ΦόρουμΚαζίνοBankonbet Casino - γενική συζήτηση

Bankonbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από gamblenugget
|
6823 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 2 3
abdelhedimedrami
πριν από 7 μήνες

Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?

πριν από 7 μήνες

Every day they are saying it is going to be in your account ...

Lately they said it should happen friday 05 April 24.


abdelhedimedrami
πριν από 7 μήνες

Ok, keep us updated, please.

Romi
πριν από 7 μήνες

The credit it back again today . Same reason .

abdelhedimedrami
πριν από 7 μήνες

So I'm sorry if the same thing happened again and you didn't get the money. But didn't you try to ask if there would be an alternative payment method and try some other one ? Or have you contacted the bank to see if they have any problems ? 

Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that you will get the money as soon as possible. If anything changes, let us know.


πριν από 7 μήνες

Hello team.

Well I contacted them, unfortunally there is no alternative way as they clearly advise in their reply to keep the say payment method of the deposit also besides bank transfert there a lot of crypto currency methods that I don't use and withdrawal to your credit card which obviously not my case. I paid with debit card from my bank account and their payment provider accepted it immediately 4 times. This what also frustrated me and I really don't know what's happening with them if they are bluffing or what as I read a lot reviews in the internet and seems to be their method of getting money from players iam really confused.

By the way today I did again the same withdrawal request and I will keep you all updated and let's see .

Thx again for your support ❤❤

abdelhedimedrami
πριν από 7 μήνες

Hello and thank you for the update. I reckon that if you used the bank transfer for the deposit, you should be able to use it to withdraw the money as well, or the casino should give you some other option, which is available to you, actually.🤷‍♀️

Please do not get into any conclusions, and try to be patient, so our team can work on your case and find a solution to this issue. Have you sent the information Veronika asked for in your complaint yet? Please do so, and hopefully she will be able to help you out. Keep us updated here, for sure.

πριν από 5 μήνες

Η Bankonbet ακυρώνει τις αναλήψεις μου και τις ακυρώνει εδώ και 5 μέρες. Και δεν μου δίνουν λύση. Θέλω να κάνω ανάληψη των 2600 ευρώ γιατί. Όταν κατέθεσα τα χρήματα δεν μου δημιούργησε ποτέ πρόβλημα και τώρα για να τα βγάλω μου βγάζει πρόβλημα και θέλω τα λεφτά μου και μια λύση. Ευχαριστώ για την βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Grana1931
πριν από 5 μήνες

Hi, and the reason why you can't withdraw money, did the casino tell you or not? Are there any delays or problems with the payment provider?

I see that you have already managed to file a complaint, so if the problems persist, the team will try to help you.

However, it should be added that we give the casinos 14 days to resolve everything relevant to this process, and if they fail to do so, then our team will come in and investigate and contact the casino.

For now, however, we will have to be patient and I would certainly try to keep myself informed.

If you have something new, be sure to let me know.

πριν από 1 μήνα

Γεια σας 🙋‍♀️ Περιμένω επίσης την πληρωμή μου μέσω bitcoin εδώ και 5 ημέρες... Η υποστήριξη είναι καλή και φιλική αλλά δεν είναι διαθέσιμη 24/7 (ΣΦΑΛΜΑ! Το Zendesk δεν είναι διαθέσιμο). Δεν νομίζω ότι θα πάρω ούτε την πληρωμή μου 🙁. Έχω τραβήξει ατελείωτα στιγμιότυπα οθόνης και δεν καταλαβαίνω την καλή βαθμολογία του Casino Guru... Έπαιξα εκεί μόνο επειδή δώσατε τόσους πόντους σε αυτό το καζίνο, επειδή έχω πραγματικά μεγάλη εμπιστοσύνη στο Casino Guru. file

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria
πριν από 1 μήνα

Hi, the good news is that the casino handles their complaints and addresses their problems. 

However, when it comes to your withdrawal, did the casino tell you why it has a delay? Is this your first withdrawal? 

I would have thought that if it was bitcoin, it might be faster, but there might be something in the way that you don't have the money for yet. On the other hand, I wouldn't be skeptical as long as the casino also writes you off and lets you know. If nothing happens and nothing happens in 14 days and you don't have your money, then let us know and we will certainly try to help you as well. 🙂

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, ναι, είναι η πρώτη μου πληρωμή... ο λόγος που μου δόθηκε ήταν ότι το οικονομικό τμήμα ήταν πολύ απασχολημένο και ήμουν σε λίστα αναμονής. Θα χαρώ να επικοινωνήσω μαζί σας σε 12 ημέρες και να σχολιάσω εάν αλλάξει κάτι... Ευχαριστώ για τη βοήθεια, πραγματικά δεν μπορώ να πάω άλλο εδώ... ΥΓ: σήμερα μου προσφέρθηκαν ξανά δωρεάν περιστροφές, οι οποίες Προφανώς δεν δέχτηκα, διαφορετικά η πληρωμή μου θα ακυρωνόταν (όλα πολύ παραπλανητικά) filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria
πριν από 1 μήνα

You were right not to take the bonus. Eventually, I wouldn't have gambled with the money and waited for the situation to be resolved. I would also try to check in once in a while to see what's going on with my withdrawal, and if nothing relevant happens, then I would file a complaint.

The casino also has a pretty high safety index, so I would expect it to be resolved soon and you will get your money.

I'll be waiting for news.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σας 🙋‍♀️ jarooo το να σου γράφω φέρνει τύχη 🍀 τώρα τα λεφτά είναι επιτέλους εδώ... ευχαριστώ για τις συζητήσεις! Λύθηκε η υπόθεση.

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria
πριν από 1 μήνα

You couldn't have brought anything better news. I'm glad you got your money and that it didn't take any longer. Sometimes you just have to be a little more patient and everything will work out.

Anyway, do you think you'll still be playing here? 🙂☘️😊

Jaro
πριν από 1 μήνα

😃Σε καμία περίπτωση δεν θα ξαναπαίξω σε αυτό το καζίνο... η αναμονή και οι αμφιβολίες με άγχωσαν πάρα πολύ. Κάνω ένα διάλειμμα από το καζίνο προς το παρόν. ΥΓ: Σας ευχαριστώ και πάλι, πραγματικά πιστεύω ότι μου φέρατε τύχη 🙋‍♀️🌻✌🏻 και χαίρομαι που υπάρχει το Casino Guru!

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria
πριν από 1 μήνα

Thank you for your reply. 

If you ever need luck again and have a problem in the casino, feel free to share it and write. Maybe I'll bring it to you again. ☘️😊

Have a nice weekend.😁

Jaro
πριν από 1 μήνα

Θα το κάνω 😃 κι εγώ ένα όμορφο Σαββατοκύριακο 🌻✌🏻

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Έχω ένα αίτημα ανάληψης σε αυτό το καζίνο από τις 20.10, απλά είναι σε εκκρεμότητα. Η διαδικτυακή συνομιλία με ενημερώνει ότι υπάρχει καθυστέρηση στις πληρωμές, ζητά συγγνώμη και κάνει υπομονή με τους πελάτες και αυτό είναι όλο!

Τα λεφτά μου είναι στο χρηματοκιβώτιο τους, αυτό είναι όλο!

Αυτό που με κάνει είναι ότι αυτό το καζίνο καθυστερεί τις πληρωμές για να δει αν ο πελάτης ακυρώνει και χάνει τα πάντα!

Δεν μπορώ να το καταλάβω! Δεν μου ζητάνε καν έγγραφα, πήρα το θάρρος να τα στείλω με email και όλα είναι ίδια σήμερα! Αξιοθρήνητος.

Αυτόματη μετάφραση:
Verinha37
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, when I looked at the case of the player who wrote before you, he also had a rather long delay. I would say it could be a tactic but it doesn't have to be, obviously only the casino knows. 

Anyway, I would recommend not to do anything with the money, don't cancel the withdrawal or gamble with it if there is a chance of getting it.

I would also add that we give casinos 14 days to sort out what is needed and if they don't send you the money, then by all means get in touch and we will try to help. 

So could we make a deal like that? 

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα