ΦόρουμΚαζίνοDelOro Casino - γενική συζήτηση

DelOro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 12 μήνες από DiePartei
|
17092 προβολές 174 απαντήσεις |
|
1...8 9
πριν από 2 εβδομάδες

See what I mean 🙂. Partnership says it all... no fair threatment.

πριν από 2 εβδομάδες

Dear Sabine, you would notice a significant difference between the way the casino representative and I handle the limits if you closely read every post I have made in this thread for the last few weeks.

Thus, in my opinion, jumpy judges are not necessary. Would you please take that into account? Otherwise, I am not sure why you keep getting back to us, to be honest.

Let's just take it as grown individuals, please.

πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σου αγαπητή Radka,


Δυστυχώς, δεν μπορώ να μοιραστώ πλήρως τη γνώμη σας. Με τέτοια όρια ανάληψης, συνήθως δηλώνεται ότι η πληρωμή εξαρτάται από το επίπεδο VIP ή τουλάχιστον ορίζεται με άλλο τρόπο.


Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί η κριτική και το παράπονό μου δεν δημοσιεύονται. Περιέγραψα μόνο τις εμπειρίες μου όπως τις είχα. Γιατί δεν μπορώ να βαθμολογήσω το καζίνο; Φαίνεται λίγο ύποπτο. Φυσικά καταλαβαίνω αν θέλετε να προστατεύσετε τους συνεργάτες σας, αλλά πιστεύω ότι το Casino Guru θα μπορούσε να χάσει την εμπιστοσύνη του εάν δεν είναι πλέον διαφανές και δίκαιο προς τους παίκτες.


Με εκτίμηση,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there.

This is really confusing to me. The English version begins with "Unfortunately, I can not entirely share your opinion," despite the fact that we clearly agree on the limits and how they should be stated. I am lost, I guess.

I told you not to lose the balance . since you actually did, the complaint was rejected. As explained in the complaint thread:

"Dear Blerko, since you've lost the remaining funds and there are no funds left in your casino account, there isn't anything we can do."

To be honest, in certain situations, this might also have an impact on how objectively we view the review. In this instance, I regret to say that an error was made: nearly 90% of unfavorable user reviews linked to complaints that are rejected as unjustified are also rejected because the primary points in the complaint were found to be false. However, in your case, the circumstances were different, so I approved your user review retroactively.

At least my apology for the user review, and I'm sorry the complaint has no chance to get into the final stage.

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Δοκίμασα μερικές φορές αλλά όπως είπα το deloro αντιδρά μόνο επιλεκτικά. Αγνοούν άλλα σχόλια σαν τα δικά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Επιστρέφω εδώ γιατί εδώ είναι οι άνθρωποι που έχουν επίσης παράπονα για το καζίνο. Και επειδή νόμιζα ότι ο Deloro απάντησε εδώ (αλλά δυστυχώς μόνο επιλεκτικά) σκέφτηκα να το δοκιμάσω εδώ.


Αλλά όπως ανέφερα προηγουμένως... , χρησιμοποιήστε το εικονίδιο σας στον ιστότοπό τους, οι κριτικές αφαιρούνται από τον ιστότοπό σας, μόνο τα παράπονα χειρίζονται από το deloro που δεν έχουν καμία σχέση με την ακεραιότητά τους.. αυτό μου δημιουργεί επίσης την υποψία ότι υπάρχει συνεργασία. Δεν έχει καμία σχέση με το αν το χειρίζομαι ώριμα. Απλώς απαντώ ώριμα. Αυτό είναι το συμπέρασμά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Αγαπητέ Radka,


Ξέρω ότι δεν μπορώ να διεκδικήσω τίποτα από αυτά που έχασα και έπαιξα μακριά.


Αλλά το γεγονός είναι: Εάν τα χρήματα είχαν πληρωθεί, δεν θα μπορούσα να τα ξοδέψω τόσο γρήγορα λόγω του ορίου κατάθεσής μου.


Τώρα η κατάσταση είναι αυτή που είναι. Δεν έχω κανένα συμφέρον να βλάψω το καζίνο, αλλά πιστεύω ότι είναι σημαντικό οι νέοι παίκτες στο Deloro Casino να γνωρίζουν τα όρια ανάληψης πριν κάνουν μεγάλα στοιχήματα.


Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας.


Με εκτίμηση,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Επιστρέφω εδώ γιατί εδώ είναι οι άνθρωποι που έχουν επίσης παράπονα για το καζίνο. Και επειδή νόμιζα ότι ο Deloro απάντησε εδώ (αλλά δυστυχώς μόνο επιλεκτικά) σκέφτηκα να το δοκιμάσω εδώ.


Αλλά όπως ανέφερα προηγουμένως... , χρησιμοποιήστε το εικονίδιο σας στον ιστότοπό τους, οι κριτικές αφαιρούνται από τον ιστότοπό σας, μόνο τα παράπονα χειρίζονται από το deloro που δεν έχουν καμία σχέση με την ακεραιότητά τους.. αυτό μου δημιουργεί επίσης την υποψία ότι υπάρχει συνεργασία. Δεν έχει καμία σχέση με το αν το χειρίζομαι ώριμα. Απλώς απαντώ ώριμα. Αυτό είναι το συμπέρασμά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, I really appreciate your honesty, and thank you for the details.

We occasionally—and I will admit, sometimes mistakenly—reject reviews, but only because we have a good feeling that they are part of a pattern from third parties, or even casinos. In player cases, on the other hand, we most likely believe the information is ambiguous or possibly biased. However, there was never any malicious intent, and all players are welcome to return to discuss the matter. I understand you have your doubts, and I also understand that every explanation from a Casino Guru member has little meaning. However, it is not in our best interests to gamble with your trust as long as we depend on players.

If you were able to read some of our internal emails expressing our stance against the casinos telling us how we should "cooperate," you might be startled.

Well, anyway. I am happy that I now have a better understanding of your worry, and I hope that we can resolve it eventually, over the time.


πριν από 2 εβδομάδες

Αγαπητέ Radka,


Ξέρω ότι δεν μπορώ να διεκδικήσω τίποτα από αυτά που έχασα και έπαιξα μακριά.


Αλλά το γεγονός είναι: Εάν τα χρήματα είχαν πληρωθεί, δεν θα μπορούσα να τα ξοδέψω τόσο γρήγορα λόγω του ορίου κατάθεσής μου.


Τώρα η κατάσταση είναι αυτή που είναι. Δεν έχω κανένα συμφέρον να βλάψω το καζίνο, αλλά πιστεύω ότι είναι σημαντικό οι νέοι παίκτες στο Deloro Casino να γνωρίζουν τα όρια ανάληψης πριν κάνουν μεγάλα στοιχήματα.


Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας.


Με εκτίμηση,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there.

I know this is not what we were expecting, I assure you; at least I did not anticipate that.

Nobody here, I believe, is trying to hurt anyone. Discussions occur, and viewpoints might even shift. I think it is fantastic that you have tried so hard to educate people about the significance of withdrawal limits.

All I can hope for is that you will eventually discover a safer pastime. You must be under a lot of stress because of this experience, and I am sorry to hear that.

Take care!

Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Αγαπητέ Radka,


Νιώθω ότι το παράπονό μου δεν ελήφθη αρκετά σοβαρά. Ξεκαθάρισα επίσης ότι ο λογαριασμός μου είχε ήδη ανοίξει ξανά δύο φορές, παρόλο που τον είχα κλείσει λόγω του εθισμού μου στον τζόγο.


Είναι δίκαιο να ζητάτε πίσω χρήματα σε μια κατάσταση όπως αυτή, όταν έχετε αποκλείσει τον εαυτό σας για εθισμό στον τζόγο, αλλά ο λογαριασμός γίνεται ξανά προσβάσιμος ούτως ή άλλως; Νομίζω ότι ναι. Ως εθισμένος στον τζόγο, είναι δύσκολο να ελέγξεις τις παρορμήσεις και είναι λυπηρό όταν αυτές οι στιγμές εκμεταλλεύονται τα καζίνο.


Ο εθισμός μου στον τζόγο με έχει καταστρέψει οικονομικά και αυτή τη στιγμή λαμβάνω ιατρική περίθαλψη. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι τα καζίνο δεν προσφέρουν την επιλογή να αποκλείσετε μόνιμα και δεσμευτικά τον εαυτό σας για τέτοιους λόγους με ένα απλό κουμπί. Φαίνεται ότι ορισμένα καζίνο επωφελούνται πραγματικά από τα δεινά των ασθενών - τουλάχιστον ελπίζω ότι όχι!


Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να μάθω αν έχω αποδείξεις ότι ο Deloro άνοιξε ξανά τον λογαριασμό μου παρά τον εθισμό μου στον τζόγο και τα πολλαπλά κλεισίματα.


Με εκτίμηση

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Βλέπω επίσης ότι το όριο ανάληψης στο Deloro είναι ακόμα 10.000 ευρώ την ημέρα. Ωστόσο, στην περίπτωσή μου, αυτό δεν είναι σωστό, όπως γνωρίζετε.


Δεν πρέπει να έχει σημασία τι συμφωνεί ένα καζίνο με έναν παίκτη ξεχωριστά – θα πρέπει να είναι σαφές ποιο όριο ισχύει για όλους.


Και υπάρχει όριο 1.000 ευρώ την ημέρα για όλους!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Αγαπητέ Radka,


Νιώθω ότι το παράπονό μου δεν ελήφθη αρκετά σοβαρά. Ξεκαθάρισα επίσης ότι ο λογαριασμός μου είχε ήδη ανοίξει ξανά δύο φορές, παρόλο που τον είχα κλείσει λόγω του εθισμού μου στον τζόγο.


Είναι δίκαιο να ζητάτε πίσω χρήματα σε μια κατάσταση όπως αυτή, όταν έχετε αποκλείσει τον εαυτό σας για εθισμό στον τζόγο, αλλά ο λογαριασμός γίνεται ξανά προσβάσιμος ούτως ή άλλως; Νομίζω ότι ναι. Ως εθισμένος στον τζόγο, είναι δύσκολο να ελέγξεις τις παρορμήσεις και είναι λυπηρό όταν αυτές οι στιγμές εκμεταλλεύονται τα καζίνο.


Ο εθισμός μου στον τζόγο με έχει καταστρέψει οικονομικά και αυτή τη στιγμή λαμβάνω ιατρική περίθαλψη. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι τα καζίνο δεν προσφέρουν την επιλογή να αποκλείσετε μόνιμα και δεσμευτικά τον εαυτό σας για τέτοιους λόγους με ένα απλό κουμπί. Φαίνεται ότι ορισμένα καζίνο επωφελούνται πραγματικά από τα δεινά των ασθενών - τουλάχιστον ελπίζω ότι όχι!


Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να μάθω αν έχω αποδείξεις ότι ο Deloro άνοιξε ξανά τον λογαριασμό μου παρά τον εθισμό μου στον τζόγο και τα πολλαπλά κλεισίματα.


Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Good day to you.

I see you have been thinking, well, me too.

Do you recall that I told you to include all relevant information in the complaint? Regretfully, it appears that you have specifically neglected to mention your permanent casino account closure and the reopening.

I would not hesitate to ask that the complaint be reopened because, as I mentioned earlier, the circumstances surrounding the reopen and the account closure are significant, even though I am unable to add this information to anyone's complaint and I am not asserting that it will not be rejected again. That solely depends on the way and the reason why your account was reopened. So, if you decide to tray again, upon the request, please specifically explain the self-exclusion and then the events that led to the account reopening.

Regarding the limits, and allow me to put the answer into one post here:

As I said, we provide the limits the way casinos confirm these to us; we also check the terms and ask the support for explanation. Every player who is not sure which limit he actually has in the casino should always ask the support and capture the response, just in case later on the confirmed withdrawal limits won't match the reality. I wish you did the same. 🙁

We will look into any suggestions made by the player during the complaint and any evidence that the casino reduced the limits to disadvantage them. However, the permanent self-exclusion and the manner in which the casino reopened your account are now the most significant aspects of this entire situation, I'd say.

Are you going to reopen the complaint?

πριν από 2 ημέρες

i find deloro casino is a good casino had never got problem fastwithdrwal friendly customer support

gert67
χθες

Would you like to tell us more about your experience at this casino?

Which games do you like? How long did you wait for the withdrawal and how did the support help you, if I may ask?

Romi
πριν από 20 ώρες

by deloro the withdrawal takes only 5 second with no hassle for the support is 24/7 to assist you they give you full attention and also fast answer what your asking for and give good info and they are also if theres a problem also derecly gives you sulotion about it that is base on my experience in deloro casino


i hope i give you good answer

gert67
πριν από 6 ώρες

Great answer. Thank you.

I can see that you really like it there, and I am glad.

Which games do you like the most there?

Did you know that you can submit a user review where you can describe your experience? I am sure they will like it a lot.

Here's the link for you.😉


πριν από 1 ώρα

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν εννοούσα να κακολογήσω τον Deloro, αλλά μάλλον να μοιραστώ τις προσωπικές μου εμπειρίες. Ο καθένας μπορεί να σχηματίσει τη δική του γνώμη.


Υπέθεσα ότι τα όρια που αναφέρονται στο Casino Guru για Deloro ισχύουν πραγματικά για τους παίκτες στο Deloro. Ωστόσο, τώρα ανακάλυψα ότι αυτό δεν ισχύει. Προφανώς πρέπει να κάνετε αίτηση για νέα όρια μεμονωμένα.


Αυτό μου δημιουργεί ερωτήματα: Γιατί ένας περιστασιακός παίκτης που καταθέτει 100 ευρώ δεν έχει τα ίδια δικαιώματα ανάληψης με έναν συχνό παίκτη; Ποια είναι η λογική πίσω από το γεγονός ότι πρέπει να αποδεχτείτε υψηλές απώλειες για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη μεγαλύτερων ποσών;


Η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ φιλική, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν είναι πάντα απόλυτα διαφανείς. Αυτή η φιλικότητα φαίνεται να επεκτείνεται στο σημείο όπου τα πράγματα γίνονται σοβαρά - για παράδειγμα, όταν κάνετε μια απόσυρση - όπου στη συνέχεια συμβαίνουν καθυστερήσεις, όπως συνέβη στην περίπτωσή μου.


Επίσης βρίσκω το λογισμικό λίγο αργό. Φαίνεται ότι η Deloro χρησιμοποιεί τις εξής τακτικές: χαμηλό RTP (Return to Player), γρήγορες πληρωμές μέχρι όριο 1.000 ευρώ την ημέρα και φιλική εξυπηρέτηση πελατών, η οποία όμως δεν είναι πάντα αξιόπιστη σε κρίσιμες καταστάσεις.


Νομίζω ότι μια ειλικρινής αναθεώρηση είναι σημαντική γιατί πολλοί άνθρωποι παίζουν με ψεύτικες προσχήσεις και πιθανώς να υποστούν μεγάλες απώλειες.


Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα