ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 26)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
28252 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...25 26 27...29
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 εβδομάδες

ναι, ξέχασα να συμπεριλάβω 😉

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 εβδομάδες

Όχι, η Betsolino σταμάτησε να πληρώνει. Κανείς δεν έχει λάβει τα χρήματά του για περίπου 8-9 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 εβδομάδες

Επειδή έχω προειδοποιηθεί να παίζω στο betsolino δεν είναι δύσκολο Καζίνο από 5 μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 εβδομάδες

No Betsolino didn’t payout anything! I’m waiting for 2,5 months now

πριν από 4 εβδομάδες

Είναι πάντα το ίδιο στην αρχή σχεδόν όλοι οι παίκτες κερδίζουν, τότε κανείς δεν κερδίζει και πάντα ψάχνουμε για νέο καζίνο για να κερδίσουμε

Τα καζίνο το παρατηρούν και ανοίγουν νέα καζίνο. Στη συνέχεια θυμούνται τα δεδομένα και τα ονόματα και τους αριθμούς σας, όχι τα κέρδη σας. Δεν είναι ανόητοι και προσπαθούν να περιορίσουν τις απώλειές τους.

Κανείς δεν έχει γίνει ποτέ πλούσιος σε αυτό το καζίνο, σήμερα υπάρχει αυτό το έξυπνο λογισμικό που δυστυχώς παρακολουθεί τα πάντα και δελεάζει τους παίκτες με μικρά κέρδη και αργότερα σας εκμεταλλεύεται και χάνει περισσότερα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Όχι, η Betsolino σταμάτησε να πληρώνει. Κανείς δεν έχει λάβει τα χρήματά του για περίπου 8-9 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Yes, according to what I see and the complaints that all players have, it doesn't end well. The casino doesn't even dare to answer which is a great pity. I would be very happy if the players would get their money, but I don't really believe that anymore. 

πριν από 4 εβδομάδες

No Betsolino didn’t payout anything! I’m waiting for 2,5 months now

πριν από 3 εβδομάδες

Yes, I've been following this thread and I have a feeling that the players won't even get to the money anymore. I don't know what would have to happen for it to be different. 😥

πριν από 3 εβδομάδες

Πώς μπορεί αυτό το καζίνο απάτης να έχει ακόμα βαθμολογία 6,3 παρά τα πολλά ανεπίλυτα παράπονα;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 3 εβδομάδες

Αυτή είναι μια καλή ερώτηση όμως... ειπώθηκε ότι η βαθμολογία θα πέσει όταν κλείσουν οι υποθέσεις.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Το γεγονός είναι ότι δεν έχει σημασία τι κάνουμε ή ο γκουρού του καζίνο, εάν οι απατεώνες betsolino 5bonuses και άλλα καζίνο έχουν δόλιες προθέσεις, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εναντίον τους εκτός από το να τους κακολογήσουμε και να περιμένουμε να δούμε τι θα συμβεί όταν αποκτήσουν λιγότερους παίκτες μέσω μας, έχουμε μαζί ένα μικρό επιτυχία στο να βλάψουμε αυτό το δόλιο καζίνο στο τέλος κερδίζουμε επίσης όταν κανείς δεν παίζει πια εκεί

Δεν υπάρχουν πωλήσεις για το

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Πώς μπορεί αυτό το καζίνο απάτης να έχει ακόμα βαθμολογία 6,3 παρά τα πολλά ανεπίλυτα παράπονα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Hello,

The first thing I'd like to mention here, is that the Safety Index is lowered in proportion to the black points awarded to the casino by not resolving the complaint. These black point are gathered from the disputed amount. So far, the total number of black point is just "only" 419. That's not that severe yet, I fear.

Secondly, the Safety Index is most likely recalculated once per week - at least as far as I know.

Thirdly, as soon as the other 7 currently opened complaints get closed, the Safety Index will be updated further.

At this point, not even half of them have been closed. I bet this is the more important thing to mention.

Of course, it seems quite weird, but from the mathematical aspect of the Safety Index, it is appropriate.


πριν από 3 εβδομάδες

Αυτή είναι μια καλή ερώτηση όμως... ειπώθηκε ότι η βαθμολογία θα πέσει όταν κλείσουν οι υποθέσεις.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Hello,

just for you to know, the answer is in my previous quote to xSerious169's post.

Δημοσίευση από rayanmaxim68 διαγράφηκε
πριν από 3 εβδομάδες

filefile σχετικά με τη βαθμολογία tristpilot παρακαλούμε αξιολογήστε και εκεί για να μην πέσουν περισσότεροι άνθρωποι

Αυτόματη μετάφραση:
Boyke123
πριν από 3 εβδομάδες

Thats too long

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?


the casino guru logo is still on the casinos website.


this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!

πριν από 3 εβδομάδες

scam

πριν από 3 εβδομάδες

You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?


the casino guru logo is still on the casinos website.


this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!

πριν από 3 εβδομάδες

Hmm, it will be a pity but if you have this opinion then I won't take it away from you. 

Safety index and process is something I have explained before. It's locked in and the fact that complaints are not closed, so it won't change right away. That is not to say that the others will be resolved, but it is the same as waiting for each one to be completed. 

The fact that the casino has a logo on their website has nothing to do with us. If it's a freely available image that the casino can download from the internet, what do you expect to be done with it ? Do I write to them and ask them to take it down? And if they don't and ignore us, then what? I've said several times that we have nothing to do with them having it there, but I can see that it's probably not relevant to someone who thinks otherwise. If we promoted them so badly, they would probably write us off and try to resolve the complaints. 

I will also comment on the help that you say we are not giving. I guess you're frustrated that there's not much that can be done at this casino that I can understand. But you have had 5 complaints lodged and some of them have been resolved so I don't think what you are saying is entirely true. Everyone can make up their own mind. 

Have a nice day. 🙂

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.


I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.

You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.

As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.

I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.

From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.

Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.

Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.

Extremely sad to experience and see these things happening here.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
πριν από 3 εβδομάδες

Σχετικά με τα σχόλιά σας που είναι πραγματικά ενδιαφέροντα πιστεύω ότι και τώρα γιατί όπου και να καταχωρηθούν τα betsolino και τα 5 μπόνους θα είναι ψηλό μπαστούνι 4,5 και

Αυτό συνορεύει με τη δωροδοκία.

Από όσο γνωρίζω, η betsolino εξακολουθεί να ανοίγει ένα καζίνο επειδή έχει υποτιθέμενη άδεια στο Κουρασάο για να κερδίσει ξανά χρήματα επειδή οι παίκτες δεν κάνουν πλέον καταθέσεις αφού έχουν βιώσει απάτη. Όλα αυτά είναι καζίνο χωρίς άδεια που μπορούν να εξαπατήσουν χωρίς τέλος. Σχεδόν όλες οι συστάσεις που λαμβάνω από διάφορους πίνακες αγνοούνται.


Αυτόματη μετάφραση:
1...25 26 27...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη