Όχι, η Betsolino σταμάτησε να πληρώνει. Κανείς δεν έχει λάβει τα χρήματά του για περίπου 8-9 εβδομάδες.
No, Betsolino has stopped paying out. No one has received their money for about 8-9 weeks.
Nein Betsolino hat die Auszahlungen eingestellt. Seit ca. 8-9 Wochen hat Niemand mehr sein Geld bekommen.
Επειδή έχω προειδοποιηθεί να παίζω στο betsolino δεν είναι δύσκολο Καζίνο από 5 μπόνους
Since I am warned playing in betsolino not difficult Casino from 5bonuses
Da ich gewarnt bin spielen in betsolino nicht schwerst Casino von 5bonuses
Όχι η Betsolino δεν πλήρωσε τίποτα! Περιμένω 2,5 μήνες τώρα
No Betsolino didn’t payout anything! I’m waiting for 2,5 months now
Είναι πάντα το ίδιο στην αρχή σχεδόν όλοι οι παίκτες κερδίζουν, τότε κανείς δεν κερδίζει και πάντα ψάχνουμε για νέο καζίνο για να κερδίσουμε
Τα καζίνο το παρατηρούν και ανοίγουν νέα καζίνο. Στη συνέχεια θυμούνται τα δεδομένα και τα ονόματα και τους αριθμούς σας, όχι τα κέρδη σας. Δεν είναι ανόητοι και προσπαθούν να περιορίσουν τις απώλειές τους.
Κανείς δεν έχει γίνει ποτέ πλούσιος σε αυτό το καζίνο, σήμερα υπάρχει αυτό το έξυπνο λογισμικό που δυστυχώς παρακολουθεί τα πάντα και δελεάζει τους παίκτες με μικρά κέρδη και αργότερα σας εκμεταλλεύεται και χάνει περισσότερα χρήματα
It's always the same at the beginning almost all players win then nobody wins and we are always looking for new casino to win
The casinos notice this and open new casinos. Then they remember your data and names and numbers, not your winnings. They are not stupid and try to limit their losses.
No one has ever gotten rich in this casino, nowadays there is this intelligent software that unfortunately monitors everything and lures the players with small winnings and later exploits you and loses more money
Es ist immer das gleiche am Anfang gewinnen fast alle Spieler Dann gewinnt keiner mehr und wir suchen immer neue casino um zu gewinnen
Die casino merken das und machen neue casino auf Dann merken sich deine Daten und Namen. und Zahlen nicht deine gewinnen die sind nicht dumm und versuchen ihre Verluste einzugrenzen.
Es ist noch keine reich geworden in dieser casino heute zu Tage gibt's diese intelligent Software die leider alles Überwacht und locken die Spieler mit kleinen gewinnen und später dich auszunutzen und mehr Geld verlieren
Όχι, η Betsolino σταμάτησε να πληρώνει. Κανείς δεν έχει λάβει τα χρήματά του για περίπου 8-9 εβδομάδες.
No, Betsolino has stopped paying out. No one has received their money for about 8-9 weeks.
Nein Betsolino hat die Auszahlungen eingestellt. Seit ca. 8-9 Wochen hat Niemand mehr sein Geld bekommen.
Ναι, σύμφωνα με αυτά που βλέπω και τα παράπονα που έχουν όλοι οι παίκτες, δεν τελειώνει καλά. Το καζίνο δεν τολμά καν να απαντήσει κάτι που είναι πολύ κρίμα. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν οι παίκτες έπαιρναν τα χρήματά τους, αλλά δεν το πιστεύω πραγματικά πια.
Yes, according to what I see and the complaints that all players have, it doesn't end well. The casino doesn't even dare to answer which is a great pity. I would be very happy if the players would get their money, but I don't really believe that anymore.
Ναι, παρακολουθώ αυτό το νήμα και έχω την αίσθηση ότι οι παίκτες δεν θα έχουν πια χρήματα. Δεν ξέρω τι θα έπρεπε να συμβεί για να είναι διαφορετικό. 😥
Yes, I've been following this thread and I have a feeling that the players won't even get to the money anymore. I don't know what would have to happen for it to be different. 😥
Πώς μπορεί αυτό το καζίνο απάτης να έχει ακόμα βαθμολογία 6,3 παρά τα πολλά ανεπίλυτα παράπονα;
How can this scam casino still have a rating of 6.3 despite several unresolved complaints?
wie kann dieses Betrüger Casino eigentlich immer noch eine Bewertung von 6,3 hab trotz mehreren ungelösten Beschwerden?
Αυτή είναι μια καλή ερώτηση όμως... ειπώθηκε ότι η βαθμολογία θα πέσει όταν κλείσουν οι υποθέσεις.
That's a good question though... it was said that the rating will go down when cases are closed.
Das ist allerdintgs eine gute Frage..... es hie´ß ja die Bewertung wird bei geschlossenen Fällen runter gehen.
Το γεγονός είναι ότι δεν έχει σημασία τι κάνουμε ή ο γκουρού του καζίνο, εάν οι απατεώνες betsolino 5bonuses και άλλα καζίνο έχουν δόλιες προθέσεις, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εναντίον τους εκτός από το να τους κακολογήσουμε και να περιμένουμε να δούμε τι θα συμβεί όταν αποκτήσουν λιγότερους παίκτες μέσω μας, έχουμε μαζί ένα μικρό επιτυχία στο να βλάψουμε αυτό το δόλιο καζίνο στο τέλος κερδίζουμε επίσης όταν κανείς δεν παίζει πια εκεί
Δεν υπάρχουν πωλήσεις για το
The fact is no matter what we do or casino guru if the crooks betsolino 5bonuses and other casino have fraudulent intentions we can do nothing against them other than badmouth them and wait to see what happens when they get fewer players through us we have together a small success in damaging this fraudulent casino in the end we also win when no one is playing there anymore
No sales for the
Die Tatsache ist egal was wir machen oder casino Guru wenn die Gauner betsolino 5bonuses und andere casino betrügerische Absichten haben können wir nicht gegen tun als sie schlecht machen und abwarten was passiert wenn die durch uns weniger Spieler bekommen haben wir zusammen eine kleine erfolg dieser betrügerische casino zu schädigen am Ende gewinnen wir auch den wenn keine mehr da spielt
Kein Umsatz für die
Πώς μπορεί αυτό το καζίνο απάτης να έχει ακόμα βαθμολογία 6,3 παρά τα πολλά ανεπίλυτα παράπονα;
How can this scam casino still have a rating of 6.3 despite several unresolved complaints?
wie kann dieses Betrüger Casino eigentlich immer noch eine Bewertung von 6,3 hab trotz mehreren ungelösten Beschwerden?
Γειά σου,
Το πρώτο πράγμα που θα ήθελα να αναφέρω εδώ, είναι ότι ο Δείκτης Ασφάλειας μειώνεται ανάλογα με τους μαύρους πόντους που απονέμονται στο καζίνο λόγω μη επίλυσης της καταγγελίας. Αυτά τα μελανά σημεία συγκεντρώνονται από το αμφισβητούμενο ποσό. Μέχρι στιγμής, ο συνολικός αριθμός των μαύρων σημείων είναι απλώς "μόνο" 419. Αυτό δεν είναι ακόμα τόσο σοβαρό, φοβάμαι.
Δεύτερον, ο Δείκτης Ασφαλείας πιθανότατα επανυπολογίζεται μία φορά την εβδομάδα - τουλάχιστον από όσο γνωρίζω.
Τρίτον, μόλις κλείσουν οι υπόλοιπες 7 καταγγελίες που έχουν ανοιχτεί αυτήν τη στιγμή, ο Δείκτης Ασφαλείας θα ενημερωθεί περαιτέρω.
Σε αυτό το σημείο δεν έχουν κλείσει ούτε τα μισά. Στοιχηματίζω ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να αναφέρω.
Φυσικά, φαίνεται αρκετά περίεργο, αλλά από τη μαθηματική πλευρά του Δείκτη Ασφάλειας, είναι κατάλληλο.
Hello,
The first thing I'd like to mention here, is that the Safety Index is lowered in proportion to the black points awarded to the casino by not resolving the complaint. These black point are gathered from the disputed amount. So far, the total number of black point is just "only" 419. That's not that severe yet, I fear.
Secondly, the Safety Index is most likely recalculated once per week - at least as far as I know.
Thirdly, as soon as the other 7 currently opened complaints get closed, the Safety Index will be updated further.
At this point, not even half of them have been closed. I bet this is the more important thing to mention.
Of course, it seems quite weird, but from the mathematical aspect of the Safety Index, it is appropriate.
Αυτή είναι μια καλή ερώτηση όμως... ειπώθηκε ότι η βαθμολογία θα πέσει όταν κλείσουν οι υποθέσεις.
That's a good question though... it was said that the rating will go down when cases are closed.
Das ist allerdintgs eine gute Frage..... es hie´ß ja die Bewertung wird bei geschlossenen Fällen runter gehen.
σχετικά με τη βαθμολογία tristpilot παρακαλούμε αξιολογήστε και εκεί για να μην πέσουν περισσότεροι άνθρωποι
on tristpilot rating please rate there too so that more people don't fall in
auf tristpilot Bewertung bitte bewerten sie auch dort da fallen nicht mehr leute rein
Εσείς τώρα, όπως εμείς, αυτοί οι γαμημένοι δεν θα μας πληρώσουν ποτέ ούτε σεντ. Και ακόμα η βαθμολογία είναι τόσο υψηλή. Γιατί να περιμένουμε τα παράπονα των άλλων παικτών; Πραγματικά πιστεύετε ότι θα έρθει μια μέρα που θα λυθούν όλα τα άλλα παράπονα και ότι αυτός ο σύλλογος πληρώνει όλους όσους έχουν αναλήψεις σε εκκρεμότητα;
το λογότυπο του γκουρού του καζίνο βρίσκεται ακόμα στον ιστότοπο του καζίνο.
αυτή ήταν η τελευταία μου ανάρτηση στον ιστότοπο του γκουρού σας! Πραγματικά τίποτα δεν είναι σαν να βοηθάς παίκτες με προβλήματα να πληρωθούν. Δίνοντας μόνο στους πιθανούς νέους παίκτες την ιδέα ότι αυτά τα καζίνο είναι «αρκετά εντάξει» (κάτω από το μέσο όρο). Ενώ εσείς ως γκουρού του καζίνο θα πρέπει να τα προσθέσετε στη μαύρη λίστα αμέσως και με όποιον τρόπο μπορείτε!
You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?
the casino guru logo is still on the casinos website.
this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!
Εσείς τώρα, όπως εμείς, αυτοί οι γαμημένοι δεν θα μας πληρώσουν ποτέ ούτε σεντ. Και ακόμα η βαθμολογία είναι τόσο υψηλή. Γιατί να περιμένουμε τα παράπονα των άλλων παικτών; Πραγματικά πιστεύετε ότι θα έρθει μια μέρα που θα λυθούν όλα τα άλλα παράπονα και ότι αυτός ο σύλλογος πληρώνει όλους όσους έχουν αναλήψεις σε εκκρεμότητα;
το λογότυπο του γκουρού του καζίνο βρίσκεται ακόμα στον ιστότοπο του καζίνο.
αυτή ήταν η τελευταία μου ανάρτηση στον ιστότοπο του γκουρού σας! Πραγματικά τίποτα δεν είναι σαν να βοηθάς παίκτες με προβλήματα να πληρωθούν. Δίνοντας μόνο στους πιθανούς νέους παίκτες την ιδέα ότι αυτά τα καζίνο είναι «αρκετά εντάξει» (κάτω από το μέσο όρο). Ενώ εσείς ως γκουρού του καζίνο θα πρέπει να τα προσθέσετε στη μαύρη λίστα αμέσως και με όποιον τρόπο μπορείτε!
You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?
the casino guru logo is still on the casinos website.
this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!
Χμ, θα είναι κρίμα αλλά αν έχεις αυτή την άποψη τότε δεν θα σου την αφαιρέσω.
Ο δείκτης και η διαδικασία ασφάλειας είναι κάτι που έχω εξηγήσει προηγουμένως. Είναι κλειδωμένο και το γεγονός ότι οι καταγγελίες δεν έχουν κλείσει, επομένως δεν θα αλλάξει αμέσως. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα λυθούν τα άλλα, αλλά είναι το ίδιο με το να περιμένεις να ολοκληρωθεί το καθένα.
Το γεγονός ότι το καζίνο έχει ένα λογότυπο στον ιστότοπό του δεν έχει καμία σχέση με εμάς. Εάν πρόκειται για μια ελεύθερα διαθέσιμη εικόνα που μπορεί να κατεβάσει το καζίνο από το διαδίκτυο, τι περιμένετε να γίνει με αυτήν; Τους γράφω και τους ζητάω να το κατεβάσουν; Και αν δεν το κάνουν και μας αγνοήσουν, τότε τι; Έχω πει πολλές φορές ότι δεν έχουμε καμία σχέση με το να το έχουν εκεί, αλλά βλέπω ότι μάλλον δεν είναι σχετικό με κάποιον που πιστεύει το αντίθετο. Αν τους προωθούσαμε τόσο άσχημα, μάλλον θα μας διέγραφαν και θα προσπαθούσαν να επιλύσουν τις καταγγελίες.
Θα σχολιάσω και τη βοήθεια που λες ότι δεν δίνουμε. Υποθέτω ότι είστε απογοητευμένοι που δεν μπορώ να καταλάβω πολλά που μπορούν να γίνουν σε αυτό το καζίνο. Αλλά έχετε υποβάλει 5 καταγγελίες και ορισμένες από αυτές έχουν επιλυθεί, οπότε δεν νομίζω ότι αυτό που λέτε είναι απολύτως αληθινό. Ο καθένας μπορεί να αποφασίσει μόνος του.
Καλή σας μέρα. 🙂
Hmm, it will be a pity but if you have this opinion then I won't take it away from you.
Safety index and process is something I have explained before. It's locked in and the fact that complaints are not closed, so it won't change right away. That is not to say that the others will be resolved, but it is the same as waiting for each one to be completed.
The fact that the casino has a logo on their website has nothing to do with us. If it's a freely available image that the casino can download from the internet, what do you expect to be done with it ? Do I write to them and ask them to take it down? And if they don't and ignore us, then what? I've said several times that we have nothing to do with them having it there, but I can see that it's probably not relevant to someone who thinks otherwise. If we promoted them so badly, they would probably write us off and try to resolve the complaints.
I will also comment on the help that you say we are not giving. I guess you're frustrated that there's not much that can be done at this casino that I can understand. But you have had 5 complaints lodged and some of them have been resolved so I don't think what you are saying is entirely true. Everyone can make up their own mind.
Have a nice day. 🙂
Jaro, νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε την ίδια άποψη που μας εξαπατά αυτό το καζίνο.
Καταλαβαίνω την πολιτική πίσω από την αξιολόγηση. Νομίζω ότι είμαστε όλοι εξαιρετικά απογοητευμένοι λόγω της έλλειψης δράσης από τον ιστότοπο γκουρού του Καζίνο.
Μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα ότι αυτό το καζίνο δεν επικοινωνεί με εσάς ή με τους παίκτες. Δεν έχουν γίνει πληρωμές εδώ και μήνες και νέες καταγγελίες εξακολουθούν να συσσωρεύονται. Ως αξιοσέβαστος ιστότοπος θα πρέπει να ειδοποιήσετε τους παίκτες ότι δεν είναι δυνατό να λάβετε τα κέρδη σας από το καζίνο, επειδή τώρα οι άνθρωποι καταθέτουν ελπίζοντας ότι θα κερδίσουν και τα κέρδη τους θα πληρωθούν.
Εφόσον καταλαβαίνω τους υπολογισμούς της βαθμολογίας, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορείτε απλώς να δηλώσετε αποποίηση ευθύνης, ότι υπήρχαν πολλά παράπονα για μη αναλήψεις. Επίσης, στην καταγγελία του καζίνο 5bonuses η καταγγελία μου έκλεισε με εσφαλμένο σκεπτικό, από όσο ξέρω αυτό επηρεάζει τους μαύρους πόντους και το καζίνο πήρε λιγότερους από ό,τι υποτίθεται ότι ήταν. Άνοιξα ξανά την καταγγελία δηλώνοντάς το, απλώς το αίτημά μου απορρίφθηκε.
Έλεγξα το AskGamlers πριν από πολύ καιρό (πιστεύω ότι ήταν αρχές Ιουλίου) και έδωσαν αμέσως στο καζίνο τη βαθμολογία 1 και έχει μια δήλωση αποποίησης σχετικά με αυτό.
Από αυτή την έλλειψη δράσης μπορώ μόνο να υποθέσω ότι μπορεί να έχετε κάποια εσωτερική συμφωνία με το καζίνο για να προσελκύσετε περισσότερους παίκτες. Και όταν κλείνουν τα παράπονα, απλά λες ότι τα έχουμε κάνει όλα, τίποτα άλλο δεν κάνεις.
Λοιπόν, κάνε καλύτερα στο μέλλον. Κάποτε εμπιστευόμουν αυτόν τον ιστότοπο, αλλά τώρα έχω περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις.
Επίσης, για να οριστικοποιηθεί αυτό, ισχυρίζεστε ότι τόσο το Betsolino όσο και το 5bonuse έχουν άδειες. Στην πραγματικότητα, και τα δύο καζίνο δεν το κάνουν. Αυτό το σημείωσα και στην καταγγελία μου και απλώς αγνοήθηκε.
Είναι εξαιρετικά λυπηρό να βιώνεις και να βλέπεις αυτά τα πράγματα να συμβαίνουν εδώ.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Σχετικά με τα σχόλιά σας που είναι πραγματικά ενδιαφέροντα πιστεύω ότι και τώρα γιατί όπου και να καταχωρηθούν τα betsolino και τα 5 μπόνους θα είναι ψηλό μπαστούνι 4,5 και
Αυτό συνορεύει με τη δωροδοκία.
Από όσο γνωρίζω, η betsolino εξακολουθεί να ανοίγει ένα καζίνο επειδή έχει υποτιθέμενη άδεια στο Κουρασάο για να κερδίσει ξανά χρήματα επειδή οι παίκτες δεν κάνουν πλέον καταθέσεις αφού έχουν βιώσει απάτη. Όλα αυτά είναι καζίνο χωρίς άδεια που μπορούν να εξαπατήσουν χωρίς τέλος. Σχεδόν όλες οι συστάσεις που λαμβάνω από διάφορους πίνακες αγνοούνται.
Regarding your comments that is really interesting I believe that now too because no matter where betsolino and 5bonuses are registered will be high walking stick 4.5 and
This borders on bribery.
As far as I know, betsolino is still opening a casino because it has an alleged license in Curacao in order to make money again because players are no longer making deposits after they have experienced fraud. These are all casinos without a license that can cheat without end. Almost all recommendations that I receive from various boards are ignored.
Bezüglich deiner Kommentare das ist wirklich interessant das glaube ich mittlerweile auch denn egal wo betsolino und 5bonuses angemeldet sind werden hoch Gehstock 4,5 und
Das grenzt an Bestechung.
Soweit ich weiß macht betsolino noch einen casino auf denn angeblichen Lizenz in Curacao um wieder Kasse zu machen weil Spieler keine Einzahlung mehr machen nachdem Betrug erfahren haben das sind alle casino ohne Lizenz können Betrügen ohne Ende fast alle Empfehlungen die ich erhalten von verschiedenen Boards werden ignoriert
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.