Το παράπονό μου έκλεισε ως ανεπίλυτο και το Casino Guru επιβεβαίωσε ότι η Betsolino δεν έχει άδεια
My complaint was closed as unresolved, and Casino Guru confirmed that Betsolino does not have a license
Meine Beschwerde wurde als ungelöst geschlossen, und Casino Guru hat bestätigt das Betsolino keine Lizens besitzt
Jaro, νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε την ίδια άποψη που μας εξαπατά αυτό το καζίνο.
Καταλαβαίνω την πολιτική πίσω από την αξιολόγηση. Νομίζω ότι είμαστε όλοι εξαιρετικά απογοητευμένοι λόγω της έλλειψης δράσης από τον ιστότοπο γκουρού του Καζίνο.
Μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα ότι αυτό το καζίνο δεν επικοινωνεί με εσάς ή με τους παίκτες. Δεν έχουν γίνει πληρωμές εδώ και μήνες και νέες καταγγελίες εξακολουθούν να συσσωρεύονται. Ως αξιοσέβαστος ιστότοπος θα πρέπει να ειδοποιήσετε τους παίκτες ότι δεν είναι δυνατό να λάβετε τα κέρδη σας από το καζίνο, επειδή τώρα οι άνθρωποι καταθέτουν ελπίζοντας ότι θα κερδίσουν και τα κέρδη τους θα πληρωθούν.
Εφόσον καταλαβαίνω τους υπολογισμούς της βαθμολογίας, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορείτε απλώς να δηλώσετε αποποίηση ευθύνης, ότι υπήρχαν πολλά παράπονα για μη αναλήψεις. Επίσης, στην καταγγελία του καζίνο 5bonuses η καταγγελία μου έκλεισε με εσφαλμένο σκεπτικό, από όσο ξέρω αυτό επηρεάζει τους μαύρους πόντους και το καζίνο πήρε λιγότερους από ό,τι υποτίθεται ότι ήταν. Άνοιξα ξανά την καταγγελία δηλώνοντάς το, απλώς το αίτημά μου απορρίφθηκε.
Έλεγξα το AskGamlers πριν από πολύ καιρό (πιστεύω ότι ήταν αρχές Ιουλίου) και έδωσαν αμέσως στο καζίνο τη βαθμολογία 1 και έχει μια δήλωση αποποίησης σχετικά με αυτό.
Από αυτή την έλλειψη δράσης μπορώ μόνο να υποθέσω ότι μπορεί να έχετε κάποια εσωτερική συμφωνία με το καζίνο για να προσελκύσετε περισσότερους παίκτες. Και όταν κλείνουν τα παράπονα, απλά λες ότι τα έχουμε κάνει όλα, τίποτα άλλο δεν κάνεις.
Λοιπόν, κάνε καλύτερα στο μέλλον. Κάποτε εμπιστευόμουν αυτόν τον ιστότοπο, αλλά τώρα έχω περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις.
Επίσης, για να οριστικοποιηθεί αυτό, ισχυρίζεστε ότι τόσο το Betsolino όσο και το 5bonuse έχουν άδειες. Στην πραγματικότητα, και τα δύο καζίνο δεν το κάνουν. Αυτό το σημείωσα και στην καταγγελία μου και απλώς αγνοήθηκε.
Είναι εξαιρετικά λυπηρό να βιώνεις και να βλέπεις αυτά τα πράγματα να συμβαίνουν εδώ.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Καταλαβαίνω όσο μπορώ τη στάση σου και τη γνώμη σου και νομίζω ότι την έχεις εκφράσει καλά. Όταν διερευνηθούν τα παράπονα και το καζίνο δεν κάνει τίποτα, ο δείκτης ασφάλειας θα αλλάξει και αν συνεχίσουν να μην πληρώνουν τους παίκτες, μπορούμε να μιλήσουμε για προσθήκη ίσως κάτι στην κριτική τους. Δεν είμαι υπεύθυνος για αυτό, δυστυχώς.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνουμε πολλές εικασίες για το αν θα δελεάζαμε παίκτες σε ένα τέτοιο καζίνο, γιατί η απάντηση είναι ότι δεν προσπαθούμε να δελεάσουμε κανέναν σε κανένα καζίνο. Αν δεν έπαιζαν όλοι οι παίκτες, μάλλον θα ήταν πιο ωφέλιμο.
Τέλος πάντων, όσον αφορά την άδεια και αυτή την ερώτηση, το έχω ξανατσεκκάρει, οπότε αν μάθω κάτι θα σας ενημερώσω.
Κατανοώ την απογοήτευση όλων των παικτών και δεν υπερασπίζομαι ένα καζίνο, αλλά και οι διαδικασίες μας πρέπει να γίνουν κατανοητές από τους παίκτες και κάποιος που είναι μαζί μας για πολύ καιρό ξέρει πώς λειτουργεί. Απλώς δεν νομίζω ότι είναι σωστό να βάλουμε αμέσως κάτι όπως λένε οι παίκτες όταν το καζίνο δεν πληρώνει. Δεν λέω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά γενικά, απλά δεν λειτουργεί έτσι για εμάς. Ειδικά αν το καζίνο ήταν φρέσκο ίσως πριν από 1 εβδομάδα. Εάν το καζίνο συνεχίσει να κάνει αυτά τα πράγματα, τότε υπάρχει πιθανότητα να συμβεί και θα δείτε μια προειδοποίηση στην κριτική τους.
Καταλαβαίνω όλους τους παίκτες και θα στενοχωριόμουν, επίσης, λυπάμαι που βλέπω ότι κανείς δεν παίρνει τα χρήματα, αλλά αντίθετα, έχουμε ένα καζίνο που έχει δείκτη ασφάλειας σχεδόν 0, πολλές προειδοποιήσεις και παρόλα αυτά μερικοί παίκτες έχουν καταθέσει εκεί και μετά ήρθε να παραπονεθεί ότι είναι το κακό μας. Μερικές φορές έχω την αίσθηση ότι κανείς δεν μπορεί να είναι ικανοποιημένος με την ικανοποίηση όλων.
I understand your attitude and your opinion as much as I can and I think you have expressed it well. When the complaints are investigated and the casino does nothing, the safety index will change and if they continue to not pay out players, we can talk about maybe adding something to their review. I'm not in charge of that, unfortunately.
I don't think we need to speculate too much about whether we would be luring players to such a casino, because the answer is that we are not trying to lure anyone to any casino. If all the players didn't play, it would probably be more beneficial.
Anyway, as far as the license and this question is concerned, I've had it checked again, so if I find out anything I'll let you know.
I understand the frustration of all the players and I don't defend a casino, but also our procedures have to be understood by the players and someone who has been with us for a long time knows how it works. I just don't think it's right to immediately put something like players say when the casino doesn't pay. I'm not saying that in this particular case but in general, it just doesn't work that way for us. Especially if the casino was fresh maybe 1 week ago. If the casino continues to do these things, then there is a possibility that it will happen and you will see a warning on their review.
I understand all the players and I would be upset myself, I am also sorry to see that nobody gets the money, but in contrast, we have a casino that has a safety index of almost 0, a lot of warnings and yet some players deposited there and then came to complain that it is our bad. Sometimes I have the feeling that nobody can be satisfied to everybody's satisfaction.
Βρήκα πραγματικά ενδιαφέροντα έγγραφα για την εγγραφή του ομίλου Betsolino. Επίσημα έγγραφα από τις αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου. Μπορώ να μοιραστώ τα pdf με εσάς και άλλους παίκτες; Πραγματικά εκπλήσσομαι που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Betsolino limited είναι ένας τύπος που ονομάζεται Sebastiaan van Bochove… είναι επίσης από την Ολλανδία όπως εγώ. Ίσως μπορώ να πάω στις ολλανδικές αρχές για να διεκδικήσω τα κέρδη μου και να τους πω τι συμβαίνει με όλους μας;
I’ve found really interesting documents of the registration of Betsolino group. Official documents from the authorities of the UK. Can I share the pdf’s with you and other players? I’m really really really surprised that the CEO of Betsolino limited is a guy named Sebastiaan van Bochove… he’s also from the Netherlands like me. Maybe I can go to the Dutch authorities to claim my winnings and tell them what’s happening with all of us?
Ναι, το βρήκα κι εγώ. Το ερώτημα είναι αν αυτή η betsolino limetd είναι επίσης η σωστή εταιρεία γιατί πιστεύω ότι όλα είναι απλά ψεύτικα και οι υπεύθυνοι του καζίνο χρησιμοποιούν το όνομα μόνο για να φαίνονται καλύτερα και να είναι αξιόπιστοι
Yes, I found that too. The question is, is this betsolino limetd also the right company because I believe that everything is just fake and the casino operators only use the name to look better and be credible
Ja das habe ich auch gefunden haber die frage ist dieses betsolino limetd auch das richtige Unternehmen den ich glaube das alles nur gefälscht ist und die casino Betreibern nur der Name benutzen um bessere da zu stehen und glaubwürdig zu sein
Αν έχετε στοιχεία επικοινωνίας ή ονόματα, δημοσιεύστε τα!
Affiliate Manager και το άτομο που απαντά στα παράπονα εδώ: Stefan Neumann - μπορείτε να τον αναζητήσετε στο LinkedIn.
If you have contact details or names, publish them!
Affiliate Manager and the person who answers the complaints here: Stefan Neumann - you can search for him on LinkedIn.
Wenn ihr Kontaktdaten oder Namen habt, veröffentlich die!
Affiliate Manager und derjenige, der die Beschwerden hier beantwortet: Stefan Neumann - könnt ihr bei LinkedIn suchen.
Βρήκα πραγματικά ενδιαφέροντα έγγραφα για την εγγραφή του ομίλου Betsolino. Επίσημα έγγραφα από τις αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου. Μπορώ να μοιραστώ τα pdf με εσάς και άλλους παίκτες; Πραγματικά εκπλήσσομαι που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Betsolino limited είναι ένας τύπος που ονομάζεται Sebastiaan van Bochove… είναι επίσης από την Ολλανδία όπως εγώ. Ίσως μπορώ να πάω στις ολλανδικές αρχές για να διεκδικήσω τα κέρδη μου και να τους πω τι συμβαίνει με όλους μας;
I’ve found really interesting documents of the registration of Betsolino group. Official documents from the authorities of the UK. Can I share the pdf’s with you and other players? I’m really really really surprised that the CEO of Betsolino limited is a guy named Sebastiaan van Bochove… he’s also from the Netherlands like me. Maybe I can go to the Dutch authorities to claim my winnings and tell them what’s happening with all of us?
Εάν είναι ελεύθερα διαθέσιμες πληροφορίες που βρήκατε στο Διαδίκτυο, τότε δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα να τις κοινοποιήσετε.
Νομίζω ότι αν είστε αποφασισμένοι, μπορείτε να το δοκιμάσετε, αλλά δεν μπορώ να σας εγγυηθώ ποιο θα είναι το αποτέλεσμα γιατί σκέφτομαι ότι παρόλο που ο Διευθύνων Σύμβουλος είναι από την ίδια χώρα, αλλά το καζίνο είναι εγγεγραμμένο στο Η.Β. να μπορεί να κάνει κάτι. Ίσως όμως είναι καλύτερο να δοκιμάσεις κάτι παρά το τίποτα.
If it's freely available information that you found on the internet then I don't think there's a problem in sharing it.
I think that if you are determined, you can try it but I can't guarantee you what the result will be because I am thinking that even though the CEO is from the same country but the casino is registered in the UK, whether you will be able to do something. But maybe it is better to try something than nothing.
Αυτή είναι η διεύθυνση για τα αρχεία pdf
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
Από ό,τι φαίνεται, η καταγγελία μου θα κλείσει σήμερα και θα εμφανιστεί ως ανεπίλυτη. Τα 5 μπόνους δεν ανταποκρίνονται. Δεν θα πληρώσω ποτέ ξανά με PayPal και paysafecard, μόνο τραπεζικά εμβάσματα, ώστε να μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας πίσω σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
From the looks of things, my complaint will be closed today and shown as unresolved. 5bonuses is not responding. I will never pay with PayPal and paysafecard again, only bank transfers, so you can get your money back in an emergency.
So wie das aussieht wird meine beschwerte heute geschlossen und ungelöst angezeigt 5bonuses antwortet nicht. nie wieder zahlen ich mit PayPal und paysafecard nur Überweisungen da kann man im Notfall sein Geld zurück holen
Το ίδιο και εδώ, δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ πλέον την paysafecard!
The same here, never gonna use paysafecard anymore!
Αυτή είναι η διεύθυνση για τα αρχεία pdf
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
Λοιπόν, ναι, είναι κάτι που το έχω δει και εγώ, αλλά κανείς δεν μας απάντησε, αλλιώς θα είχαν λύσει τα παράπονα. Κάθε φορά που ερχόμαστε σε επαφή με κάποιον και είναι πρόθυμος, φαίνεται. Υπάρχουν καζίνο που μπορούν να πουν αμέσως ότι δεν θα ασχοληθούν μαζί μας. Ωστόσο, εάν δεν έχουν ενδιαφέρον και δεν προσεγγιστεί κανείς, είναι αδύνατο να βοηθήσετε. 😕
Well, yes, that's something I've seen as well, but nobody answered us, otherwise they would have solved the complaints. Whenever we get in contact with someone and they are willing, it shows. There are casinos that can tell right away that they won't deal with us. However, if they have no interest and no one is approached, it's impossible to help. 😕
Δεν έχετε περισσότερες πληροφορίες για το καζίνο, όπως άλλες επαφές, διευθύνσεις επικοινωνίας, διευθύνσεις email κ.λπ.;
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Δεν έχει σημασία αν επικοινωνήσετε με τις απαντήσεις, ούτε γιατί θέλουν απλώς να αφαιρέσουν χρήματα και τίποτα περισσότερο
No matter if you contact the answers not why they just want to rip off money and nothing more
Egal wenn sie kontaktieren die Antworten nicht warum auch die möchte nur Geld abzocken und nichts weiteres
Προσοχή, όλα τα καζίνο που άνοιξαν το 2024 είναι απολύτως αμφίβολα και πληρώνουν μόνο μερικούς παίκτες για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και μετά δεν υπάρχουν άλλα. Παίξτε μόνο καζίνο που κυκλοφορούν στην αγορά για 3 έως 4 χρόνια
Attention, all casinos that were opened in 2024 are absolutely dubious and only pay out a few players to gain trust and then there are no more. Only play casinos that have been on the market for 3 to 4 years
Achtung alle casino die 2024 geöffnet wurden sind absolut unseriös und Zahlen nur eine paar Spieler aus um Vertrauen zu gewinnen und dann gibt's nicht mehr. Spiele sie nur casino mit mit 3 bis 4 Jahren auf denn Markt sind
Δεν έχετε περισσότερες πληροφορίες για το καζίνο, όπως άλλες επαφές, διευθύνσεις επικοινωνίας, διευθύνσεις email κ.λπ.;
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Λοιπόν, έχουμε μερικά από αυτά, αλλά χρησιμοποιήσαμε όλα αυτά που είχαμε και μπορούσαμε. Εάν το καζίνο δεν θέλει να συνεργαστεί και να απαντήσει, τότε μπορούμε να έχουμε ένα εκατομμύριο επαφές και να μην κινηθούμε πουθενά.
Well, we have a couple of them, but we used all the ones we had and could. If the casino doesn't want to cooperate and respond, then we can have a million contacts and not move anywhere.
Μπορείτε να το μοιραστείτε μαζί μας, ώστε κάθε παίκτης να μπορεί να βομβαρδίσει αυτούς τους απατεώνες με μηνύματα;
Can you share this with us so every player can bombard these scammers with messages?
Können sie dies mit uns teilen, damit jeder Spieler diese Betrüger mit Nachrichten bombardieren kann?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.