πριν από 7 μήνες
Μην ανησυχείτε καθόλου για αυτό. Έχετε κάποια ενημέρωση σχετικά με αυτό, κατά τύχη;
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
0
Μην ανησυχείτε καθόλου για αυτό. Έχετε κάποια ενημέρωση σχετικά με αυτό, κατά τύχη;
Do not worry about it at all. Have you got any update regarding this, by any chance?
Η πίστωση του επιστρέφει ξανά σήμερα. Ίδιος λόγος.
The credit it back again today . Same reason .
Λυπάμαι λοιπόν αν ξαναγίνει το ίδιο και δεν πήρες τα χρήματα. Αλλά δεν προσπαθήσατε να ρωτήσετε εάν θα υπήρχε εναλλακτικός τρόπος πληρωμής και δοκιμάσατε κάποια άλλη; Ή έχετε επικοινωνήσει με την τράπεζα για να δείτε αν έχουν κάποιο πρόβλημα;
Εν πάση περιπτώσει, καθώς έχετε ανοιχτό παράπονο , η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει στην περίπτωσή σας και πιστεύω ακράδαντα ότι θα πάρετε τα χρήματα το συντομότερο δυνατό. Αν αλλάξει κάτι, ενημερώστε μας.
So I'm sorry if the same thing happened again and you didn't get the money. But didn't you try to ask if there would be an alternative payment method and try some other one ? Or have you contacted the bank to see if they have any problems ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you in your situation and I firmly believe that you will get the money as soon as possible. If anything changes, let us know.
Γεια σου ομάδα.
Λοιπόν, επικοινώνησα μαζί τους, δυστυχώς δεν υπάρχει εναλλακτικός τρόπος, καθώς συμβουλεύουν ξεκάθαρα στην απάντησή τους να διατηρήσετε τον εν λόγω τρόπο πληρωμής της κατάθεσης επίσης εκτός από την τραπεζική μεταφορά υπάρχουν πολλές μέθοδοι κρυπτονομισμάτων που δεν χρησιμοποιώ και ανάληψη στην πιστωτική σας κάρτα που προφανώς δεν είναι η περίπτωσή μου. Πλήρωσα με χρεωστική κάρτα από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και ο πάροχος πληρωμών τους το δέχτηκε αμέσως 4 φορές. Αυτό με απογοήτευσε επίσης και πραγματικά δεν ξέρω τι τους συμβαίνει αν μπλοφάρουν ή τι, καθώς διάβασα πολλές κριτικές στο διαδίκτυο και φαίνεται να είναι η μέθοδος τους να παίρνουν χρήματα από τους παίκτες, είμαι πραγματικά μπερδεμένος.
Παρεμπιπτόντως σήμερα έκανα ξανά το ίδιο αίτημα ανάληψης και θα σας κρατήσω όλους ενήμερους και για να δούμε .
Thx και πάλι για την υποστήριξή σας ❤❤
Hello team.
Well I contacted them, unfortunally there is no alternative way as they clearly advise in their reply to keep the say payment method of the deposit also besides bank transfert there a lot of crypto currency methods that I don't use and withdrawal to your credit card which obviously not my case. I paid with debit card from my bank account and their payment provider accepted it immediately 4 times. This what also frustrated me and I really don't know what's happening with them if they are bluffing or what as I read a lot reviews in the internet and seems to be their method of getting money from players iam really confused.
By the way today I did again the same withdrawal request and I will keep you all updated and let's see .
Thx again for your support ❤❤
Γεια σας και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση. Πιστεύω ότι εάν χρησιμοποιήσατε το τραπεζικό έμβασμα για την κατάθεση, θα πρέπει να μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για να κάνετε ανάληψη των χρημάτων, διαφορετικά το καζίνο θα πρέπει να σας δώσει κάποια άλλη επιλογή, η οποία είναι διαθέσιμη για εσάς.🤷♀️
Μην βγάζετε συμπεράσματα και προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί, ώστε η ομάδα μας να εργαστεί για την περίπτωσή σας και να βρει μια λύση σε αυτό το ζήτημα. Έχετε στείλει ακόμα τις πληροφορίες που ζήτησε η Βερόνικα στην καταγγελία σας; Παρακαλώ κάντε το και ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να σας βοηθήσει. Κράτα μας ενήμερους εδώ, σίγουρα.
Hello and thank you for the update. I reckon that if you used the bank transfer for the deposit, you should be able to use it to withdraw the money as well, or the casino should give you some other option, which is available to you, actually.🤷♀️
Please do not get into any conclusions, and try to be patient, so our team can work on your case and find a solution to this issue. Have you sent the information Veronika asked for in your complaint yet? Please do so, and hopefully she will be able to help you out. Keep us updated here, for sure.
Η Bankonbet ακυρώνει τις αναλήψεις μου και τις ακυρώνει εδώ και 5 μέρες. Και δεν μου δίνουν λύση. Θέλω να κάνω ανάληψη των 2600 ευρώ γιατί. Όταν κατέθεσα τα χρήματα δεν μου δημιούργησε ποτέ πρόβλημα και τώρα για να τα βγάλω μου βγάζει πρόβλημα και θέλω τα λεφτά μου και μια λύση. Ευχαριστώ για την βοήθεια
Bankonbet cancels my withdrawals and has been canceling them for 5 days now. And they don't give me a solution. I want to withdraw my 2600 euros because. When I deposited the money it never gave me a problem and now to get it out it gives me a problem and I want my money and a solution. Thanks for helping
Bankonbet me cancela los retiros lleva ya 5 días cancelándomelos . Y no me dan una solución. Quiero retirar mis 2600 euros porque . Cuando ingresaba el dinero nunca me ha dado problema y ahora para sacarlo si me da problema y quiero mi dinero y una solución . Gracias por ayudarme
Γεια σας, και τον λόγο για τον οποίο δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων, σας είπε το καζίνο ή όχι; Υπάρχουν καθυστερήσεις ή προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών;
Βλέπω ότι έχετε ήδη καταφέρει να υποβάλετε μια καταγγελία , οπότε αν τα προβλήματα επιμείνουν, η ομάδα θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Ωστόσο, πρέπει να προστεθεί ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν οτιδήποτε σχετίζεται με αυτήν τη διαδικασία, και εάν δεν το κάνουν, τότε η ομάδα μας θα έρθει και θα ερευνήσει και θα επικοινωνήσει με το καζίνο.
Προς το παρόν, ωστόσο, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και σίγουρα θα προσπαθούσα να ενημερώνομαι.
Αν έχετε κάτι νέο, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Hi, and the reason why you can't withdraw money, did the casino tell you or not? Are there any delays or problems with the payment provider?
I see that you have already managed to file a complaint, so if the problems persist, the team will try to help you.
However, it should be added that we give the casinos 14 days to resolve everything relevant to this process, and if they fail to do so, then our team will come in and investigate and contact the casino.
For now, however, we will have to be patient and I would certainly try to keep myself informed.
If you have something new, be sure to let me know.
Γεια σας 🙋♀️ Περιμένω επίσης την πληρωμή μου μέσω bitcoin εδώ και 5 ημέρες... Η υποστήριξη είναι καλή και φιλική αλλά δεν είναι διαθέσιμη 24/7 (ΣΦΑΛΜΑ! Το Zendesk δεν είναι διαθέσιμο). Δεν νομίζω ότι θα πάρω ούτε την πληρωμή μου 🙁. Έχω τραβήξει ατελείωτα στιγμιότυπα οθόνης και δεν καταλαβαίνω την καλή βαθμολογία του Casino Guru... Έπαιξα εκεί μόνο επειδή δώσατε τόσους πόντους σε αυτό το καζίνο, επειδή έχω πραγματικά μεγάλη εμπιστοσύνη στο Casino Guru.
Hello 🙋♀️ I've also been waiting for my payout via bitcoin for 5 days... Support is nice and friendly but not available 24/7 (ERROR! Zendesk is not available). I don't think I'll get my payout either 🙁. I've taken endless screenshots and don't understand the good rating of Casino Guru... I only played there because you gave this casino so many points, because I really have a lot of trust in Casino Guru.
Hallo 🙋♀️ warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung per bitcoin … Support ist nett und freundlich aber auch nicht 24/7 erreichbar (FEHLER! Zendesk is not available) . Ich denke auch nicht das ich meine Auszahlung noch erhalte 🙁 . Habe Screenshots ohne Ende gemacht und verstehe die gute Bewertung von Casino Guru nicht … habe nur dort gespielt , weil ihr diesem Casino soviele Punkte gegeben habt , weil ich echt großes Vertrauen zu Casino Guru habe .
Γεια, τα καλά νέα είναι ότι το καζίνο χειρίζεται τα παράπονά τους και αντιμετωπίζει τα προβλήματά τους.
Ωστόσο, όταν πρόκειται για την απόσυρσή σας, το καζίνο σας είπε γιατί έχει καθυστέρηση; Είναι η πρώτη σας απόσυρση;
Θα πίστευα ότι αν ήταν bitcoin, μπορεί να ήταν πιο γρήγορο, αλλά μπορεί να υπάρχει κάτι στο δρόμο για το οποίο δεν έχετε ακόμη τα χρήματα. Από την άλλη, δεν θα ήμουν δύσπιστος, εφόσον το καζίνο σας διαγράφει και σας ενημερώνει. Εάν δεν συμβεί τίποτα και δεν συμβεί τίποτα σε 14 ημέρες και δεν έχετε τα χρήματά σας, τότε ενημερώστε μας και σίγουρα θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε επίσης. 🙂
Hi, the good news is that the casino handles their complaints and addresses their problems.
However, when it comes to your withdrawal, did the casino tell you why it has a delay? Is this your first withdrawal?
I would have thought that if it was bitcoin, it might be faster, but there might be something in the way that you don't have the money for yet. On the other hand, I wouldn't be skeptical as long as the casino also writes you off and lets you know. If nothing happens and nothing happens in 14 days and you don't have your money, then let us know and we will certainly try to help you as well. 🙂
Γεια σας, ναι, είναι η πρώτη μου πληρωμή... ο λόγος που μου δόθηκε ήταν ότι το οικονομικό τμήμα ήταν πολύ απασχολημένο και ήμουν σε λίστα αναμονής. Θα χαρώ να επικοινωνήσω μαζί σας σε 12 ημέρες και να σχολιάσω εάν αλλάξει κάτι... Ευχαριστώ για τη βοήθεια, πραγματικά δεν μπορώ να πάω άλλο εδώ... ΥΓ: σήμερα μου προσφέρθηκαν ξανά δωρεάν περιστροφές, οι οποίες Προφανώς δεν δέχτηκα, διαφορετικά η πληρωμή μου θα ακυρωνόταν (όλα πολύ παραπλανητικά)
Hello, yes, it's my first payout... the reason given to me was that the finance department was very busy and I was in a waiting list. I'll be happy to get back to you in 12 days and give feedback if anything changes... Thanks for the help, I really can't get any further here... PS: today I was offered free spins again, which I obviously didn't accept, otherwise my payout would have been cancelled (all very misleading)
Hallo , ja ist meine erste Auszahlung … als Grund wurde mir genannt , die Finanzabteillung wäre stark ausgelastet und bin in einer Warteschlange .ich meld mich gerne in 12 Tagen wieder und gebe auch Feedback falls sich was ändert … Danke für die Hilfe , komm hier echt nicht weiter … ps : heute wurden mir schon wieder Freispiele angeboten, die ich nartürlich nicht angenommen habe , ansonsten wäre meine Auszahlung storniert wurden ( alles sehr irreführend)
Είχες δίκιο που δεν πήρες το μπόνους. Τελικά, δεν θα έπαιζα με τα χρήματα και θα περίμενα να λυθεί η κατάσταση. Επίσης θα προσπαθούσα να κάνω check in μια στο τόσο για να δω τι συμβαίνει με την απόσυρσή μου και αν δεν συμβεί κάτι σχετικό, τότε θα έκανα καταγγελία.
Το καζίνο έχει επίσης αρκετά υψηλό δείκτη ασφάλειας, οπότε θα περίμενα να επιλυθεί σύντομα και θα λάβετε τα χρήματά σας.
Θα περιμένω νέα.
You were right not to take the bonus. Eventually, I wouldn't have gambled with the money and waited for the situation to be resolved. I would also try to check in once in a while to see what's going on with my withdrawal, and if nothing relevant happens, then I would file a complaint.
The casino also has a pretty high safety index, so I would expect it to be resolved soon and you will get your money.
I'll be waiting for news.
Γεια σας 🙋♀️ jarooo το να σου γράφω φέρνει τύχη 🍀 τώρα τα λεφτά είναι επιτέλους εδώ... ευχαριστώ για τις συζητήσεις! Λύθηκε η υπόθεση.
Hello 🙋♀️ jarooo writing to you brings luck 🍀 now the money is finally here... thank you for the conversations! Case solved.
Hallo 🙋♀️ jarooo das Schreiben mit dir bringt Glück 🍀 jetzt ist Geld endlich da … vielen Dank für die Gespräche! Fall gelöst .
Δεν θα μπορούσατε να φέρετε τίποτα καλύτερο. Χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου και που δεν χρειάστηκε άλλο. Μερικές φορές απλά πρέπει να είσαι λίγο πιο υπομονετικός και όλα θα πάνε καλά.
Τέλος πάντων, πιστεύεις ότι θα παίζεις ακόμα εδώ; 🙂☘️😊
You couldn't have brought anything better news. I'm glad you got your money and that it didn't take any longer. Sometimes you just have to be a little more patient and everything will work out.
Anyway, do you think you'll still be playing here? 🙂☘️😊
😃Σε καμία περίπτωση δεν θα ξαναπαίξω σε αυτό το καζίνο... η αναμονή και οι αμφιβολίες με άγχωσαν πάρα πολύ. Κάνω ένα διάλειμμα από το καζίνο προς το παρόν. ΥΓ: Σας ευχαριστώ και πάλι, πραγματικά πιστεύω ότι μου φέρατε τύχη 🙋♀️🌻✌🏻 και χαίρομαι που υπάρχει το Casino Guru!
😃Under no circumstances will I play in this casino again... the waiting and doubts stressed me out too much. I'm taking a break from the casino for now. PS: thank you again, I really think you've brought me luck 🙋♀️🌻✌🏻 and I'm glad that Casino Guru exists!
😃auf garkein Fall , werde ich in diesem Casino noch spielen … hat mich zu doll gestresst das warten und zweifeln. Ich mach erstmal Casino Pause . Ps : vielen Dank nochmal , ich glaub wirklich, du hast mir Glück gebracht 🙋♀️🌻✌🏻und bin froh das es Casino Guru gibt !
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Αν ποτέ χρειαστείτε ξανά τύχη και έχετε πρόβλημα στο καζίνο, μη διστάσετε να το μοιραστείτε και να γράψετε. Ίσως σας το ξαναφέρω. ☘️😊
Καλό Σαββατοκύριακο.😁
Thank you for your reply.
If you ever need luck again and have a problem in the casino, feel free to share it and write. Maybe I'll bring it to you again. ☘️😊
Have a nice weekend.😁
Έχω ένα αίτημα ανάληψης σε αυτό το καζίνο από τις 20.10, απλά είναι σε εκκρεμότητα. Η διαδικτυακή συνομιλία με ενημερώνει ότι υπάρχει καθυστέρηση στις πληρωμές, ζητά συγγνώμη και κάνει υπομονή με τους πελάτες και αυτό είναι όλο!
Τα λεφτά μου είναι στο χρηματοκιβώτιο τους, αυτό είναι όλο!
Αυτό που με κάνει είναι ότι αυτό το καζίνο καθυστερεί τις πληρωμές για να δει αν ο πελάτης ακυρώνει και χάνει τα πάντα!
Δεν μπορώ να το καταλάβω! Δεν μου ζητάνε καν έγγραφα, πήρα το θάρρος να τα στείλω με email και όλα είναι ίδια σήμερα! Αξιοθρήνητος.
I've had a withdrawal request at this casino since 20.10, it's simply pending. The online chat informs me that there is a delay in payments, apologizes and is patient with the customers and that's all!
My money is in their safe, that's all!
What gets me is that this casino delays payments to see if the customer cancels and loses everything!
I can't understand it! They don't even ask me for documents, I even took the liberty of sending them by email and everything is the same today! Lamentable.
Tenho um pedido de levantamento neste casino desde 20.10, está simplesmente pendente. O chat on-line informa que há um atraso nos pagamentos, pede desculpa e paciência aos clientes e nada mais!
O meu dinheiro está no cofre deles, só isto!
O que me passa pela cabeça é que este casino atrasa os pagamentos para ver se o cliente cancela e perde tudo!
Não consigo entender! Nem me pedem documentos, até tomei a liberdade de os mandar por mail e tudo na mesma à data de hoje! Lamentável.
Γεια, όταν κοίταξα την περίπτωση του παίκτη που έγραψε πριν από εσάς, είχε επίσης μια αρκετά μεγάλη καθυστέρηση. Θα έλεγα ότι θα μπορούσε να είναι μια τακτική αλλά δεν χρειάζεται να είναι, προφανώς μόνο το καζίνο ξέρει.
Τέλος πάντων, θα συνιστούσα να μην κάνετε τίποτα με τα χρήματα, μην ακυρώσετε την ανάληψη ή να στοιχηματίσετε με αυτά εάν υπάρχει πιθανότητα να τα πάρετε.
Θα πρόσθετα επίσης ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τι χρειάζεται και εάν δεν σας στείλουν τα χρήματα, τότε οπωσδήποτε επικοινωνήστε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Θα μπορούσαμε λοιπόν να κάνουμε μια τέτοια συμφωνία;
Hi, when I looked at the case of the player who wrote before you, he also had a rather long delay. I would say it could be a tactic but it doesn't have to be, obviously only the casino knows.
Anyway, I would recommend not to do anything with the money, don't cancel the withdrawal or gamble with it if there is a chance of getting it.
I would also add that we give casinos 14 days to sort out what is needed and if they don't send you the money, then by all means get in touch and we will try to help.
So could we make a deal like that?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.