη να κερδίσω 5.000 ευρώ με μία κίνηση και ήθελα να τα αποσύρω όλα. Προς λύπη μου, όμως, ανακάλυψα ότι μπορούσα να κάνω ανάληψη μόνο 1.000 ευρώ την ημέρα. Αυτό με ενόχλησε πραγματικά, καθώς οι πληροφορίες στο Casino Guru παρουσιάζονται διαφορετικά.
Τελικά πλήρωσα μόνο 1.000 ευρώ δύο φορές και δυστυχώς έχασα τα υπόλοιπα.
Αν μπορούσα να αποσύρω τα πάντα, θα είχα τουλάχιστον δύο εβδομάδες ακόμη για να παίξω, καθώς το όριο κατάθεσής μου στο Deloro ήταν 400 ευρώ την ημέρα.
Παίρνω πληροφορίες μόνο για το πού μπορώ να παίξω από το Casino Guru. Αν λέει ότι μπορείς να κάνεις ανάληψη έως και 10.000 ευρώ την ημέρα, το εμπιστεύομαι. Το γιατί αυτό δεν είναι αλήθεια είναι ένα μυστήριο για μένα. Αισθάνομαι εξαπατημένος από αυτό και νομίζω ότι έχετε παραπλανηθεί και εσείς, γιατί εμπιστεύομαι τις πληροφορίες σας
Hello Radka,
No, the translation must actually be bad. No, that wasn't what they promised me, and they didn't have to do that.
Your site says that the withdrawal limit at Deloro Casino is 10,000 euros per day and 300,000 euros per month. Based on this information, I assumed this and played normally.
I deposited a total of 12,000 euros at Deloro Casino, knowing that if I win I can withdraw up to 10,000 euros, as stated at Casino Guru.
Now I was lucky enough to win 5,000 euros in one go and wanted to withdraw it all. To my regret, however, I discovered that I could only withdraw 1,000 euros per day. This really annoyed me, as the information at Casino Guru is presented differently.
In the end, I only paid out 1,000 euros twice and unfortunately lost the rest.
If I had been able to withdraw everything, I would have had at least two more weeks to play, as my deposit limit at Deloro was 400 euros a day.
I only get information about where I can play from Casino Guru. If it says that you can withdraw up to 10,000 euros a day, I trust it. Why that is not true is a mystery to me. I feel deceived by that and I think you have been misled too, because I trust your information
Hallo Radka,
Nein, da muss tatsächlich die Übersetzung schlecht sein. Nein, das wurde mir nicht versprochen, das hätten sie auch nicht tun müssen.
Auf eurer Seite steht, dass das Auszahlungslimit beim Deloro Casino bei 10.000 Euro pro Tag und 300.000 Euro im Monat liegt. Aufgrund dieser Informationen bin ich davon ausgegangen und habe ganz normal gespielt.
Ich habe beim Deloro Casino insgesamt 12.000 Euro eingezahlt, in dem Wissen, dass ich bei einem Gewinn auch bis zu 10.000 Euro abheben kann, wie es bei Casino Guru dargestellt wird.
Nun hatte ich das Glück, 5.000 Euro auf einen Schlag zu gewinnen und wollte alles auszahlen. Zu meinem Bedauern stellte ich jedoch fest, dass ich nur 1.000 Euro pro Tag abheben konnte. Das hat mich sehr verärgert, da die Informationen bei Casino Guru anders dargestellt sind.
Ich habe schließlich nur zweimal 1.000 Euro ausgezahlt und den Rest leider verspielt.
Hätte ich alles auszahlen können, hätte ich noch mindestens zwei Wochen zum Spielen gehabt, da mein Einzahlungslimit bei Deloro bei 400 Euro am Tag lag.
Ich informiere mich ausschließlich bei Casino Guru darüber, wo ich spielen kann. Wenn dort steht, dass man täglich bis zu 10.000 Euro abheben kann, verlasse ich mich darauf. Warum das nicht stimmt, ist mir ein Rätsel. Dadurch fühle ich mich getäuscht, und ich glaube, dass auch ihr in die Irre geführt wurdet, da ich euren Informationen vertraue
Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, εξακολουθεί να λέει 10.000 ανά ημέρα, αλλά αυτό δεν φαίνεται να ισχύει, όπως φαίνεται στην περίπτωσή μου.
As you can see here, it still says 10,000 per day but that doesn't seem to apply, as seen in my case.
Wie du hier siehst , steht es immer noch mit 10 000 täglich aber das gilt anscheinend nicht, wie siehe in meinen Fall.
Γεια σου Radka,
Όχι, η μετάφραση πρέπει να είναι πραγματικά κακή. Όχι, δεν ήταν αυτό που μου υποσχέθηκαν και δεν χρειάστηκε να το κάνουν.
Ο ιστότοπός σας λέει ότι το όριο ανάληψης στο Deloro Casino είναι 10.000 ευρώ την ημέρα και 300.000 ευρώ το μήνα. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, το υπέθεσα και έπαιξα κανονικά.
Κατέθεσα συνολικά 12.000 ευρώ στο Deloro Casino, γνωρίζοντας ότι αν κερδίσω μπορώ να κάνω ανάληψη έως και 10.000 ευρώ, όπως αναφέρεται στο Casino Guru.
Τώρα είχα την τύχη να κερδίσω 5.000 ευρώ με μία κίνηση και ήθελα να τα αποσύρω όλα. Προς λύπη μου, όμως, ανακάλυψα ότι μπορούσα να κάνω ανάληψη μόνο 1.000 ευρώ την ημέρα. Αυτό με ενόχλησε πραγματικά, καθώς οι πληροφορίες στο Casino Guru παρουσιάζονται διαφορετικά.
Τελικά πλήρωσα μόνο 1.000 ευρώ δύο φορές και δυστυχώς έχασα τα υπόλοιπα.
Αν μπορούσα να αποσύρω τα πάντα, θα είχα τουλάχιστον δύο εβδομάδες ακόμη για να παίξω, καθώς το όριο κατάθεσής μου στο Deloro ήταν 400 ευρώ την ημέρα.
Παίρνω πληροφορίες μόνο για το πού μπορώ να παίξω από το Casino Guru. Αν λέει ότι μπορείς να κάνεις ανάληψη έως και 10.000 ευρώ την ημέρα, το εμπιστεύομαι. Το γιατί αυτό δεν είναι αλήθεια είναι ένα μυστήριο για μένα. Αισθάνομαι εξαπατημένος από αυτό και νομίζω ότι έχετε παραπλανηθεί και εσείς, γιατί εμπιστεύομαι τις πληροφορίες σας
Hello Radka,
No, the translation must actually be bad. No, that wasn't what they promised me, and they didn't have to do that.
Your site says that the withdrawal limit at Deloro Casino is 10,000 euros per day and 300,000 euros per month. Based on this information, I assumed this and played normally.
I deposited a total of 12,000 euros at Deloro Casino, knowing that if I win I can withdraw up to 10,000 euros, as stated at Casino Guru.
Now I was lucky enough to win 5,000 euros in one go and wanted to withdraw it all. To my regret, however, I discovered that I could only withdraw 1,000 euros per day. This really annoyed me, as the information at Casino Guru is presented differently.
In the end, I only paid out 1,000 euros twice and unfortunately lost the rest.
If I had been able to withdraw everything, I would have had at least two more weeks to play, as my deposit limit at Deloro was 400 euros a day.
I only get information about where I can play from Casino Guru. If it says that you can withdraw up to 10,000 euros a day, I trust it. Why that is not true is a mystery to me. I feel deceived by that and I think you have been misled too, because I trust your information
Hallo Radka,
Nein, da muss tatsächlich die Übersetzung schlecht sein. Nein, das wurde mir nicht versprochen, das hätten sie auch nicht tun müssen.
Auf eurer Seite steht, dass das Auszahlungslimit beim Deloro Casino bei 10.000 Euro pro Tag und 300.000 Euro im Monat liegt. Aufgrund dieser Informationen bin ich davon ausgegangen und habe ganz normal gespielt.
Ich habe beim Deloro Casino insgesamt 12.000 Euro eingezahlt, in dem Wissen, dass ich bei einem Gewinn auch bis zu 10.000 Euro abheben kann, wie es bei Casino Guru dargestellt wird.
Nun hatte ich das Glück, 5.000 Euro auf einen Schlag zu gewinnen und wollte alles auszahlen. Zu meinem Bedauern stellte ich jedoch fest, dass ich nur 1.000 Euro pro Tag abheben konnte. Das hat mich sehr verärgert, da die Informationen bei Casino Guru anders dargestellt sind.
Ich habe schließlich nur zweimal 1.000 Euro ausgezahlt und den Rest leider verspielt.
Hätte ich alles auszahlen können, hätte ich noch mindestens zwei Wochen zum Spielen gehabt, da mein Einzahlungslimit bei Deloro bei 400 Euro am Tag lag.
Ich informiere mich ausschließlich bei Casino Guru darüber, wo ich spielen kann. Wenn dort steht, dass man täglich bis zu 10.000 Euro abheben kann, verlasse ich mich darauf. Warum das nicht stimmt, ist mir ein Rätsel. Dadurch fühle ich mich getäuscht, und ich glaube, dass auch ihr in die Irre geführt wurdet, da ich euren Informationen vertraue
Ω, λοιπόν, είναι στην πραγματικότητα μια εντελώς διαφορετική κατάσταση. Ευχαριστώ πολύ για την εξήγηση!
Επιτρέψτε μου να πω ότι παίρνουμε αυτά τα όρια από το καζίνο. Σύμφωνα με την κριτική, "Τελευταία ενημέρωση: 16 Ιουλίου 2024." Παρόλα αυτά, κάθε παίκτης πρέπει πάντα να συμβουλεύεται κανόνες που αφορούν ειδικά το καζίνο κατά την εγγραφή του για να πάρει μια ιδέα του τι να περιμένει. Επειδή δεν έχουμε άμεση πρόσβαση στην πηγή πληροφοριών, σας προτείνω να βασίζεστε μόνο σε όρους και προϋποθέσεις για να αποφύγετε παρόμοιες καταστάσεις. Τουλάχιστον, θα ρωτήσω την Ομάδα δεδομένων μας σχετικά με τα όρια και τις τιμές στην αξιολόγηση. Όπως ανέφερα νωρίτερα όμως, ο αρχηγός του γνωρίζει αυτήν την υπόθεση.
Η λογική και δίκαιη εξήγηση του καζίνο χρησιμεύει ως βάση για τη στρατηγική μας να εξετάζουμε τα παράπονα σχετικά με τη μείωση των ορίων ανάληψης.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί η καταγγελία περιέχει πολύ διαφορετικές πληροφορίες. Ωστόσο, διατηρεί την αξία του, δίνοντάς μας την ευκαιρία να διερευνήσουμε τις συνθήκες.
Oh, so it is actually a quite different situation. Thank you very much for the explanation!
Let me say that we get these limits from the casino. According to the review, "Last updated: 16 Jul 2024,". Despite this, each player must always consult casino-specific rules upon registration to get an idea of what to expect. Since we have no direct access to the source of information, I suggest you only rely on terms and conditions to avoid similar situations. At least, I'll ask our Data Team about the limits and the values in the review. As I mentioned earlier though, its leader is aware of this case.
The casino's reasonable and equitable explanation serves as the foundation for our strategy of considering complaints about reducing withdrawal limits.
Now I understand why the complaint contains very different information. But still, it holds its value, giving us the opportunity to investigate the circumstances.
Αγαπητέ Radka,
Παρακαλώ μην το πάρετε με λάθος τρόπο, αλλά δεν θα έκανα ποτέ κατάθεση σε ένα διαδικτυακό καζίνο χωρίς να το ελέγξω πρώτα. Εκτιμώ πραγματικά το Casino Guru και βασίζομαι στις πληροφορίες που βρίσκω εκεί.
Φυσικά, πάντα διάβαζα προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά με τόσο σημαντικές δηλώσεις όπως τα όρια ανάληψης, δεν σκέφτηκα ποτέ ότι μπορεί να μην ισχύουν όπως αναφέρονται. Ελπίζω να καταλαβαίνετε τις ανησυχίες μου, αλλά ποιο είναι το νόημα να επικοινωνείτε ένα πράγμα αλλά οι όροι και οι προϋποθέσεις να λένε τελικά κάτι διαφορετικό; Αυτό φαίνεται παραπλανητικό ή κάνω λάθος;
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την προσπάθειά σας.
Με εκτίμηση,
Dear Radka,
Please don't take this the wrong way, but I would never deposit into an online casino without checking it out first. I really value Casino Guru and rely on the information I find there.
Of course, I always read the terms and conditions carefully, but with such important statements as the withdrawal limits, I never thought that they might not apply as stated. I hope you understand my concerns, but what is the point of communicating one thing but the terms and conditions ultimately say something different? That seems misleading, or am I wrong?
Thank you for your understanding and effort.
Best regards,
Liebe Radka,
bitte nehmen Sie es mir nicht übel, aber ich würde niemals in ein Online-Casino einzahlen, ohne dass es vorher von Ihnen geprüft wurde. Casino Guru schätze ich sehr, und ich verlasse mich auf die Informationen, die ich dort finde.
Selbstverständlich lese ich die AGBs immer aufmerksam durch, aber bei solch wichtigen Aussagen wie den Auszahlungslimits hätte ich nie gedacht, dass diese möglicherweise nicht wie angegeben gelten. Ich hoffe, Sie verstehen meine Bedenken, aber wo liegt der Sinn darin, wenn etwas kommuniziert wird, aber die AGBs letztlich etwas anderes aussagen? Das wirkt doch irreführend, oder sehe ich das falsch?
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Mühe.
Beste Grüße,
Ο εκπρόσωπος του καζίνο φαίνεται να με αγνοεί όσο και την υποστήριξή τους, και τώρα έχει φύγει και η επιλογή για ζωντανή συνομιλία. Πράγματα κορυφαίας βαθμίδας.
The casino rep seems to be ignoring me as much as their support is, and now the option for live chat is gone too. Top tier stuff.
Ξέρεις τι άλλο σου έρχεται τώρα στο μυαλό; Αυτό που θα μπορούσατε επίσης να δοκιμάσετε είναι να γράψετε την κριτική χρήστη για αυτό το καζίνο. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι μπορούν να διαβάσουν για την εμπειρία σας εκεί και να λάβουν κατά κάποιο τρόπο προειδοποίηση ότι κάτι παρόμοιο μπορεί να συμβεί εκεί.
Γράψε τα πάντα εκεί λεπτομερώς, όμως, έτσι είναι πραγματικά κατανοητό για τους άλλους. Και ίσως με αυτόν τον τρόπο να έρθετε σε επαφή και από το καζίνο, επειδή οι κριτικές χρηστών αποτελούν σημαντικό μέρος των κριτικών διαδικτυακών καζίνο στον ιστότοπό μας και τα καζίνο συνήθως ενδιαφέρονται για αυτές τις απόψεις.
Εδώ είναι ο σύνδεσμος για εσάς σε περίπτωση που θέλετε να το κάνετε.
Πες μου, σε παρακαλώ, ποιο θα είναι το επόμενο βήμα σου.
You know what else comes to mind now? What you could try as well is to write your user review for this casino. This way, everyone can read about your experience there and get somehow warned that something similar might happen there.
Write everything in detail there, though, so it is really understandable for others. And maybe this way you will get some contact from the casino as well, because user reviews are an important part of online casino reviews on our website, and casinos usually care about these opinions.
Here is the link for you in case you would like to go for it.
Tell me, please, what your next step will be.
Αγαπητέ Radka,
Παρακαλώ μην το πάρετε με λάθος τρόπο, αλλά δεν θα έκανα ποτέ κατάθεση σε ένα διαδικτυακό καζίνο χωρίς να το ελέγξω πρώτα. Εκτιμώ πραγματικά το Casino Guru και βασίζομαι στις πληροφορίες που βρίσκω εκεί.
Φυσικά, πάντα διάβαζα προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά με τόσο σημαντικές δηλώσεις όπως τα όρια ανάληψης, δεν σκέφτηκα ποτέ ότι μπορεί να μην ισχύουν όπως αναφέρονται. Ελπίζω να καταλαβαίνετε τις ανησυχίες μου, αλλά ποιο είναι το νόημα να επικοινωνείτε ένα πράγμα αλλά οι όροι και οι προϋποθέσεις να λένε τελικά κάτι διαφορετικό; Αυτό φαίνεται παραπλανητικό ή κάνω λάθος;
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την προσπάθειά σας.
Με εκτίμηση,
Dear Radka,
Please don't take this the wrong way, but I would never deposit into an online casino without checking it out first. I really value Casino Guru and rely on the information I find there.
Of course, I always read the terms and conditions carefully, but with such important statements as the withdrawal limits, I never thought that they might not apply as stated. I hope you understand my concerns, but what is the point of communicating one thing but the terms and conditions ultimately say something different? That seems misleading, or am I wrong?
Thank you for your understanding and effort.
Best regards,
Liebe Radka,
bitte nehmen Sie es mir nicht übel, aber ich würde niemals in ein Online-Casino einzahlen, ohne dass es vorher von Ihnen geprüft wurde. Casino Guru schätze ich sehr, und ich verlasse mich auf die Informationen, die ich dort finde.
Selbstverständlich lese ich die AGBs immer aufmerksam durch, aber bei solch wichtigen Aussagen wie den Auszahlungslimits hätte ich nie gedacht, dass diese möglicherweise nicht wie angegeben gelten. Ich hoffe, Sie verstehen meine Bedenken, aber wo liegt der Sinn darin, wenn etwas kommuniziert wird, aber die AGBs letztlich etwas anderes aussagen? Das wirkt doch irreführend, oder sehe ich das falsch?
Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Mühe.
Beste Grüße,
Γειά σου,
Καμία προσβολή, φυσικά.
Αυτό ακριβώς λέω.
Φυσικά, όλα τα όρια—κατάθεση, στοίχημα, στοίχημα, κέρδη και αναλήψεις—θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα για την αποφυγή τέτοιων περιστάσεων. Ας το καταλάβουμε μέσω της καταγγελίας.
Αν και εκτιμώ την απάντηση του εκπροσώπου του καζίνο, πιστεύω ότι είναι λίγο ασαφής λαμβάνοντας υπόψη τις συγκεκριμένες περιστάσεις σας και τις προηγούμενες εμπειρίες σας σε αυτό το καζίνο. Ίσως όμως να είμαι μόνο εγώ.
Σας εύχομαι ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο εκ των προτέρων! Θα επιστρέψω τη Δευτέρα για εσάς.
Hello,
No offense taken, of course.
That is precisely what I am saying.
Naturally, all limits—deposit, wager, bet, winnings, and withdrawals—should be made explicit to prevent such circumstances. Let's figure that out through the complaint.
Although I appreciate the casino representative's response, I feel that it is a little vague considering your specific circumstances and your past experiences at this casino. Perhaps it's just me, though.
I am wishing you a pleasant weekend in advance! Will be back on Monday for you.
Ο εκπρόσωπος του καζίνο φαίνεται να με αγνοεί όσο και την υποστήριξή τους, και τώρα έχει φύγει και η επιλογή για ζωντανή συνομιλία. Πράγματα κορυφαίας βαθμίδας.
The casino rep seems to be ignoring me as much as their support is, and now the option for live chat is gone too. Top tier stuff.
Τι λέμε; Είμαι πρόθυμος να στοιχηματίσω ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την προσέγγιση.
Δεν θέλω να σας αγνοήσω, αλλά ελπίζω να συνειδητοποιήσετε ότι είμαι στο τέλος των επιλογών μου για σχόλια σχετικά με αυτό. Λυπάμαι 🙁
What do we say? I am willing to wager that the casino representative will help us all comprehend the approach.
I do not mean to ignore you either, but I hope you realize that I am at the end of my options for comments on this. I'm sorry 🙁
Αγαπητέ Radka,
Θα ήταν εξαιρετικά προβληματικό για μένα αν δεν μπορούσα να βασιστώ στις πληροφορίες στην πλατφόρμα σας.
Τα καζίνο συχνά υποτιμούν πόσο οι πληροφορίες τους μπορούν να παρακινήσουν τους παίκτες να παίξουν εκεί. Το Deloro Casino θα έκανε κακό στον εαυτό του επειδή δεν συμμορφωνόταν με τις πληροφορίες που σας παρέχονται - θα μπορούσε να κοστίσει πολλούς παίκτες.
Αν υπήρχε όριο ανάληψης 1.000 ευρώ την ημέρα, δεν θα έβαζα τίποτα εκεί. Τι νόημα έχει να επενδύσεις μεγάλα ποσά αν η ανάληψη είναι τόσο περιορισμένη;
Αυτό μπορεί να είναι αποδεκτό για περιστασιακούς παίκτες, αλλά ένα καζίνο δύσκολα μπορεί να επιβιώσει μόνο με περιστασιακούς χρήστες.
Με εκτίμηση
Καλό Σαββατοκύριακο
Dear Radka,
It would be extremely problematic for me if I could not rely on the information on your platform.
Casinos often underestimate how much their information can motivate players to play there. Deloro Casino would be doing itself a disservice by not complying with the information provided to you - it could cost many players.
If there was a withdrawal limit of 1,000 euros per day, I wouldn't deposit anything there. What's the point of investing large sums if the withdrawal is so limited?
This may be acceptable for casual players, but a casino can hardly survive with casual users alone.
Best regards
Have a nice weekend
Liebe Radka,
es wäre für mich äußerst problematisch, wenn ich mich auf die Informationen auf Ihrer Plattform nicht verlassen kann.
Casinos unterschätzen oft, wie stark ihre Angaben Spieler dazu motivieren können, dort zu spielen. Deloro Casino würde sich keinen Gefallen tun, wenn es die angegebenen Informationen bei Ihnen nicht einhält – das könnte viele Spieler kosten.
Würde ein Auszahlungslimit von 1.000 Euro pro Tag bestehen, würde ich dort gar nicht erst einzahlen. Was nützt es, hohe Summen zu investieren, wenn die Auszahlung so stark begrenzt ist?
Für Gelegenheitsspieler mag das vielleicht akzeptabel sein, aber ein Casino kann mit Gelegenheitsnutzern allein kaum bestehen.
Beste Grüße
Schönes Wochenende
Λολ δεν θα απαντήσουν. Είναι ένα καζίνο χωρίς άδεια που εξαπατά παίκτες. Δεν θα το συζητήσουν εδώ στο φόρουμ, στο email ή στο chat.
Έχω δει επίσης ότι η επιλογή συνομιλίας μου έχει διαγραφεί από τον ιστότοπο του καζίνο.
Είναι απάτη. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το casinoguru τους αφήνει να χρησιμοποιούν το λογότυπό τους στον ιστότοπό τους και ακόμη τους αφήνουν να απαντήσουν εδώ σαν το Deloro να είναι ένα υπέροχο καζίνο. Όλα περίεργα.
Αλλά να είστε βέβαιοι ότι υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται για αυτό το πρόβλημα και σύντομα θα λάβουν μια επίσημη επιστολή. 🙂 😀
Απλά χρειάζεται υπομονή.
Αλλά η αρχή έχει παρατηρηθεί. Dutch και το νομικό τμήμα όπου προσποιούνται ότι έχουν άδεια. Επιτρέψτε μου να το πω αυτοί! δεν το πήραν χαμπάρι για την παραποίηση των χαρτιών τους.
@delorocasino τα λέμε σύντομα 😀
Lol they will not respond. They are a unlicensed casino decieving players. They will not discuss that here in forum, in email or chat.
Ive also seen my chat option been deleted from the casino website.
Its a scam. Still cant understand why casinoguru let them use their logo on their website and even let them respond here like Deloro is a great casino. All weird.
But rest assure there are people working on this problem and soon they will get a official letter. 🙂 😀
Just need to be patience.
But the authority has been noticed. Dutch and the legal department of where they pretend to have a liscense. Let me say this they! did not take it lightly for faking their liscense papers.
@delorocasino see you sooon 😀
Αγαπητέ Radka,
Θα ήταν εξαιρετικά προβληματικό για μένα αν δεν μπορούσα να βασιστώ στις πληροφορίες στην πλατφόρμα σας.
Τα καζίνο συχνά υποτιμούν πόσο οι πληροφορίες τους μπορούν να παρακινήσουν τους παίκτες να παίξουν εκεί. Το Deloro Casino θα έκανε κακό στον εαυτό του επειδή δεν συμμορφωνόταν με τις πληροφορίες που σας παρέχονται - θα μπορούσε να κοστίσει πολλούς παίκτες.
Αν υπήρχε όριο ανάληψης 1.000 ευρώ την ημέρα, δεν θα έβαζα τίποτα εκεί. Τι νόημα έχει να επενδύσεις μεγάλα ποσά αν η ανάληψη είναι τόσο περιορισμένη;
Αυτό μπορεί να είναι αποδεκτό για περιστασιακούς παίκτες, αλλά ένα καζίνο δύσκολα μπορεί να επιβιώσει μόνο με περιστασιακούς χρήστες.
Με εκτίμηση
Καλό Σαββατοκύριακο
Dear Radka,
It would be extremely problematic for me if I could not rely on the information on your platform.
Casinos often underestimate how much their information can motivate players to play there. Deloro Casino would be doing itself a disservice by not complying with the information provided to you - it could cost many players.
If there was a withdrawal limit of 1,000 euros per day, I wouldn't deposit anything there. What's the point of investing large sums if the withdrawal is so limited?
This may be acceptable for casual players, but a casino can hardly survive with casual users alone.
Best regards
Have a nice weekend
Liebe Radka,
es wäre für mich äußerst problematisch, wenn ich mich auf die Informationen auf Ihrer Plattform nicht verlassen kann.
Casinos unterschätzen oft, wie stark ihre Angaben Spieler dazu motivieren können, dort zu spielen. Deloro Casino würde sich keinen Gefallen tun, wenn es die angegebenen Informationen bei Ihnen nicht einhält – das könnte viele Spieler kosten.
Würde ein Auszahlungslimit von 1.000 Euro pro Tag bestehen, würde ich dort gar nicht erst einzahlen. Was nützt es, hohe Summen zu investieren, wenn die Auszahlung so stark begrenzt ist?
Für Gelegenheitsspieler mag das vielleicht akzeptabel sein, aber ein Casino kann mit Gelegenheitsnutzern allein kaum bestehen.
Beste Grüße
Schönes Wochenende
Γεια και πάλι.
Όπως είδατε ήδη με τα μάτια μας, ο εκπρόσωπος του καζίνο επιβεβαίωσε ευγενικά ότι:
Το όριο μας δεν είναι 1k/ημέρα - έχουμε πολλούς VIP που δεν έχουν όριο, έχουμε πολλούς VIP που έχουν 20k/ημέρα, όλα εξαρτώνται από τον χρήστη.
Είμαστε ένα πολύ ευέλικτο καζίνο με τα όριά μας, οπότε αν κάποιος παίκτης ζητήσει να το αυξήσει, μπορεί να γίνει μέσα σε 24-48 ώρες.
Σύμφωνα με την ευρεία δήλωση του εκπροσώπου, μετά βίας μπορούμε να δώσουμε στους παίκτες ακριβή όρια. Αν δεν κάνω λάθος, δεν ήσασταν νέος παίκτης με κανέναν τρόπο, επομένως τα όριά σας υπόκεινται σε αλλαγές - όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος. Ως εκ τούτου, θα ήθελα να δω μια λογική κλίμακα, για παράδειγμα, με ένα μέγιστο όριο ανάληψης για «φάλαινες» high rollers και εκλεκτούς παίκτες με ειδικές τάξεις VIP—και ένα όριο για έναν παίκτη που μόλις έχει εγγραφεί.
Δεν υπάρχει τρόπος να «προβλεφθούν» τα όρια σε τέτοιες καταστάσεις, όπως ελπίζω να είναι ξεκάθαρο. λυπάμαι.
Hi again.
As you already saw with our own eyes, the casino representative kindly confirmed that:
Our limit is not 1k/day - we have many VIPs that have no limit, we have many VIPs that have 20k/day it all depends on the user.
We are a very flexible casino with our limits so if a player requests to raise it, it can be done within 24-48 hours.
According to the representative's broad statement, we can scarcely give players exact limits. If I'm not mistaken, you were not a new player in any way, so your limits were subject to change - as explained by the rep. Therefore, I would like to see a reasonable scale, for instance, with a maximum withdrawal limit for "whales" high rollers and elite players with special VIP ranks—and a limit for a player who has just registered.
There is no way to "predict" the limits in such situations, as I hope is clear. I'm sorry.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.