ΦόρουμΚαζίνοCasino Midas - γενική συζήτηση

Casino Midas - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Radka
|
8182 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Midas, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Ωραία σας λέω την εμπειρία μου για το καζίνο midas (το ίδιο με το καζίνο jackmillion), για να μην εγγραφείτε σε αυτό και πολύ λιγότερο να αφήσετε τον εαυτό σας να ξεγελαστεί.

Δεν κατάφερα ποτέ να κάνω ανάληψη ούτε ένα ευρώ σε αυτή τη σελίδα, τους έβαλα μόνο να πετάξουν τα χρήματά μου ή να τα δώσουν απευθείας στη σελίδα, είναι αλήθεια ότι έχει καλά μπόνους αλλά δεν έχουν ενσυναίσθηση με τον πελάτη.

Λοιπόν, έχω ζητήσει αρκετές φορές το κλείσιμο του λογαριασμού μου μέσω email και chat και δεν τον κλείνουν καθόλου, συγνώμη θα έρθει το email.

Άσχημη προσοχή να μην πω ότι γελάνε στα μούτρα, γιατί σύμφωνα με αυτούς δεν μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό.

Σας συμβουλεύω να μην πέσετε γιατί υπάρχουν χιλιάδες σελίδες παιχνιδιών που τους δίνουν 1000 στροφές !!!! Και αν δεν θέλετε τα δεδομένα σας να είναι στα χέρια του να ξέρετε ποιος και να πετάξετε τα χρήματά σας, δώστε μου προσοχή.

Έχω στιγμιότυπα από όλα σε περίπτωση που θέλετε να τα δείτε.

Τα καλύτερα.



Αυτόματη μετάφραση:
Benabo
πριν από 3 έτη

If you asked them numerous times to close your account, but they still refused to do so, you may try submitting a complaint on our website so we can take a closer look at it. https://casino.guru/complaints

πριν από 2 έτη

Hey,

Can someone please assist me with the form that i must fill in to be able to make a withdrawal? I'm struggling to get the form and on the app it keeps redirecting me to a page which doesnt work... Any help... Or is casino midas a scam?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
jedismith66
πριν από 2 έτη

Hello,

I suggest asking the casino's support. They should provide the best help in this case - it's the casino's app after all.

Anyway, can you paste a screenshot - in English preferably? Maybe, we can figure something out.

πριν από 2 έτη

Το site δεν λειτουργεί από σήμερα...

https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login

Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 2 έτη

Hello Nemokind,

the link we have on the general casino page is still valid - check it out here.

Does it work for you as well, please?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Σήμερα λειτουργεί, πιθανότατα υπήρχε ενημέρωση σε εξέλιξη.

Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 2 έτη

I am amazed that you were so quick to "report" the issue to our forum immediately. 🙂

Keep doing so, please.

wrx_92
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς αυτό το καζίνο μαζί με τον Jack Million και το Spin Samba έχουν μια ανήθικη και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά, ανέστειλαν όλους τους τρόπους πληρωμής στο ταμείο για μένα τόσο για αναλήψεις όσο και για αναλήψεις μετά από μια νίκη 10.000,00 € στο Jack Million! Οι λογαριασμοί δεν έχουν κλείσει αλλά δεν μπορώ πλέον να κάνω κατάθεση και ανάληψη!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Προσπαθώ εδώ και χρόνια να κλείσω τον λογαριασμό μου και δεν υπάρχει περίπτωση, ακόμα και αφού τους είπα ότι έχω μεγάλο πρόβλημα με το παιχνίδι τόσο σε αυτή τη σελίδα όσο και στο JackMillion, αφού είναι το ίδιο. Στην εξυπηρέτηση πελατών σας λένε ότι δεν μπορούν να το κλείσουν και σας παραπέμπουν πάντα στο email vip@casinomidas.com ή στην υποστήριξη, αλλά ποτέ, μα ποτέ δεν απαντούν ή κλείνουν τον λογαριασμό. Μας πειράζουν και γελούν στα μούτρα μας. Είναι ένας εφιάλτης και νιώθεις εντελώς αβοήθητος με την κατάσταση. Κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη και δεν μπορείτε να μιλήσετε σε κανέναν για αυτό, γιατί όταν ζητάτε να μιλήσετε με τον λεγόμενο "VIP manager" σας (λένε ότι πρέπει να είναι αυτός που θα κλείσει τον λογαριασμό) δεν είναι ποτέ διαθέσιμος ή είναι στις διακοπές, ή άρρωστος, ή είναι σε μια συνάντηση, ή χίλιες δικαιολογίες που σου δίνουν, αλλά δεν του μιλάς ούτε απαντάς στο mail.

ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, στην οποία ο νόμος απαιτεί να υπάρχει μια ενότητα στη σελίδα ασφαλούς τζόγου με την ενότητα αυτο-αποκλεισμού.

Είναι αδύνατο να καταργήσετε την εγγραφή σας ή να απαγορεύσετε την είσοδο σε αυτούς τους ιστότοπους και αισθανόμαστε αβοήθητοι σε αυτές τις περιπτώσεις.


Επίσης, ως επιπρόσθετο, για να μπεις δεν υπάρχουν αλλά, αλλά για ανάληψη οι χρόνοι αναμονής είναι πολύ μεγάλοι χωρίς λόγο, χρεώνουν προμήθειες και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιούσες για να μπεις, βασικά μπορείς να κάνεις ανάληψη μόνο με τραπεζικό έμβασμα με επιτροπή.


Αυτόματη μετάφραση:
Benabo
πριν από 1 έτος

Είμαι στην ίδια κατάσταση που περιγράφεις εδώ και χρόνια. Έκλεισαν τον λογαριασμό μου μόνο μία φορά, αλλά παραδόξως μετά από 20 ημέρες τον άνοιξαν ξανά χωρίς την άδειά μου. Μπορώ να επιβεβαιώσω όλα όσα λέτε γιατί με κοροϊδεύουν και με το καταραμένο email στο οποίο υποτίθεται ότι θα στείλετε το αίτημα κλεισίματος. Δεν ωφελεί, απλώς εκμεταλλεύονται τον εθισμό του παίκτη στο έπακρο και χωρίς ηθική.

Χαιρετίσματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Προσπαθώ εδώ και χρόνια να κλείσω τον λογαριασμό μου και δεν υπάρχει περίπτωση, ακόμα και αφού τους είπα ότι έχω μεγάλο πρόβλημα με το παιχνίδι τόσο σε αυτή τη σελίδα όσο και στο JackMillion, αφού είναι το ίδιο. Στην εξυπηρέτηση πελατών σας λένε ότι δεν μπορούν να το κλείσουν και σας παραπέμπουν πάντα στο email vip@casinomidas.com ή στην υποστήριξη, αλλά ποτέ, μα ποτέ δεν απαντούν ή κλείνουν τον λογαριασμό. Μας πειράζουν και γελούν στα μούτρα μας. Είναι ένας εφιάλτης και νιώθεις εντελώς αβοήθητος με την κατάσταση. Κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη και δεν μπορείτε να μιλήσετε σε κανέναν για αυτό, γιατί όταν ζητάτε να μιλήσετε με τον λεγόμενο "VIP manager" σας (λένε ότι πρέπει να είναι αυτός που θα κλείσει τον λογαριασμό) δεν είναι ποτέ διαθέσιμος ή είναι στις διακοπές, ή άρρωστος, ή είναι σε μια συνάντηση, ή χίλιες δικαιολογίες που σου δίνουν, αλλά δεν του μιλάς ούτε απαντάς στο mail.

ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, στην οποία ο νόμος απαιτεί να υπάρχει μια ενότητα στη σελίδα ασφαλούς τζόγου με την ενότητα αυτο-αποκλεισμού.

Είναι αδύνατο να καταργήσετε την εγγραφή σας ή να απαγορεύσετε την είσοδο σε αυτούς τους ιστότοπους και αισθανόμαστε αβοήθητοι σε αυτές τις περιπτώσεις.


Επίσης, ως επιπρόσθετο, για να μπεις δεν υπάρχουν αλλά, αλλά για ανάληψη οι χρόνοι αναμονής είναι πολύ μεγάλοι χωρίς λόγο, χρεώνουν προμήθειες και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιούσες για να μπεις, βασικά μπορείς να κάνεις ανάληψη μόνο με τραπεζικό έμβασμα με επιτροπή.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I guess there is nothing much to say, the casino should take care of players with a gambling problem.

The complaint has been submitted, so now, you should take your part and provide Tomas with further details. It's always important to ask for the self-exclusion properly, so every associated communication, printscreen, or else will be appreciated.

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους, έχω ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα με αυτό το καζίνο. Προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό email από τον Δεκέμβριο με 7 ή 8 email και δεν υπάρχει περίπτωση να τον κλείσουν, είναι ότι δεν απαντούν καν και όταν μιλάς στο Chat σου λένε ότι θα επικοινωνήστε μαζί σας, αλλά το πρόβλημα δεν κλείνει. Το πρόβλημα είναι ότι λόγω των προβλημάτων με αυτά τα παιχνίδια, μου δίνεις μια πραγματική βαρβαρότητα χρημάτων, οπότε κάθε μέρα που περνά, δεν μπορεί να αποφευχθεί και ξοδεύεις όλα τα χρήματα, τι μπορώ να κάνω;


Θεωρώ ότι έπρεπε να επιστρέψουν όλες τις απώλειες που προέκυψαν από τότε που ζητήθηκε η απόσυρση

Αυτόματη μετάφραση:
Tato1111
πριν από 1 έτος

This sounds like a serious fail to me!

Based on the information given in your complaint, I have no better response to your situation.

I'm eager to see what the casino has to say about this. 🤔

Please, do everything you can to avoid playing!


Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ, αλλά με τέτοιες εταιρείες, αυτό είναι... Δεν λαμβάνετε διαφημίσεις και δεν υπάρχει περίπτωση... Έχω δοκιμάσει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής του email μου για την αλλαγή ενός κωδικού πρόσβασης που πληκτρολογήσατε τυχαία και μετά τη διαγραφή αυτός ο λογαριασμός, οπότε δεν μπορώ να ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης... αλλά ούτε θα τον λάβετε, δεν αφήνουν να αλλάξει ούτε μία παρεχόμενη πληροφορία... δεν παρουσιάζονται... θα πρέπει να τιμωρηθούν σοβαρά. .. παίζουν με τις ζωές ευάλωτων ανθρώπων για να πλουτίσουν... να δούμε πως θα τελειώσει το θέμα

Αυτόματη μετάφραση:
Tato1111
πριν από 1 έτος

Luckily you've submitted the complaint! I wish I could advise anything useful to you, but it seems you've tried all.

πριν από 11 μήνες

Καλημέρα, ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε μένα με αυτό το άτομο, προσπαθώ να διαγραφώ από το καζίνο εδώ και μήνες και δεν με προσέχει κανείς, από το chat μου λένε να στείλω email (που έκανα πολλές φορές) αλλά κανείς δεν απαντά ποτέ, δεν είναι φυσιολογική αυτή η κατάσταση.


Είναι απογοητευτικό και προσβλητικό, το όνομα χρήστη μου είναι Gioto6969 σε αυτήν τη σελίδα, ας δούμε αν το παράπονό μου είναι χρήσιμο.


Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Και ναι, είναι το καζίνο που έβαλες στον σύνδεσμο.

Αυτόματη μετάφραση:
Gioto6969
πριν από 11 μήνες

Hi, so if I understand correctly you have a problem with closing your account am I right ? I think it's a serious matter and casinos should approach it responsibly, and since you didn't get any replies to your emails, I don't think that's the best approach. 

So in this case I would recommend to file a complaint on this link and our team will try to help you. 

I hope you will be able to close the account. 

However, if I may ask, why did you decide to close it ? Were there any problems and would you rather avoid the casino ? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα