Καλώς ήρθες, χάρηκα που βοήθησα. Ας δούμε λοιπόν αν η ομάδα μας τα καταφέρει και κλείσετε τον λογαριασμό στο τέλος. Μη διστάσετε να μας ενημερώσετε για το αποτέλεσμα.
You're welcome, I was glad to help. So let's see if our team succeeds and you close the account in the end. Feel free to update us on the outcome.
Είμαστε πάντα στην ευχάριστη θέση να βοηθήσουμε.
Σας εύχομαι μια χούφτα τύχη και παιχνίδι χωρίς άγχος! 🙌
Φροντίστε να μας επισκεφτείτε σύντομα, κανείς δεν ξέρει πότε μπορείτε να διαφωτίσετε την κοινότητα με τις δικές σας εμπειρίες και να σώσετε τη μέρα κάποιου. 😉
We're always happy to help.
I wish you a handful of luck and stress-free playing! 🙌
Make sure to visit us soon, one never knows when you might enlighten the community with your own experiences and save someone's day. 😉
Αγαπητοί παίκτες,
Είμαι ένας πρώην παίκτης που λαμβάνει βοήθεια για να αναρρώσει από την ασθένεια του τζόγου και προς το παρόν είμαι εκτός αυτής. Απλά ήθελα να σου πω για το καλό σου, χωρίς προφανώς να κάνω κήρυγμα σε κανέναν, να μείνεις μακριά από το Casino Midas, είναι τα χειρότερα... σε όσους ενδιαφέρονται θα πω όλη την ιστορία αλλά θα σου πω μόνο ότι αυτοί παραλίγο να με πήγαν στον τάφο με τη δειλία τους και τα ψέματά τους... μείνε μακριά ειδικά από την VIP Manager Μελάνια, αν θες πραγματικά να παίξεις ζήτα να σου αναθέσουν άλλον, τρώει τα λόγια της και δεν είναι ικανός άνθρωπος. Μένω μακριά....
Dear players,
I am a former player who is getting help to recover from the disease of gambling and for now I am out of it. I just wanted to tell you for your own good, without obviously preaching to anyone, to stay away from Casino Midas, they are the worst... to those who are interested I will tell the whole story but I will only tell you that they almost took me to the grave with their cowardice and their lies... stay away especially from the VIP Manager Melania, if you really want to play ask to be assigned another one, she eats her words and is not a competent person. Stay away....
Cari giocatori,
Sono una ex giocatrice che si sta facendo aiutare a guarire dalla malattia del gioco e per ora ne sono fuori. Volevo semplicemente dirvi per il vostro bene,senza ovviamente fare prediche a nessuno,di stare lontani da Casino Midas ,sono i peggiori...a chi sarà interessato racconterò tutta la storia ma vi dico solo che mi hanno quasi portata alla tomba con la loro vigliaccheria e le loro bugie...state lontani specialmente dalla vip Manager Melania,se proprio volete giocare chiedete Ve ne sia assegnata un'altra,si rimangia le parole e non è una persona competente. State alla larga....
Γεια, συγγνώμη, τι έπρεπε να περάσετε ή να περνάτε ακόμα όταν έχετε ανοιχτό παράπονο .
Ωστόσο, μπορείτε να περιγράψετε στους παίκτες και σε εμένα τι συνέβη, ώστε να έχουμε μια γενική εικόνα αν σας ενδιαφέρει.
Πιστεύετε ότι θα μπορέσετε να το κάνετε αυτό;
Hi, I'm sorry, what all you had to go through or are still going through when you have an open complaint.
However, you can describe to the players and me what happened so that we have an overview if you are interested.
Do you think you'll be able to do that ?
Ναι μπορώ. Στις 12 Απριλίου του τρέχοντος έτους ζήτησα αυτοαποκλεισμό στο Casino Midas για προβλήματα που σχετίζονται με τον τζόγο, διευκρινίζοντας ξεκάθαρα τους λόγους και λέγοντας ότι νοσηλεύομαι από ψυχολόγο. Ουσιαστικά μου έκλεισαν τον λογαριασμό μετά από λίγες μέρες, περίπου μια εβδομάδα και για λίγο όλα πήγαν καλά, εκτός από τότε, μετά από περίπου ενάμιση μήνα, μου πρόσφεραν ένα μπόνους 250 ευρώ για να με δελεάσουν. Μου άρεσε και μέχρι εδώ, θα μπορούσες να πεις, δεν έφταιγες εσύ, αν όντως φταίει ένας παίκτης... το γεγονός είναι ότι μετά από αρκετές καταθέσεις κέρδισα λίγα χρήματα που δεν κατάφερα ποτέ εξαργύρω γιατί τείνω να μην μπορώ να φτάσω τους χρόνους εξαργύρωσης. Μετά την ήττα, μια μάνατζερ VIP που δεν είχα ακούσει ποτέ πριν επικοινώνησε μαζί μου και για να κάνω μια μεγάλη ιστορία, αφού είπε ότι λυπάται κ.λπ. Μου είπε να μείνω ήρεμη γιατί αν είχα κερδίσει θα είχα μια άμεση απόσυρση που θα μου επέτρεψαν να εξαργυρώσω τα κέρδη μου χωρίς να χρειάζεται να περιμένω τους χρόνους έγκρισης. Εγώ, γνωρίζοντας αυτό, παίζω και υπερπαίζω, νομίζοντας ότι θα ανακάμψω και τουλάχιστον θα μπορέσω να κάνω cash out αμέσως. Στις 23 Ιουλίου καταφέρνω να κερδίσω 3000 ευρώ που δεν είναι ούτε τα μισά από αυτά που κατέθεσα σε περίπου δέκα μέρες, ωστόσο αποφασίζω να εξαργυρώσω αλλά με μεγάλη έκπληξη και αγωνία συνειδητοποιώ ότι δεν έχω αυτή την άμεση ανάληψη. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν μου απαντά κανείς... Τους ικετεύω απεγνωσμένα να μου απαντήσουν για να εξαργυρώσω αυτά τα χρήματα και κάνουν ότι δεν έγινε τίποτα... Εγώ, κυριευμένος από το άγχος και την απελπισία, τα στοιχηματίζω ξανά. Πέφτω σε μια σοβαρή στιγμή απελπισίας και κάνω αυτό που είχα γράψει στο καζίνο και παίρνω μερικά χάπια θέλοντας να πεθάνω γιατί όχι μόνο έχασα ξανά αλλά ένιωσα ταπεινωμένη, κοροϊδία, ενοχή... Με σώζουν με γαστρικά πλύση.... η μεγαλύτερη αδερφή μου στην οποία είχα προωθήσει όλα τα email που είχα στείλει στο καζίνο επειδή πίστευα ότι θα πεθάνω προσπαθεί να επικοινωνήσει με το καζίνο για να καταλάβει γιατί δεν ήξερε τίποτα και δεν καταλάβαινε τίποτα για τα καζίνο. κλείσε τον λογαριασμό σε 3 δευτερόλεπτα.... μου πήρε μια εβδομάδα προσευχές τόσο πολύ που είχα ήδη ανοίξει μια καταγγελία εκείνη την ώρα. Νιώθω καλύτερα, επικοινωνώ μαζί τους και λέω ότι θέλω τα χρήματά μου πίσω. Προφανώς λένε όχι γιατί μου απαντούν ότι δεν είναι αλήθεια ότι είχα άμεση απόσυρση... ψεύτες έχουν φτιάξει πολλές δικαιολογίες.... Σας άνοιξα καταγγελία αλλά δεν το βλέπω θετικά.... λένε ότι δεν είναι αλήθεια ότι μου πρόσφεραν μπόνους ενώ δεν ήμουν εγγεγραμμένος... καταραμένοι ψεύτες..... μην παίζετε με αυτό το καζίνο και πάνω απ' όλα μείνετε μακριά από τη Μελάνια, μια ψεύτρα και δειλή...
Yes I can. On April 12th of this year I asked for self-exclusion on Casino Midas for gambling-related problems, clearly specifying the reasons and saying that I was being treated by a psychologist. They actually closed my account after a few days, about a week and for a while everything went well, except then, after about a month and a half, they offered me a 250 euro bonus to tempt me. I fell for it and up to this point, you could say, it wasn't your fault, if it really is a player's fault.... the fact is that after several deposits I won a bit of money that I never manage to cash out because I tend not to be able to reach the cash-out times. After losing, a VIP manager I had never heard from before contacted me and to make a long story short, after saying that she was sorry etc. She told me to stay calm because if I had won I would have had an immediate withdrawal that would have allowed me to cash out my winnings without having to wait for approval times. I, knowing this, play and overplay, thinking I will recover and at least I will be able to cash out immediately. On July 23 I manage to win 3000 euros which is not even half of what I deposited in about ten days, however I decide to cash out but with great surprise and anxiety I realize that I do not have this immediate withdrawal. I try to contact them but no one answers me .... I desperately beg them to answer me so I can cash out that money and they pretend nothing has happened ... I, overcome by anxiety and despair, gamble it all again. I fall into a serious moment of despair and do what I had written to the casino and take some pills wanting to die because not only have I lost again but I felt humiliated, made fun of, guilty.... They save me with gastric lavage.... my older sister to whom I had forwarded all the emails I had sent to the casino because I thought I would die tries to contact the casino to understand because she knew nothing and does not understand anything about casinos, in response they close the account in 3 seconds.... it took me a week of prayers so much so that I had already opened a complaint at that time. I feel better, I contact them and say that I want my money back. Obviously they say no because they reply that it is not true that I had immediate withdrawal... liars they have made up a lot of excuses.... I opened a complaint with you but I do not see it positively.... they say that it is not true that they offered me a bonus while I was not registered... damned liars..... do not play with this casino and above all stay away from Melania, a liar and coward...
Si sono in grado. Il 12 aprile di quest' anno ho chiesto l'autoesclusione su Casinò Midas per problemi legati al gioco,specificando chiaramente i motivi e dicendo che mi stavo facendo seguire da uno psicologo. Mi hanno effettivamente chiuso l'account dopo un po' di giorni ,circa una settimana e per un po' è andato tutto bene,salvo poi ,dopo circa un mese e mezzo offrirmi un bonus da 250 euro per tentarmi. Io ci sono cascata e fino qui ,si può dire,colpa tua non dovevi,se davvero è colpa di un giocatore....fatto sta che dopo vari versamenti ho vinto un po' di soldi che puntualmente non riesco mai a incassare perché tendo a non riuscire ad arrivare ai tempi di incasso. Dopo aver perso mi contatta una vip manager mai sentita prima di quel momento e per farvela breve,dopo aver detto che le dispiaceva etc. Mi dice di stare tranquilla perché nel caso avessi vinto avrei avuto comunque un prelievo immediato che mi avrebbe permesso di incassare la mia vincita senza dover aspettare i tempi del approvazione. Io ,sapendo questa cosa gioco e stragioco, pensando recupererò e almeno potrò incassare subito. Il 23 luglio arrivo a vincere 3000 euro che non sono nemmeno la metà di ciò che ho versato in una decina di giorni,però decido di incassare ma con grande sorpresa e ansia mi accorgo di non avere questo prelievo immediato. Cerco di contattarli ma non mi risponde nessuno ....supplico disperata di rispondermi per poter incassare quei soldi e fanno finta di nulla...io presa da ansia e sconforto mi rigioco tutto. Cado in un grave momento di sconforto e faccio ciò che avevo scritto al casinò e prendo delle pillole volendo morire perché non solo ho ancora perso ma mi sono sentita umiliata presa in giro , in colpa.... Mi salvano tramite lavanda gastrica....mia sorella maggiore a cui avevo girato tutte le mail che avevo mandato al casinò perché credevo sarei morta cerca di contattare il casinò per capire in quanto lei non saoeva nulla e non capisce niente di casino,loro di tutta risposta in 3 secondi chiudonol'account....io ci ho impiegato una settimana di preghiere tanto che avevo aperto già a quel tempo un reclamo. Sto meglio,li contatto dico che pretendo i miei soldi. Ovviamente mi dicono no perché mi rispondono che non è vero che avevo il prelievo immediato... bugiardi hanno accampato un sacco di scuse ....ho aperto un reclamo con voi ma non la vedo positiva....dicono che non è vero che mi hanno offerto un bonus mentre non ero iscritta ... bugiardi maledetti.....non giocate con questo casinò e soprattutto lontani da Melania ,buguarda e codarda...
Αγαπητοί παίκτες, μέσω του Casino Guru κατάφερα να πάρω την επιστροφή των 3000 ευρώ. Πραγματικά δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω την ομάδα του Casino Guru γιατί δωρεάν και με πολλή προσπάθεια κατάφεραν να δικαιωθούν για μένα, σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Αυτό δεν αφαιρεί το γεγονός ότι το Casino Midas δεν μου επέστρεψε χρήματα επειδή είναι καλοί άνθρωποι, αλλά μόνο επειδή με την επιμονή του Jozef αποδείχθηκε η λανθασμένη συμπεριφορά και δεν θα τους ευχαριστήσω ποτέ αρκετά που με εξαργύρωσαν, γιατί επιπλέον με κάλεσαν ψεύτης με όλα όσα έγιναν... Αναφέρετε παίκτες, ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά μην φτάσετε στο σημείο που έφτασα. Μην το κάνετε, ζητήστε βοήθεια και μην αφήσετε τον εαυτό σας να ξεγελαστεί από μάνατζερ VIP που γνωρίζουν καλά, μην αφήσετε τον εαυτό σας να μπλοκάρει ανθρώπους που βασίζονται στο γεγονός ότι δεν λέτε τίποτα από ντροπή. Είμαστε άνθρωποι, μπορούμε να κάνουμε λάθη, αλλά πρέπει να κάνουμε τον εαυτό μας σεβασμό και ίσως να κάνουμε μια προσπάθεια να συγχωρήσουμε τον εαυτό μας και να βρούμε σεβασμό στον εαυτό μας. σε σκέφτομαι. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Αύριο πρέπει να έρθουν τα λεφτά και μετά θέλω απλώς ο Μίδας να γίνει κακή ανάμνηση. Μια σκέψη για όλους εσάς. Λόλα78
Dear players, through Casino Guru I managed to get my refund of 3000 euros. I really have no words to thank the Casino Guru team because for free and with a lot of effort they managed to get justice for me, thank you from the bottom of my heart. This does not take away the fact that Casino Midas did not refund me because they are good people but only because at Jozef's insistence the incorrect behavior was demonstrated and I will never thank them enough for having redeemed me, because on top of that they called me a liar with everything that happened... Report players, I know it's difficult but don't get to the point I got to. Don't do it, seek help and don't let yourselves be fooled by know-it-all VIP managers, don't let yourselves be blocked by people who count on the fact that you don't say anything out of shame. We are human beings, we can make mistakes but we must still make ourselves respected and perhaps make an effort to forgive ourselves and find respect in ourselves. I'm thinking of you. Thank you very much to all of you. The money should arrive tomorrow and then I just want Midas to become a bad memory. A thought for all of you. Lola78
Cari giocatori, tramite casinò guru sono riuscita a fare in modo di avere il mio rimborso di 3000 euro.Io davvero non ho parole per ringraziare il team di Casinò guru perché gratuitamente e con molto impegno sono riusciti ad ottenere giustizia per me ,grazie di cuore. Ciò non toglie che Casinò Midas non mi ha rimborsato perché sono brave persone m solo perché su insistenza di Jozef è stato dimostrato il comportamento scorretto e non ringrazierò mai a sufficienza per avermi riscattata,perché oltretutto davano della bugiarda a me con tutto ciò che è successo... Denunciate giocatori, lo so bene che è difficile ma non arrivate al punto che sono arrivata io. Non fatelo cercate aiuto e non fatevi abbindolare da saccenti vip manager,non fatevi bloccare da persone che contano sul fatto che per vergogna non dite nulla. Siamo esseri umani,possiamo sbagliare ma dobbiamo comunque farci rispettare e magari sforzarci di perdonarci e ritrovare rispetto in noi stessi. Vi penso. Grazie mille a tutti voi . Domani dovrebbe arrivarmi il denaro e poi voglio solo che Midas diventi un brutto ricordo. Un pensiero a tutti voi. Lola78
Έχω διαβάσει όλη την κατάσταση και βλέπω ότι πρέπει να τελειώσει καλά στο τέλος. Λυπάμαι που έπρεπε να τα περάσετε όλα αυτά αλλά από την άλλη χαρούμενη που θα αποζημιωθείτε. Φροντίστε να με ενημερώσετε όταν εισέλθουν τα χρήματα.
Επίσης, αν σας ενδιαφέρει, έχουμε ξεκινήσει να συνεργαζόμαστε με την BetBlocker, μια φιλανθρωπική οργάνωση εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία παρέχει μια δωρεάν υπηρεσία για την υποστήριξη ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία μας εδώ ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) και για το BetBlocker εδώ ( https://betblocker.org/ ).
Το BetBlocker εγκαθίσταται γρήγορα και εύκολα σε πολλές συσκευές, διαρκεί μόλις 2 λεπτά. Μόλις εγκατασταθεί, αποκλείει την πρόσβαση σε πάνω από 84.200 ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών και εκτελείται αθόρυβα στο παρασκήνιο. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανώνυμα και βοηθά τα άτομα να διαχειρίζονται την πρόσβασή τους στον τζόγο με ασφάλεια και κατάλληλα, είτε αυτό σημαίνει πλήρη περιορισμό είτε περιορισμό της πρόσβασης σε ευάλωτες περιόδους.
Επιπλέον, το BetBlocker περιλαμβάνει μια λίστα με 824 ιστοτόπους πληροφοριών τζόγου. Αυτοί οι ιστότοποι ενημερώνουν κυρίως τους χρήστες και διαφημίζουν τις υπηρεσίες τζόγου. Μπορείτε να επιλέξετε να συμπεριλάβετε αυτούς τους ιστότοπους στον περιορισμό σας επιλέγοντας ένα πλαίσιο. Ωστόσο, εάν έχετε μια συνεχή καταγγελία εναντίον ενός χειριστή τζόγου, μην επιλέξετε αυτό το πλαίσιο, καθώς θα σας εμποδίσει να αποκτήσετε πρόσβαση και στον ιστότοπο του Casino.Guru.
Έτσι, αν σας ενδιαφέρει, αυτή η εφαρμογή μπορεί να σας βοηθήσει σε δύσκολες στιγμές.
Ελπίζω να είστε καλά και όλα από αυτή τη στιγμή να είναι μόνο καλύτερα. 🙂
I have read the whole situation and I can see that it should end well in the end. I'm sad that you had to go through all this but on the other hand happy that you will be compensated. Be sure to let me know when the money comes in.
Also, if you are interested, we have started working with BetBlocker a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So if you are interested, this app can help you in tough times.
Hope you will be well and everything from this moment will be only better. 🙂
Γεια σου Jaro,
Πριν μισή ώρα περίπου έλαβα τα χρήματα, 3000 ευρώ. Σας ευχαριστώ όλους για τη δουλειά που κάνετε, είστε μοναδικοί στο είδος τους. Έχω ήδη ειδοποιήσει τον Jozef που ασχολήθηκε με την υπόθεση και επίσης προειδοποίησα αυτούς τους ψεύτες ως ένα δίκαιο άτομο όπως ήμουν πάντα. Το γεγονός ότι με αποζημίωσαν δεν οφείλεται στο ότι κατάλαβαν το λάθος αλλά το έκαναν από φόβο γιατί ανακάλυψαν ότι ήταν πονηροί μέσω ενός email που ευτυχώς είχα κρατήσει. Φοβάμαι ότι θα το κάνουν πάντα... Αλλά και πάλι ευχαριστώ
Hi Jaro,
About half an hour ago I received the money, 3000 euros. I thank all of you for the work done, you are one of a kind. I have already notified Jozef who dealt with the case and I also warned those liars as a fair person like I have always been. The fact that they reimbursed me is not because they realized the mistake but they did it out of fear because they were discovered to be crafty through an email that luckily I had kept. I fear that they will always do it... But thanks again
Ciao Jaro,
Circa mezz'ora fa mi è arrivato il denaro,3000 euro. Ringrazio tutti voi per il lavoro svolto , siete unici nel genere. Ho già provveduto ad avvisare anche Jozef che si è occupato del caso e ho anche avvertito da persona corretta quale sono sempre stata quei bugiardi.Il fatto di avermi risarcita non è perché si siano resi conto dell' errore ma lo hanno fatto per timore perché sono stati scoperti a fare i furbi tramite a email che per fortuna avevo conservato. Temo che lo faranno sempre... Ma grazie ancora
Καλώς ήρθες, χαίρομαι που λύθηκε η υπόθεση, πήρες τα λεφτά και όλα πήγαν καλά. Ελπίζω ότι στο μέλλον δεν θα χρειαστεί να ασχοληθείς με παρόμοια πράγματα και μόνο θα βελτιωθεί.
Σου εύχομαι τα καλύτερα. ☘️
You're welcome, I'm glad the case was solved, you got the money and everything turned out well. I hope that in the future you won't have to deal with similar things and it will only get better.
I wish you all the best. ☘️
Γεια σου Jaro, προσπαθώ να ενεργοποιήσω το betblocker αλλά δυστυχώς εξακολουθεί να μου επιτρέπει την πρόσβαση στις τοποθεσίες τυχερών παιχνιδιών. Μπορείς να μου πεις πού κάνω λάθος;
Hi Jaro, I'm trying to activate betblocker but unfortunately it still allows me to access the gaming sites. Could you tell me where I'm going wrong?
Ciao Jaro, sto provando ad attivare betblocker ma purtroppo mi fa comunque accedere ai siti di gioco. Potresti dirmi dove sbaglio?
Γεια, προσπάθησα να ρωτήσω για αυτό και είναι πιθανό να μην λειτουργούν όλα τα καζίνο με το BetBlocker και ίσως όχι με το καζίνο που εισάγετε εκεί. Ωστόσο, βρήκατε κάπου στον σύνδεσμο που σας έστειλα ότι μπορεί να συμβαίνει αυτό;
Hi, I tried asking about this and it's possible that not all casinos work with BetBlocker and maybe not with the casino you enter there. However, did you find somewhere on the link I sent you that this might be a case ?
Γεια σου Jaro,
Ίσως αυτό συμβαίνει σε νεότερα καζίνο, δοκίμασα κάποια και με αφήνει να συνδεθώ, θα δοκιμάσω άλλα, σε κάποια ζήτησα ατομικό αποκλεισμό, έτσι τουλάχιστον με αυτά που είμαι ήρεμος. Αν έχω κάποιο πρόβλημα θα σας ενημερώσω, ευχαριστώ για πάντα. Λόλα78
Hi Jaro,
Maybe this happens on newer casinos, I tried some and it lets me log in, I'll try others, on some I asked for self-exclusion individually so at least with those I'm calm. If I have any problems I'll let you know, thanks forever. Lola78
Ciao Jaro,
Forse ciò avviene sui casinò più recenti , ho provato con alcuni e mi fa accedere,proverò con altri , su alcuni ho chiesto l'autoesclusione singolarmente così almeno con quelli sono tranquilla. Se ho difficoltà ti faccio sapere,grazie per sempre. Lola78
Σίγουρα, προχωρήστε και δοκιμάστε το. Θα έλεγα ότι μπορεί να μην λειτουργεί στα νέα. Επίσης στην ανάρτησή μου όπου πρότεινα το BetBlocker, έγραψα ότι ισχύει για 824 ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών, οπότε ίσως επεκταθεί στο μέλλον, αλλά δεν το εγγυώμαι.
Αν υπάρχει κάτι θα είμαι εδώ. 🙂
Sure, go ahead and try it. I'd say it might not work on the new ones. Also in my post where I recommended BetBlocker, I wrote that it applies to 824 gambling sites, so maybe it will be expanded in the future, but I don't guarantee it.
If there is something I will be here. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.