Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBankonbet Casino - γενική συζήτηση

Bankonbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από gamblenugget
|
10.070 προβολές 65 απαντήσεις |
|
12 3 4

Γεια σας, σίγουρα θα περιμένω, ακόμα κι αν δεν με πληρώσουν.

Το θέμα είναι ότι όταν παραλάβεις την παραγγελία σου σου δίνουν 1-3 μέρες να πληρώσεις – παραπλανητική διαφήμιση!

Η απάντηση στα αιτήματα για πληροφορίες είναι πάντα η ίδια, τόσο στο chat όσο και μέσω e-mail. Αντιγραφή/επικόλληση, απλά! Ζητούν συγγνώμη, ζητούν υπομονή και λυπούνται.

Φαντάζομαι ότι αυτό είναι φυσιολογικό σε αυτό το καζίνο, όταν μπαίνεις στο chat υπάρχει ακόμη και μια ουρά 90 ατόμων. Δείκτες!

Σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Verinha37

I absolutely understand and sympathize with you in this situation because I wouldn't want to be in one myself. I would also not be satisfied with just being patient and waiting, even though sometimes that is the only option for the players. Also templates would not please me much, but on the other hand I know that the casino probably doesn't have much more to say to you either. 

We'll see what happens in the next few days. 

Γειά σου. Μια τρέχουσα πληρωμή 500 ευρώ ακυρώθηκε και οι ανοιχτές πληρωμές δεν διεκπεραιώνονται επί του παρόντος ή γίνεται υπέρβαση των καθορισμένων χρόνων. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει εδώ; Η ζωντανή συνομιλία λέει ότι οφείλεται σε τεχνικά προβλήματα. Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω; Ή δεν θέλουν να πληρώσουν;


φιλικούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
oggi361

Hello, according to what I have seen the casino has a pretty high Safety index, so it is probably possible that they have really encountered technical problems. Did you ask them how long you have to wait? How long are you waiting now? Did you try to ask if changing the payment method would help if it would be possible to use some other method and the casino would be okay with it? 🙂

Jaro

Η πρώτη πληρωμή έγινε στις 11.01.25 και πιστώθηκε στον λογαριασμό μου στις 15.01.25

Η δεύτερη πληρωμή έγινε στις 13.01.25 και ακυρώθηκε στις 16.01.25 (λόγω τεχνικών προβλημάτων).

Στις 14 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε μια πληρωμή, αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται υπό επεξεργασία. Έτσι, μόνο μία πληρωμή ακυρώθηκε ενώ δύο πληρωμές βρίσκονται ακόμη υπό επεξεργασία.

Στις 16 Ιανουαρίου 2025, ζήτησα ξανά την ακυρωμένη πληρωμή.

Όλες οι αναλήψεις έγιναν με τον ίδιο τρόπο πληρωμής.

Το chat διαβίβασε την ανησυχία μου σχετικά με τους χρόνους αναμονής και τα τεχνικά προβλήματα στο οικονομικό τμήμα, αλλά έχω κάποιες αμφιβολίες. Δεδομένου ότι ήμουν λίγο πιο τυχερός και τώρα περιμένω χρήματα για ανάληψη από τον λογαριασμό παίκτη μου, θα ήμουν εξαιρετικά ευτυχής να λάβω υποστήριξη από το Casinoguru.



Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
oggi361

So if you've already got some money, I certainly wouldn't worry and I'd just try to be patient and not do anything with the money. 

If you want help from us, in that case you will have to file a complaint, but we give casinos 14 days to pay the player, so we wouldn't contact them until then. 

So what I would recommend is to wait, find out when the technical problems are going to end and make a withdrawal. If it is prolonged then file a complaint and we will try to help. 

Feel free to keep me informed with updates and I will be happy to provide some advice if possible. 

Jaro

Έγραψα ξανά στο chat σήμερα και έκανα ερωτήσεις. Τα τεχνικά προβλήματα πιθανότατα εξαρτώνται από τον πάροχο πληρωμών. Γιατί όμως λειτούργησε η πρώτη ανάληψη εντός 3 εργάσιμων ημερών; Σήμερα ακυρώθηκε άλλη μια ανάληψη με τις ίδιες δικαιολογίες. Όταν ρωτάτε για άλλες μεθόδους ανάληψης, πάντα λένε ότι πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση. Όλα αυτά με κάνουν να νιώθω άβολα και είναι παραπλανητικό. Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να παραπονεθούμε...

Αυτόματη μετάφραση:
oggi361

Did you try to ask if you made a minimum deposit by another method would it be possible to withdraw?

Jaro

Κανείς δεν απαντά στην καταγγελία. Η Bankonbet κλείνει τον λογαριασμό μου μετά από επαλήθευση χωρίς λόγο και λαμβάνει βαθμολογία 8,8 στα 10 από εσάς. Προσαρμόστε την αξιολόγηση επειδή το καζίνο και το σύστημα επεξεργασίας πληρωμών είναι τόσο αμφίβολα.

Αυτόματη μετάφραση:
oggi361

Please mind the timer of your complaint, and you will receive the answer from our complaint team within it.

As the complaint is still pending, it is not possible for us to change the rating in any way. Only whenever a complaint gets unresolved does it affect the safety index.

Romi

Άρα είστε όλοι μαζί στο ίδιο σκάφος. Μεγάλος

Αυτόματη μετάφραση:
oggi361

To tell you the truth, I really don't understand your comment here.🤷‍♀️

Έχω ζητήσει 3 αναλήψεις από 21/01 και 22/01 στο σύνολο των 800€ και ακόμα φαίνεται υπό επεξεργασία, στο τσατ μου λένε εδώ και μέρες οτι είναι στο τελικό στάδιο και ότι δεν χρειάζεται ταυτοποίηση ούτε να αγχώνομαι. Δεν έχω λάβει ποτέ καμία ανάληψη απο αυτή την εταιρεία. Υπάρχει κάποιος που να έχει λάβει πληρωμές?

Tswths

Hi. I have moved your post to the casino's official thread so you can go through it and gather some more information.

I can see that our complaint team has already informed you that we now need to wait for the 14-day timeframe to pass, and only then will we be able to intervene in your complaint. Hopefully, then we'll find out what is taking so long to process your withdrawal, especially when you said that the verification is not needed.

How long have you been playing at this casino, and did the live chat inform you that there is no need to send any documents or have you been contacted by email?

Snorfs deleted the post

pending crypto withdrawal from february 13th still in the same stage as day 1.

all those rabidi/bonus crab sites usually took about 2 weeks for crypto withdrawals, which is realllly slow, but a month for a crypto withdrawal?


e: after filing a complaint here i received my withdrawal lightning fast after just 25 calendar days.

Έγινε επεξεργασία
YOyoyoLAN

I probably won't even congratulate you on that, although I'm very glad you got the money. For it to take but a month almost like that is not normal for me. Also do you know why it was like that or did the casino keep giving you some general responses? 

Jaro

they just said finance department has a lot of work, but that's their usual shtick.


interestingly enough one guy in live chat told me not to use crypto withdrawals in the future as they would be processed slower...

YOyoyoLAN

Hmm, I'd like to know why, since this should be the fastest method to withdraw money. 

Do you think you'll try it here and use another payment method? 🤔

Jaro

I rather not deposit here anymore, unless i have the itch to play and an acceptable bonus offer (>100%).

But overall why would someone deposit in a casino where you know you will have trouble withdrawing your money?

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα