ΦόρουμΚαζίνοDelOro Casino - γενική συζήτηση

DelOro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 11 μήνες από DiePartei
|
15522 προβολές 169 απαντήσεις |
|
1...8 9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 ημέρες

See what I mean 🙂. Partnership says it all... no fair threatment.

πριν από 2 ημέρες

Dear Sabine, you would notice a significant difference between the way the casino representative and I handle the limits if you closely read every post I have made in this thread for the last few weeks.

Thus, in my opinion, jumpy judges are not necessary. Would you please take that into account? Otherwise, I am not sure why you keep getting back to us, to be honest.

Let's just take it as grown individuals, please.

πριν από 3 ημέρες

Γεια σου αγαπητή Radka,


Δυστυχώς, δεν μπορώ να μοιραστώ πλήρως τη γνώμη σας. Με τέτοια όρια ανάληψης, συνήθως δηλώνεται ότι η πληρωμή εξαρτάται από το επίπεδο VIP ή τουλάχιστον ορίζεται με άλλο τρόπο.


Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί η κριτική και το παράπονό μου δεν δημοσιεύονται. Περιέγραψα μόνο τις εμπειρίες μου όπως τις είχα. Γιατί δεν μπορώ να βαθμολογήσω το καζίνο; Φαίνεται λίγο ύποπτο. Φυσικά καταλαβαίνω αν θέλετε να προστατεύσετε τους συνεργάτες σας, αλλά πιστεύω ότι το Casino Guru θα μπορούσε να χάσει την εμπιστοσύνη του εάν δεν είναι πλέον διαφανές και δίκαιο προς τους παίκτες.


Με εκτίμηση,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Hi there.

This is really confusing to me. The English version begins with "Unfortunately, I can not entirely share your opinion," despite the fact that we clearly agree on the limits and how they should be stated. I am lost, I guess.

I told you not to lose the balance . since you actually did, the complaint was rejected. As explained in the complaint thread:

"Dear Blerko, since you've lost the remaining funds and there are no funds left in your casino account, there isn't anything we can do."

To be honest, in certain situations, this might also have an impact on how objectively we view the review. In this instance, I regret to say that an error was made: nearly 90% of unfavorable user reviews linked to complaints that are rejected as unjustified are also rejected because the primary points in the complaint were found to be false. However, in your case, the circumstances were different, so I approved your user review retroactively.

At least my apology for the user review, and I'm sorry the complaint has no chance to get into the final stage.

Romi
πριν από 2 ημέρες

Δοκίμασα μερικές φορές αλλά όπως είπα το deloro αντιδρά μόνο επιλεκτικά. Αγνοούν άλλα σχόλια σαν τα δικά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 ημέρες

Επιστρέφω εδώ γιατί εδώ είναι οι άνθρωποι που έχουν επίσης παράπονα για το καζίνο. Και επειδή νόμιζα ότι ο Deloro απάντησε εδώ (αλλά δυστυχώς μόνο επιλεκτικά) σκέφτηκα να το δοκιμάσω εδώ.


Αλλά όπως ανέφερα προηγουμένως... , χρησιμοποιήστε το εικονίδιο σας στον ιστότοπό τους, οι κριτικές αφαιρούνται από τον ιστότοπό σας, μόνο τα παράπονα χειρίζονται από το deloro που δεν έχουν καμία σχέση με την ακεραιότητά τους.. αυτό μου δημιουργεί επίσης την υποψία ότι υπάρχει συνεργασία. Δεν έχει καμία σχέση με το αν το χειρίζομαι ώριμα. Απλώς απαντώ ώριμα. Αυτό είναι το συμπέρασμά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 ημέρες

Αγαπητέ Radka,


Ξέρω ότι δεν μπορώ να διεκδικήσω τίποτα από αυτά που έχασα και έπαιξα μακριά.


Αλλά το γεγονός είναι: Εάν τα χρήματα είχαν πληρωθεί, δεν θα μπορούσα να τα ξοδέψω τόσο γρήγορα λόγω του ορίου κατάθεσής μου.


Τώρα η κατάσταση είναι αυτή που είναι. Δεν έχω κανένα συμφέρον να βλάψω το καζίνο, αλλά πιστεύω ότι είναι σημαντικό οι νέοι παίκτες στο Deloro Casino να γνωρίζουν τα όρια ανάληψης πριν κάνουν μεγάλα στοιχήματα.


Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας.


Με εκτίμηση,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Επιστρέφω εδώ γιατί εδώ είναι οι άνθρωποι που έχουν επίσης παράπονα για το καζίνο. Και επειδή νόμιζα ότι ο Deloro απάντησε εδώ (αλλά δυστυχώς μόνο επιλεκτικά) σκέφτηκα να το δοκιμάσω εδώ.


Αλλά όπως ανέφερα προηγουμένως... , χρησιμοποιήστε το εικονίδιο σας στον ιστότοπό τους, οι κριτικές αφαιρούνται από τον ιστότοπό σας, μόνο τα παράπονα χειρίζονται από το deloro που δεν έχουν καμία σχέση με την ακεραιότητά τους.. αυτό μου δημιουργεί επίσης την υποψία ότι υπάρχει συνεργασία. Δεν έχει καμία σχέση με το αν το χειρίζομαι ώριμα. Απλώς απαντώ ώριμα. Αυτό είναι το συμπέρασμά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Hello, I really appreciate your honesty, and thank you for the details.

We occasionally—and I will admit, sometimes mistakenly—reject reviews, but only because we have a good feeling that they are part of a pattern from third parties, or even casinos. In player cases, on the other hand, we most likely believe the information is ambiguous or possibly biased. However, there was never any malicious intent, and all players are welcome to return to discuss the matter. I understand you have your doubts, and I also understand that every explanation from a Casino Guru member has little meaning. However, it is not in our best interests to gamble with your trust as long as we depend on players.

If you were able to read some of our internal emails expressing our stance against the casinos telling us how we should "cooperate," you might be startled.

Well, anyway. I am happy that I now have a better understanding of your worry, and I hope that we can resolve it eventually, over the time.


πριν από 2 ημέρες

Αγαπητέ Radka,


Ξέρω ότι δεν μπορώ να διεκδικήσω τίποτα από αυτά που έχασα και έπαιξα μακριά.


Αλλά το γεγονός είναι: Εάν τα χρήματα είχαν πληρωθεί, δεν θα μπορούσα να τα ξοδέψω τόσο γρήγορα λόγω του ορίου κατάθεσής μου.


Τώρα η κατάσταση είναι αυτή που είναι. Δεν έχω κανένα συμφέρον να βλάψω το καζίνο, αλλά πιστεύω ότι είναι σημαντικό οι νέοι παίκτες στο Deloro Casino να γνωρίζουν τα όρια ανάληψης πριν κάνουν μεγάλα στοιχήματα.


Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας.


Με εκτίμηση,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Hi there.

I know this is not what we were expecting, I assure you; at least I did not anticipate that.

Nobody here, I believe, is trying to hurt anyone. Discussions occur, and viewpoints might even shift. I think it is fantastic that you have tried so hard to educate people about the significance of withdrawal limits.

All I can hope for is that you will eventually discover a safer pastime. You must be under a lot of stress because of this experience, and I am sorry to hear that.

Take care!

Radka
πριν από 13 ώρες

Αγαπητέ Radka,


Νιώθω ότι το παράπονό μου δεν ελήφθη αρκετά σοβαρά. Ξεκαθάρισα επίσης ότι ο λογαριασμός μου είχε ήδη ανοίξει ξανά δύο φορές, παρόλο που τον είχα κλείσει λόγω του εθισμού μου στον τζόγο.


Είναι δίκαιο να ζητάτε πίσω χρήματα σε μια κατάσταση όπως αυτή, όταν έχετε αποκλείσει τον εαυτό σας για εθισμό στον τζόγο, αλλά ο λογαριασμός γίνεται ξανά προσβάσιμος ούτως ή άλλως; Νομίζω ότι ναι. Ως εθισμένος στον τζόγο, είναι δύσκολο να ελέγξεις τις παρορμήσεις και είναι λυπηρό όταν αυτές οι στιγμές εκμεταλλεύονται τα καζίνο.


Ο εθισμός μου στον τζόγο με έχει καταστρέψει οικονομικά και αυτή τη στιγμή λαμβάνω ιατρική περίθαλψη. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι τα καζίνο δεν προσφέρουν την επιλογή να αποκλείσετε μόνιμα και δεσμευτικά τον εαυτό σας για τέτοιους λόγους με ένα απλό κουμπί. Φαίνεται ότι ορισμένα καζίνο επωφελούνται πραγματικά από τα δεινά των ασθενών - τουλάχιστον ελπίζω ότι όχι!


Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να μάθω αν έχω αποδείξεις ότι ο Deloro άνοιξε ξανά τον λογαριασμό μου παρά τον εθισμό μου στον τζόγο και τα πολλαπλά κλεισίματα.


Με εκτίμηση

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 13 ώρες
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 13 ώρες

Βλέπω επίσης ότι το όριο ανάληψης στο Deloro είναι ακόμα 10.000 ευρώ την ημέρα. Ωστόσο, στην περίπτωσή μου, αυτό δεν είναι σωστό, όπως γνωρίζετε.


Δεν πρέπει να έχει σημασία τι συμφωνεί ένα καζίνο με έναν παίκτη ξεχωριστά – θα πρέπει να είναι σαφές ποιο όριο ισχύει για όλους.


Και υπάρχει όριο 1.000 ευρώ την ημέρα για όλους!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 13 ώρες

Αγαπητέ Radka,


Νιώθω ότι το παράπονό μου δεν ελήφθη αρκετά σοβαρά. Ξεκαθάρισα επίσης ότι ο λογαριασμός μου είχε ήδη ανοίξει ξανά δύο φορές, παρόλο που τον είχα κλείσει λόγω του εθισμού μου στον τζόγο.


Είναι δίκαιο να ζητάτε πίσω χρήματα σε μια κατάσταση όπως αυτή, όταν έχετε αποκλείσει τον εαυτό σας για εθισμό στον τζόγο, αλλά ο λογαριασμός γίνεται ξανά προσβάσιμος ούτως ή άλλως; Νομίζω ότι ναι. Ως εθισμένος στον τζόγο, είναι δύσκολο να ελέγξεις τις παρορμήσεις και είναι λυπηρό όταν αυτές οι στιγμές εκμεταλλεύονται τα καζίνο.


Ο εθισμός μου στον τζόγο με έχει καταστρέψει οικονομικά και αυτή τη στιγμή λαμβάνω ιατρική περίθαλψη. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι τα καζίνο δεν προσφέρουν την επιλογή να αποκλείσετε μόνιμα και δεσμευτικά τον εαυτό σας για τέτοιους λόγους με ένα απλό κουμπί. Φαίνεται ότι ορισμένα καζίνο επωφελούνται πραγματικά από τα δεινά των ασθενών - τουλάχιστον ελπίζω ότι όχι!


Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να μάθω αν έχω αποδείξεις ότι ο Deloro άνοιξε ξανά τον λογαριασμό μου παρά τον εθισμό μου στον τζόγο και τα πολλαπλά κλεισίματα.


Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 ώρες

Good day to you.

I see you have been thinking, well, me too.

Do you recall that I told you to include all relevant information in the complaint? Regretfully, it appears that you have specifically neglected to mention your permanent casino account closure and the reopening.

I would not hesitate to ask that the complaint be reopened because, as I mentioned earlier, the circumstances surrounding the reopen and the account closure are significant, even though I am unable to add this information to anyone's complaint and I am not asserting that it will not be rejected again. That solely depends on the way and the reason why your account was reopened. So, if you decide to tray again, upon the request, please specifically explain the self-exclusion and then the events that led to the account reopening.

Regarding the limits, and allow me to put the answer into one post here:

As I said, we provide the limits the way casinos confirm these to us; we also check the terms and ask the support for explanation. Every player who is not sure which limit he actually has in the casino should always ask the support and capture the response, just in case later on the confirmed withdrawal limits won't match the reality. I wish you did the same. 🙁

We will look into any suggestions made by the player during the complaint and any evidence that the casino reduced the limits to disadvantage them. However, the permanent self-exclusion and the manner in which the casino reopened your account are now the most significant aspects of this entire situation, I'd say.

Are you going to reopen the complaint?

1...8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα