Jaro, νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε την ίδια άποψη που μας εξαπατά αυτό το καζίνο.
Καταλαβαίνω την πολιτική πίσω από την αξιολόγηση. Νομίζω ότι είμαστε όλοι εξαιρετικά απογοητευμένοι λόγω της έλλειψης δράσης από τον ιστότοπο γκουρού του Καζίνο.
Μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα ότι αυτό το καζίνο δεν επικοινωνεί με εσάς ή με τους παίκτες. Δεν έχουν γίνει πληρωμές εδώ και μήνες και νέες καταγγελίες εξακολουθούν να συσσωρεύονται. Ως αξιοσέβαστος ιστότοπος θα πρέπει να ειδοποιήσετε τους παίκτες ότι δεν είναι δυνατό να λάβετε τα κέρδη σας από το καζίνο, επειδή τώρα οι άνθρωποι καταθέτουν ελπίζοντας ότι θα κερδίσουν και τα κέρδη τους θα πληρωθούν.
Εφόσον καταλαβαίνω τους υπολογισμούς της βαθμολογίας, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορείτε απλώς να δηλώσετε αποποίηση ευθύνης, ότι υπήρχαν πολλά παράπονα για μη αναλήψεις. Επίσης, στην καταγγελία του καζίνο 5bonuses η καταγγελία μου έκλεισε με εσφαλμένο σκεπτικό, από όσο ξέρω αυτό επηρεάζει τους μαύρους πόντους και το καζίνο πήρε λιγότερους από ό,τι υποτίθεται ότι ήταν. Άνοιξα ξανά την καταγγελία δηλώνοντάς το, απλώς το αίτημά μου απορρίφθηκε.
Έλεγξα το AskGamlers πριν από πολύ καιρό (πιστεύω ότι ήταν αρχές Ιουλίου) και έδωσαν αμέσως στο καζίνο τη βαθμολογία 1 και έχει μια δήλωση αποποίησης σχετικά με αυτό.
Από αυτή την έλλειψη δράσης μπορώ μόνο να υποθέσω ότι μπορεί να έχετε κάποια εσωτερική συμφωνία με το καζίνο για να προσελκύσετε περισσότερους παίκτες. Και όταν κλείνουν τα παράπονα, απλά λες ότι τα έχουμε κάνει όλα, τίποτα άλλο δεν κάνεις.
Λοιπόν, κάνε καλύτερα στο μέλλον. Κάποτε εμπιστευόμουν αυτόν τον ιστότοπο, αλλά τώρα έχω περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις.
Επίσης, για να οριστικοποιηθεί αυτό, ισχυρίζεστε ότι τόσο το Betsolino όσο και το 5bonuse έχουν άδειες. Στην πραγματικότητα, και τα δύο καζίνο δεν το κάνουν. Αυτό το σημείωσα και στην καταγγελία μου και απλώς αγνοήθηκε.
Είναι εξαιρετικά λυπηρό να βιώνεις και να βλέπεις αυτά τα πράγματα να συμβαίνουν εδώ.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: