καλημερα σας.
Βλέπω ότι σκέφτηκες και εγώ.
Θυμάστε ότι σας είπα να συμπεριλάβετε όλες τις σχετικές πληροφορίες στην καταγγελία; Δυστυχώς, φαίνεται ότι παραμελήσατε συγκεκριμένα να αναφέρετε το μόνιμο κλείσιμο του λογαριασμού σας στο καζίνο και το εκ νέου άνοιγμα.
Δεν θα δίσταζα να ζητήσω να ανοίξει ξανά η καταγγελία επειδή, όπως ανέφερα προηγουμένως, οι συνθήκες γύρω από το άνοιγμα και το κλείσιμο του λογαριασμού είναι σημαντικές, παρόλο που δεν μπορώ να προσθέσω αυτές τις πληροφορίες στην καταγγελία κανενός και δεν δηλώνω ότι θα να μην απορριφθεί ξανά. Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από τον τρόπο και τον λόγο για τον οποίο ο λογαριασμός σας άνοιξε ξανά. Επομένως, εάν αποφασίσετε να προσθέσετε ξανά δίσκο, κατόπιν αιτήματος, εξηγήστε συγκεκριμένα τον αυτο-αποκλεισμό και, στη συνέχεια, τα συμβάντα που οδήγησαν στο εκ νέου άνοιγμα του λογαριασμού.
Όσον αφορά τα όρια, και επιτρέψτε μου να βάλω την απάντηση σε μια ανάρτηση εδώ:
Όπως είπα, παρέχουμε τα όρια με τον τρόπο που μας τα επιβεβαιώνουν τα καζίνο. ελέγχουμε επίσης τους όρους και ζητάμε εξηγήσεις από την υποστήριξη. Κάθε παίκτης που δεν είναι σίγουρος ποιο όριο έχει πραγματικά στο καζίνο θα πρέπει πάντα να ζητά την υποστήριξη και να λαμβάνει την απάντηση, σε περίπτωση που αργότερα τα επιβεβαιωμένα όρια ανάληψης δεν ταιριάζουν με την πραγματικότητα. Μακάρι να έκανες το ίδιο. 🙁
Θα εξετάσουμε τυχόν προτάσεις που έγιναν από τον παίκτη κατά τη διάρκεια της καταγγελίας και τυχόν αποδεικτικά στοιχεία ότι το καζίνο μείωσε τα όρια για να τον φέρει σε μειονεκτική θέση. Ωστόσο, ο μόνιμος αυτο-αποκλεισμός και ο τρόπος με τον οποίο το καζίνο άνοιξε ξανά τον λογαριασμό σας είναι τώρα οι πιο σημαντικές πτυχές όλης αυτής της κατάστασης, θα έλεγα.
Θα ανοίξετε ξανά την καταγγελία;
Good day to you.
I see you have been thinking, well, me too.
Do you recall that I told you to include all relevant information in the complaint? Regretfully, it appears that you have specifically neglected to mention your permanent casino account closure and the reopening.
I would not hesitate to ask that the complaint be reopened because, as I mentioned earlier, the circumstances surrounding the reopen and the account closure are significant, even though I am unable to add this information to anyone's complaint and I am not asserting that it will not be rejected again. That solely depends on the way and the reason why your account was reopened. So, if you decide to tray again, upon the request, please specifically explain the self-exclusion and then the events that led to the account reopening.
Regarding the limits, and allow me to put the answer into one post here:
As I said, we provide the limits the way casinos confirm these to us; we also check the terms and ask the support for explanation. Every player who is not sure which limit he actually has in the casino should always ask the support and capture the response, just in case later on the confirmed withdrawal limits won't match the reality. I wish you did the same. 🙁
We will look into any suggestions made by the player during the complaint and any evidence that the casino reduced the limits to disadvantage them. However, the permanent self-exclusion and the manner in which the casino reopened your account are now the most significant aspects of this entire situation, I'd say.
Are you going to reopen the complaint?
Αυτόματη μετάφραση: