Προσπαθώ εδώ και χρόνια να κλείσω τον λογαριασμό μου και δεν υπάρχει περίπτωση, ακόμα και αφού τους είπα ότι έχω μεγάλο πρόβλημα με το παιχνίδι τόσο σε αυτή τη σελίδα όσο και στο JackMillion, αφού είναι το ίδιο. Στην εξυπηρέτηση πελατών σας λένε ότι δεν μπορούν να το κλείσουν και σας παραπέμπουν πάντα στο email vip@casinomidas.com ή στην υποστήριξη, αλλά ποτέ, μα ποτέ δεν απαντούν ή κλείνουν τον λογαριασμό. Μας πειράζουν και γελούν στα μούτρα μας. Είναι ένας εφιάλτης και νιώθεις εντελώς αβοήθητος με την κατάσταση. Κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη και δεν μπορείτε να μιλήσετε σε κανέναν για αυτό, γιατί όταν ζητάτε να μιλήσετε με τον λεγόμενο "VIP manager" σας (λένε ότι πρέπει να είναι αυτός που θα κλείσει τον λογαριασμό) δεν είναι ποτέ διαθέσιμος ή είναι στις διακοπές, ή άρρωστος, ή είναι σε μια συνάντηση, ή χίλιες δικαιολογίες που σου δίνουν, αλλά δεν του μιλάς ούτε απαντάς στο mail.
ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, στην οποία ο νόμος απαιτεί να υπάρχει μια ενότητα στη σελίδα ασφαλούς τζόγου με την ενότητα αυτο-αποκλεισμού.
Είναι αδύνατο να καταργήσετε την εγγραφή σας ή να απαγορεύσετε την είσοδο σε αυτούς τους ιστότοπους και αισθανόμαστε αβοήθητοι σε αυτές τις περιπτώσεις.
Επίσης, ως επιπρόσθετο, για να μπεις δεν υπάρχουν αλλά, αλλά για ανάληψη οι χρόνοι αναμονής είναι πολύ μεγάλοι χωρίς λόγο, χρεώνουν προμήθειες και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιούσες για να μπεις, βασικά μπορείς να κάνεις ανάληψη μόνο με τραπεζικό έμβασμα με επιτροπή.
I've been trying for years to get my account closed and there's no way, even after telling them that I have a big problem with the game both on this page and on JackMillion, since they are the same. In the customer service they tell you that they cannot close it and they always refer you to the email vip@casinomidas.com, or support, but they never, ever answer or close the account. They tease us and laugh in our faces. It is a nightmare and you feel totally helpless with the situation. No one takes charge and you can't talk to anyone about it, because when you ask to speak to your so-called "VIP manager" (they say he has to be the one to close the account) he's never available, or he's on vacation, or sick, or He's in a meeting, or a thousand excuses they give you, but you don't talk to him or answer the mail.
IT DOES NOT COMPLY WITH SAFE GAMING IN SPAIN, in which the law requires that there be a section on the safe gambling page with its self-exclusion section.
It is impossible to unsubscribe or prohibit entry to these websites and we feel helpless in these cases.
Also, as an additional, to enter there are no buts, but to withdraw the waiting times are very long for no reason, they charge commissions and you cannot use the same method you used to enter, basically you can only withdraw by bank transfer with commission.
Llevo años intentando que me cierren la cuenta y no hay manera, aún habiéndoles comunicado que tengo un gran problema con el juego tanto en esta página como en JackMillion, ya que son los mismos. En el servicio de atención al cliente te dicen que ellos no pueden cerrarla y siempre te derivan al correo vip@casinomidas.com, o soporte, pero nunca, nunca jamás contestan ni cierran la cuenta. Nos toman el pelo y se ríen en nuestra cara. Es una pesadilla y te sientes totalmente impotente con la situación. Nadie se hace cargo y no puedes hablar con nadie al respecto, porque cuando solicitas hablar con tu supuesto "manager VIP" (dicen que tiene que ser él el que cierre la cuenta) nunca está disponible, o está de vacaciones, o enfermo, o está reunido, o mil escusas que te ponen, pero ni hablas con él ni contesta al correo.
NO CUMPLE CON EL JUEGO SEGURO EN ESPAÑA, en el que la ley obliga a que haya un apartado en la página de juego seguro con su apartado de autoexclusión.
Es imposible darse de baja o prohibirse la entrada a estas web y nos sentimos indefensos ante estos casos.
Además, como adicional, para ingresar no hay peros, pero para retirar los tiempos de espera son larguísimos sin motivo, cobran comisiones y no puedes usar para ello el mismo método que usaste para ingresar, básicamente solo se puede retirar mediante transferencia bancaria con comisión.
Αυτόματη μετάφραση: