Από ό,τι φαίνεται, η καταγγελία μου θα κλείσει σήμερα και θα εμφανιστεί ως ανεπίλυτη. Τα 5 μπόνους δεν ανταποκρίνονται. Δεν θα πληρώσω ποτέ ξανά με PayPal και paysafecard, μόνο τραπεζικά εμβάσματα, ώστε να μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας πίσω σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
From the looks of things, my complaint will be closed today and shown as unresolved. 5bonuses is not responding. I will never pay with PayPal and paysafecard again, only bank transfers, so you can get your money back in an emergency.
So wie das aussieht wird meine beschwerte heute geschlossen und ungelöst angezeigt 5bonuses antwortet nicht. nie wieder zahlen ich mit PayPal und paysafecard nur Überweisungen da kann man im Notfall sein Geld zurück holen
Το ίδιο και εδώ, δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ πλέον την paysafecard!
The same here, never gonna use paysafecard anymore!
Αυτή είναι η διεύθυνση για τα αρχεία pdf
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
Λοιπόν, ναι, είναι κάτι που το έχω δει και εγώ, αλλά κανείς δεν μας απάντησε, αλλιώς θα είχαν λύσει τα παράπονα. Κάθε φορά που ερχόμαστε σε επαφή με κάποιον και είναι πρόθυμος, φαίνεται. Υπάρχουν καζίνο που μπορούν να πουν αμέσως ότι δεν θα ασχοληθούν μαζί μας. Ωστόσο, εάν δεν έχουν ενδιαφέρον και δεν προσεγγιστεί κανείς, είναι αδύνατο να βοηθήσετε. 😕
Well, yes, that's something I've seen as well, but nobody answered us, otherwise they would have solved the complaints. Whenever we get in contact with someone and they are willing, it shows. There are casinos that can tell right away that they won't deal with us. However, if they have no interest and no one is approached, it's impossible to help. 😕
Δεν έχετε περισσότερες πληροφορίες για το καζίνο, όπως άλλες επαφές, διευθύνσεις επικοινωνίας, διευθύνσεις email κ.λπ.;
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Δεν έχει σημασία αν επικοινωνήσετε με τις απαντήσεις, ούτε γιατί θέλουν απλώς να αφαιρέσουν χρήματα και τίποτα περισσότερο
No matter if you contact the answers not why they just want to rip off money and nothing more
Egal wenn sie kontaktieren die Antworten nicht warum auch die möchte nur Geld abzocken und nichts weiteres
Προσοχή, όλα τα καζίνο που άνοιξαν το 2024 είναι απολύτως αμφίβολα και πληρώνουν μόνο μερικούς παίκτες για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και μετά δεν υπάρχουν άλλα. Παίξτε μόνο καζίνο που κυκλοφορούν στην αγορά για 3 έως 4 χρόνια
Attention, all casinos that were opened in 2024 are absolutely dubious and only pay out a few players to gain trust and then there are no more. Only play casinos that have been on the market for 3 to 4 years
Achtung alle casino die 2024 geöffnet wurden sind absolut unseriös und Zahlen nur eine paar Spieler aus um Vertrauen zu gewinnen und dann gibt's nicht mehr. Spiele sie nur casino mit mit 3 bis 4 Jahren auf denn Markt sind
Δεν έχετε περισσότερες πληροφορίες για το καζίνο, όπως άλλες επαφές, διευθύνσεις επικοινωνίας, διευθύνσεις email κ.λπ.;
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Λοιπόν, έχουμε μερικά από αυτά, αλλά χρησιμοποιήσαμε όλα αυτά που είχαμε και μπορούσαμε. Εάν το καζίνο δεν θέλει να συνεργαστεί και να απαντήσει, τότε μπορούμε να έχουμε ένα εκατομμύριο επαφές και να μην κινηθούμε πουθενά.
Well, we have a couple of them, but we used all the ones we had and could. If the casino doesn't want to cooperate and respond, then we can have a million contacts and not move anywhere.
Μπορείτε να το μοιραστείτε μαζί μας, ώστε κάθε παίκτης να μπορεί να βομβαρδίσει αυτούς τους απατεώνες με μηνύματα;
Can you share this with us so every player can bombard these scammers with messages?
Können sie dies mit uns teilen, damit jeder Spieler diese Betrüger mit Nachrichten bombardieren kann?
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να μοιραστούμε αυτές τις επαφές.
λυπάμαι.
Unfortunately, we cannot share these contacts.
I'm sorry.
Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να βοηθήσετε οποιονδήποτε έχει εξαπατηθεί από αυτό το καζίνο;
Is there any other way you can help anyone who has been scammed by this casino?
Könnt ihr allen, die von diesem Casino betrogen wurden, sonst irgendwie helfen?
Λοιπόν, κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι οι παίκτες θα προσλάβουν δικηγόρο. Δεν έχουμε πολλά περισσότερα να κάνουμε από την πλευρά μας αν κάποιος μας αγνοήσει, δεν δώσει συνέχεια και δεν προσπαθήσει να επιλύσει τίποτα.
Μακάρι να είχε γίνει διαφορετικά. 😥
Well, we did everything we could. The only thing I can think of is that the players are going to hire a lawyer. There's not much more to do on our part if someone ignores us, doesn't follow up and doesn't try to resolve anything.
I wish it would have turned out differently. 😥
Γεια σας άτομα κάτι κινείται 5bonuses Casino απαντήστε στο αίτημα από τον γκουρού του Καζίνο και ερευνήστε την υπόθεσή μου
Πριν από 2 ημέρες πήρα επίσης μια απάντηση από την Irina στη διεύθυνση email μου, οπότε μείνετε συντονισμένοι
Hello people something is moving 5bonuses Casino respond to the request from Casino guru and investigate my case
2 days ago I also got an answer from Irina on my email address so stay tuned
Hallo leute es bewegt etwas 5bonuses Casino antworten auf der bitte von Casino guru und Untersuchen mein fall
Vor 2 Tagen hatte ich von Irina auch einen Antwort bekommen auf meinem Email adressieren als bleibt dran
Δεν έχει χαθεί ακόμα, έχουν απαντήσει στην περίπτωσή μου 5bonuses casino
It is not lost yet, they have responded to my case 5bonuses casino
Ist noch nicht verloren, die haben auf meinem fall geantwortet 5bonuses casino
Γράφουν αυτό το γράμμα μόνο για να κερδίσουν χρόνο. Μου έγραψαν το ίδιο, μετά έκλεισε η καταγγελία ως ανεπίλυτη.
Δεν θα γίνει τίποτα περισσότερο
They only write this letter to gain time. They wrote the same thing to me, then the complaint was closed as unresolved.
Nothing more will happen
Das Schreiben die nur, um Zeit zu gewinnen. Das haben die bei mir auch geschrieben, dann wurde die Beschwerde als ungelöst geschlossen.
Da wird nichts mehr passieren
Ω, αγαπητέ, τότε δεν είσαι ενημερωμένος. Το κάνουν αυτό εδώ και πολύ καιρό για να κερδίσουν χρόνο, τίποτα περισσότερο. Δεν υπάρχει ελπίδα. Μου έγραψαν το ίδιο πριν από μια εβδομάδα περίπου.
Δεν παίρνουμε τα λεφτά μας. Και για αυτό που πρέπει να πάρω, ένας δικηγόρος είναι πολύ ακριβός.
Oh dear, then you're not up to date. They've been doing this for a long time to buy time, nothing more. There's no hope. They wrote the same thing to me a week or so ago.
We are not getting our money. And for what I should get, a lawyer is far too expensive.
Ohwei dann bist du nicht auf dem laufenden. Die machen das shcon lange um Zeit zu bekommen mehr nicht. Es gibt keine Hoffnung. Die haben das selbe bei mir vor einer Woche oder so geschrieben.
Wir bekommen unser Geld nicht. Und bei dem was ich bekommen sollte ist ein Anwalt deutlich zu teuer .
Ναι, πολλοί παίκτες δεν θα παίξουν ποτέ ξανά εκεί και είμαστε προειδοποιημένοι και δεν θα πέσουμε τόσο εύκολα σε αυτούς τους απατεώνες. Τελικά έχασα μόνο 25 ευρώ
Yes, many players will never play there again and we are warned and will not fall for these scammers so easily. In the end I only lost 25 euros
Ja haber viel Spieler werden da niemals wieder spielen und wir sind gewarnt und werden nicht so leicht auf diese Betrüger rein fallen am Ende haben ich nur 25 Euro verloren
Το έχω αναφέρει στη ρυθμιστική αρχή για τη Γερμανία και πιστέψτε με θα επιδιώξουν αυτό το καζίνο και θα το μπλοκάρουν και για τη Γερμανία
I have reported it to the regulatory authority for Germany and believe me they will pursue this casino and block it for Germany too
Ich habe der der Regulierung Behörde für Deutschland gemeldet und glaube mir die werden diesen casino verfolgen und auch für Deutschland sperren
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.